Автомобили
Formula 1 е фабрика за пари

Минатогодишната сезона во Formule 1 беше поинаква комбинација на трки од вообичаеното.
Најпрво со првиот уличен настан во F1 во Лас Вегас и ГП на Катар додадени во календарот.
Со тоа Франција исчезна од календарот, а трката во Имола потоа беше откажана.
Добивката е зголемена за 64 отсто
Вкупниот годишен приход се зголеми за 25 отсто од 2,573 милијарди долари на 3,222 милијарди долари, додека оперативниот профит се зголеми за 64% – од 239 милиони долари на 392 милиони долари.
Бидејќи курсот на американскиот долар и еврото е речиси 1:1, сите бројки може слободно да се префрлаат во европската валута.
Вкупната исплата поделена помеѓу десетте тимови се зголеми од 1,157 милијарди долари на 1,215 милијарди долари, што претставува зголемување од 5%.
Сопствениците на натпреварот, американски „Либерти медиа“, јасно ставија до знаење колкаво позитивно влијание имал Лас Вегас, особено во последниот квартал од годината, што укажува дека настанот бил успешен за организацијата.
Во врска со зголемувањето на приходите, компанијата забележа: „Приходот од промоција на трки се зголеми првенствено поради приходите од билетите од инаугуративната Гран При на Лас Вегас и другите договорни зголемувања на надоместоците“.
Лас Вегас полн хит
На некои возачи не им се допадна холивудската атмосфера во „градот на гревот“, но нејзиниот финансиски ефект не може да се спори.
„Приходите од спонзорството се зголемија поради признавањето на приходите од Големата награда на Лас Вегас, приходите од новите спонзори и растот на приходите од постоечките спонзори“
Сепак, сето тоа не е добра вест, бидејќи некои трошоци се зголемени.
„Продажните, општите и административните трошоци се зголемија во текот на годината поради повисоките трошоци за персонал, ИТ и маркетинг, како и трошоците поврзани со планирањето и работењето на Гран При на Лас Вегас, делумно компензирани со пониски правни и професионални такси и претпочитање на странска валута“. рекоа.од „Либерти медиа“.
Расте популарност
Извршниот директор на F1 , Стефано Доменикали, јасно стави до знаење дека минатата година беше успешна за организацијата, а не само во чисто финансиска смисла.
„Минатата 2023 година означи уште една неверојатна сезона за F1“, изјави Италијанецот.
„Имавме силен ангажман на сите платформи, со рекордна посетеност на трки. И нашата конкуренција ја задржа својата позиција како најбрзо растечка лига на социјалните мрежи четврта година по ред.
F1 бележи континуиран раст на обожавателите, особено на американскиот пазар, зајакнат со успешното Гран При на Лас Вегас и меѓу помладата и повеќе женска публика.
/B92
Автомобили
Volkswagen води на германскиот пазар на електрични автомобили, Tesla паѓа на осмото место
Германската Федерална управа за патен сообраќај (KBA) ги објави податоците за новите регистрации на електрични возила во првиот квартал од 2025 година, каде што Volkswagen доминира, а Tesla бележи значителен пад.
Регистрации на електрични возила: Јануари–Март 2025
Во овој период се регистрирани вкупно 112.968 нови чисто електрични возила, а листата на најпродавани марки изгледа вака:
-
Volkswagen – 25.393 регистрации
-
BMW – 10.315
-
Škoda – 9.258
-
Audi – 8.634
-
Seat – 8.063
-
Mercedes – 7.090
-
Hyundai – 5.316
-
Tesla – 4.935
Со тоа, Tesla паѓа на осмото место, иако лани во истиот квартал беше најпродаваниот бренд, а на крајот на годината заврши на третата позиција.
Причини за падот на Tesla
Неколку фактори влијаеле врз овој пад:
-
Одложени регистрации од производителите за да се исполнат новите регулативи за CO₂ емисии.
-
Политички контроверзии поврзани со извршниот директор Илон Маск.
-
Рестилирањето на Model Y, кое можеби не се прифати најдобро од купувачите.
Иако Tesla останува глобално влијателна во електричната индустрија, овие резултати покажуваат дека германските брендови, особено Volkswagen, ја зацврстуваат својата позиција на домашниот пазар.
Извор: Blic
Автомобили
(ВИДЕО) Toyota најавува надградена верзија на GR „Corolla“, премиерата закажана на есен
Toyota најавува надградена верзија на GR Corolla чија премиера е закажана за наесен. Дотогаш Јапонците прикажуваат камуфлиран развоен прототип. Сепак, направени се некои значајни промени во споредба со обичниот модел. Сега има отвори на хаубата и предните браници, а има и поголемо задно крило.
Се издвојуваат 18-инчните мат црни ковани тркала BBS со гуми 245/40 ZR18 (Michelin Pilot Sport Cup 2 наместо Pilot Sport 4). Тојота забележува дека работела и на 1,6 литарскиот бензински турбо мотор за да извлече поголем вртежен момент, но не открива детали.
Трицилиндричниот мотор има и „уникатно подесување“, иако не се споменуваат дополнителни коњски сили над стандардните 300 КС.
Сè уште нема слика од внатрешноста.
Извор: AutoBlog.rs
Автомобили
Што се случува на пазарот на електрични автомобили во Европа?
На почетокот на 2025 година продолжува силниот раст на продажбата на електрични возила на пазарот на Европската унија. Во првите два месеци од годината, целосно електричните автомобили (BEV) достигнаа пазарен удел од 15,2%, што е значително зголемување во однос на 11,5% во истиот период во 2024 година.
Според податоците на Асоцијацијата на европски производители на автомобили (ACEA), бројот на новорегистрирани BEV модели пораснал за 28,4%, достигнувајќи 255.489 возила. Овој раст е јасен показател за сè поголемото прифаќање на електричната мобилност од страна на европските потрошувачи.
Хибридите доминираат на пазарот
Уште поимпресивен е растот на хибридните електрични возила, кои сега се најчестиот избор кај купувачите, со пазарен удел од 35,2%. Во комбинација со BEV моделите, тие сочинуваат повеќе од половина од целокупниот автомобилски пазар во ЕУ, туркајќи ги традиционалните погони на маргините.
Конвенционалните мотори во пад
Пазарниот удел на бензинските и дизел возила продолжува нагло да опаѓа. Нивниот комбиниран удел е намален на 38,8%, што е голем пад во однос на 48,5% во истиот период минатата година. Според податоците на Review HAK, оваа динамика ја одразува промената на навиките и приоритетите на европските потрошувачи.
Најголемите пазари со рекорден раст
Германија, Белгија и Холандија – три од четирите најголеми пазари на електрични возила во ЕУ – забележаа двоцифрен раст на продажбата. Германија води со пораст од 41%, потоа следи Белгија со 38% и Холандија со 25%. Овие бројки го потврдуваат брзиот премин кон електрификација во најразвиените земји на Унијата.
Пресвртна година за автомобилската индустрија
Тековните трендови укажуваат дека 2025 година може да биде пресвртна точка за автомобилската индустрија во Европа. Првпат се очекува електричните и хибридните модели да заземат над 50% од сите нови регистрации. Овој развој се совпаѓа со климатските цели на Европската унија и планот за постигнување јаглеродна неутралност.
Повеќе опции и подобра инфраструктура
За потрошувачите, ова значи поширок избор на електрични модели, подобрена инфраструктура за полнење и пониски трошоци за користење и одржување. Производителите, пак, интензивно инвестираат во нови електрични платформи и технологии за батерии, прилагодувајќи ги своите стратегии кон иднината без фосилни горива.
Извор: Telegraf
-
Македонија2 дена
Во Кичево во текот на вчерашниот ден најмногу изречени казни за возачи кои возеле побрзо
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за вторник (15 април)
-
Хороскоп9 часа
Хороскоп за среда (16 април)
-
Македонија23 часа
Регионалниот центар за гранични работи „Запад“, приведоа 13 албански државјани кои немале дозвола за работа
-
Македонија2 дена
Лишени од слобода седум возачи на територија на СВР Тетово поради пребрзо возење, регистрирана брзина и од 193 км/час
-
Македонија23 часа
По 5 месеци денес промена на цената од авто-плинот на бензинските станици
-
Технологија2 дена
Поради царината на Америка ултра популарната конзола ја менува цената
-
Спорт2 дена
Младата женска репрезентација на Македонија во фудбал до 16 години ја победи Бугарија во пенал рулетот, избраничките на Милеска со тоа остварија прва победа!