Социјални мрежи
Фејсбук и Инстаграм повторно паднаа
Инстаграм не работи низ целиот свет веќе некое време, а корисниците известуваат за разни проблеми.
Службите за следење на активности на Интернет веднаш известија дека се случува нешто невообичаено, кое беше преплавено со поплаки од корисниците дека Инстаграм не работи за нив.
Корисниците претежно известуваат дека содржината не се вчитува и дека не можат да пристапат до основните работи, како што се написот и објавувањето.
И фејсбук апликацијата потточно Месинџерот јавува проблем со натпис Waiting Network.
Социјални мрежи
Обновено: „Мета“ ја истакна детално причината за падот на нивниот систем, конечно се работи за инженерска грешка во системот
Фејсбук објави интегрален текст за случајот денес, кој моментално ви го пренесуваме во целост:
Денес Фејсбук беше во прекин или недостапен за многумина од вас околу 2,5 часа. Ова е најлошиот прекин што го имавме во повеќе од четири години и сакавме прво да се извиниме за тоа. Исто така, сакавме да обезбедиме многу повеќе технички детали за тоа што се случи и да споделиме една голема научена лекција.
Клучниот недостаток што предизвика овој прекин да биде толку тежок беше несреќното справување со состојба на грешка. Автоматизираниот систем за проверка на вредностите на конфигурацијата на крајот предизвика многу поголема штета отколку што поправи.
Целта на автоматизираниот систем е да провери дали има вредности за конфигурација кои се невалидни во кешот и да ги замени со ажурирани вредности од постојаната продавница. Ова работи добро за минлив проблем со кешот, но не работи кога постојаната продавница е неважечка.
Денес направивме промена на постојаната копија на конфигурациската вредност која се толкува како неважечка. Ова значеше дека секој клиент ја видел неважечката вредност и се обидел да ја поправи. Бидејќи поправката вклучува барање до кластер на бази на податоци, тој кластер брзо беше обземен од стотици илјади прашања во секунда.
Работите да бидат уште полоши, секој пат кога клиентот добивал грешка при обидот да побара една од базите на податоци, ја толкувал како неважечка вредност и го бришел соодветниот кеш клуч. Ова значеше дека дури и откако ќе се реши првичниот проблем, протокот на прашања продолжи. Сè додека базите на податоци не успеаја да опслужат некои од барањата, тие самите си предизвикуваа уште повеќе барања. Влеговме во циклус за повратни информации што не дозволуваше да се обноват базите на податоци.
Начинот на запирање на циклусот на повратни информации беше доста болен – моравме да го запреме целиот сообраќај кон овој кластер на бази на податоци, што значеше исклучување на страницата. Откако базите на податоци беа обновени и основната причина беше поправена, полека дозволивме повеќе луѓе да се вратат на страницата.
Ова ја врати страницата и работи денес, а засега го исклучивме системот што се обидува да ги поправи вредностите на конфигурацијата. Истражуваме нови дизајни за овој конфигурациски систем следејќи ги шемите на дизајн на другите системи на Facebook кои поелегантно се занимаваат со јамките за повратни информации и минливите скокови.
Повторно се извинуваме за прекинот на страницата и сакаме да знаете дека ги сфаќаме перформансите и доверливоста на Facebook многу сериозно.
Додека во моментов првиот човек за односи со јавноста Енди Стоун се извини преку својот Твитер профил:
Earlier today, a technical issue caused people to have difficulty accessing some of our services. We resolved the issue as quickly as possible for everyone who was impacted, and we apologize for any inconvenience. https://t.co/ybyyAZNAMn
— Andy Stone (@andymstone) March 5, 2024
Извор: Meta/Facebook
Социјални мрежи
Причина за падот на „Фејсбук и Инстаграм“
Фејсбук објави интегрален текст за случајот денес, кој моментално ви го пренесуваме во целост:
Денес Фејсбук беше во прекин или недостапен за многумина од вас околу 2,5 часа. Ова е најлошиот прекин што го имавме во повеќе од четири години и сакавме прво да се извиниме за тоа. Исто така, сакавме да обезбедиме многу повеќе технички детали за тоа што се случи и да споделиме една голема научена лекција.
Клучниот недостаток што предизвика овој прекин да биде толку тежок беше несреќното справување со состојба на грешка. Автоматизираниот систем за проверка на вредностите на конфигурацијата на крајот предизвика многу поголема штета отколку што поправи.
Целта на автоматизираниот систем е да провери дали има вредности за конфигурација кои се невалидни во кешот и да ги замени со ажурирани вредности од постојаната продавница. Ова работи добро за минлив проблем со кешот, но не работи кога постојаната продавница е неважечка.
Денес направивме промена на постојаната копија на конфигурациската вредност која се толкува како неважечка. Ова значеше дека секој клиент ја видел неважечката вредност и се обидел да ја поправи. Бидејќи поправката вклучува барање до кластер на бази на податоци, тој кластер брзо беше обземен од стотици илјади прашања во секунда.
Работите да бидат уште полоши, секој пат кога клиентот добивал грешка при обидот да побара една од базите на податоци, ја толкувал како неважечка вредност и го бришел соодветниот кеш клуч. Ова значеше дека дури и откако ќе се реши првичниот проблем, протокот на прашања продолжи. Сè додека базите на податоци не успеаја да опслужат некои од барањата, тие самите си предизвикуваа уште повеќе барања. Влеговме во циклус за повратни информации што не дозволуваше да се обноват базите на податоци.
Начинот на запирање на циклусот на повратни информации беше доста болен – моравме да го запреме целиот сообраќај кон овој кластер на бази на податоци, што значеше исклучување на страницата. Откако базите на податоци беа обновени и основната причина беше поправена, полека дозволивме повеќе луѓе да се вратат на страницата.
Ова ја врати страницата и работи денес, а засега го исклучивме системот што се обидува да ги поправи вредностите на конфигурацијата. Истражуваме нови дизајни за овој конфигурациски систем следејќи ги шемите на дизајн на другите системи на Facebook кои поелегантно се занимаваат со јамките за повратни информации и минливите скокови.
Повторно се извинуваме за прекинот на страницата и сакаме да знаете дека ги сфаќаме перформансите и доверливоста на Facebook многу сериозно.
Earlier today, a technical issue caused people to have difficulty accessing some of our services. We resolved the issue as quickly as possible for everyone who was impacted, and we apologize for any inconvenience. https://t.co/ybyyAZNAMn
— Andy Stone (@andymstone) March 5, 2024
Извор: Meta/Facebook
Социјални мрежи
Фејсбук и Месинџер се вратија во функција, додека на останатите алатки и Инстаграм уште се работи..
Фејсбук и Месинџер се вратија во функција, но не во целосна верзија како што може да се забележи во десктоп верзијата. Имено, Фејсбук неодамна ажурираше своја платформа за надлгледување онлајн и real-time статус на својата заедница.
Еве токму кои содржини се не-активни и кои треба да бидат фиксирани, погледнете ТУКА, како што може да се забележи исто така неможе да се означат профили во фејсбук статус и останати претходни функции кои беа на располагање за корисниците.
Во меѓувреме чекаме вести од официјалните лица да истакнат што токму се случи со најголемите социјални мрежи на сите времиња.
-
Кичево5 часа
Утрово се случила тешка сообраќајна несреќа на магистралниот пат Кичево-Гостивар
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (28 март)
-
Хороскоп15 часа
Хороскоп за петок (29 март)
-
Кичево18 часа
Во петок сите патишта водат на хуманитарниот концерт за Владо Симјановски, бидете дел и уште еднаш да ја покажеме нашата хуманост на дело!
-
Кичево1 ден
МВР: Вкупно 15 кичевски возила-јавни превозници вчера биле пратени на вонреден технички преглед
-
Кичево2 дена
„Преку глава ми е од корупцијата“: Караванот доаѓа во Кичево, овој петок на градскиот плоштад граѓаните ќе се сретнат со различни активности во борба против корупцијата
-
Спорт16 часа
Денес беа извлечени паровите на полуфиналето во Купот на Македонија за младиснки категории
-
Магазин1 ден
Мобилната вештачка интелигенција Galaxy AI доаѓа на избрани Galaxy уреди денес