Автомобили
Калифорниската полиција купи Tesla Cybertruck за 150.000 долари

Полициската станица во Калифорнија стана една од првите што купи Tesla Cybertruck, трошејќи 150.000 долари за него, вклучително и 20.000 долари за прилагодувања, според јавните записи прегледани од Форбс.
Во јули, полицискиот оддел на Ирвин објави на X дека ќе купат Cybertruck, подоцна за Лос Анџелес Тајмс изјави дека тоа е нешто „забавно да се направи за да се привлече внимание и да се поттикне имагинацијата на заедницата“.
Фактурите покажуваат како станицата се одлучила за најскапиот модел Cyberbeast, кој има повеќе коњски сили и поголем домет од обичниот Cybertruck. Покрај малопродажната цена на возилото од 99.990 американски долари, полицијата во Ирвин плати и дополнителни 20.000 долари за пакетот од серијата Foundation, кој им овозможува на купувачите да ги набават своите возила порано и има врвни додатоци како стаклен сончев покрив, прикачен отворач за шишиња, „целосно автономно возење“ под надзор. “ и внатрешни украси со ласер. Наредникот Кари Дејвис изјави за Форбс дека возилото со тој пакет било единственото достапно во тоа време.
Тој ќе стане дел од специјална единица
Cybertruck нема да се користи за патрола, вели Дејвис, туку наместо тоа ќе стане дел од единицата на DARE за да ги едуцира луѓето за опасностите од злоупотреба на дрога. „Тоа е нешто што можеме да го нагласиме на настани каде што децата можат да дојдат и да се сликаат. Дејвис вели дека камионот бил платен со „средства од сметката на градската флота“.
Cybertruck на Tesla веќе беше повлечен четири пати пред полицијата во Ирвин да го купи нивниот автомобил во мај. Извештаите од други клиенти покажаа дека моделот, кој Дејвис го опиша како „кул за да се покаже“, е преполн со дефекти, вклучувајќи неисправна педала за гас, облога што може да се откачи и бришачи што ќе престанат да работат, зголемувајќи го ризикот од несреќа.
Друга фактура што ја видел Форбс открива дека станицата, исто така, платила 20.000 долари на тјунинг-компанијата Tesla Unplugged Performance за да инсталира неодредена „опрема за спроведување на законот“, како што се автомобилски светла, радија или надворешни ознаки, рече Дејвис. Компанијата нуди услуга наречена „UP.FIT“ која, објави ABC 7 News, може да обезбеди „простор за чување специјални алатки или оружје, прегради за затвореници и области за кучиња“, а исто така нуди пристап до Интернет преку Starlink на SpaceX.
Пораките разменети помеѓу графичкиот дизајнер на полициската станица и Џејмс Хедланд од Unplugged Performance – кој исто така ја започна програмата UP.FIT за полицијата, според неговиот профил на LinkedIn – покажуваат дека двајцата преговараат за сопствен изглед на автомобилот во јули. Во една порака, Хедланд сподели линк до фотографии од Cybertruck што работилницата го дизајнирала да личи на бомбардерот P-51 Mustang. Хедланд не одговори на барањето за коментар.
Други исто така размислуваат за купување
Ирвин не е единствената полициска станица која размислува да купи Cybertruck. Во јануари, официјалниот профил на станицата на Твитер во Розенберг, Тексас му твитна на Илон Маск: „Што мислите дека @elonmusk… дали #Cybertruck би направил добро полициско возило? Маск одговори со 100% емотикони. Полицијата во Дубаи го додаде Cybertruck во својата патролна флота во јуни, а истиот месец полицискиот оддел во Анахајм започна пилот програма користејќи патролни автомобили на Tesla Model Y, исто така надградени во работилниците Unplugged Performance.
Во јануари, сенаторот на државата Калифорнија, Дејв Мин, објави 990.000 американски долари државно финансирање за полицијата во Ирвин. Парите се наменети за електрични возила, полначи и друга опрема за преминување во флота возила со нула емисија на јаглерод диоксид. Неговата канцеларија не одговори на барањата за коментар.
Полицијата во Ирвин веќе има две оклопни возила слични на тенкови, наменети за употреба „за време на високоризични инциденти, специјални ситуации и за доближување до заедницата“. Минатата година, градските власти објавија дека Ирвин е „најбезбедниот град од својата големина во однос на стапката на насилен криминал“ 18-та година по ред.
Од полицијата велат дека во моментов не планираат да купат уште еден Cybertruck. “Што мислите за Cybertruck? Го мразев додека не се возев во него!” еден полициски вработен му пишал на познаник во порака до која дошол Форбс. „Лудо“, одговорил познаникот.
Автомобили
Полека, но сигурно: Германците преминуваат на електрична енергија

Бројот на новорегистрирани електрични автомобили во Германија значително се зголеми во јули. Според податоците на Федералната администрација за моторни возила, повеќе од 48.600 возила биле регистрирани како електрични, што претставува раст од 58% во споредба со истиот месец лани.
Клучни податоци:
-
Уделот на електричните возила на батерии (BEV) достигна 18,4% – што значи дека речиси секој петти нов автомобил е на електричен погон.
-
Високата побарувачка започна од почетокот на 2025 година, откако падна интересот во текот на 2024 година.
-
Во периодот јануари – јули 2025, регистрирани се над 297.000 нови BEV возила, што е зголемување од 38,4% споредено со истиот период во 2024 година.
Според Здружението на меѓународни производители на моторни возила (VDIK), растот се должи на зголемената понуда во поевтиниот сегмент.
„Зголемувањето го припишуваме на значително поголемата понуда на возила во сегментот на почетно ниво,“
изјави претседателката на VDIK, Имелда Лабе (Labbé).
„Во изминатите месеци, многу брендови воведоа нови модели кои се технички зрели и, што е уште поважно, достапни за широк спектар на клиенти.“
Тесла во опаѓање на германскиот пазар
Спротивно на позитивниот тренд, американскиот производител Tesla продолжува да се соочува со пад во продажбата. Во јули 2025, Tesla продала само околу 1.100 нови возила во Германија – што е пад од над 55% во споредба со истиот месец минатата година.
Општ пазар на автомобили во Германија
Во сите сегменти и типови на погони, во Германија во јули се регистрирани вкупно 264.802 нови патнички автомобили, што е пораст од околу 11% во споредба со претходната година.
Извор: B92
Автомобили
Дали знаете по колку време метличките на бришачите стануваат неупотребливи?

• Многу возачи се сетат на бришачите дури кога ќе ги фати силен дожд — и тогаш откриваат дека се веќе бескорисни или дури и опасни.
• Иако нивниот животен век зависи од многу фактори, експертите препорачуваат замена на секои 6 до 12 месеци.
• Во пракса, возачите често чекаат премногу долго — сè додека не се појават траги или нерамномерно чистење на стаклото.
• Изложеноста на сонце, мраз, нечистотија и времето генерално ја оштетува чувствителната гума, поради што таа станува тврдa, кршливa и губи еластичност.
• Според истражување на германскиот клуб ADAC, бришачите треба да се менуваат најдоцна на секои 24 месеци, без оглед колку често се користат.
• Екстремните услови како летната топлина и зимскиот студ значително го скратуваат животниот век. Користење на бришачи на суво или замрзнато стакло дополнително ги оштетува.
• Квалитетот на бришачите е исто така важен: обичните гумени модели се трошат побрзо, додека брендирани како Bosch можат да траат подолго.
• Знаци дека е време за нови бришачи:
-
Оставаат линии и дамки
-
Прескокнуваат по стаклото
-
Испуштаат чудни звуци
-
Гумата е напукната или оштетена
• За подолг век:
-
Редовно чистете ги бришачите и стаклото
-
Користете квалитетна течност за миење
-
Не ги активирајте врз мраз
Извор: Vecernji
Автомобили
ЕУ инвестира 852 милиони евра во фабрики за батерии за електрични возила – еве каде ќе се градат

Европската Унија започнува со значајна инвестиција во иднината на одржливиот транспорт. Европската комисија објави дека преку Фондот за иновации ќе вложи вкупно 852 милиони евра во изградба на шест фабрики за батерии за електрични возила во неколку земји членки на ЕУ.
Целта: декарбонизација и индустриска конкурентност
Овие инвестиции се дел од Индустрискиот акционен план и Договорот за чиста индустрија. Според соопштението од Европската комисија, се работи за клучен чекор кон:
-
Намалување на емисиите на стакленички гасови
-
Намалување на зависноста од увоз на батерии
-
Поттикнување на технолошки развој
-
Создавање на висококвалитетни работни места низ Европа
Кои земји ќе добијат фабрики?
Фабриките ќе бидат изградени во следниве земји:
• Франција
• Германија
• Шведска
• Полска
Сите проекти се очекува да започнат со работа пред 2030 година и ќе придонесат кон создавање на стабилна и одржлива индустриска база на ЕУ.
Што точно се финансира?
Финансирањето ги опфаќа и капиталните и оперативните трошоци на фабриките, со можност дел од средствата да бидат исплатени и пред почетокот на активното работење. Средствата ќе бидат распределени според исполнувањето на клучни проектни пресвртници.
Очекувани резултати до 2040 година
Проектите имаат амбициозна цел:
-
Намалување на емисиите за 91 милион тони CO2
-
Комбиниран производствен капацитет од околу 56 GWh батериски ќелии годишно
Овие фабрики ќе користат иновативни, еколошки прифатливи технологии, што е од суштинско значење за европската стратегија за климатска неутралност и технолошка независност.
Извор: B92
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (6 август)
-
Хороскоп5 часа
Хороскоп за четврток (7 август)
-
Македонија2 дена
ОВР Македонски Брод санкционира пијан возач, управувал возило со 2,39 промили среде бел ден
-
Временска прогноза1 ден
Пред нас многу сонце и значително потопло време, сѐ враќаат летните температури
-
Lifestyle2 дена
Кога е најдобро да го јадете првиот оброк ако сакате да ослабете
-
Македонија14 часа
МВР најстрого ќе го санкционира говорот на омраза, само за спортското навивање има место на трибините
-
Lifestyle2 дена
Домашни тортиљи со само две главни состојки
-
Магазин2 дена
Јутјубер во живо го тестира издржливоста на Galaxy Z Fold 7 преклопувајќи го 200.000 пати