Магазин
Gmail конечно решава еден од вашите најголеми проблеми со состаноци
Наоѓањето на вистинското време за состаноци кое функционира за секого треба да биде многу полесно благодарение на новото ажурирање на Gmail.
Закажете состаноци директно во Gmail
Провајдерот на е-пошта најави надградба што ќе им овозможи на корисниците да го пребаруваат нивниот календар и да предложат состанок, директно од интерфејсот на Gmail.
Gmail се надева дека ова дополнување ќе значи крај на досадните и фрустрирачки преговори меѓу корисниците кои сакаат да најдат време кое им одговара на сите.
Време на состаноци на Gmail
„Додаваме функција на Gmail што ви помага многу побрзо да наоѓате погодни времиња за состаноци со други лица во 1:1“, напиша компанијата во блог-објавата за ажурирање на Google Workspace, најавувајќи го лансирањето.
„Ова е особено корисно кога закажувате време со клиенти, партнери или луѓе во вашата организација чиишто Google Calendar не ви се видливи.
Во иднина, корисниците на Gmail сега ќе видат нова икона за календар до постоечките опции до копчето за испраќање е-пошта.
Кога е избрано, ова нуди голем број алатки за календар и закажување, вклучувајќи ја опцијата да предложите време кога сте слободни за состанок, отворајќи го вашиот сопствен календар за да забележите празни места. Вашиот примач на е-пошта може потоа да ги прегледа овие предложени времиња и да избере кое било што работи директно од е-поштата – што исто така автоматски ќе испрати е-пошта со поканата од календарот.
Засега, оваа функција е ограничена на состаноци 1:1 и ќе работи само за вашиот примарен календар. Ако повеќе луѓе се вклучени во списокот на примачи, само првото лице што ќе закаже состанок автоматски ќе се додаде на настанот.
Корисниците исто така можат брзо да креираат настан како што е состанок или видео повик, кој кога е избран го отвора познатиот прозорец за создавање настани во календарот со примачи и темата претходно пополнета од вашата е-пошта, како и автоматско вметнување резиме на настан во телото на е-пошта за лесно споделување.
Новата алатка, која е достапна за сите корисници на Google Workspace и корисници со лични сметки на Google, ќе се појави за одредени корисници на 12 јули, а пошироко воведување е поставено подоцна во јули 2023 година.
Извор: Techradar
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза12 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп23 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили13 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт10 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Магазин10 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година