Магазин
Huawei ја предводи глобалната 5.5G експанзија со повеќе од 1,6 милијарди корисници ширум светот
На најголемиот саем за мобилна технологија што традиционално се одржува во Барселона, MWC 2024, беше истакнато дека напредните 5G мрежи на Huawei ги користат седум пати повеќе корисници отколку што беше случајот со 4G мрежите во истиот период на развој. Со повеќе од 300 комерцијални 5G мрежи на крајот на 2023 година, Huawei се истакнува како лидер во глобалното поврзување, поради што повеќе од 1,6 милијарди луѓе ги користат мрежите на компанијата ширум светот. Импресивно е и тоа што операторите, кои досега имплементираа различни решенија на Huawei, беа рангирани како лидери во однос на задоволството од квалитетот на мобилната мрежа за време на тестирањето во 2023 година, во клучните градови во Германија, Австрија и Холандија.
На MWC, Huawei ја претстави и визијата за иднината поврзана со поврзувањето и дигиталната трансформација. Фокусирајќи се на идејата за интелигентен дигитален свет, каде што поврзувањето се вклопува во секој сегмент од животот и индустријата, компанијата претстави портфолио на производи и решенија прилагодени на новото време на дигитализација. Во претстојниот период, фокусот е на изградба на напреден индустриски екосистем, забрзување на 5G мрежите и подготовка за ерата на 5.5G.
Затоа една од најистакнатите најави беше посветеноста на компанијата за еволуција на 5.5G мрежите преку опсег од 5.5G, F5.5G и Net5.5G производи, прилагодени да ги задоволат барањата на сите деловни сценарија во различни сектори. Со комерцијалното лансирање на 5.5G што се очекува оваа година, таа е посветена да работи со глобалните оператори за да изгради ефикасни, интелигентни, стабилни и зелени мрежи.
Во текот на претходниот период, Huawei успешно соработуваше со партнери во повеќе од 20 градови низ светот во лансирањето на нови комерцијални мрежи. На Блискиот Исток и Европа постигнати се импресивни брзини од 10 Gbps, додека во Кина и Хонг Конг операторите почнаа да обезбедуваат 5,5G услуги.
Huawei го воведува и првиот модел на телекомуникациска инфраструктура во индустријата. Тој е дизајниран да ги поддржува брзо потребите на индустријата преку апликации, со прецизност, ефикасно управување и одржување во различни области. Целта на моделот е и да ги поддржи операторите во зајакнувањето на своите вработени и подобрувањето на задоволството на корисниците, што придонесува за зголемување на продуктивноста на мрежата.
Покрај тоа, Huawei презентираше различни иновации во бизнис секторот, но и во секторот Потрошувачи, т.е. потрошувачки сегмент. За претпријатијата, компанијата понуди паметни дигитални решенија кои покриваат 10 различни индустрии, со цел да се забрза индустриската интелигенција.
Со претставување на најновите иновации и решенија на MWC 2024 во Барселона, отворени се можности за понатамошен развој и напредок во областа на мрежите, облакот и интелигенцијата.
/IT
Магазин
Понекогаш е наједноставното најдобро: Печени компири со ореви и кромид
Овој рустикален рецепт комбинира три совршени текстури: крцкава печена кора, нежна внатрешност и ароматични крцкави ореви. Кромидот или празот додаваат солена, карактеристична арома, а оревите внесуваат јаткаст контраст. Резултатот е едноставно јадење што може да биде и прилог и лесен главен оброк.
Состојки (за 3–4 лица):
-
1,2–1,5 кг компири (средни или поголеми)
-
1 кромид или 2–3 стебленца праз
-
80–100 г сецкани ореви (грубо)
-
Маслиново масло
-
Сол и бибер
-
По желба: свеж магдонос, рузмарин или мајчина душица
Начин на подготовка:
-
Загрејте ја рерната на 200°C. Измијте ги компирите и пресечете ги на половина по должина. Ако се поголеми, исечете ги на четвртини.
-
Во голем сад измешајте: компири, маслиново масло, сецкан кромид или праз, ореви, сол, бибер и билки ако ги користите. Измешајте добро за сè да се премачка рамномерно.
-
Распоредете ги компирите на плех обложен со хартија за печење или лесно намастен. Печете 35–40 минути додека не добијат златно-кафеава боја, а оревите станат крцкави. На половина време промешајте за рамномерно печење.
-
По желба, додадете свеж магдонос или мајчина душица. Послужете ги топли — одлични се со печено месо, свежа салата или како самостоен топол прилог.
Извор: 021
Магазин
ChatGPT конечно престанува да ги користи непотребните цртички
ChatGPT долго време ги игнорираше дел од упатствата што му ги задаваат корисниците. Иако многумина бараа да не користи долги цртички и невообичаени јазични конструкции, моделот често продолжуваше да го прави тоа по автоматизам, што создаваше незадоволство кај корисниците.
Што се менува?
-
OpenAI објави дека ChatGPT сега многу попрецизно ќе ги следи упатствата.
-
Моделот повеќе нема да користи долги цртички и прегломазни јазични шеми кога корисникот јасно ќе побара тоа.
-
Интерпункцијата ќе биде поумерена и поприродна, наместо механички повторувана.
Зошто ChatGPT користеше толку цртички?
-
За време на обуката, моделот често се среќавал со текстови богати со цртички.
-
Тие структури станале дел од неговиот автоматски стил, па дури и кога корисниците бараа да ги избегне ― тој продолжуваше да ги користи.
-
OpenAI наведува дека ChatGPT е префрлен на „нова граматичка класа“, што треба да донесе кадрово почист и поприроден стил.
Што значи ова за корисниците?
-
Подобра усогласеност со специфични барања.
-
Пореалистичен и поразбирлив стил на пишување.
-
Помалку фрустрации со непотребни цртички или чудни конструкции.
Извор: Engadget
Магазин
Социјалните мрежи влегуваат во ера на поделби, а Facebook и понатаму опстојува
И покрај годините шпекулации дека корисниците масовно го напуштаат, Facebook останува една од најстабилните платформи. Според ново истражување на истражувачкиот центар Пју, 71% од возрасните Американци сè уште го користат, а повеќе од половина го проверуваат секој ден.
Единствена поголема платформа со поширока публика е YouTube, кој го користат 84% од возрасните, со речиси непроменети бројки во последните години. Овие две социјални мрежи се единствените што успеваат да допрат до сите генерации – од тинејџери до лица во пензија.
Кај другите мрежи, ситуацијата е многу поразделена. Instagram, третата најкористена платформа, има огромен генерациски јаз:
– 80% од корисниците на возраст 18–29 години го користат,
– но само 19% од лицата над 65 години.
Слични трендови се забележуваат на TikTok, Reddit и Snapchat, кои се доминантно „млади“ екосистеми. Единствен исклучок е платформата на Доналд Трамп, Truth Social, која привлекува поголем дел од корисници постари од 50 години.
Истражувањето на Пју открива и силни политички поделби.
Truth Social и Bluesky, иако мали по вкупен број корисници (3% и 4% од возрасните), имаат изразени партиски разлики:
– Truth Social има шест пати повеќе републиканци отколку демократи,
– Bluesky е доминиран од корисници со демократски убедувања.
Промени се видливи и на платформата X. Пред две години таму доминираа демократските гласачи, но денес односот е речиси обратен:
– 24% од републиканците ја користат платформата,
– наспроти 19% од демократите.
Ова укажува на сè подлабока политичка и генерациска поделба во рамките на дигиталниот простор.
Извор: PcPress
-
Кичево21 час(ФОТО) Вчера во Кичево во преполна сала и одличен амбиент се одржа првиот хуманитарен концерт на „Македонски Завет“ и „Патриотско Друштво“
-
Кичево2 часаПредмалку се случила тешка сообраќајна несреќа на магистралниот пат кај с. Трапчин Дол кичевско
-
Хороскоп2 денаХороскоп за недела (30 ноември)
-
Хороскоп13 часаМесечен Хороскоп (декември 2025)
-
Спорт2 дена(ФОТО) „ФК Напредок“ и официјално со победа го заврши есенскиот дел од натпреварите против екипата на „ФК Ренова“ на гостински терен
-
Здравје и убавина2 дена„Солта“ го подобрува вкусот на храната, но истовремено има силно влијание врз организмот ако ја користиме прекумерно
-
Спорт2 денаМакедонската женска фудбалска репрезентација до 19 години со втора победа на турнирот за ЕП
-
Здравје и убавина15 часаШто значи топла или превриена вода за човечкиот организам, еве неколку здравствени проблеми кои топлата вода може да ги реши
