Автомобили
Како батериите на местата за полнење можат побрзо да го наполнат секое EV
Немаме доволно енергија на доволно места за да им овозможиме на сите брзо полнење, но ADS-TEC смета дека баферот на батеријата може да го реши тоа.
Инфраструктурата за полнење можеби е поважна за купувањето електрични автомобили отколку за иновациите во самите автомобили: Имањето повеќе места за побрзо полнење може значително да влијае на искуството и перцепцијата на возачите за електричните возила. Но, создавањето на масивна мрежа на изобилство брзо полнење не е тривијален потфат, како што сакаат да истакнат оние што мразат ЕВ: тоа е голем градежен проект речиси со големина на систем на меѓудржавни автопатишта што може да ја надмине достапната моќност во многу области, без разлика колку кабли имате работи или полначи што ги работиш.
„Прашањето всушност не е за комуналната инфраструктура“, рече Џон Тучило, шеф на глобалните корпоративни и владини работи за ADS-TEC Energy. „Навистина се работи за достапната моќност“ што може да се испорача преку сите тие линии и трафостаници. Ако не е доволно да се поддржат голем број приклучоци за брзо полнење, трговските центри, бензинските пумпи и другите партнери ќе бидат заглавени обидувајќи се да ја усогласат нивната побавна технологија за полнење Ниво 2 со растечките очекувања на потрошувачите за брза храна, онлајн нарачки или само Slurpee. Сметањето на возачите да трошат подолго на работата отколку што е потребно за да се прилагодат на побавните времиња на полнење е залог кој губи.
ADS-TEC промовира технологија наречена баферирање на батерии за која вели дека може да ја зголеми моќноста на мрежата на местото на полнење со користење на специјални батерии инсталирани во опремата за полнење што ја поврзувате со вашиот автомобил. Технологијата може брзо да го наполни автомобилот користејќи мрежна струја, што инаку би го поддржало само побавното полнење на ниво 2, што не запали никому косата освен ако не е инсталиран во неговиот дом, сосема поинакво сценарио кога не се применува баферот на батеријата.
„110 киловатите што влегуваат во тампон полначот прават две работи“, рече Тучило: „Тоа создава складирање или енергија во полначот, така што ќе ја зголеми моќта што оди од полначот до [автомобилот]“. технологијата управува со двете задачи на начин што го елиминира времето на застој за да му дозволи на баферот на батеријата да „достигне“. Во видео-интервјуто на Брајан Кули со Џон Тучило, слушнете ја целосната визија за тоа како баферирањето на батериите би ја претворило напрегнатата мрежа во мрежа што е подготвена за какви било електрични возила што можеме да ги фрлиме.
Извор: cnet
Автомобили
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
За 11 месеци од оваа година Европејците регистрирале 522.013 нови автомобили „Дачиа“, два отсто повеќе отколку во истиот период во 2023 година.
Извештајот на Европската асоцијација на производители на автомобили (ACEA) за бројот на регистрации на нови автомобили во ноември оваа година покажува дека марката Dacia продала 49.352 автомобили, односно 4,8 отсто повеќе отколку во ноември 2023 година.
Благодарение на овој раст, кој се одвива во позадина на општ пазарен пад, пазарниот удел на Dacia се зголеми од 4,4 отсто во ноември 2023 година на 4,7 отсто во 11-тиот месец од 2024 година, според Klix.ba.
Истовремено, растот во последниот месец доведе до зголемување на продажбата на Dacia во периодот јануари – ноември од 511.994 единици во 2023 година на 522.013 во 2024 година. Два процентни поени раст во споредба со првите 11 месеци од оваа година го зголемија годишниот пазарен удел на Dacia на 4,4 проценти.
Благодарение на постојаниот раст, овој пазарен удел на Dacia го надминува оној на брендовите како што се: Opel, Citroen, Fiat, Kia, Hyundai, Ford или Volvo.
Најбарани марки на европскиот пазар за 11 месеци од тековната година се: Volkswagen (1.258.324 продадени автомобили), Toyota (849.628), BMW (707.527), Škoda (700.748) и Renault (626.719).
Извор: ACEA / Klix.ba
Автомобили
Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)
Правилното одржување на автомобилот во зимските месеци е клучно за заштита на каросеријата од сол, нечистотија и ниските температури. Германскиот автомобилски клуб ADAC објави неколку важни совети за негата на автомобилите во зима, посебно кога станува збор за миењето.
Термички шок и оштетување на лакот
Кога водата во автопералната, загреана на 10–30 °C, доаѓа во контакт со металните делови на автомобилот изложени на екстремно ниски температури, може да дојде до термички шок. Овој шок може да предизвика оштетување на површината, особено на места каде што лакот е веќе оштетен или надополнет. Иако овие оштетувања може да не бидат веднаш видливи, тие имаат долгорочни последици врз каросеријата.
Ризик од замрзнување
При екстремно ниски температури, зголемен е ризикот од замрзнување на:
- Водата во бравите
- Гумените заптивки, што може да доведе до нивно пукање и загуба на функционалност.
Затоа, ADAC препорачува миење на автомобилите само при поблаги температури или во загреани перални.
Совети за одржување на автомобилот во зима
- Миење на поблаги температури – Избегнувајте миење на автомобилот кога температурите се екстремно ниски.
- Загреани перални – Користете перални кои обезбедуваат затоплена околина за да се спречи термичкиот шок.
- Сушење на критичните делови – По миењето, избришете и исушете ги деловите како што се бравите и гумените заптивки.
- Користење специјални производи за нега – Нанесете гумени производи за одржување за да спречите пукање или замрзнување на заптивките.
Правилната зимска нега може значително да го продолжи векот на автомобилот, зачувувајќи ја неговата функционалност и изглед.
Извор: Phoenix
Автомобили
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години
Еден од најпознатите мотори во историјата на автомобилската индустрија, VR6, официјално заминува во историјата. На 12 декември, Volkswagen го заврши производството на овој мотор, со што се стави крај на 34 години постоење и употреба во бројни модели на компанијата.
Историја и употреба на VR6
Моторот VR6 првпат беше претставен во 1991 година на саемот за автомобили во Женева. Од тогаш, тој беше вградуван во широк спектар на модели на Volkswagen, меѓу кои:
- Passat, Corrado, Touareg, Phaeton, Transporter, Sharan, CC и Beetle.
- Беше користен и од други брендови во групацијата Volkswagen, како што се Porsche Cayenne, Audi Q7, Seat Leon и Skoda Superb.
- Дури и Mercedes-Benz го користеше VR6 во моделот Vito, прилагодувајќи го за нивните потреби.
За време на своето производство, VR6 моторот беше произведен во импресивни 1,87 милиони единици, станувајќи симбол на иновацијата и технолошката напредност на Volkswagen.
Еколошки стандарди и крајот на VR6
Поради зголемените еколошки барања, производството на VR6 беше прекинато во Европа уште во средината на 2010-тите. Сепак, производството продолжи за северноамериканскиот и кинескиот пазар. Зголемениот притисок за намалување на емисиите на гасови и потребата за поекономични решенија го принудија Volkswagen да се насочи кон мотори со четири цилиндри.
Модерните четирицилиндрични мотори не само што ги исполнуваат строгите еколошки стандарди, туку и се компатибилни со модуларните платформи на компанијата, овозможувајќи нивна широка употреба во различни модели.
Крај на една ера
Завршувањето на производството на VR6 претставува значајна пресвртница за Volkswagen. Компанијата сега се фокусира на развој на поекономични, пофлексибилни технологии и електрични возила. Сепак, за љубителите на класичните автомобили, VR6 останува симбол на иновацијата и моќта на моторите од претходните децении.
Извор: Telegraf
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп16 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Временска прогноза4 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Автомобили6 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт3 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи23 часа
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година