Автомобили
Италија е најгласна во барањето ЕУ да ја повлече одлуката за укинување на автомобилите со бензин и дизел
Одлуката на Европа да ја забрани продажбата на нови автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година и понатаму предизвикува критики. Италија, еден од главните партнери на Европската унија, работи на план за поништување на одлуката на Брисел и со тоа да обезбеди континуитет на производството на автомобили на бензин и дизел.
Европа е решена да стави крај на автомобилите со конвенционални мотори. Одлуката за забрана на автомобили со SUS мотори продолжува да предизвикува превирања, контроверзии и многу дебати.
Доколку воспоставената патоказна карта не се промени, забраната за продажба на нови автомобили на бензин и дизел ќе биде воведена во 2035 година. Властите во Брисел гледаат блиска иднина каде единствените опции ќе бидат само електрични автомобили и/или горивни ќелии. Не е јасно дали синтетичкото гориво, познато и како „е-гориво“, дотогаш ќе биде доволно развиено за да биде вистинска и прифатлива алтернатива на традиционалните горива.
Сепак, не сите членки на ЕУ ја делат визијата на Европската комисија. Според информациите објавени од Autonews, Италија работи на план за поништување на одлуката на Европа за постепено укинување на автомобилите со бензин и дизел. Во наредните денови ќе биде претставен официјален предлог за презентирање на ревизијата што ја планира Европската унија во врска со воспоставениот план за забрана на продажба на нови автомобили со мотори SUS.
Италијанскиот министер за индустрија Адолфо Урсо јасно стави до знаење дека е од витално значење да се промени патоказот на Брисел за да се обезбеди опстанок на автомобилите со конвенционални мотори по 2035 година.
„Сметаме дека е апсолутно неопходно да се промени правецот на индустриската политика на ЕУ. Автомобилскиот сектор е оној каде што е најпотребна промена во однос на Зелениот договор“, рече Урсо.
Италија е дел од групата земји од ЕУ кои се противат на таканаречениот Зелен договор на блокот предводен од Европската комисија. План кој треба да се справи со климатските промени и да го спречи загадувањето. Пактот даде бројни предлози, мерки и дејства, како што се напуштање на автомобили со SUS мотори и префрлање на сè на електрична мобилност.
Минатата недела италијанскиот премиер Мелони ја опиша забраната за продажба на автомобили со мотори со внатрешно согорување како „самоуништувачка“, велејќи дека тоа предизвикува преголема штета на европската автомобилска индустрија.
Извор: Seebiz
Автомобили
Како да го продолжите животниот век на вашиот акумулатор?
Често се слушаат тврдења дека акумулаторите траат колку што е гаранцијата плус неколку месеци.
Сепак, факт е дека многу акумулатори траат уште неколку години по истекот на гаранцијата, која обично трае 36-40 месеци.
Во продолжение, ќе споделиме совети за продолжување на животниот век на вашиот акумулатор, без разлика дали станува збор за нов или веќе користен.
Поголем акумулатор – повеќе штета отколку корист
Не купувајте акумулатор со значително поголем капацитет од оној што го препорачува производителот на автомобилот. Тоа само го скратува неговиот животен век.
Ако ставите акумулатор со преголем капацитет (изразен во Ah), системот за полнење можеби нема да може доволно да го наполни, бидејќи не е дизајниран за таква големина.
Идеално, акумулаторот треба да се полни до 100%. Ако не е доволно наполнет, може да се спушти до 60%-65% од капацитетот, што предизвикува хемиски промени кои трајно го оштетуваат.
Совет: Купувајте само акумулатори што ги препорачува производителот на вашето возило.
Не заборавајте да обрнете внимание и на струјата за ладен старт, изразена во ампери (A). Поголема струја за ладен старт е пожелна, но не треба да се претерува.
Навремено проверувајте го акумулаторот
Можете да го проверите акумулаторот во специјализирани сервиси, без разлика дали гаранцијата сè уште важи или не. Овие сервиси располагаат со уреди за тестирање што можат да предупредат на потенцијални проблеми.
Доколку сакате, можете сами да измерите напон со униметар, но имајте предвид дека напонот сам по себе не е секогаш доволен показател за состојбата.
Чести причини за краток век на акумулаторот
- Проблеми со полнењето: На пример, неисправен алтернатор.
- Паразитски струи: Уреди што трошат струја додека автомобилот е исклучен.
- Ретки или кратки возења: Особено во зима, кога акумулаторот тешко се полни.
- Корозија на терминалите: Лошите контакти го зголемуваат отпорот и предизвикуваат проблеми.
Совети за правилно одржување
- Периодично полнење: Дури и кога акумулаторот изгледа во ред, препорачливо е да го надополнувате неколку пати годишно.
- Паметни полначи: Инвестирајте во квалитетен полнач, кој ќе го одржува акумулаторот оптимално наполнет.
Ако автомобилот не се вози долго време:
Извадете го минусниот терминал за да го забавите празнењето. Но, имајте предвид дека акумулаторот и понатаму ќе се празни со текот на времето.
Во зима:
Извадете го акумулаторот од автомобилот и чувајте го на умерено ладно место. Проверувајте го напонот на секои два месеца и дополнете го доколку е потребно.
Избегнувајте грешки што го оштетуваат акумулаторот:
- Не користете електрични уреди (радио, фарови) додека моторот е исклучен.
- Избегнувајте чести кратки патувања.
- Редовно проверувајте дали акумулаторот е добро прицврстен.
Што ако акумулаторот се испразни?
Наполнете го што е можно поскоро. Ако остане празен подолго време, ќе претрпи трајни оштетувања. Полна батерија издржува многу пониски температури, додека празна може да замрзне и да се оштети.
Важно: Никогаш не стартувајте автомобил со замрзнат акумулатор – прво одмрзнете го и наполнете го.
Со правилно одржување и внимание, животниот век на акумулаторот може значително да се продолжи, дури и над гаранцијата.
Извор: B92
Автомобили
Истражување: Возачите најзадоволни од овие автомобилски брендови
Автомобили
Во оваа земја е забрането да се управува автомобил во зимска јакна, причината е едноставна..
Шпанија е земја во која е нелегално да се вози автомобил облечен во јакна. Значи, ако возите со зимска јакна и капут, може да добиете казна и до 200 евра. Идејата зад ова правило е дека зимската јакна ве ограничува при возење, односно го ограничува вашето движење зад воланот. Во Шпанија истото важи и ако носите шал или ракавици.
За потсетување, тестовите на германскиот автомобилски клуб (ADAC) покажаа дека може да имате друг тип на проблем со зимската јакна. Имено, ќе го оневозможи правилното затегнување на ременот, може да се лизне преку желудникот и да ги повреди цревата, црниот дроб или слезината, пишува ХАК Ревија.
Поради полнењето на зимската јакна, има простор помеѓу ременот и телото, па ременот длабоко се сече во стомакот во моментот на несреќата. Ова може да предизвика сериозни повреди на меките ткива, како што се цревата, црниот дроб или слезината, па дури и да доведе до внатрешно крварење. Поради ова, стресот на внатрешните органи е многу поголем отколку ако појасот е поблиску до телото. Затоа се препорачува пред да влезете да ја соблечете јакната или барем да ја ставите преку појас.
Децата, исто така, треба да се врзат на овој начин или, уште подобро, без дебела јакна.
Извор: n1info.rs
-
Кичево22 часа
Пополнета рубрика 2024: „Зошто вредиТ да си од Кичево“ – некои натписи сигурно за прв пат ќе ги прочитате
-
Временска прогноза2 дена
Според Европскиот центар за среднорочна прогноза во сабота го очекуваме првиот снег во Македонија и на Балканот, ова се последните информации..
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (19 ноември)
-
Хороскоп20 часа
Хороскоп за среда (20 ноември)
-
На денешен ден2 дена
На денешен ден – 19 ноември
-
Здравје и убавина2 дена
Овој е можеби единствениот напиток за отстранување на непријатната миризба од устата
-
Автомобили8 часа
Истражување: Возачите најзадоволни од овие автомобилски брендови
-
Автомобили1 ден
Во оваа земја е забрането да се управува автомобил во зимска јакна, причината е едноставна..