Социјални мрежи
„Instagram“ копира уште една нова опција по име Remix, која потсетува на опцијата што го направи „TikTok“ толку популарен.
Пред неколку дена се појави нова опција на Инстаграм и таа е опција што им овозможи на корисниците да создадат свој „Ролна“, како одговор на оние што другите веќе ги објавија. Значи, Ремиксот неверојатно потсетува на одликата TikTok Duet, која исто така им овозможува на корисниците да снимаат одговори на содржината на другите. Заинтересираните за новата функција на Инстаграм можат да пристапат до неа ако кликнат на три точки во содржината на која сакаат да одговорат.
Ова не е прв пат да се копираат опциите на „ТикТок“, бидејќи „Нетфликс“ влезе и на територијата на „ТикТок“, со „Брзи смеа“. До апликацијата Netflix обично се пристапува за брзо проверување на нова содржина, а потоа префрлување на ТВ, компјутер и друг уред со поголем екран. Тоа би можело да се промени благодарение на новата опција наречена Брзо смеење, која работи во рамките на апликацијата и им нуди на корисниците можност да се забавуваат на прв поглед.
Тоа покажува низа кратки, смешни клипови, кои се земени од ТВ-емисии, филмови, стенд-ап настапи. Малку личи на TikTok, а разликата е во тоа што корисниците не можат да поставуваат свои снимки. До содржината може да се пристапи преку копчето Брзо смеење, сместено на самото дно од менито. Корисниците можат да ги зачуваат избраните клипови во списокот со омилени и да ги споделуваат на платформи како што се Whatsapp, Instagram, Snapchat и Twitter.
Re-re-re-remix 🤩
Now you can use the Remix feature in Reels to create your own reel next to one that already exists 🎭
Whether you’re capturing your reaction, responding to friends or bringing your own magic to trends, Remix is another way to collab on Instagram ✨ pic.twitter.com/eU8x74Q3yf
— Instagram (@instagram) March 31, 2021
Социјални мрежи
Обновено: „Мета“ ја истакна детално причината за падот на нивниот систем, конечно се работи за инженерска грешка во системот
Фејсбук објави интегрален текст за случајот денес, кој моментално ви го пренесуваме во целост:
Денес Фејсбук беше во прекин или недостапен за многумина од вас околу 2,5 часа. Ова е најлошиот прекин што го имавме во повеќе од четири години и сакавме прво да се извиниме за тоа. Исто така, сакавме да обезбедиме многу повеќе технички детали за тоа што се случи и да споделиме една голема научена лекција.
Клучниот недостаток што предизвика овој прекин да биде толку тежок беше несреќното справување со состојба на грешка. Автоматизираниот систем за проверка на вредностите на конфигурацијата на крајот предизвика многу поголема штета отколку што поправи.
Целта на автоматизираниот систем е да провери дали има вредности за конфигурација кои се невалидни во кешот и да ги замени со ажурирани вредности од постојаната продавница. Ова работи добро за минлив проблем со кешот, но не работи кога постојаната продавница е неважечка.
Денес направивме промена на постојаната копија на конфигурациската вредност која се толкува како неважечка. Ова значеше дека секој клиент ја видел неважечката вредност и се обидел да ја поправи. Бидејќи поправката вклучува барање до кластер на бази на податоци, тој кластер брзо беше обземен од стотици илјади прашања во секунда.
Работите да бидат уште полоши, секој пат кога клиентот добивал грешка при обидот да побара една од базите на податоци, ја толкувал како неважечка вредност и го бришел соодветниот кеш клуч. Ова значеше дека дури и откако ќе се реши првичниот проблем, протокот на прашања продолжи. Сè додека базите на податоци не успеаја да опслужат некои од барањата, тие самите си предизвикуваа уште повеќе барања. Влеговме во циклус за повратни информации што не дозволуваше да се обноват базите на податоци.
Начинот на запирање на циклусот на повратни информации беше доста болен – моравме да го запреме целиот сообраќај кон овој кластер на бази на податоци, што значеше исклучување на страницата. Откако базите на податоци беа обновени и основната причина беше поправена, полека дозволивме повеќе луѓе да се вратат на страницата.
Ова ја врати страницата и работи денес, а засега го исклучивме системот што се обидува да ги поправи вредностите на конфигурацијата. Истражуваме нови дизајни за овој конфигурациски систем следејќи ги шемите на дизајн на другите системи на Facebook кои поелегантно се занимаваат со јамките за повратни информации и минливите скокови.
Повторно се извинуваме за прекинот на страницата и сакаме да знаете дека ги сфаќаме перформансите и доверливоста на Facebook многу сериозно.
Додека во моментов првиот човек за односи со јавноста Енди Стоун се извини преку својот Твитер профил:
Earlier today, a technical issue caused people to have difficulty accessing some of our services. We resolved the issue as quickly as possible for everyone who was impacted, and we apologize for any inconvenience. https://t.co/ybyyAZNAMn
— Andy Stone (@andymstone) March 5, 2024
Извор: Meta/Facebook
Социјални мрежи
Причина за падот на „Фејсбук и Инстаграм“
Фејсбук објави интегрален текст за случајот денес, кој моментално ви го пренесуваме во целост:
Денес Фејсбук беше во прекин или недостапен за многумина од вас околу 2,5 часа. Ова е најлошиот прекин што го имавме во повеќе од четири години и сакавме прво да се извиниме за тоа. Исто така, сакавме да обезбедиме многу повеќе технички детали за тоа што се случи и да споделиме една голема научена лекција.
Клучниот недостаток што предизвика овој прекин да биде толку тежок беше несреќното справување со состојба на грешка. Автоматизираниот систем за проверка на вредностите на конфигурацијата на крајот предизвика многу поголема штета отколку што поправи.
Целта на автоматизираниот систем е да провери дали има вредности за конфигурација кои се невалидни во кешот и да ги замени со ажурирани вредности од постојаната продавница. Ова работи добро за минлив проблем со кешот, но не работи кога постојаната продавница е неважечка.
Денес направивме промена на постојаната копија на конфигурациската вредност која се толкува како неважечка. Ова значеше дека секој клиент ја видел неважечката вредност и се обидел да ја поправи. Бидејќи поправката вклучува барање до кластер на бази на податоци, тој кластер брзо беше обземен од стотици илјади прашања во секунда.
Работите да бидат уште полоши, секој пат кога клиентот добивал грешка при обидот да побара една од базите на податоци, ја толкувал како неважечка вредност и го бришел соодветниот кеш клуч. Ова значеше дека дури и откако ќе се реши првичниот проблем, протокот на прашања продолжи. Сè додека базите на податоци не успеаја да опслужат некои од барањата, тие самите си предизвикуваа уште повеќе барања. Влеговме во циклус за повратни информации што не дозволуваше да се обноват базите на податоци.
Начинот на запирање на циклусот на повратни информации беше доста болен – моравме да го запреме целиот сообраќај кон овој кластер на бази на податоци, што значеше исклучување на страницата. Откако базите на податоци беа обновени и основната причина беше поправена, полека дозволивме повеќе луѓе да се вратат на страницата.
Ова ја врати страницата и работи денес, а засега го исклучивме системот што се обидува да ги поправи вредностите на конфигурацијата. Истражуваме нови дизајни за овој конфигурациски систем следејќи ги шемите на дизајн на другите системи на Facebook кои поелегантно се занимаваат со јамките за повратни информации и минливите скокови.
Повторно се извинуваме за прекинот на страницата и сакаме да знаете дека ги сфаќаме перформансите и доверливоста на Facebook многу сериозно.
Earlier today, a technical issue caused people to have difficulty accessing some of our services. We resolved the issue as quickly as possible for everyone who was impacted, and we apologize for any inconvenience. https://t.co/ybyyAZNAMn
— Andy Stone (@andymstone) March 5, 2024
Извор: Meta/Facebook
Социјални мрежи
Фејсбук и Месинџер се вратија во функција, додека на останатите алатки и Инстаграм уште се работи..
Фејсбук и Месинџер се вратија во функција, но не во целосна верзија како што може да се забележи во десктоп верзијата. Имено, Фејсбук неодамна ажурираше своја платформа за надлгледување онлајн и real-time статус на својата заедница.
Еве токму кои содржини се не-активни и кои треба да бидат фиксирани, погледнете ТУКА, како што може да се забележи исто така неможе да се означат профили во фејсбук статус и останати претходни функции кои беа на располагање за корисниците.
Во меѓувреме чекаме вести од официјалните лица да истакнат што токму се случи со најголемите социјални мрежи на сите времиња.
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за четврток (28 март)
-
Хороскоп8 часа
Хороскоп за петок (29 март)
-
Кичево2 дена
ССНМ во Кичево организира работен состанок со новинари од локални медиуми
-
Кичево11 часа
Во петок сите патишта водат на хуманитарниот концерт за Владо Симјановски, бидете дел и уште еднаш да ја покажеме нашата хуманост на дело!
-
Спорт2 дена
Нова победа на македонската репрезентација до 18 години на силниот меѓународен турнир „Анталија Куп 2024″
-
Lifestyle2 дена
Дали знаете што значи WC?
-
Кичево18 часа
МВР: Вкупно 15 кичевски возила-јавни превозници вчера биле пратени на вонреден технички преглед
-
Магазин2 дена
iPhone конечно добива функција која Android ја има веќе 15 години