Магазин
iMessage добива шифрирање што дури ни квантните компјутери не можат да го пробијат
Apple успеа да создаде систем отпорен на квантни технологии
Apple неодамна објави дека ќе воведе нов стандард за шифрирање, познат како PQ3, за својата услуга iMessage, поставувајќи нови стандарди во заштитата на приватноста и безбедноста на корисниците. Оваа иницијатива доаѓа како одговор на зголемената закана од квантните компјутери и нивната способност да ги пробијат постоечките методи за шифрирање.
Со развојот на стандардот PQ3, Apple има за цел да ја зајакне заштитата на податоците на своите корисници, нудејќи ниво на шифрирање кое моментално е неспоредливо во дигиталната комуникација. Со комбинирање на елементи од најновите пост-квантни алгоритми со постојните алгоритми за елиптична крива што се користат во стандардните платформи за пораки, Apple успеа да создаде систем отпорен на квантни технологии.
Овој стандард функционира така што периодично издава нови клучеви за дешифрирање, што го отежнува неовластен пристап до пораките, дури и ако напаѓачот претходно имал пристап до постар клуч. Оваа практика претставува значително подобрување во однос на моментално достапните протоколи за шифрирање, вклучително и оние што се користат во апликацијата Сигнал, кои обезбедуваат почетен клуч за шифрирање кој ги исполнува пост-квантните стандарди, но сепак нема способност за рутински ресетирање на тие клучеви.
Новиот пристап на Apple не само што поставува нови стандарди во заштитата на пораките на платформата iMessage за iPhone и Mac уредите, туку укажува и на плановите на компанијата да ја прошири употребата на стандардот PQ3 на други производи за складирање податоци, како што се резервните копии на iCloud.
Ова е особено важно во светлината на зголемените напади од државните хакери и обидите на владите да шпионираат функционери, дисиденти, активисти и новинари, што го прави Apple главна цел за такви активности.
/Telegraf
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп14 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили2 дена
Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)
-
Временска прогноза2 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Автомобили2 дена
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години
-
Lifestyle2 дена
Варениот џин – празничен пијалок што ги загрева душата и сетилата