Технологија
Fujifilm не запира, во најава камера без стакло X-H2 со нов X-Trans CMOS 5 HR сензор со задно осветлување од 40,2 MP
Компанијата објави камера без стакло X-H2, која ќе има нов X-Trans CMOS 5 HR сензор со задно осветлување од 40,2 MP. Покрај тоа, камерата доаѓа и со X-Processor 5, кој нуди подобар квалитет на сликата и видеото и подобрени севкупни перформанси. Друга забележителна карактеристика е тоа што камерата поддржува снимање видео до 8K или 30P со поддршка на Apple ProRes.
Fujifilm X-H2 поддржува ISO 125 стандарди и нуди брзина на блендата од 1/80000 сек преку електронската бленда. Покрај тоа, камерата има Pixel Shift Multi-Shot, што обезбедува подобар излез. Новиот уред, исто така, располага со интерфејс како што е AF за откривање на субјекти базиран на технологија за длабоко учење, кој автоматски открива поширок опсег на предмети како што се животни и птици, автомобили, мотоцикли, велосипеди, авиони и возови, како и човечки лица и очи. пет оски и до седум застанувања на стабилизација на сликата во телото за да им помогне на корисниците при снимање видео, зголемување од 0,8x и EVF од 5,76 милиони точки, како и слот за картичка компатибилен со CFexpress картички.
X-H2 поддржува Apple ProRes кодеци, ProRes 422 HQ, ProRes 422 и ProRes 422 LT. Покрај тоа, камерата поддржува и снимање со прокси, како што е ProRes 422 Proxy. Покрај тоа, X-H2 има функција за дигитален зум што работи со сензорот на камерата од 40,2 MP. Обезбедува до 2x дигитален зум со минимална загуба на резолуција при снимање видео во 4K, дури и со главниот објектив прикачен на камерата. Корисниците можат да постигнат двојно поголемо ограничување и беспрекорно да се префрлат на дигитален зум со помош на XF18-120mmF4 LM PZ WR кога објективот ќе ја достигне максималната фокусна должина.
Покрај F-Log, X-H2 поддржува и F-Log2, кој снима продолжен динамички опсег од 13+ застанувања. Овој опсег е посеопфатен од сегашниот F-Log, проширувајќи го потенцијалот за постпродукција. Камерата Fujifilm X-H2 ќе чини околу 2.500 долари (само за телото).
Достапен е и со леќите на комплетот X-H2-XF 16-80mm F4 OIS VR. Комплетот за фотоапарат и објектив сега се достапни за купување.
Извор: Digit.in
Магазин
Современите паметни телефони веќе не зависат од заштитни фолии за екранот
Благодарение на напредната технологија за производство на стакло и робусниот дизајн, заштитните фолии за екраните на паметните телефони стануваат сè помалку неопходни. Еве неколку причини за ова:
1. Напредна технологија за стакло
Современите паметни телефони користат иновативни материјали како Gorilla Glass, Ceramic Shield и слични технологии, кои обезбедуваат висока отпорност на гребнатини и удари. Овие материјали, особено кај премиум уредите, се дизајнирани да издржат секојдневно абење и кинење, значително намалувајќи ја потребата за дополнителна заштита.
2. Подобрена отпорност на падови
Модерните телефони се многу посилни и попрактични отколку порано. Многу модели имаат сертификати за издржливост според воени стандарди, со што се намалува ризикот од оштетување при пад. Традиционалните заштитни фолии од тенка пластика не можат да ја заменат оваа вградена заштита. Освен тоа, денешните стаклени екрани се отпорни на гребнатини од секојдневни предмети, како клучеви и монети.
3. Подобро и појасно прикажување
Заштитните фолии можат да го нарушат визуелниот квалитет на екранот со тоа што стануваат изгребани или заматени со текот на времето. Ова ги прави гребаниците повидливи и ја намалува јасноста на дисплејот. Ако е потребна дополнителна заштита, поквалитетно куќиште со подигнати рабови може да биде поефикасно решение.
Извор: Gizmochina
Магазин
Како да ја играте тајната мини-игра на Google инспирирана од Squid Game
Google уште еднаш ги изненади корисниците со културно релевантно „Easter Egg“ изненадување. Овој пат, се работи за тајна мини-игра инспирирана од јужнокорејскиот хит трилер „Squid Game“, кој е достапен на Netflix и моментално е во својата втора сезона.
Како да ја започнете играта
За да пристапите до играта:
- Напишете „Squid Game“ во апликацијата Google на вашиот телефон или преку веб-прелистувачот на компјутер.
- На дното на екранот ќе се појави кафеава картичка со симболи круг, триаголник и квадрат – слична на картичките од серијата.
- Кликнете или допрете ја картичката за да ја започнете играта.
Правила на играта
Мини-играта е базирана на познатата „Црвено светло, зелено светло“ од серијата. На екранот се појавува куклата Јанг-хи, а вашата задача е да ги преместите играчите без да бидат забележани.
- За да ги движите играчите, користете го синoто копче „О“.
- За да ги запирате, притиснете го црвеното копче „Х“.
- Ако не ги запирате на време пред да заврши песната и куклата да се сврти, ќе изгубите еден играч.
Играта е лесно разбирлива, но бара концентрација и добро темпирање.
Совети за победа
- Реагирајте брзо: Куклата има краток „грејс период“ пред да ги елиминира играчите. Искористете го тоа за рано запирање.
- Прецизност со копчињата: Притиснете „О“ само еднаш за да ги движите играчите и држете го „Х“ за брз одговор.
- Спасете ги сите играчи: Иако е доволно еден играч да ја премине целната линија, ќе добиете специјална награда ако успеете да ги спасите сите.
Заклучок
Google продолжува да изненадува со креативни мини-игри, овој пат надминувајќи ги своите познати Doodles. Играта е забавна и предизвикувачка, совршена за натпреварување со пријателите.
Дали ќе успеете да ги спасите сите играчи? Обидете се и откријте ја специјалната награда!
Извор: HowToGeek
Магазин
Netflix ги зголемува цените и бележи рекорден раст на претплатници
Netflix ги зголемува цените на своите постоечки планови во САД, искористувајќи го порастот на побарувачката, откако компанијата објави рекорден раст на нови претплатници во четвртиот квартал.
Цените за планот поддржан од реклами се зголемени од 6,99 на 7,99 долари месечно, додека премиум нивото порасна за 2 долари, достигнувајќи 24,99 долари.
Компанијата соопшти дека во четвртиот квартал донела 18,9 милиони нови претплатници, што е раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Овој успех исто така резултираше со подобрени насоки за приходите за 2025 година, додека акциите на Netflix пораснаа за над 13% во пост-тргувањето.
Популарноста на содржините и новите пазари
Netflix ги надмина проекциите за приходи и профит, благодарение на хит содржините како втората сезона на „Squid Game“ и филмот „Carry-On“, кој влезе во топ 10 најгледани филмови. Компанијата исто така се проширува со преноси на настани во живо, како боксерскиот меч помеѓу Џејк Пол и Мајк Тајсон и натпревари од Националната фудбалска лига (НФЛ).
И покрај техничките предизвици, боксерскиот меч привлече 60 милиони гледачи ширум светот, додека натпреварите од НФЛ забележаа просек од 24 милиони гледачи, со врв од 27 милиони за полувремето на Бијонсе.
Фокус на рекламирањето
Рекламирањето е значаен фокус за Netflix. Планот поддржан од реклами сочинуваше над 55% од регистрираните во земјите каде што беше достапен, со раст од речиси 30% во третиот квартал. Компанијата очекува приходите од реклами да се удвојат до 2025 година.
Зголемување на цените на глобално ниво
Netflix последно ги зголеми цените во САД во октомври 2023 година, а есента ги коригираше цените и во Италија и Шпанија. Сега, цените се зголемуваат и во Канада, Аргентина и Португалија. Компанијата оствари приход од 10,25 милијарди долари во последниот квартал, надминувајќи ја својата проекција од 10,1 милијарди долари.
Извор: SeeBiz
-
Хороскоп19 часа
Хороскоп за среда (22 јануари)
-
Кичево2 дена
Дистрибутерот на „Жито Лукс“ распишува оглас за работници за реон на Кичево, отворени работни позиции во следните категории
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (21 јануари)
-
Временска прогноза12 часа
Котлините под густа магла и многу ладно време, на другите места значително потопло
-
Спорт7 часа
(ВИДЕО) ФФМ истакна видео од затекнатата состојба на Академијата, секој талент заслужува подобри услови за фудбал
-
Автомобили5 часа
Најпродаваниот нов автомобил во Европа станува електричен
-
Гејминг2 дена
„Activision“ истакна загриженост поради големиот број „измамници“ односно корисници кои користат помагала
-
Магазин2 дена
Метју Бол: Можеби новата „GTA 6“ ќе има зголемена цена за разлика од досегашните игри на издавачот