Автомобили
Кои автомобили најмногу се расипуваат?

Германскиот автомобилски клуб (ADAC) ја објави статистиката за интервенции извршени за изминатата година на автомобили стари меѓу три и десет години.
Како што наведоа, најмногу интервенции се поврзани со дефект на батеријата, 46,2 отсто од вкупно 3,49 милиони дефекти. ADAC вклучи 132 модели на возила за прв пат регистрирани помеѓу 2012 и 2019 година во својата статистика за дефекти во текот на 2021 година.
Покрај батеријата, се бара помош на пат поради дефект на моторот или управувањето со моторот (15,5%), проблеми со каросеријата, управувањето, сопирачките, суспензијата или менувачот (14,8%), електрониката (10,3%), гуми (7%) и системот за пумпа за гориво (3,1%), според Ревиев ХАК..
Имено, некои дефекти на возилата се чести и се случуваат по одреден период. Проблемите со пумпата за гориво, на пример, статистички се појавуваат дури по 10 години старост на возилото, а потоа зачестуваат. Проблемите со алтернаторот континуирано се зголемуваат од четвртата година. Потешки неисправности со свеќичките се забележани кај автомобилите произведени во 2013/2014 година. години.
На возраст од три до десет години, најсигурни беа Toyota Aigo, Audi A1, Renault Captur, Mini, Suzuki Vitara (од 2019 до 2016 година), Audi K3, BMW Series 1, BMW Ks1, Audi A4, Audi A5, Audi K5 , BMW 3 серија, BMW 3 купе, BMW Ks3, Audi A6 и BMW серии 5. Dacia Sandero доби многу добри оценки во сите години, Volkswagen Polo е исто така многу добар, а само 2012 година беше оценета под многу добра.
Dacia Duster генерално е оценета како добра, а 2013 година е оценета како одлична. Mercedes-Benz B-Class е многу добар во сите возрасти. Mitsubishi ASKS е исто така одличен и многу добар. Seat Leon е многу добар во сите години. Volkswagen Golf е многу добар. Kia Ceed се движи од слаб рејтинг (2012) до многу добар рејтинг (2019).
Mazda Ck-5 е многу добра, освен 2013 кога е добра. Škoda Octavia е многу добра, освен 2013 и 2012 година кога беше оценета пониско, т.е добра.
Модели кои немаат спектакуларни резултати се Smart Forfour, Hyundai i20, Renault Clio, Toyota CH-R, Toyota Corolla, Ford S-Mak, Opel Insignia и Volkswagen Sharan. Така, на пример, Toyota Aigo регистриран за прв пат во 2019 година има 2,2 дефекти на 1000 регистрирани возила, додека Smart Fortwo има 7,5. Toyota Aygo од 2012 година има 9,3 дефекти, а Smart Fortwo од истата година има 21 дефекти.
Во категоријата мали автомобили, Suzuki Swift од 2019 година, на пример, има 1,4 дефекти на 1.000 регистрирани возила, додека моделот од 2012 година има 14,8. Hyundai i20 за 2019 година има 2,4, а 2012 има 31,4. Audi A4, кој припаѓа на средната класа, има 1,9 дефекти на 1000 регистрирани возила во 2019 година, а 9,1 од нив во 2012 година.
Opel Insignia од 2019 година има 12,3 дефекти, а од 2012 година 26,4 од нив. BMW Серија 5 од 2019 година има 1,4 дефекти, а моделот од 2012 година има 16,5. Мерцедес Е Класа од 2019 година има 2,4, додека моделот од 2012 година има 23,7.
Извор: V-Online
Автомобили
Новиот прототип на „Subaru“ се очекува да дебитира на „Japan Mobility Show 2025“

Главниот технолошки директор на Субару, Тецуо Фуџинуки, накратко зборуваше за новото возило, кое според тизер фотографијата најверојатно е поврзана со новата генерација на моделот WRX, не откривајќи го директно името. Тој изјави дека автомобилот ќе користи усовршен систем за погон на сите тркала, инспириран од оној што се користи во тркачката серија Супер Таикју.
Јапонското списание „Car Watch“ пренесе дека Фуџинуки го опишал автомобилот како „атрактивен“, со најава дека ќе има уште поимпресивна верзија во иднина. Повеќе детали ќе бидат објавени на самиот саем.
Според „Carscoops“, иако нема официјална потврда, сите знаци укажуваат дека ова е новата, долгоочекувана верзија на WRX, можеби дури и во STI издание.
Сликата што беше објавена не открива многу, но се гледа агресивен дизајн, со спортска аеродинамика. Предниот дел изгледа како модернизирана верзија на сегашниот WRX, со голема маска, нагласен сплитер и хауба со отвор за воздух.
Покрај новиот модел, Субару потврди и дека работи на следната генерација на својот боксер мотор. Иако сè уште нема многу технички детали, се знае дека моторот ќе биде прилагоден за користење јаглеродно неутрално гориво E20 и е можно да има хибридна поддршка. Не се знае точно колкава ќе биде работната зафатнина или колку цилиндри ќе има.
Во изјава за Best Car Web, Фуџинуки ја нагласи посветеноста на Субару кон своите клиенти. Тој изјави: „Им благодариме на сите кои го избираат Субару. Ќе продолжиме да создаваме автомобили што ќе го оправдаат нивниот избор.“
Повеќе информации се очекуваат на отворањето на Јапонскиот саем за мобилност на 30 октомври 2025 година.
Извор: Carscoops / Car Watch / Subaru
Автомобили
Утре во Прилеп ќе се одржи традиционалниот „Авто слалом“, учество ќе земе шампионот од Кичево, Кристијан Бојоски!

Утре (недела), 1-ви јуни со почеток од 11:00ч, град Прилеп повторно ќе биде домаќин на традиционалното државно првенство на Македонија во „Авто слалом“ со возила „Олд тајмери“ и „Јанг тајмери“ во организација на Национална Федерација за историски возила на Македонија која припаѓа во семејството на „FIVA“ – Fédération Internationale des Véhicules Anciens и „Класика Прилеп“ поддржано од Министерство за Спорт.
На наше огромно задоволство и под наше медиумско покровителство свое учество ќе земе нашиот кичевчанец, поранешен шампион и долгогодишен искусен учесник Кристијан Бојоски со својот модифициран „Опел Кадет“, кој долги години е миленик на прилепската публика, а владее голема поддршка и од нашиот град Кичево.
Инаку да потсетиме лани Кристијан Бојоски се натпреваруваше во класа 3 заедно со уште 11 учесници, рекорден број во таа категорија. Бојоски заврши на четвртата позиција со извозено време 1:40
Бидете дел и заедно да навиваме за кичевчанецот кој благодарение на пријателите и спонзорите кои здружено помагаат првично во техничката спремност, а тука не смее да се заборави поддршката на „Adler“, успешно плови по автомобилистичките води.
Имено да потсетиме, во октомври 2023, Бојоски го извози најдоброто време во класата „олд тајмери“ и се закити со пехар и медалја.
Настанот е на официјалната локација пред „Палма Шоп“ во Центарот на градот. Истиот беше закажан за 11-ти мај, но доби нов датум 1-ви јуни поради санација на делови од патеката, тогаш истакнаа од организацијата.
Со среќа на сите учесници!
Автомобили
„BMW“ во својата палета на електрични автомобили ќе го истакне својот модел „i4 M60“, со неверојатни 593 коњски сили

Помина нешто повеќе од една година откако BMW направи освежување на Серија 4 Gran Coupe и електричниот модел i4. Сепак, спортската верзија i4 M50 тогаш не доби технички промени. Таа продолжи да се нуди со истата M Performance поставка која развива 536 коњски сили и 795 њутн-метри вртежен момент. Неколку месеци подоцна, BMWBLOG објави информации дека се подготвува помоќна верзија – i4 M60. Сега, иако неофицијално, таа верзија се појави на холандската страница на BMW.
Новата i4 M60 веќе е наведена меѓу понудените модели, иако сè уште не може да се конфигурира. Интересно е што i4 M50 сè уште стои во понудата, но тоа веројатно ќе се промени наскоро. Новиот модел носи 593 коњски сили, што е за 57 КС повеќе од претходниот. Вртежниот момент останува ист – 795 њутн-метри.
Поради дополнителната сила, i4 M60 е побрз – од 0 до 100 км/ч стигнува за 3,7 секунди, што е за 0,2 секунди побрзо од M50. Максималната брзина останува ограничена на 225 км/ч. Покрај подобрените перформанси, има и други новитети кај оваа верзија, која е најпродаван BMW M модел последниве три години.
Според податоците од холандскиот сајт на BMW, новиот i4 M60 има автономија од 432 до 551 километар според WLTP стандардот. Иако минималниот дострел е помал од претходната верзија (469 км), максималниот сега е поголем (513 км порано). Батеријата и натаму има капацитет од 81,1 kWh, со максимално полнење на 205 kW со еднонасочна струја.
Новата верзија троши малку повеќе енергија – од 21 до 16,6 kWh на 100 км, додека старата верзија имаше потрошувачка од 19,7 до 17,9 kWh. Исто така, автомобилот е малку полесен – намален е за 5 килограми, па сега тежи 2.285 кг.
Брзината на полнење исто така е подобрена. За само 10 минути, може да се добие енергија за 141 до 185 километри, додека кај претходниот модел тоа беше 135 до 175 километри. Бидејќи BMW веќе ги подновува своите веб-страници со новиот модел, целосното претставување на i4 M60 најверојатно ќе се случи многу наскоро.
Извор: bmwblog.com
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за петок (6 јуни)
-
Хороскоп21 час
Хороскоп за сабота (7 јуни)
-
Кичево1 ден
Кичевското архиерејско намесништво истакна соопштение по повод „Духовденска задушница“
-
Култура22 часа
(ВИДЕО) Краток фрагмент на отец Партениј за „Македонија и Патриотизмот“ од новиот филм посветен на неговиот триесет годишен монашки пат
-
Македонија1 ден
СВР Охрид: Армијата на Република Македонија ќе реализира тактичко-технички активности
-
Спорт1 ден
Македонија има потенцијал кој претходно го докажала. Милевски верува дека вечер играчите ќе го дадат својот максимум!
-
Спорт1 ден
Младиот шпанец Карлос Алкараз обезбеди место во финалето на Ролан Гарос
-
Технологија1 ден
„Google Photos“ прославува 10 години со нови можности засновани на вештачка интелигенција