Автомобили
Италија е најгласна во барањето ЕУ да ја повлече одлуката за укинување на автомобилите со бензин и дизел
Одлуката на Европа да ја забрани продажбата на нови автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година и понатаму предизвикува критики. Италија, еден од главните партнери на Европската унија, работи на план за поништување на одлуката на Брисел и со тоа да обезбеди континуитет на производството на автомобили на бензин и дизел.
Европа е решена да стави крај на автомобилите со конвенционални мотори. Одлуката за забрана на автомобили со SUS мотори продолжува да предизвикува превирања, контроверзии и многу дебати.
Доколку воспоставената патоказна карта не се промени, забраната за продажба на нови автомобили на бензин и дизел ќе биде воведена во 2035 година. Властите во Брисел гледаат блиска иднина каде единствените опции ќе бидат само електрични автомобили и/или горивни ќелии. Не е јасно дали синтетичкото гориво, познато и како „е-гориво“, дотогаш ќе биде доволно развиено за да биде вистинска и прифатлива алтернатива на традиционалните горива.
Сепак, не сите членки на ЕУ ја делат визијата на Европската комисија. Според информациите објавени од Autonews, Италија работи на план за поништување на одлуката на Европа за постепено укинување на автомобилите со бензин и дизел. Во наредните денови ќе биде претставен официјален предлог за презентирање на ревизијата што ја планира Европската унија во врска со воспоставениот план за забрана на продажба на нови автомобили со мотори SUS.
Италијанскиот министер за индустрија Адолфо Урсо јасно стави до знаење дека е од витално значење да се промени патоказот на Брисел за да се обезбеди опстанок на автомобилите со конвенционални мотори по 2035 година.
„Сметаме дека е апсолутно неопходно да се промени правецот на индустриската политика на ЕУ. Автомобилскиот сектор е оној каде што е најпотребна промена во однос на Зелениот договор“, рече Урсо.
Италија е дел од групата земји од ЕУ кои се противат на таканаречениот Зелен договор на блокот предводен од Европската комисија. План кој треба да се справи со климатските промени и да го спречи загадувањето. Пактот даде бројни предлози, мерки и дејства, како што се напуштање на автомобили со SUS мотори и префрлање на сè на електрична мобилност.
Минатата недела италијанскиот премиер Мелони ја опиша забраната за продажба на автомобили со мотори со внатрешно согорување како „самоуништувачка“, велејќи дека тоа предизвикува преголема штета на европската автомобилска индустрија.
Извор: Seebiz
Автомобили
Како безбедно да возите во магла: Најважните правила и грешки што мора да ги избегнувате
Возењето во магла е едно од најопасните искуства на патиштата. Намалената видливост, лизгавиот коловоз и непредвидливото однесување на другите возачи го зголемуваат ризикот од сообраќајни несреќи и верижни судири. Затоа, правилното прилагодување на брзината, навременото користење на светлата и зголеменото внимание се од клучно значење.
Прво правило: Овозможете навремено и безбедно кочење
Без разлика дали има дожд, снег или густа магла, најважно е да возите со брзина што овозможува навремено сопирање. Преголемата брзина во услови на магла е најчеста причина за опасни верижни судири.
Кога се вклучуваат светлата за магла?
Светлата за магла се користат само кога видливоста е значително намалена. Ако вашиот автомобил е опремен со нив, задолжително вклучете ги – и предните и задните – за другите да ве забележат навреме.
Што да избегнувате:
-
Никогаш не користете долги светла. Тие се рефлектираат од честичките од маглата и ја намалуваат видливоста.
-
Не се потпирајте само на дневни светла. Тие не се доволни при густа магла.
Во исклучително слаба видливост, некои возачи ги користат и „четирите трепкачи“. Иако не е забрането, ова треба да се прави само доколку се движите со многу мала брзина или сте во опасност да не бидете забележани.
Возење во магла во град: Полесно, но не и безопасно
Возењето во град со магла е поедноставно бидејќи има повеќе светлосни извори, хоризонтална сигнализација и пониски брзини. Сепак:
-
Пешаците се речиси невидливи во магла.
-
Намалете ја брзината за да можете навремено да координирате маневри.
-
Останете во вашата лента и држете се поблиску до обележувањата на патот.
Возење во магла на отворен пат: Зголемена опасност
На отворен пат ситуацијата е далеку поопасна. Тука брзината е најголемиот непријател.
Најважните правила:
-
Прилагодете се на брзината на другите возила.
-
Никогаш не се обидувајте да престигнувате. Ова е екстремно опасно во магла.
-
Вклучете ги предните и задните светла за магла.
-
Повремено користете ги бришачите – маглата остава нечистотија и капки на стаклото.
-
Следете ја десната страна од патот – светлата за магла ја осветлуваат и служат како ориентација.
Не заборавајте: задните светла за магла мора да се исклучат штом видливоста ќе се подобри, бидејќи можат да ги заслепат возачите зад вас.
Возење на автопат во магла: Висок ризик и строги правила
Брзините на автобahn веднаш паѓаат во услови на магла – 130 км/ч стануваат невозможни и опасни.
При возење на автопат во магла:
-
Бидете особено внимателни зад камиони – нивните стоп-светла често се валкани.
-
Никогаш не запирајте на лента! Ризикот некој да удри во вас е огромен.
-
Ако мора да запрете, искористете бензинска пумпа или станица за одмор.
Дали воопшто треба да тргнете на пат?
Ако веќе самата помисла на магла ви предизвикува стрес, можеби најдобро е да го одложите патувањето. Кога маглата е густа, ризикот е многу висок, дури и за искусни возачи.
Извор: 021
Автомобили
Германија очекува огромен скок: Еве колку нови електрични автомобили ќе пристигнат во 2026 година
Германија во 2026 година ќе забележи значителен раст на електричната мобилност. Според проценките на Националното здружение на автомобилската индустрија (VDA), следната година ќе бидат регистрирани околу 693.000 нови чисто електрични автомобили.
Ова претставува раст од околу 30% во споредба со проценката за претстојната година.
Електрични и plug-in модели: Вкупно над еден милион нови регистрации
VDA соопшти дека заедно со plug-in хибридите, вкупниот број на новорегистрирани електрични возила во Германија во 2026 година ќе ја надмине границата од еден милион.
Податоци по категории:
-
693.000 чисто електрични автомобили (BEV) – +30% раст
-
286.000 plug-in хибриди (PHEV) – околу 5% пад во продажбата
Како стојат прогнозите меѓу организациите?
Прогнозата на VDA е малку пониска од онаа на Меѓународното здружение на производители на моторни возила (OICA), кое очекува околу 740.000 нови електрични автомобили во Германија во 2026 година.
И двете прогнози го земаат предвид истиот услов:
– Владата мора да ги спроведе планираните субвенции за приватните купувачи.
Без овие финансиски стимулации, растот би можел значително да забави.
Каков е поширокиот пазар на автомобили?
За целокупниот автомобилски пазар, VDA предвидува умерен раст од околу 2%, што би довело до околу 2,99 милиони регистрирани возила во 2026 година.
И покрај растот, бројката е далеку под рекордот од 2019 година, кога беа регистрирани 3,6 милиони нови автомобили.
Извор: B92
Автомобили
„Tesla“ постави нов рекорд во продажба на електрични автомобили во Норвешка
Според најновите податоци објавени од Yahoo! Finance, Tesla постави нов рекорд на норвешкиот пазар на електрични автомобили. Американскиот гигант во електромобилноста продаде повеќе возила во текот на оваа година отколку кој било друг бренд во историјата на земјата во рамките на една календарска година, дополнително зацврстувајќи ја својата водечка позиција на најелектрифицираниот автомобилски пазар во светот.
Како што пренесува Autonet.hr, главниот двигател на овој успех е Model Y, кој бележи значителен раст во Норвешка продажбата е зголемена за 34,6 проценти од почетокот на годината. Само во ноември се регистрирани 6.215 возила од овој производител, што го подигна вкупниот број продадени автомобили од јануари до ноември на 28.606. Со тоа е урнат претходниот рекорд кој го држеше Volkswagen во 2016 година, кога беа продадени 26.575 возила, според статистиката на Норвешката патна федерација.
Овој резултат добива уште поголемо значење ако се земе предвид фактот дека електричните автомобили минатиот месец сочинувале дури 97,6 проценти од сите новорегистрирани возила во земјата. Тоа е дел од стратешката цел на Норвешка постепено да го елиминира продажниот удел на бензинските и дизел-возилата до 2025 година. Благодарение на долгорочните државни стимулации, Tesla одамна го препозна норвешкиот пазар како клучен и таму е присутна повеќе од десет години, правејќи ја земјата еден од нејзините најважни пазари надвор од Северна Америка.
Иако резултатите во Норвешка се поволни за Илон Маск, ситуацијата во остатокот од Европа е далеку помалку оптимистична. На глобално ниво, се предвидува пад на испораките од околу 7 проценти оваа година, додека европската продажба до октомври се намали за речиси 30 проценти. Во Шведска, пак, регистрациите на Tesla паднаа за 59 проценти во ноември на годишно ниво, а Данска забележа намалување од 49 проценти.
Извор: Yahoo! Finance
-
Хороскоп20 часаХороскоп за четврток (11 декември)
-
Хороскоп2 денаХороскоп за среда (10 декември)
-
Македонија1 денОВР Кочани поднесе кривична за ВД директорка на детска градинка, времено вработила негувател без лиценца
-
Lifestyle1 денЗошто тенџерињата и тавите стануваат лепливи дури и по миењето? Еве ја вистинската причина
-
Технологија1 ден„Google Maps“ воведува новитет за своите корисници, автоматски ќе ја препознава локацијата каде сте го оставиле возилото на паркинг
-
Автомобили1 денГерманија очекува огромен скок: Еве колку нови електрични автомобили ќе пристигнат во 2026 година
-
Временска прогноза10 часаСнег нема ни на повидок, продолжува периодот под влијание на Антициклон во Македонија
-
Магазин1 денSamsung Galaxy телефоните добиваат нов модерен „Liquid Glass“ редизајн на почетокот на следната година
