Автомобили
Ford отвора фабрика за електрични возила од следната генерација во Германија
Новата фабрика, старата во Келн, ќе произведува 250.000 електрични возила секоја година.
Ford отвори нов производствен погон за електрични возила во Келн. Овој потег е дел од напорите на американскиот производител на автомобили до 2030 година да ја направи целата европска палета на патнички возила целосно електрични.
Комплексот беше отворен во 1930 година, а во последните две години Ford инвестираше 2 милијарди долари за реконструкција на објектот во центар за производство на ЕВ. Центарот во Келн ќе ја произведува новата генерација на електрични возила на Ford, од кои прва ќе биде електричниот Explorer, а потоа ќе следи спортски кросовер кој се уште не е именуван.
Се очекува фабриката да произведува над 250.000 возила годишно, што е голем дел од целта на Ford да произведува два милиони електрични возила ширум светот секоја година до крајот на 2026 година.
Како прва фабрика за склопување на Ford без јаглерод, компанијата има за цел да постигне јаглеродна неутралност во нејзините европски операции – вклучувајќи ги капацитетите, логистиката и добавувачите – до 2035 година.
„Овој објект сега ќе биде една од најефикасните и еколошки најодговорни фабрики во целата индустрија“, рече извршниот претседател Бил Форд, правнук на основачот на компанијата Хенри Форд, кој прв ја отвори фабриката пред повеќе од 90 години.
Покрај неговите акредитации за одржливост, „современиот“ ЕВ центар користи машинско учење, автономни транспортни системи, роботика и зголемена реалност за да ја подобри ефикасноста на производството. Минатата година Ford планираше да воведе три нови електрични патнички возила и четири нови електрични комерцијални возила во Европа до 2024 година и планира да продаде повеќе од 600.000 ЕВ во регионот до 2026 година.
Продажбата на електрични возила во Европа достигнува рекордни нивоа, а Ford не е единствениот производител на автомобили што отвора мегафабрики за електрични возила на континентот. Минатата година Тесла отвори една во Берлин, која произведува половина милион електрични возила годишно, а Volvo гради нова фабрика во Словачка.
Извор: thenextweb.com
Автомобили
Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)
Правилното одржување на автомобилот во зимските месеци е клучно за заштита на каросеријата од сол, нечистотија и ниските температури. Германскиот автомобилски клуб ADAC објави неколку важни совети за негата на автомобилите во зима, посебно кога станува збор за миењето.
Термички шок и оштетување на лакот
Кога водата во автопералната, загреана на 10–30 °C, доаѓа во контакт со металните делови на автомобилот изложени на екстремно ниски температури, може да дојде до термички шок. Овој шок може да предизвика оштетување на површината, особено на места каде што лакот е веќе оштетен или надополнет. Иако овие оштетувања може да не бидат веднаш видливи, тие имаат долгорочни последици врз каросеријата.
Ризик од замрзнување
При екстремно ниски температури, зголемен е ризикот од замрзнување на:
- Водата во бравите
- Гумените заптивки, што може да доведе до нивно пукање и загуба на функционалност.
Затоа, ADAC препорачува миење на автомобилите само при поблаги температури или во загреани перални.
Совети за одржување на автомобилот во зима
- Миење на поблаги температури – Избегнувајте миење на автомобилот кога температурите се екстремно ниски.
- Загреани перални – Користете перални кои обезбедуваат затоплена околина за да се спречи термичкиот шок.
- Сушење на критичните делови – По миењето, избришете и исушете ги деловите како што се бравите и гумените заптивки.
- Користење специјални производи за нега – Нанесете гумени производи за одржување за да спречите пукање или замрзнување на заптивките.
Правилната зимска нега може значително да го продолжи векот на автомобилот, зачувувајќи ја неговата функционалност и изглед.
Извор: Phoenix
Автомобили
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години
Еден од најпознатите мотори во историјата на автомобилската индустрија, VR6, официјално заминува во историјата. На 12 декември, Volkswagen го заврши производството на овој мотор, со што се стави крај на 34 години постоење и употреба во бројни модели на компанијата.
Историја и употреба на VR6
Моторот VR6 првпат беше претставен во 1991 година на саемот за автомобили во Женева. Од тогаш, тој беше вградуван во широк спектар на модели на Volkswagen, меѓу кои:
- Passat, Corrado, Touareg, Phaeton, Transporter, Sharan, CC и Beetle.
- Беше користен и од други брендови во групацијата Volkswagen, како што се Porsche Cayenne, Audi Q7, Seat Leon и Skoda Superb.
- Дури и Mercedes-Benz го користеше VR6 во моделот Vito, прилагодувајќи го за нивните потреби.
За време на своето производство, VR6 моторот беше произведен во импресивни 1,87 милиони единици, станувајќи симбол на иновацијата и технолошката напредност на Volkswagen.
Еколошки стандарди и крајот на VR6
Поради зголемените еколошки барања, производството на VR6 беше прекинато во Европа уште во средината на 2010-тите. Сепак, производството продолжи за северноамериканскиот и кинескиот пазар. Зголемениот притисок за намалување на емисиите на гасови и потребата за поекономични решенија го принудија Volkswagen да се насочи кон мотори со четири цилиндри.
Модерните четирицилиндрични мотори не само што ги исполнуваат строгите еколошки стандарди, туку и се компатибилни со модуларните платформи на компанијата, овозможувајќи нивна широка употреба во различни модели.
Крај на една ера
Завршувањето на производството на VR6 претставува значајна пресвртница за Volkswagen. Компанијата сега се фокусира на развој на поекономични, пофлексибилни технологии и електрични возила. Сепак, за љубителите на класичните автомобили, VR6 останува симбол на иновацијата и моќта на моторите од претходните децении.
Извор: Telegraf
Автомобили
Lamborghini го одложи првиот електричен модел до 2029 година
Иако Lamborghini со ентузијазам го промовира својот хибриден суперспортски автомобил Revuelta, нивниот прв целосно електричен модел, Lanzador, нема да биде подготвен за производство пред 2029 година.
Причини за одложувањето
Се претпоставува дека падот на побарувачката за електрични автомобили е клучната причина за одложувањето. Lamborghini се приклучува на листата на компании кои решија да ги одложат своите електрични модели, поради нестабилноста на пазарот и долгорочните предизвици.
Изјава на извршниот директор
Првиот човек на компанијата, Стефан Винкелман, потврди дека концептот на електричниот GT четирисед Lanzador, претставен минатата година, нема да започне со сериско производство пред 2029 година, што е 12 месеци одложување според првичните планови.
Во изјавата, Винкелман додаде дека компанијата сè повеќе размислува за употреба на синтетички горива, бидејќи верува дека суперспортските автомобили на електричен погон немаат долг рок на одржливост.
Поглед кон иднината
Дополнителна јасност околу иднината на индустријата и стратегијата на Lamborghini се очекува по конечната одлука на Европската унија за забрана на производство и продажба на возила со мотори со внатрешно согорување (ICE).
Извор: Index
-
Хороскоп18 часа
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за петок (20 декември)
-
Кичево2 дена
Утре ќе се изведуваат градежни работи на патот кон „Крушино“ – с.Кнежино, за таа цел ќе има времен прекин на сообраќај додека не се завршат активностите
-
Временска прогноза2 дена
Детали за новиот студен бран кој доаѓа од утре, посебно внимание за тие кои ќе патуваат преку македонските превои
-
Временска прогноза22 часа
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Временска прогноза5 часа
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили1 ден
Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)
-
Автомобили1 ден
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години