Следете не

Автомобили

Европски земји со најстроги казни за брзо возење

Објавено пред

на

Терминот „тешка нога“ се однесува на возачи кои имаат навика да возат многу побрзо од дозволената брзина и тие се широко распространет проблем во многу земји. Сепак, некои од нив се поуспешни во борбата со ваквите возачи.

Според Форбс, во 2020 година, несреќите поврзани со пребрзо возење сочинувале 11.258 од 38.824 сообраќајни несреќи, што претставува 29 отсто од сите сообраќајни несреќи во таа година.

За почеток, да забележиме дека САД, на пример, имаат некои од најблагите закони за патишта во светот, втори по Јужна Африка. Земјите кои имаат една од најстрогите казни ни доаѓаат од Европа .

CarBuzz состави листа врз основа на сериозноста и обемот на пристапите за брзо возење . Земјите кои едноставно нудат казни и ништо друго не се вклучени во оваа листа и покрај тоа што имаат строги закони за безбедност на патиштата.

Данска

Данска има релативно високи казни за брзо возење, особено во урбани или населени области. Ограничувањето на брзината за населени места е нешто помало од 30 км/ч, а ако се надмине таа граница со 20 км/ч ќе следува казна од 615 евра, а над 40 км/ч со глоба од 885 евра.

Данскиот закон исто така вели дека ако ја надминете границата, било во населено место или на автопат, возачката дозвола ќе ви биде одземена безусловно, за период од шест месеци до 10 години.

Франција и Монако

Франција и Монако имаат исти сообраќајни закони, кои се релативно благи во споредба со остатокот од светот. Нема варијации во казните за различни прекршоци за брзо возење. Без разлика дали се работи за брзо возење во населено место или на автопат, казната ќе биде приближно 140 евра.

Франција и Монако имаат мали казни, но она што ги разликува законите за брзо возење во Франција и Монако е фактот што тие испраќаат луѓе во затвор за повеќекратни прекршоци за брзо возење.

Друг интересен аспект од пристапот на двете земји кон брзото возење е нивната реакција кон странците. Доколку странецот биде фатен како возеше со брзина поголема од дозволената, полицијата може да го одземе возилото и да го натера лицето да плати казна на лице место или да му се одземе возачката дозвола и да му биде забрането да вози во Франција.

Иако казната може да се подмири, враќањето на одземениот автомобил може да биде тешко бидејќи судовите мора да утврдат колку е сериозен прекршокот.

Така, на пример, тие можат да го удвојат ограничувањето на брзината во населено место. Како резултат на тоа, автомобилот може да не биде вратен на сопственикот, па дури и да се продаде на аукција.

Фактор што ја зголемува веројатноста да бидете фатени како возите со голема брзина е широката мрежа на камери за брзина од околу 5.000 со речиси илјадници лажни камери низ целата земја.

Швајцарија

Швајцарија е чекор над Франција и Монако бидејќи е една од ретките земји во Европа што ќе испрати возач во затвор поради пребрзо возење.

Земјата е позната по своите строги закони и нивното спроведување. Ограничувањето на брзината за населени места е 50 km/h, додека максималната брзина е поставена на 120 km/h за автопат.

Максималната казна што може да се добие е 570 евра, што се смета за предупредување и се издава доколку се надмине дозволената брзина за 18 км/ч.

Сè што е над тоа ќе резултира со едномесечно суспендирање на лиценцата, со забрзување до 40 км/ч веројатно ќе резултира со суспензија на лиценцата од минимум три месеци.

Во најтешките случаи, брзината поголема од 40 km/h ќе резултира со затворска казна од најмалку една година. Еден од интересните делови на законите за брзо возење е тоа што казните се засноваат на оданочливиот приход и богатство, па оние со подлабок џеб може да добијат казна која ја надминува вредноста на возилото.

Норвешка

Норвешка е позната по пристапот кон брзо возење. Норвешкиот закон е исклучително строг кога се работи за брзо возење. Оваа земја има најниски ограничувања на брзината во Европа.

Не треба да изненадува што казните во Норвешка се високи, со минимална казна од 720 евра за прекршоци што се случуваат на автопатите. Во градовите и населените места се зголемува цената на изречените казни. Доколку ве фатат како возите со 20 km/h над дозволената брзина во населено место, ќе бидете казнети со 960 евра. Максималната казна што може да ја добие човек е 1.200 евра.

Брзината со која некој ќе ја надмине границата зависи од тоа дали ќе му биде одземена лиценцата или ќе биде испратен во затвор. Брзините кои одредуваат дали вашата возачка дозвола ќе биде суспендирана варираат во зависност од областа.

Во населените места ограничувањето на брзината е 30 km/h. Ако некој биде фатен како вози 55 km/h, тогаш возачката дозвола може да му биде одземена најмалку од три месеци до три години.

Она што ќе ве одведе во затвор е возењето 75 км/ч во станбена зона и тоа ќе привлече безусловна затворска казна од најмалку 18 дена. Покрај тоа, прекршувањата може да резултираат и со минимум 30 часа општествено корисна работа

Извор: N1Info

Автомобили

Колку ќе се зголеми цената на кинескиот електричен автомобил додека да стигне во Европа?

Објавено пред

на

Кинески Leapmotor и Stellantis (сопственик на 21 отсто од Leapmotor) соработуваат во Кина, а неодамна и во Европа. Stellantis дури и го склопува микроавтомобилот со електричен погон TO3 во Полска. Во Европа, Leapmotor ќе ги продава и C10 SUV со средна големина и новиот B10 SUV, кој беше претставен на саемот за автомобили во Париз.

Основачот на Leapmotor, Жу Џиангминг, вели дека B10 е првото електрично возило на марката дизајнирано експлицитно за светските пазари. Како што е случајот со кинеското возило, цената, моторизацијата и опремата се навистина уникатни, односно поволни. Б10 може да започне од 14.000 евра во Кина, но од Европа цената драстично ќе се зголеми. Засега нема информации за цената, но можеме да бидеме сигурни дека ќе биде драстично зголемена. Сакате пример?

Сите пишуваа дека електричниот C10 (опсег 420 според WLTP) чини само 17.000 евра во Кина, но патната карта од најголемиот светски пазар до Европа е исклучително скапа. Како наведеното возило да спие и јаде во прва класа на луксузен брод за крстарење. Имено, во Европа цената на почетниот C10 се искачува на 36.400 евра. Тоа сепак поволно се споредува со европските електрични возила, но исто така зборува за кинеските маржи и предноста што ја имаат во однос на европските производители на електрични автомобили.

Прочитај повеќе...

Автомобили

Кристијан Бојоски во недела по повод „11-ти октомври“ ќе се натпреварува на традиционалната „Авто-слалом“ трка во Прилеп

Објавено пред

на

©porta.mk

Во недела по повод „11-ти октомври“ во Прилеп повторно ќе биде домаќин на Авто-слалом натпревар. Истиот е предвиден да започне од 08:00ч – 20.10.2024. На наше огромно задоволство и под наше медиумско покровителство свое учество ќе земе и шампионот од Кичево, Кристијан Бојоски со својот модифициран Опел Кадет брендиран со наше лого како медиумски покровители, под техничката спрема на авто-сервис „Adler“ и останатите спонзори.

Организаторите на Авто-слаломот се добро познати, „Федерација на историски возила“„Олд тајмер клуб, Автомото – Класика“ и „Општина Прилеп“ под палката на „FIVA“. Локацијата оваа година ќе биде во центарот на градот, односно во непосредна близина на „Палма Шоп“, додека брифингот на возачите (технички преглед) ќе биде од 09:00 часот, а почетокот на трката е предвиден да биде од 11:00 часот.

Нашиот тим ќе го проследи овој натпревар. Бидете дел и заедно да навиваме за кичевчанецот кој благодарение на пријателите и спонзорите кои здружено помагаат првично во техничката спремност, но и на останатите важни сегменти во натпреварувањето. Што се однесува до тркачкиот дух на Бојоски, во континуитет и повеќе години по ред зема свое учество и се искачува високо на пиедесталот.

Имено, да потсетиме неодамна на летниот авто-слалом од истата организација „На точила“ Бојоски се натпреваруваше во најсилната категорија на автомобили над 1600ccm и го освои фантастичното трето место со извозено време: 1 мин 07 сек, за оваа информација повеќе детали ќе најдете ТУКА

Во продолжение проследете фотографии ТУКА од ланскиот авто-слалом одржан во октомври 2023, како и видео од прогласувањето на победниците!

– Спортски поздрав и уште еднаш Ве покануваме да бидете дел и заедно да дадеме поддршка и ги бодриме нашите натпреварувачи, затоа што тоа го заслужуваат!

 

Прочитај повеќе...

Автомобили

Вечната дилема: Дали треба да се загрее моторот пред возење?

Објавено пред

на

Моторот со внатрешно согорување се состои од повеќе од 1.000 делови кои се направени од различни материјали. Ова значи дека компонентите се шират со различни стапки додека се загреваат.

Многу производители на автомобили наведуваат дека моторот со внатрешно согорување повеќе не треба да се загрева до работната температура.

Ова тврдење е оправдано со високите стандарди за производство на современи мотори, како и со изборот на материјали. Но, ако сакате да уживате во вашето возило долго време, не треба да ги слушате, според германскиот Auto Bild .

Секој мотор треба да се загрее, велат тие, за да се намали абењето. Ладното моторно масло обично е многу погусто и повискозно од моторното масло кое е на работна температура.

За време на ладно палење, потребно е повеќе време да се испумпува маслото до лежиштата и местата за подмачкување на моторот и турбополначот.

Ако ненадејно забрзате веднаш по палењето на моторот, ризикувате недоволно подмачкување на важните делови, а потоа поголемо абење и, во најлош случај, дури и оштетување на моторот.

Ова важи и за студениот почеток во лето, а особено на зимските температури.

Што советува Auto Bild? Прво вклучете го моторот, а потоа врзете го појасот. Секој што го следи ова мало правило прави многу добро за моторот.

Сепак, дури и ако маслото ги достигнало сите важни точки за подмачкување во моторот или во турбополначот, моторот не треба веднаш да се запали.

Моторот со внатрешно согорување се состои од повеќе од 1.000 делови кои се направени од различни материјали. Ова значи дека компонентите се шират со различни стапки додека се загреваат.

На пример, клиповите се загреваат многу брзо со согорувањето што се случува во цилиндерот, што предизвикува нивно побрзо проширување.

На ѕидовите на цилиндерот, кои се дел од блокот на моторот, им треба повеќе време. Јазот, односно растојанието помеѓу клиповите и ѕидовите на цилиндерот станува премногу мало, што доведува до дополнително абење.

Главата на цилиндерот, исто така, често е направена од различен материјал од блокот на моторот. Ако компонентите не се шират рамномерно, може да дојде до истекување во близина на заптивката на главата на цилиндерот.

Пукнатини од стрес може да се појават и во главата на цилиндерот. Додека моторот не ја достигне работната температура, вртежите во минута треба да останат во долната третина од опсегот на тахометарот.

Се препорачува да не се дава полн „гас“.

Загревањето на моторот, од друга страна, не е добро ако автомобилот е во мирување.

Тогаш сите компоненти не можат да се загреат толку брзо и ефикасно како што треба. Значи, продолжи, но не го форсирај моторот додека не се загрее.

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

На денешен ден6 часа

На денешен ден (18 октомври)

1405.- Роден е Енеа Силвио Пиколомини (Пиколомини), папа Пиј II од 1458 година, кој се обидел да ја обедини Европа...

Автомобили6 часа

Колку ќе се зголеми цената на кинескиот електричен автомобил додека да стигне во Европа?

Кинески Leapmotor и Stellantis (сопственик на 21 отсто од Leapmotor) соработуваат во Кина, а неодамна и во Европа. Stellantis дури...

Хороскоп8 часа

Хороскоп за петок (18 октомври)

ОВЕН Овните се топли и чувствителни, па затоа денес би можеле да бидете особено чувствителни на туѓите емоции. Романсата ви...

Кичево15 часа

Спектакуларна петочна супер забава во „Check In“, бидете дел од официјалниот настан за промоција на кичевскиот „ФК Напредок“ преку „Евротип“ и „Gold Slot Club77“

Утре петок со почеток од 16:00ч во „Check In“ – Кичево, под покровителство и спонзорство на најдобрите „Gold Slot Club77“...

Спорт16 часа

(ГАЛЕРИЈА) Реми за ФК „Кичево“ против ФК „Ускана“ од Кичево во денешниот натпревар, многу не реализирани шанси, но фер плеј и супер голови!

Денешниот прекрасен ден за фудбал се одигра првенствен меч помеѓу домашните екипи ФК „Кичево“ и ФК „Ускана“ во рамки на...

Временска прогноза21 час

Температурите ќе паднат, додека времето ќе биде променливо облачно со повремени сончеви периоди

До крајот на денешниот ден, како и утре (петок) како што и најавивме ќе имаме позначителен пад на температурите на...

Спорт21 час

Надал го чека голем предизвик пред својот крај на кариерата

Шпанскиот тенисер Карлос Алкараз го победи Холгер Руне на егзибицијата „Шест кралеви“ во Саудиска Арабија со 6:4, 6:2. Тоа значи...

Хороскоп1 ден

Хороскоп за четврток (17 октомври)

ОВЕН Можеби имате трема пред новиот деловен почеток и потребно ви е некое време да се опуштите. Поволен ден за...

Временска прогноза1 ден

Во вечерните часови најавен продор на влажна воздушна маса која од ноќеска и викендов ќе донесе повремени локални врнежи од дожд

Славчо Попоски најавува дека од вечерните часови облачноста ќе започне да се зголемува и практично нашиот регион ќе биде застапен...

Кичево2 дена

(ФОТО) Денес по повод „Светскиот ден на храната“ најмилите дечиња од кичевската градинка „Олга Мицеска“ преку песни, ора и традиционални јадења се претставија пред публиката

Денеска на платото во Китино Кале – Кичево се одржа традиционалната манифестација организирана од ЈОУДГ „Олга Мицеска“ а по повод...

НАЈЧИТАНИ