Магазин
FedEx лансира нова платформа за е-трговија
FedEx најави дека оваа есен ќе лансира нова „трговска платформа базирана на податоци“ наречена fdk, која вели дека ќе им даде на онлајн трговците „решенија за е-трговија end-to-end“. Новата платформа на компанијата има за цел да им помогне на бизнисите да управуваат со нивниот синџир на снабдување, да продаваат на клиентите и да управуваат со превозот.
Компанијата во соопштението рече дека FDX ќе ги комбинира постоечките алатки за трговија на FedEx, како што е пристапот до членовите на ShopRunner, пазарот за е-трговија што FedEx го стекна во 2020 година, со карактеристики што ќе дебитираат наесен, како што е можноста за создавање „приспособено искуство по купувањето“, така што брендовите можат да им обезбедат на клиентите попрецизни информации за испорака или да користат податоци од мрежата за испорака на FedEx за да управуваат со нарачките.
Кристина Мик, менаџер за глобални односи на FedEx, рече дека FedEx не е во бизнисот на пазарот и им нуди на бизнисите „дигитални способности и увиди“ бидејќи тие го контролираат нивното искуство со клиентите.
Новата платформа доаѓа додека компанијата се натпреварува во логистика со Amazon, компанија која FedEx со години ја гледа како закана за својот бизнис. Во 2019 година, FedEx одби да го обнови својот договор за транспорт на товар на Amazon преку FedEx Express. Подоцна истата година, Амазон им забрани на своите продавачи да користат FedEx за Prime испораки за време на празниците, обвинувајќи ги опаѓачките перформанси – забрана што ја укина следната година.
FedEx го губи теренот од Амазон, како и UPS-от, толку многу што Амазон испорача повеќе американски домашни пакети во 2022 година од кој било од нив. Тоа е само неколку години откако онлајн гигантот за малопродажба изгради логистичка операција која во голема мера користи строго контролирани трети страни за кои Amazon инсистира дека не се негови вработени.
Извор: TheVerge
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза12 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп24 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили14 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт11 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Магазин10 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година