Автомобили
Ford отвора фабрика за електрични возила од следната генерација во Германија
Новата фабрика, старата во Келн, ќе произведува 250.000 електрични возила секоја година.
Ford отвори нов производствен погон за електрични возила во Келн. Овој потег е дел од напорите на американскиот производител на автомобили до 2030 година да ја направи целата европска палета на патнички возила целосно електрични.
Комплексот беше отворен во 1930 година, а во последните две години Ford инвестираше 2 милијарди долари за реконструкција на објектот во центар за производство на ЕВ. Центарот во Келн ќе ја произведува новата генерација на електрични возила на Ford, од кои прва ќе биде електричниот Explorer, а потоа ќе следи спортски кросовер кој се уште не е именуван.
Се очекува фабриката да произведува над 250.000 возила годишно, што е голем дел од целта на Ford да произведува два милиони електрични возила ширум светот секоја година до крајот на 2026 година.
Како прва фабрика за склопување на Ford без јаглерод, компанијата има за цел да постигне јаглеродна неутралност во нејзините европски операции – вклучувајќи ги капацитетите, логистиката и добавувачите – до 2035 година.
„Овој објект сега ќе биде една од најефикасните и еколошки најодговорни фабрики во целата индустрија“, рече извршниот претседател Бил Форд, правнук на основачот на компанијата Хенри Форд, кој прв ја отвори фабриката пред повеќе од 90 години.
Покрај неговите акредитации за одржливост, „современиот“ ЕВ центар користи машинско учење, автономни транспортни системи, роботика и зголемена реалност за да ја подобри ефикасноста на производството. Минатата година Ford планираше да воведе три нови електрични патнички возила и четири нови електрични комерцијални возила во Европа до 2024 година и планира да продаде повеќе од 600.000 ЕВ во регионот до 2026 година.
Продажбата на електрични возила во Европа достигнува рекордни нивоа, а Ford не е единствениот производител на автомобили што отвора мегафабрики за електрични возила на континентот. Минатата година Тесла отвори една во Берлин, која произведува половина милион електрични возила годишно, а Volvo гради нова фабрика во Словачка.
Извор: thenextweb.com
Автомобили
(ФОТО) Официјално најавена Kia „EV6“
Kia подготвува модернизирана верзија на EV6, три години по дебито на овој целосно електричен модел. Официјалното претставување во Јужна Кореја се очекува на крајот на овој месец, а како најава служат неколку тизер слики.
Подигнатиот EV6 ќе го усвои развиениот стилски јазик на производителот, што ќе го направи повеќе во согласност со остатокот од линијата. Како прво, се издвојуваат сосема новите фарови со потенка LED графика за помодерен изглед. Маската има истакната форма на „тигарски нос“, а редизајнираниот преден браник создава посилен 3D ефект. Промените на задниот дел се подискретни, иако се вели дека дизајнерите на Kia ја приспособиле графиката на LED светлата. Се очекува и нов заден браник и различен дизајн на тркалата.
Kia засега не го прикажува ентериерот, но модернизацијата најверојатно ќе опфати подобрен инфозабавен систем, нов волан, како и нови опции за боја и опрема. Дополнително, очекувајте EV6 да има пософистицирани безбедносни карактеристики и најнови опции за поврзување.
EV6 треба да добие нова батерија од 84 kWh, заменувајќи ја единицата од 77,4 kWh. Поголемиот капацитет треба да донесе и мало подобрување во опсегот. Инженерите на Kia треба да направат и модификации на суспензијата, со цел попрефинето возење.
Веројатно ќе се задржат опциите за погон со еден и два електрични мотори, вклучувајќи го и врвниот модел GT.
Kia веќе потврди неодамна дека обновениот EV6 ќе биде претставен во вториот квартал од оваа година, а EV6 GT во четвртиот квартал. Фејслифтираниот EV6 прво ќе се појави на домашниот пазар во Јужна Кореја, пред да дојде во Европа и Северна Америка.
Извор: AutoBlog.rs
Автомобили
(ВИДЕО) Уникатниот „Aston Martin“ најави нов надграден „V12“ мотор
„Aston Martin“ објави дека V12 моторот не само што не е мртов, туку компанијата го најави и својот фундаментален редизајн. Иако засега не објавија многу детали, се чини дека речиси секој аспект од твин-турбо моторот е преработен. Резултатот е 835 КС и 1000 Nm вртежен момент. Тоа е повеќе од 770 КС и 900 Nm вртежен момент од 5,2-литарскиот V12 во Aston Martin DBS 770 Ultimate.
Aston Martin потврди дека моторот ќе биде лансиран во нов водечки модел кој ќе биде претставен подоцна оваа година.
Засега не е објавено за кој модел се работи, но според најавата од видеото се претпоставува дека се работи за новиот Vanquish.
Извор: autoblog.rs
Автомобили
Расте продажбата на електрични автомобили, но нема каде да се полнат
Продажбата на електрични автомобили во ЕУ пораснала три пати побрзо од инсталирањето на полначи меѓу 2017 и 2023 година, покажува извештајот на ACEA. Гледајќи напред, на ЕУ и требаат осум пати повеќе полначи годишно до 2030 година, според проценките на индустријата.
Нема електрификација без инфраструктура
„Потребно ни е масовно усвојување на електрични автомобили на пазарот во сите земји на ЕУ за да ги постигнеме европските амбициозни цели за намалување на CO2. Ова нема да се случи без широка достапност на јавна инфраструктура за полнење низ целиот регион“, рече генералниот директор на ACEA, Сигрид де Вриес.
„Многу сме загрижени што развојот на инфраструктурата не е во чекор со продажбата на електрични автомобили со батерии во последниве години. Освен тоа, постои опасност овој „инфраструктурен јаз“ да се прошири во иднина – во многу поголема мера отколку што проценува Европската комисија. ”
Изградбата треба да се забрза три пати
Минатата година низ ЕУ беа инсталирани нешто повеќе од 150.000 јавни пумпи за полнење (во просек помалку од 3.000 неделно), достигнувајќи вкупно над 630.000.
Според Европската комисија, до 2030 година треба да се инсталираат 3,5 милиони станици за полнење. Постигнувањето на оваа цел би значело инсталирање на околу 410.000 јавни станици за полнење годишно (или речиси 8.000 неделно) – речиси три пати повеќе од најновата годишна стапка на инсталација.
Сепак, ACEA проценува дека до 2030 година ќе бидат потребни 8,8 милиони полначи. За да се постигне ова, ќе биде неопходно да се инсталираат 1,2 милиони полначи годишно (или повеќе од 22.000 неделно) – осум пати повеќе од последната годишна стапка на инсталација.
„Лесниот пристап до јавните станици за полнење не е „убав да се има“, туку суштински услов за декарбонизација на патниот транспорт со поддршка на пазарот и конкурентна производствена рамка во Европа. Инвестициите во инфраструктурата за јавна наплата мора итно да се зголемат ако сакаме да затворете ја инфраструктурната празнина и пополнете ги климатските цели“, предупреди Де Вриј.
/Index
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (2 мај)
-
Хороскоп17 часа
Хороскоп за петок (3 мај)
-
Кичево1 ден
Дечињата од ЈОУДГ „Олга Мицеска“ – Кичево, по повод „Велигден“ истакнаа празничен хепенинг
-
Кичево18 часа
(ФОТО) Игралиштето во населба „Девеана“ од денес повторно блесна со ново осветлување и клупи
-
Култура2 дена
Денеска е „Велики Четврток“, традиции и обичаи за овој голем ден
-
Култура2 часа
Денеска е голем ден, „Велики Петок“, најстрог пост, на денот на христијанската жалост не се работи по дома, ниту на поле..
-
Магазин2 дена
На децата не треба да им се дозволуваат паметни телефони во рака пред да наполнат 13 години, се вели во експертски извештај на францускиот претседател Макрон
-
Технологија1 ден
На „WhatsApp“ доаѓаат нови функции, овој пат за планирање и организирање на вашите настани