Автомобили
Калифорниската полиција купи Tesla Cybertruck за 150.000 долари

Полициската станица во Калифорнија стана една од првите што купи Tesla Cybertruck, трошејќи 150.000 долари за него, вклучително и 20.000 долари за прилагодувања, според јавните записи прегледани од Форбс.
Во јули, полицискиот оддел на Ирвин објави на X дека ќе купат Cybertruck, подоцна за Лос Анџелес Тајмс изјави дека тоа е нешто „забавно да се направи за да се привлече внимание и да се поттикне имагинацијата на заедницата“.
Фактурите покажуваат како станицата се одлучила за најскапиот модел Cyberbeast, кој има повеќе коњски сили и поголем домет од обичниот Cybertruck. Покрај малопродажната цена на возилото од 99.990 американски долари, полицијата во Ирвин плати и дополнителни 20.000 долари за пакетот од серијата Foundation, кој им овозможува на купувачите да ги набават своите возила порано и има врвни додатоци како стаклен сончев покрив, прикачен отворач за шишиња, „целосно автономно возење“ под надзор. “ и внатрешни украси со ласер. Наредникот Кари Дејвис изјави за Форбс дека возилото со тој пакет било единственото достапно во тоа време.
Тој ќе стане дел од специјална единица
Cybertruck нема да се користи за патрола, вели Дејвис, туку наместо тоа ќе стане дел од единицата на DARE за да ги едуцира луѓето за опасностите од злоупотреба на дрога. „Тоа е нешто што можеме да го нагласиме на настани каде што децата можат да дојдат и да се сликаат. Дејвис вели дека камионот бил платен со „средства од сметката на градската флота“.
Cybertruck на Tesla веќе беше повлечен четири пати пред полицијата во Ирвин да го купи нивниот автомобил во мај. Извештаите од други клиенти покажаа дека моделот, кој Дејвис го опиша како „кул за да се покаже“, е преполн со дефекти, вклучувајќи неисправна педала за гас, облога што може да се откачи и бришачи што ќе престанат да работат, зголемувајќи го ризикот од несреќа.
Друга фактура што ја видел Форбс открива дека станицата, исто така, платила 20.000 долари на тјунинг-компанијата Tesla Unplugged Performance за да инсталира неодредена „опрема за спроведување на законот“, како што се автомобилски светла, радија или надворешни ознаки, рече Дејвис. Компанијата нуди услуга наречена „UP.FIT“ која, објави ABC 7 News, може да обезбеди „простор за чување специјални алатки или оружје, прегради за затвореници и области за кучиња“, а исто така нуди пристап до Интернет преку Starlink на SpaceX.
Пораките разменети помеѓу графичкиот дизајнер на полициската станица и Џејмс Хедланд од Unplugged Performance – кој исто така ја започна програмата UP.FIT за полицијата, според неговиот профил на LinkedIn – покажуваат дека двајцата преговараат за сопствен изглед на автомобилот во јули. Во една порака, Хедланд сподели линк до фотографии од Cybertruck што работилницата го дизајнирала да личи на бомбардерот P-51 Mustang. Хедланд не одговори на барањето за коментар.
Други исто така размислуваат за купување
Ирвин не е единствената полициска станица која размислува да купи Cybertruck. Во јануари, официјалниот профил на станицата на Твитер во Розенберг, Тексас му твитна на Илон Маск: „Што мислите дека @elonmusk… дали #Cybertruck би направил добро полициско возило? Маск одговори со 100% емотикони. Полицијата во Дубаи го додаде Cybertruck во својата патролна флота во јуни, а истиот месец полицискиот оддел во Анахајм започна пилот програма користејќи патролни автомобили на Tesla Model Y, исто така надградени во работилниците Unplugged Performance.
Во јануари, сенаторот на државата Калифорнија, Дејв Мин, објави 990.000 американски долари државно финансирање за полицијата во Ирвин. Парите се наменети за електрични возила, полначи и друга опрема за преминување во флота возила со нула емисија на јаглерод диоксид. Неговата канцеларија не одговори на барањата за коментар.
Полицијата во Ирвин веќе има две оклопни возила слични на тенкови, наменети за употреба „за време на високоризични инциденти, специјални ситуации и за доближување до заедницата“. Минатата година, градските власти објавија дека Ирвин е „најбезбедниот град од својата големина во однос на стапката на насилен криминал“ 18-та година по ред.
Од полицијата велат дека во моментов не планираат да купат уште еден Cybertruck. “Што мислите за Cybertruck? Го мразев додека не се возев во него!” еден полициски вработен му пишал на познаник во порака до која дошол Форбс. „Лудо“, одговорил познаникот.
Автомобили
Колку се задоволни возачите од реалниот домет на електричните автомобили?

Колку навистина може да издржи едно електрично возило со едно полнење во споредба со бројките што производителите ги ветуваат? Тоа е прашање што ги мачи речиси сите сопственици на вакви автомобили. Ново истражување на холандската потрошувачка програма AvroTros Radar донесе интересни резултати.
Реален досег наспроти ветувањата
-
Повеќе од половина од возачите (52%) велат дека никогаш не успеале да го постигнат официјално најавениот домет.
-
Во просек, реалната километража е околу 20% пониска од официјалната WLTP спецификација.
-
Сепак, 73% изјавиле дека се задоволни од досегот, додека 13% рекле дека се многу незадоволни.
Проблеми и влијание на условите
-
41% од незадоволните се пожалиле кај продавачите или кај лизинг-компаниите, но речиси никогаш не добиле вистинско решение.
-
Иако три четвртини од испитаниците знаеле дека дометот зависи од температурата и стилот на возење, дури 40% не биле свесни колку силно овие фактори ја намалуваат километражата.
Разлики меѓу брендовите
-
Peugeot – најслаб резултат, само 44% од возачите рекле дека се задоволни.
-
Tesla и Volvo – исто така под просек, со чести отстапувања од ветениот досег.
-
Hyundai – најдобар резултат: 45% од возачите дури пријавиле дека поминале повеќе километри од официјално декларираното, а 89% се целосно задоволни.
Доверба во електричната технологија
И покрај ваквите разлики, најголемиот дел од возачите остануваат оптимисти:
-
81% би го избрале истиот модел повторно.
-
11% би смениле бренд.
-
Само 9% би се вратиле на автомобил со класичен мотор.
Извор: AutoBlog
Автомобили
BMW и Qualcomm развиваат систем за помош при управување „Snapdragon Ride Pilot“

BMW и Qualcomm го претставија новиот систем за помош на возачот „Snapdragon Ride Pilot“, кој за прв пат ќе биде прикажан на саемот „IAA Mobility 2025“. Решението овозможува автономно возење на автопати, автоматско менување на ленти и поддршка при паркирање, со што се најавува следната фаза во развојот на интелигентната мобилност.
Станува збор за технологија од ниво 2+, што подразбира дека возачот и натаму мора активно да го следи сообраќајот. Платформата комбинира 360° камера перцепција, вештачка интелигенција и напредни алгоритми за анализа на сложени ситуации во сообраќајот.
Qualcomm нагласува дека безбедноста е врвен приоритет, со усогласување со глобални стандарди како ISO ASIL. Ride Pilot веќе е валидиран во 60 земји, а до 2026 година целта е присуство во повеќе од 100 пазари.
Со ова, BMW и Qualcomm се приклучуваат кон динамичната трка за автономни решенија, каде конкуренцијата од компании како NVIDIA и Mobileye станува сè поинтензивна.
Извор: Engadged
Автомобили
Десетте најпродавани автомобили во Европа во 2025 година

Во првата половина од 2025 година, европскиот автомобилски пазар бележи значајни промени и трендови. Според податоците на JATO Dynamics, објавени од Best-Selling Cars, најпродаван производител останува Volkswagen Group, додека зад него се позиционираат Stellantis, Renault Group и Hyundai-Kia.
Volkswagen Group и понатаму водечки
Volkswagen Group го задржа својот статус на најголем производител во Европа со над 1,8 милиони продадени возила. Иако 72% од продажбата сè уште се базира на конвенционални мотори, уделот на електричните и хибридните модели расте и сега изнесува 28%.
Stellantis стабилно на второ место
На второ место е Stellantis, со продадени 1,04 милиони автомобили. Оваа групација сè уште најмногу се потпира на класични погонски склопови – дури 85% од продажбата доаѓа од бензински и дизел модели.
Renault и Hyundai-Kia со силен раст
На третото место е Renault Group, со 704.000 продадени возила, додека Hyundai-Kia се пласира на четвртото место со 541.000 возила. Двата производители се издвојуваат со висок удел на електрифицирани модели – околу 43% од вкупната продажба.
Премиум брендовите ја забрзуваат транзицијата
BMW Group продаде 485.000 возила, од кои 40% се електрични или хибридни. Mercedes-Benz постигна 355.000 продажби, со удел на електрифицирани модели од 34%.
Ford исто така продаде 257.000 автомобили, со идентичен удел на електрифицирани возила како и Mercedes – 34%.
Geely сè поактивен во Европа
Кинеската Geely Group оствари 202.000 продажби, од кои дури 67% се електрични или хибридни автомобили. Со тоа, Geely се искачи на деветтото место, пред Nissan (165.000 возила) и веднаш зад Ford.
Toyota лидер во електрификацијата
Иако по вкупна продажба е на шестото место со 479.000 возила, Toyota е апсолутен лидер во електрификацијата. Дури 86% од нејзината продажба во Европа се хибриди и електрични автомобили – највисок удел меѓу сите водечки брендови.
Силната хибридна понуда и растечката популарност на електричните модели ѝ овозможуваат на Toyota да се натпреварува рамноправно со европските производители, иако традиционално тие доминираат на пазарот.
Извор: 24Sata
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (17 септември)
-
Хороскоп13 часа
Хороскоп за четврток (18 септември)
-
Македонија2 дена
Министерството за одбрана, петта година по ред ги задржа максималните 100 % активна транспарентност и е практично најтранспарентна институција во државата
-
Музика1 ден
Училиштето за Црковна музика „Митрополит Козма Пречистански“ во петок и сабота преку „аудиција“ врши упис на нови членови за источно пеење
-
Македонија2 дена
„СОЗР“ стави крај на злоупотребите на службените возила и зголемување на транспарентноста од денес граѓаните можат да пријавуваат случаи на незаконита употреба на службени возила
-
Временска прогноза1 ден
Брз продор на ладен воздух од север, додека само утре услови за слаб локален дожд
-
Магазин1 ден
Осум iOS 26 промени што мора да ги пробате
-
Магазин1 ден
Samsung го претстави One UI 8 – еве кога Galaxy уредите ќе го добијат ажурирањето