Автомобили
(ГАЛЕРИЈА) Кичевчани уживаа во денешниот „Track Days“ во организација на „Custom Car Racing Team“ од Скопје

Денешниот ден го заокружуваме со автомобилизмот, имено како што најавивме во организација на „Custom Car Racing Team“ од Скопје по втор пат се организираше „Track Days“ два дена во Кичево на добропознатата автомото стаза во склоп на АРМ.
Своја минутажа на патеката имаа и нашите членови од нашиот матичен „Car Club-Кичево“, председателот Тане Данилоски и Драган Станкоски. Што се однесува до самиот вовед на денот издвојуваме – убаво време, одличен амбиент, прекрасната публика која уживаше во супер атрактивните кружни возења, вкусна храна и ладни напитоци е она што можеше да се опише со неколку зборови. На овој настан недостасуваше нашиот пријател Кристијан Бојоски поради дефект на својот автомобил и нашиот почесен гостин од Скопје – Бојан „Боле“ Тодороски кој беше исто така оправдано отсутен поради здравствени причини.
Пред најубавата галерија, за крај го запрашавме првиот човек на „Custom Car Racing Team“ – Мики Делев да ни ги каже импресиите од денешниот ден и плановите во иднина.
- Упатуваме специјална благодарност до сите кои учествуваа, домаќините од Кичево на чело со Александар Трајаноски кои се потрудија на максимално ниво да го одржуваат редот и безбедноста на патеката како и останатите структурни организации, без нив сигурно немаше да изгледа тоа така. Исто така благодарност и до вашиот тим од „Порта.мк“ кој секогаш ни дава поддршка кога доаѓаме тука и ја прави најубавата галерија. Она што пред љубителите на автомобилизмот можам да го ветам е дека до година имаме големи планови, еден од нив е да направиме „Национална Автомобилистичка Асоцијација“ за која имаме поддршка од сите македонски професионални возачи – но има време.
Денешниот ден преку нашиот објектив изгледаше вака, доколку ја пропушти вчерашната галерија посетија ТУКА:
[ngg src=”galleries” ids=”7″ display=”basic_thumbnail” images_per_page=”50″ number_of_columns=”3″ ajax_pagination=”1″]
Автомобили
Како безбедно да го исчистите африканскиот песок од автомобилот

Африканскиот песок станува сè почеста појава во нашите краишта, оставајќи траги на терасите, олуците, градинарскиот мебел, но и на автомобилите. Иако многумина се обидуваат да го избришат со сува крпа, ова може да предизвика повеќе штета отколку корист.
Правилен начин за чистење на песокот од автомобилот
За ефикасно и безбедно чистење на автомобилот од песок, потребно е да се користи доволно вода. Ако се обидете да го исчистите рачно без доволно влага, честичките од песок може да се втријат во бојата со сунѓерот и да предизвикаат гребнатини. Затоа, најдобро решение е да го однесете автомобилот во автоперална, каде што ќе се измие со голема количина вода во неколку фази.
По основното миење, препорачливо е рачно да ги избришете металните површини со добро навлажнета крпа. Важно е редовно да ја исплакнувате крпата за да спречите повторно акумулирање на прашина и песок.
Чистење на внатрешноста на автомобилот
За да проверите дали песокот навлегол во внатрешноста, поминете со бела крпа преку средишниот дел на таблата. Ако крпата пожолти, тоа е знак дека песокот се наталожил и внатре. Во тој случај, прво исчистете со правосмукалка, а потоа избришете ги површините со влажна крпа или соодветно средство за чистење на внатрешноста.
Заменете го филтерот во кабината
Ако веќе е време за замена на филтерот во кабината, направете го тоа што поскоро. Песокот и прашината може да се акумулираат во филтерот, што може да влијае на квалитетот на воздухот во возилото. Во зависност од моделот на автомобилот, филтерот може да се замени самостојно, а доколку не сте сигурни, најдобро е да се консултирате со механичар.
Со правилен пристап, можете да го заштитите автомобилот од оштетувања и да го одржувате чист и безбеден, дури и кога африканскиот песок е најзастапен.
Извор: Danas
Автомобили
Ова се 10-те најпродавани автомобили во Европа: Еден е победник во дури 42 земји

И покрај зголемувањето на цените на автомобилите, еден пристапен модел го освои европскиот пазар и стана најпродаваниот во 2024 година.
Dacia Sandero – најпродаван автомобил во Европа
Нова студија откри кои се најпродаваните автомобили во Европа во 2024 година, а најпопуларниот модел на континентот се истакнува по својата достапност. Иако цените на новите автомобили се зголемија поради трошоците за работна сила и проблемите со снабдувањето, продажбата на возила остана силна, при што во 42 земји најчестиот избор беше истиот модел.
Според Car Industry Analysis, најпродаваниот нов автомобил во Европа во 2024 година беше Dacia Sandero, со 286.663 продадени единици. Овој компактен хечбек со пет врати е еден од најдостапните модели на пазарот, со цена која започнува 5.000 евра пониско од повеќето конкуренти.
Иако нема луксузна опрема како поскапите ривали, Dacia Sandero се истакнува со пространа внатрешност и удобно возење, што го прави привлечен избор за многу возачи.
Други најпродавани модели
На второ место во Европа се најде Renault Clio, со 269.436 продадени примероци. Clio ја користи истата платформа како Sandero, но нуди порефиниран дизајн и повеќе опрема. Најновата верзија има пространа кабина и багажник од 391 литар, што е меѓу најголемите во класата.
Третото место го зазеде Volkswagen Golf, со 225.256 продадени единици. Овој познат хечбек, кој постои од 1974 година, останува еден од најдобрите семејни автомобили, благодарение на удобноста, динамичното возење и штедливите мотори.
Иако е поскап од некои конкуренти, со почетна цена од 32.300 евра, гамата на Golf нуди разновидни верзии – од економичниот 1.5 Life, до спортскиот Golf R, кој забрзува од 0 до 100 km/h за 4,6 секунди.
Топ 10 најпродавани автомобили во Европа 2024 година (број на продадени автомобили):
-
Dacia Sandero – 286.663
-
Renault Clio – 269.436
-
Volkswagen Golf – 225.256
-
Tesla Model Y – 221.503
-
Volkswagen T-Roc – 215.191
-
Peugeot 208 – 202.111
-
Toyota Yaris Cross – 199.784
-
Škoda Octavia – 199.273
-
Dacia Duster – 194.129
-
Peugeot 2008 – 182.185
Извор: Vecernji
Автомобили
Дали знаете за што служат рачките во автомобилите? Не е тоа што мислите.

Рачките над вратите на автомобилот не се наменети за остри кривини, туку за да им помогнат на луѓето со потешкотии во движењето. Поновите модели често ги изоставуваат поради дизајнот на покривот.
Вистинската намена на рачките
Над секоја врата од автомобилот обично се наоѓа рачка, и можеби отсекогаш сте мислеле дека нејзината цел е да ја фатите кога возачот нагло ќе заврти. Некои луѓе дури ги користат за закачување палта, чанти или костуми за специјални прилики, но тоа не се препорачува бидејќи може да ја намали видливоста низ прозорците.
Сепак, спротивно на популарното верување, рачките не се наменети за овие цели. Тие имаат важна функција за лицата со потешкотии во движењето. Поточно, луѓето во инвалидски колички или секој што нема доволно сила во нозете може да се држи за рачката додека не се смести во удобна положба. Овие рачки функционираат слично како шипките за држење во бањите.
Зошто некои понови автомобили ги немаат?
Поновите автомобили често немаат рачки бидејќи некои дизајнери на возила сакаат линиите на покривот да бидат пониски, што може да биде подобро за аеродинамиката. Ова не остава многу простор за монтирање рачки, бидејќи тврдиот материјал мора да биде на безбедно растојание од главата. Поради оваа причина, во некои модели тие целосно се изоставени.
Извор: 24h
-
Македонија18 часа
Љупче Спироски од Кичево избран за нов началник на „РЦ Запад“, истакнат професионалец во својата работа
-
Автомобили2 дена
Ова се 10-те најпродавани автомобили во Европа: Еден е победник во дури 42 земји
-
Македонија2 дена
„Рурална Коалиција“ ја изработи првата мапа со туристички локалитети во реонот на „Илинска планина“
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за четврток (27 март)
-
Хороскоп10 часа
Хороскоп за петок (28 март)
-
Временска прогноза1 ден
Врнежи од дожд, проследени со Сахарска прашина, ова се најновите метео вести
-
Спорт1 ден
(ГАЛЕРИЈА) Вчера Велс издржа, во следното коло на 6-ти јуни Македонија на домашен терен ја дочекува Белгија
-
Македонија20 часа
Вчера 76 лица управувале возила без возачка дозвола, МВР со извештај за сообраќајните контроли низ Македонија