Магазин
Instagram најави персонализирани стикери, нови фонтови, филтри и алатки за уредување за креаторите
Во обид да го направи Instagram една од најнапредните платформи за социјални медиуми базирани на видео и фотографии, матичната компанија Мета додаде нови алатки во апликацијата.
Instagram најави неколку нови алатки за уредување фотографии и видео на платформата
Овие алатки претставуваат опсег на опции за уредување достапни за фотографии и видеа. Дополнително, апликацијата добива нови фонтови што корисниците можат да ги додадат на нивните макари и објави.
„Ја тестираме способноста да претвориме дел од која било фотографија или видео во забавна персонализирана налепница и додаваме нови филтри, фонтови и алатки на Reels“, напиша Марк Закерберг, извршен директор на Мета, на својот „Meta Channel“ на Instagram.
Што се однесува до налепниците, Instagram претходно додаде можност за креирање налепници од фотографии, функција наречена „Create“. Сега се проширува, па корисниците ќе можат да креираат персонализирани налепници и од видеата.
Според демонстрацијата што ја прикажа Закерберг, корисниците можат да изберат кое било видео од нивната галерија, на пример – сурфање, а потоа да го претворат во анимирана налепница. Оваа функција ќе биде корисна за креаторите, па дури и за личните корисници, бидејќи веќе нема да мора да се потпираат на туѓи налепници. Ова е корисно и за мем-страниците, бидејќи тие ќе можат да креираат анимирана налепница слична на GIF од кое било видео без да ја напуштат апликацијата Instagram.
Нови филтри и фонтови
Instagram тестира нови филтри и фонтови на платформата. Овие филтри не се обични, туку креативни. Филтри како Handheld, Gritty, Color Leak и повеќе доаѓаат во апликацијата.
Дополнително, апликацијата за социјални медиуми добива нови фонтови како Heavy, Casual, Bubble и многу повеќе.
Алатки за уредување
Instagram ја тестира можноста за додавање клипови со звук на Reels. Корисниците можат да ја допрат опцијата „Add Clips“ за да најдат мали клипови од центарот за клипови. Потоа можат да ги додадат помеѓу или каде било во Reel.
Instagram исто така додава 10 нови англиски гласови во опцијата текст во говор за Reels. Корисниците можат да избираат помеѓу мегафон, чудовиште, радио и други гласовни режими. Оваа функција ќе биде достапна во одредени региони.
Како што додавате видеа и слики на вашата објава или ролна, може да поминете низ многу прелистување во галеријата на апликацијата. Camera Roll на iPhone сега ќе прикажува подобри прегледи. Сликите и видеата во Camera Roll сега може да се избираат со зумирање и пребарување.
Извор: Techlusive
Магазин
Понекогаш е наједноставното најдобро: Печени компири со ореви и кромид
Овој рустикален рецепт комбинира три совршени текстури: крцкава печена кора, нежна внатрешност и ароматични крцкави ореви. Кромидот или празот додаваат солена, карактеристична арома, а оревите внесуваат јаткаст контраст. Резултатот е едноставно јадење што може да биде и прилог и лесен главен оброк.
Состојки (за 3–4 лица):
-
1,2–1,5 кг компири (средни или поголеми)
-
1 кромид или 2–3 стебленца праз
-
80–100 г сецкани ореви (грубо)
-
Маслиново масло
-
Сол и бибер
-
По желба: свеж магдонос, рузмарин или мајчина душица
Начин на подготовка:
-
Загрејте ја рерната на 200°C. Измијте ги компирите и пресечете ги на половина по должина. Ако се поголеми, исечете ги на четвртини.
-
Во голем сад измешајте: компири, маслиново масло, сецкан кромид или праз, ореви, сол, бибер и билки ако ги користите. Измешајте добро за сè да се премачка рамномерно.
-
Распоредете ги компирите на плех обложен со хартија за печење или лесно намастен. Печете 35–40 минути додека не добијат златно-кафеава боја, а оревите станат крцкави. На половина време промешајте за рамномерно печење.
-
По желба, додадете свеж магдонос или мајчина душица. Послужете ги топли — одлични се со печено месо, свежа салата или како самостоен топол прилог.
Извор: 021
Магазин
ChatGPT конечно престанува да ги користи непотребните цртички
ChatGPT долго време ги игнорираше дел од упатствата што му ги задаваат корисниците. Иако многумина бараа да не користи долги цртички и невообичаени јазични конструкции, моделот често продолжуваше да го прави тоа по автоматизам, што создаваше незадоволство кај корисниците.
Што се менува?
-
OpenAI објави дека ChatGPT сега многу попрецизно ќе ги следи упатствата.
-
Моделот повеќе нема да користи долги цртички и прегломазни јазични шеми кога корисникот јасно ќе побара тоа.
-
Интерпункцијата ќе биде поумерена и поприродна, наместо механички повторувана.
Зошто ChatGPT користеше толку цртички?
-
За време на обуката, моделот често се среќавал со текстови богати со цртички.
-
Тие структури станале дел од неговиот автоматски стил, па дури и кога корисниците бараа да ги избегне ― тој продолжуваше да ги користи.
-
OpenAI наведува дека ChatGPT е префрлен на „нова граматичка класа“, што треба да донесе кадрово почист и поприроден стил.
Што значи ова за корисниците?
-
Подобра усогласеност со специфични барања.
-
Пореалистичен и поразбирлив стил на пишување.
-
Помалку фрустрации со непотребни цртички или чудни конструкции.
Извор: Engadget
Магазин
Социјалните мрежи влегуваат во ера на поделби, а Facebook и понатаму опстојува
И покрај годините шпекулации дека корисниците масовно го напуштаат, Facebook останува една од најстабилните платформи. Според ново истражување на истражувачкиот центар Пју, 71% од возрасните Американци сè уште го користат, а повеќе од половина го проверуваат секој ден.
Единствена поголема платформа со поширока публика е YouTube, кој го користат 84% од возрасните, со речиси непроменети бројки во последните години. Овие две социјални мрежи се единствените што успеваат да допрат до сите генерации – од тинејџери до лица во пензија.
Кај другите мрежи, ситуацијата е многу поразделена. Instagram, третата најкористена платформа, има огромен генерациски јаз:
– 80% од корисниците на возраст 18–29 години го користат,
– но само 19% од лицата над 65 години.
Слични трендови се забележуваат на TikTok, Reddit и Snapchat, кои се доминантно „млади“ екосистеми. Единствен исклучок е платформата на Доналд Трамп, Truth Social, која привлекува поголем дел од корисници постари од 50 години.
Истражувањето на Пју открива и силни политички поделби.
Truth Social и Bluesky, иако мали по вкупен број корисници (3% и 4% од возрасните), имаат изразени партиски разлики:
– Truth Social има шест пати повеќе републиканци отколку демократи,
– Bluesky е доминиран од корисници со демократски убедувања.
Промени се видливи и на платформата X. Пред две години таму доминираа демократските гласачи, но денес односот е речиси обратен:
– 24% од републиканците ја користат платформата,
– наспроти 19% од демократите.
Ова укажува на сè подлабока политичка и генерациска поделба во рамките на дигиталниот простор.
Извор: PcPress
-
Кичево23 часа(ФОТО) Вчера во Кичево во преполна сала и одличен амбиент се одржа првиот хуманитарен концерт на „Македонски Завет“ и „Патриотско Друштво“
-
Кичево4 часаПредмалку се случила тешка сообраќајна несреќа на магистралниот пат кај с. Трапчин Дол кичевско
-
Хороскоп2 денаХороскоп за недела (30 ноември)
-
Хороскоп14 часаМесечен Хороскоп (декември 2025)
-
Спорт2 дена(ФОТО) „ФК Напредок“ и официјално со победа го заврши есенскиот дел од натпреварите против екипата на „ФК Ренова“ на гостински терен
-
Здравје и убавина2 дена„Солта“ го подобрува вкусот на храната, но истовремено има силно влијание врз организмот ако ја користиме прекумерно
-
Спорт2 денаМакедонската женска фудбалска репрезентација до 19 години со втора победа на турнирот за ЕП
-
Здравје и убавина17 часаШто значи топла или превриена вода за човечкиот организам, еве неколку здравствени проблеми кои топлата вода може да ги реши
