Социјални мрежи
Фејсбук конечно добива права корисничка поддршка, ќе се врати и помошната сесија „во живо“ – која нуди побрза комуникација околу проблемите
По 18 години, компанијата Мета конечно реши да им обезбеди вистинска поддршка на своите корисници со цел полесно враќање на избришаните профили или објави.
Потпретседателот на Мета, Брент Харис, вели дека компанијата инвестира многу време во услугите на клиентите. Сепак, од основањето на Facebook, корисниците на оваа социјална мрежа навистина немаат начин директно да комуницираат со компанијата за одлуките за умереност.
Минатата година беше лансирана програма која вклучуваше разговор во живо на англиски јазик, што всушност овозможи контакт со вработените во Мета. Корисниците може да добијат помош за користење на нови функции или во случај нивниот профил да биде заклучен. Во тоа време, компанијата рече дека тоа е „прв пат Фејсбук да понуди помош во живо на луѓе чии профили се заклучени“.
Вистинската човечка помош од Мета би била исклучително корисна за оние кои случајно се на погрешна страна на автоматизираните алатки за модерација на содржината, особено ако се прошири на Instagram, WhatsApp и Horizon VR.
Мета е фокусирана на подобрување на корисничката поддршка и поради повратните информации од нејзиниот Надзорен одбор. Минатата година беше формирано ова „независно“ тело за следење и менување на одлуките на Мета. Примени се речиси милион барања на корисници поврзани со модерирање на содржината.
Мета исто така се обидува да ги отстрани луѓето кои избегнуваат банирање, а неодамна беа отстранети околу 500 профили, страници, групи и настани поврзани со групата Proud Boys.
/b92.net
Социјални мрежи
Промени кај платформата „Х“ на Илон Маск, на корисниците нема да им биде овозможена оваа опција
Платформата X повеќе не им дозволува на корисниците да ги кријат своите сини беџеви од верификацијата, односно потврда, без разлика дали платиле за премиум услугата или не. Промената на X платформата доаѓа откако услугата почна да ги потврдува влијателните корисници кои не се пријавиле за премиум функции.
Апликацијата почна да ги известува корисниците дека опцијата за сокривање на нивниот тикер за X Premium наскоро ќе биде отстранета.
Оваа промена доаѓа набргу откако X неочекувано почна да додава сина потврда на сметките и инфлуенсерите кои имаат најмалку 2.500 следбеници кои плаќаат за премиум претплата.
BREAKING: #X seems to be removing the ability to hide the verification checkmark! pic.twitter.com/1Kn2OU4puj
— Nima Owji (@nima_owji) April 11, 2024
Иако Илон Маск сугерираше дека оваа промена треба да биде погодна, некои корисници не се задоволни поради појавата на синиот крлеж на нивните сметки.
Извор: kurir.rs
Социјални мрежи
Маск најави нови промени на X платформата
Илон Маск најави нови промени на платформата X (поранешен Twitter) кои ќе овозможат одредени сметки да отклучуваат бесплатни премиум функции. „Во иднина, сите X сметки со над 2.500 проверени следбеници ќе добиваат Premium функции бесплатно, а сметките со над 5.000 ќе добиваат Premium+ бесплатно“, рече Маск, според Time.
Претходно, X Premium функциите ги чинеа корисниците осум долари месечно и вклучуваа можност за споделување подолги објави и прикачување видеа, добиваа поголем приоритет и корисниците ќе добиваат помалку реклами.
Корисниците на X Premium+ ги добиваат сите функции, но без реклами, како и пристап до генеративниот chatbot Grok напојуван со вештачка интелигенција.
Маск го купи поранешниот Твитер за 44 милијарди долари во април 2022 година, пренесува n1info.rs
Социјални мрежи
Обновено: „Мета“ ја истакна детално причината за падот на нивниот систем, конечно се работи за инженерска грешка во системот
Фејсбук објави интегрален текст за случајот денес, кој моментално ви го пренесуваме во целост:
Денес Фејсбук беше во прекин или недостапен за многумина од вас околу 2,5 часа. Ова е најлошиот прекин што го имавме во повеќе од четири години и сакавме прво да се извиниме за тоа. Исто така, сакавме да обезбедиме многу повеќе технички детали за тоа што се случи и да споделиме една голема научена лекција.
Клучниот недостаток што предизвика овој прекин да биде толку тежок беше несреќното справување со состојба на грешка. Автоматизираниот систем за проверка на вредностите на конфигурацијата на крајот предизвика многу поголема штета отколку што поправи.
Целта на автоматизираниот систем е да провери дали има вредности за конфигурација кои се невалидни во кешот и да ги замени со ажурирани вредности од постојаната продавница. Ова работи добро за минлив проблем со кешот, но не работи кога постојаната продавница е неважечка.
Денес направивме промена на постојаната копија на конфигурациската вредност која се толкува како неважечка. Ова значеше дека секој клиент ја видел неважечката вредност и се обидел да ја поправи. Бидејќи поправката вклучува барање до кластер на бази на податоци, тој кластер брзо беше обземен од стотици илјади прашања во секунда.
Работите да бидат уште полоши, секој пат кога клиентот добивал грешка при обидот да побара една од базите на податоци, ја толкувал како неважечка вредност и го бришел соодветниот кеш клуч. Ова значеше дека дури и откако ќе се реши првичниот проблем, протокот на прашања продолжи. Сè додека базите на податоци не успеаја да опслужат некои од барањата, тие самите си предизвикуваа уште повеќе барања. Влеговме во циклус за повратни информации што не дозволуваше да се обноват базите на податоци.
Начинот на запирање на циклусот на повратни информации беше доста болен – моравме да го запреме целиот сообраќај кон овој кластер на бази на податоци, што значеше исклучување на страницата. Откако базите на податоци беа обновени и основната причина беше поправена, полека дозволивме повеќе луѓе да се вратат на страницата.
Ова ја врати страницата и работи денес, а засега го исклучивме системот што се обидува да ги поправи вредностите на конфигурацијата. Истражуваме нови дизајни за овој конфигурациски систем следејќи ги шемите на дизајн на другите системи на Facebook кои поелегантно се занимаваат со јамките за повратни информации и минливите скокови.
Повторно се извинуваме за прекинот на страницата и сакаме да знаете дека ги сфаќаме перформансите и доверливоста на Facebook многу сериозно.
Додека во моментов првиот човек за односи со јавноста Енди Стоун се извини преку својот Твитер профил:
Earlier today, a technical issue caused people to have difficulty accessing some of our services. We resolved the issue as quickly as possible for everyone who was impacted, and we apologize for any inconvenience. https://t.co/ybyyAZNAMn
— Andy Stone (@andymstone) March 5, 2024
Извор: Meta/Facebook
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (18 април)
-
Хороскоп23 часа
Хороскоп за петок (19 април)
-
Кичево1 ден
ОУ Д-р „Владимир Полежиноски“ од Кичево оваа недела ќе биде домаќин на гости од Романија и Полска, додека утре ќе се одржи „Safe Spot Festival“
-
Култура9 часа
Кичевчанецот Зоран Стефаноски го претстави својот нов соло проект наречен Fly Above
-
Кичево1 ден
(ФОТО) Министерот за внатрешни работи Тошковски денес го посети ОВР Кичево, ПО Осломеј и Зајас
-
Хроника1 ден
Вчера во кумановско се случила тешка сообраќајна несреќа, жител од Куманово се здобил со тешки телесни повреди костатирани во комплексот клиники „Мајка Тереза“ во Скопје.
-
Lifestyle9 часа
Дали витаминот Д може да го запре процесот на стареење?
-
Спорт2 дена
Кралскиот клуб по „пенал рулетот“ обезбеди полуфинале, Начо: „Магична ноќ, за ова се живее“