Автомобили
Кими Раиконен го прославува пензионирањето продавајќи го својот модел V10

Кими Раиконен официјално се повлекува од шампионатот во Формула 1 оваа сезона, и тој одлучи да го одбележи овој момент со продажба на еден од неговите V10 модели на Мекларен од сезоните 2002 и 2003 година.
Оваа специјална шасија MP4-17A-06, го започна својот живот како McLaren MP4-17 машина со мерцедес ливер, дизајнирана од Адријан Њуји и многу други големи имиња во Ф1 шампионатот. Овој автомобил се натпреваруваше седум пати во текот на сезоната 2002 со Кими кој заврши трет на Гран при на Европа на Нирбургринг.
Моторот V10 со 845 КС беше дизајниран во фабриката во Илмор инженеринг, но беше пензиониран на трката за ГН на Британија во 2002 година. Кими потоа му даде на Мекларен тимот најдобар резултат сезонава, завршувајќи втор на трката за ГН на Франција.
Со уште два подиума и четврто место што следеше во овој автомобил, Дејвид Култхард повторно ја возеше шасијата 06 на третото место на трката за ГН на САД.
Кога ќе се најде на следниот аукциски настан на РМ Сотбис Св. Мориц, овој автомобил ќе го носи MP4-17 Livery од 2002 година, но тој е специјално прилагоден на спецификациите од 2003 MP4-17D, во кои се тркаше вкупно пет пати. Култард успеа да победи на трката за ГН на Австралија во ова издание.
Ништо повеличествено не може да се поседува од толку познат и успешен автомобил, кој најверојатно ќе се продаде во аукцискиот блок по проценета цена од 1,5 до 2 милиони фунти, ако не и повеќе.
Извор: Topgear
Фото: Unsplash
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Кичево2 дена
Во семеен стан во блокот на Ламели во Кичево доцна вечерва избувнал пожар
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (8 мај)
-
Хороскоп19 часа
Хороскоп за петок (9 мај)
-
Македонија1 ден
На ГП Блато албански државјанин ставил пари во патни исправи, бил лишен од слобода
-
Хроника9 часа
МВР со детали за убиството во Штип, приведени биле и помагачи на сторителот
-
Скопје2 часа
Посебен режим на сообраќај во Скопје во недела