Автомобили
Како да ја намалите потрошувачката на гориво и да заштедите пари

Неколку интересни совети за економично возење. Некои ги знаете, некои можеби не.
Германската организација Tuv Sud која се занимава со сертификација и инспекции даде неколку совети за економично возење.
За да заштедите гориво, префрлете ја брзината во поголема брзина со 2000 вртежи во минута. Многу возачи сакаат останат во помала „брзина“, но веќе со 50 км/ч можете да бидете четврта, а во зависност од односот на преносот во менувачот и типот на моторот (турбодизел, турбопетрол…) можеби дури и во петта.
Потрошувачката на гориво се намалува за дури педесет проценти ако сте во четврта брзина наместо во втора брзина во одреден момент. Новите автоматски менувачи ја оптимизираат брзината, но со прирачниците ќе треба сами да изберете.
Кога ќе видите црвено светло на семафорот, тргнете ја ногата од „гас“ и полека приближете се кон семафорот. Не притискајте ја педалата за гас до последен момент, а потоа силно сопирајте.
Не возете побрзо од 130 km/h на автопат. Често поради природата на сообраќајот, постојаното сопирање и забрзувањето, временските придобивки се минимални и потрошувачката на гориво се зголемува.
Ослободете се од непотребниот баласт, односно од работите во автомобилот што додаваат тежина. Дополнителни 100 килограми во возилото ја зголемуваат потрошувачката за 0,3 литри. Истото важи и за додатоците како што се покривни кутии и носачи за велосипеди, кои ја нарушуваат аеродинамиката на автомобилот и ја зголемуваат потрошувачката на гориво.
Конечно, гумите кои се само 0,2 бари помали од оптималниот притисок ја зголемуваат потрошувачката на гориво за десет проценти.
/B92
Автомобили
(ВИДЕО) Toyota најавува надградена верзија на GR „Corolla“, премиерата закажана на есен
Toyota најавува надградена верзија на GR Corolla чија премиера е закажана за наесен. Дотогаш Јапонците прикажуваат камуфлиран развоен прототип. Сепак, направени се некои значајни промени во споредба со обичниот модел. Сега има отвори на хаубата и предните браници, а има и поголемо задно крило.
Се издвојуваат 18-инчните мат црни ковани тркала BBS со гуми 245/40 ZR18 (Michelin Pilot Sport Cup 2 наместо Pilot Sport 4). Тојота забележува дека работела и на 1,6 литарскиот бензински турбо мотор за да извлече поголем вртежен момент, но не открива детали.
Трицилиндричниот мотор има и „уникатно подесување“, иако не се споменуваат дополнителни коњски сили над стандардните 300 КС.
Сè уште нема слика од внатрешноста.
Извор: AutoBlog.rs
Автомобили
„Шкода“ го претстави својот освежен и подобрен модел на „Ениак“

Škoda претстави подобрени и освежени варијанти на моделот Škoda Enyaq. Според чешкиот производител, тоа е значително подобрување на постоечкиот модел, со помодерен дизајн и напредни технологии.
Овој SUV комбинира карактеристични карактеристики со подобрени аеродинамички решенија, што резултира со подобри перформанси и поефикасно возење. Моделот е базиран на модуларната MEB платформа на Volkswagen Group, која овозможува оптимална распределба на тежината и подобрени карактеристики на возење.
Подобрени перформанси и опсег Надградениот модел доаѓа со повеќе варијанти на батерии, при што најмоќната верзија обезбедува опсег до 500 километри со едно полнење.
Погонската група вклучува различни опции за електрични мотори, давајќи им на клиентите избор помеѓу стандарден и погон на сите тркала. Верзијата Enyaq iV 80 сега нуди 204 КС, додека спортската RS верзија достигнува дури 299 КС, што го прави најмоќниот модел во гамата. Подобрената аеродинамика дополнително ја намалува потрошувачката на енергија и ја зголемува ефикасноста на возењето.
Покрај стандардниот SUV модел, надградената серија го вклучува и Enyaq Coupe, кој се одликува со поелегантна силуета и оптимизирана каросерија. Купе варијантата нуди подолг опсег благодарение на подобрата аеродинамика, додека спортскиот RS модел носи поагресивен дизајн и подобрени перформанси. Со спуштен покрив и динамични линии, Coupe верзијата обезбедува поатрактивна алтернатива на класичниот модел Enyaq.
Напредна дигитализација и внатрешност Кабината на возилото е дополнително подобрена следејќи ги најновите трендови на дигитализација.
Големиот централен екран од 13 инчи овозможува интуитивна контрола на сите функции на возилото, додека таблата со инструменти и инфозабавниот систем сега се уште понапредни.
Внатрешноста користи еколошки материјали, вклучувајќи рециклирани ткаенини и одржливо обработена кожа, со можност за персонализација преку различни дизајнерски пакети.
Škoda Enyaq доаѓа со напредни безбедносни системи, вклучувајќи адаптивна контрола на патувањето, помош за задржување лента и автоматско итно сопирање.
Новите сензори и камери ја подобруваат безбедноста на сите учесници во сообраќајот. Има и напредни системи како автоматско паркирање, head-up дисплеј со зголемена реалност и систем за препознавање сообраќајни знаци.
Системот на батерии поддржува брзо полнење на брзи полначи, при што 80% капацитет може да се наполни за околу 30 минути. Регенеративното сопирање дополнително ја зголемува енергетската ефикасност, додека обновливата енергија се користи во производството на возила, намалувајќи го еколошкиот отпечаток.
Извор: b92.net
Автомобили
Калифорнија има повеќе полначи за електрични возила отколку бензински пумпи, но брзото полнење останува предизвик
Калифорнија, како еден од најголемите пазари за електрични возила (ЕВ), има огромна побарувачка за инфраструктура за полнење. Според податоците на Комисијата за енергетика на Калифорнија, низ државата се инсталирани 178.549 јавни и заеднички приватни полначи, што е значителна бројка во споредба со околу 120.000 бензински пумпи. Ова значи дека бројот на полначи за електрични возила е за 48% поголем од бројот на бензински станици.
Голем број полначи, но мал процент овозможуваат брзо полнење
Иако вкупниот број на полначи е импресивен, најголемиот дел (162.178) се уреди од ниво 2, каде што полнењето може да трае со часови. Овие полначи се идеални за домашна употреба, а проценките се дека има над 700.000 приватни полначи од овој тип низ Калифорнија.
Од друга страна, само 16.971 полнач или 9,5% од вкупниот број се DC брзи полначи. Овие полначи можат да обезбедат повеќе од 100 милји опсег за околу 15 минути, што е значително побрзо од стандардните уреди.
Милијарди долари инвестиции во инфраструктурата
Развиената мрежа на полначи е резултат на значајни инвестиции за поддршка на чистата мобилност. Државата има вложено 1,4 милијарди долари во инфраструктура за полнење електрични возила и станици за водород. Дополнително, проект вреден 55 милиони долари е насочен кон инсталирање на брзи полначи на деловни и јавни локации.
„Искуството на возачите на електрични возила во Калифорнија секој ден се подобрува. Државата ќе продолжи да инвестира многу во инфраструктурата за електрични возила, со посебен фокус на тешко достапните области, правејќи ги електричните возила лесен избор за новите клиенти,“ изјави Дејвид Хочшилд, претседател на Комисијата за енергетика на Калифорнија.
Предизвици и иднина
Во Калифорнија, околу 25% од новите автомобили се возила со нула емисија. Сепак, идниот раст на продажбата на електрични возила може да биде загрозен доколку дојде до намалување на федералните субвенции.
Извор: B92
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (15 април)
-
Хороскоп19 часа
Хороскоп за среда (16 април)
-
Магазин8 часа
Спасен, Мето и Престиж Бенд концертот во Сиднеј ќе го донираат за настраданите во Кочани
-
Македонија1 ден
Регионалниот центар за гранични работи „Запад“, приведоа 13 албански државјани кои немале дозвола за работа
-
Македонија1 ден
По 5 месеци денес промена на цената од авто-плинот на бензинските станици
-
Спорт2 дена
Младата женска репрезентација на Македонија во фудбал до 16 години ја победи Бугарија во пенал рулетот, избраничките на Милеска со тоа остварија прва победа!
-
Скопје1 ден
Утре посебен режим на сообраќај во Скопје поради мечот на Националната арена „Тодор Проески“
-
Временска прогноза18 часа
Времето за најголемиот христијански празник „Велигден“ ќе биде стабилно и сончево