Магазин
Instagram Reels не е блиску до TikTok

Instagram се бори да ги придобие креаторите, додека неговиот ангажман на Reels за кратки видеа паѓа наспроти конкуренцијата на неговиот кинески ривал TikTok.
Проблемот е недостатокот на оригинална содржина на Instagram Reels
Внатрешен Meta документ покажува дека корисниците на Instagram трошат 17,6 милиони часа гледајќи Reels дневно – ниту десетина од 197,8 милиони часови кои корисниците ги поминуваат на TikTok дневно.
Во извештајот, објавен во август, се вели дека ангажманот на Reels паднал за 13,6 проценти во текот на изминатите четири недели, при што „повеќето корисници на Reels немаат ангажман“. Меѓу клучните причини се тоа што Instagram се бореше да регрутира луѓе за да го создаде вистинскиот вид на содржина и недостатокот на оригинална содржина на Reels. „Околу 11 милиони креатори се на платформата во САД, но само околу 2,3 милиони од нив, или 20,7 отсто, објавуваат на платформата секој месец“, се наведува во документот.
Портпаролот на Meta, сепак, рече дека ангажманот на Reels моментално се зголемува од месец во месец. „Имаме уште работа. Но, креаторите и бизнисите гледаат ветувачки резултати, а нашиот раст на монетизацијата е побрз отколку што очекувавме, со повеќе луѓе кои гледаат, создаваат и се поврзуваат преку Reels од кога било досега“, додаде портпаролот на компанијата.
За да ги привлече луѓето да креираат содржина за Instagram и Facebook, Meta издвои 1 милијарда долари за исплати на создавачите до крајот на годината. Креаторите на Instagram Reels досега добија вкупно 120 милиони долари. Instagram и YouTube воведоа нови функции кои ги обесхрабруваат корисниците на апликации за кратки видео да споделуваат на повеќе платформи. Кога создавачите сега создаваат видео на YouTube Shorts, нема да можат да го преземат видеото и да го објават вкрстено на други апликации без „YouTube Watermark“.
„Ако сте создавач што ги презема вашите Shorts од YouTube Studio за споделување на други платформи, сега ќе најдете воден печат додаден на преземената содржина“, се вели во ажурирањето на YouTube.
Извор: Digit.in
Магазин
Кина: Напредокот на кинеската апликација DeepSeek е пример за порастот на вештачката интелигенција во кинеските компании

Напредокот на кинеската апликација за вештачка интелигенција (ВИ) DeepSeek го одразува подемот на кинеските компании на терен, изјави денеска претставникот на кинескиот парламент Лу Чинјан.
Одговарајќи на прашање за напредокот на Кина во вештачката интелигенција, Лу рече дека она што го постигна младиот тим на кинескиот стартап за вештачка интелигенција DeepSeek е „за пофалба“, пренесува Ројтерс.
Тој додаде дека „DeepSeek се придржува до пристапот со отворен код и ја промовира широката примена на технологијата за вештачка интелигенција на глобално ниво“ и дека „преку подемот на компании како DeepSeek, можеме да ја видиме иновативноста и инклузивноста на технолошкиот развој на Кина“.
Извор: Tajung
Магазин
Јапонци развија телевизор кој овозможува да вкусите храна

Како функционира Taste TV?. Уредот, наречен „Taste TV“, користи спрејови во комбинација со 10 различни вкусови за да ги создаде вкусовите на одредени намирници.
Како се развивала технологијата?. Професорот Хомеи Мијашита објаснува дека овој тип на технологија може да ја подобри комуникацијата и искуството на луѓето, особено во време на пандемија. Целта на оваа иновација е да им се овозможи на луѓето да искусат нешто како јадење во ресторан на другата страна на светот, иако се наоѓаат дома.
Како тимот на Мијашита работел на проектот?. Мијашита работел со тим од 30 студенти на различни уреди за вкус, вклучувајќи и вилушка која го прави вкусот на храната побогат.
Каква е цената на прототипот?. Прототипот бил изграден во текот на изминатата година, а комерцијалната верзија на уредот ќе чини околу 900 долари.
Што е следно за оваа технологија?. Професорот исто така се надева да развие платформа која ќе им дозволи на корисниците да преземаат вкусови од различни делови на светот и да уживаат во нив.
Извор: RTCG
Магазин
Измамници таргетираат корисници на Netflix со фишинг напад

Експертите за безбедност предупредуваат дека измамници користат вештачка интелигенција за да создадат многу реалистични фишинг е-пораки, кои изгледаат како да доаѓаат од Netflix.
Како изгледа измамата?
- Корисниците добиваат е-пошта која тврди дека нивната Netflix сметка е „на чекање“ поради проблеми со наплатата.
- Во пораката има црвено копче кое ги насочува жртвите кон лажна веб-страница што изгледа идентично со Netflix.
- Кога ќе ги внесат податоците, измамниците добиваат пристап до нивната лозинка, домашна адреса и број на платежна картичка.
Што треба (и не треба) да правите?
- Проверете ја адресата на испраќачот. Netflix секогаш користи официјални адреси и никогаш не праќа барања од iCloud или слични домени.
- Никогаш не кликнувајте на линкови во сомнителни е-пораки. Наместо тоа, директно најавете се на официјалната Netflix страница.
- Не внесувајте лични податоци на веб-страници што ви изгледаат сомнително.
- Ако сте жртва на измама, веднаш сменете ја лозинката и контактирајте ја вашата банка за евентуални неовластени трансакции.
Со вештачката интелигенција, фишинг нападите стануваат поуспешни и потешки за препознавање, па затоа е клучно да бидете внимателни при отворање е-пораки и внесување на чувствителни податоци.
Извор: NY Post
-
Кичево2 дена
Следните кичевски улици и села утре и во вторник ќе имаат прекин во електрична енергија поради работа на „ЕВН КЕЦ Кичево“
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за понеделник (3 март)
-
Временска прогноза2 дена
Од среда на повидок пролетни дневни температури, вакво време не очекува оваа седмица
-
Кичево17 часа
(ФОТО) Во „АТВА Маркети“ го има најубавото свежо цвеќе за 8-ми март! „Меѓународниот Ден на жената“
-
Хороскоп13 часа
Хороскоп за вторник (4 март)
-
Македонија2 дена
Лишен од слобода возач кој под дејство на алкохол удри пешак синоќа во Скопје, одземено му е возилото
-
Култура2 дена
Денеска е „Прочка“ ова се верувањата и обичаите за овој голем ден
-
Македонија22 часа
Од ноќеска цената на сите нафтени деривати се намалува, ова е новата цена