Автомобили
Кои автомобили најмногу се расипуваат?

Германскиот автомобилски клуб (ADAC) ја објави статистиката за интервенции извршени за изминатата година на автомобили стари меѓу три и десет години.
Како што наведоа, најмногу интервенции се поврзани со дефект на батеријата, 46,2 отсто од вкупно 3,49 милиони дефекти. ADAC вклучи 132 модели на возила за прв пат регистрирани помеѓу 2012 и 2019 година во својата статистика за дефекти во текот на 2021 година.
Покрај батеријата, се бара помош на пат поради дефект на моторот или управувањето со моторот (15,5%), проблеми со каросеријата, управувањето, сопирачките, суспензијата или менувачот (14,8%), електрониката (10,3%), гуми (7%) и системот за пумпа за гориво (3,1%), според Ревиев ХАК..
Имено, некои дефекти на возилата се чести и се случуваат по одреден период. Проблемите со пумпата за гориво, на пример, статистички се појавуваат дури по 10 години старост на возилото, а потоа зачестуваат. Проблемите со алтернаторот континуирано се зголемуваат од четвртата година. Потешки неисправности со свеќичките се забележани кај автомобилите произведени во 2013/2014 година. години.
На возраст од три до десет години, најсигурни беа Toyota Aigo, Audi A1, Renault Captur, Mini, Suzuki Vitara (од 2019 до 2016 година), Audi K3, BMW Series 1, BMW Ks1, Audi A4, Audi A5, Audi K5 , BMW 3 серија, BMW 3 купе, BMW Ks3, Audi A6 и BMW серии 5. Dacia Sandero доби многу добри оценки во сите години, Volkswagen Polo е исто така многу добар, а само 2012 година беше оценета под многу добра.
Dacia Duster генерално е оценета како добра, а 2013 година е оценета како одлична. Mercedes-Benz B-Class е многу добар во сите возрасти. Mitsubishi ASKS е исто така одличен и многу добар. Seat Leon е многу добар во сите години. Volkswagen Golf е многу добар. Kia Ceed се движи од слаб рејтинг (2012) до многу добар рејтинг (2019).
Mazda Ck-5 е многу добра, освен 2013 кога е добра. Škoda Octavia е многу добра, освен 2013 и 2012 година кога беше оценета пониско, т.е добра.
Модели кои немаат спектакуларни резултати се Smart Forfour, Hyundai i20, Renault Clio, Toyota CH-R, Toyota Corolla, Ford S-Mak, Opel Insignia и Volkswagen Sharan. Така, на пример, Toyota Aigo регистриран за прв пат во 2019 година има 2,2 дефекти на 1000 регистрирани возила, додека Smart Fortwo има 7,5. Toyota Aygo од 2012 година има 9,3 дефекти, а Smart Fortwo од истата година има 21 дефекти.
Во категоријата мали автомобили, Suzuki Swift од 2019 година, на пример, има 1,4 дефекти на 1.000 регистрирани возила, додека моделот од 2012 година има 14,8. Hyundai i20 за 2019 година има 2,4, а 2012 има 31,4. Audi A4, кој припаѓа на средната класа, има 1,9 дефекти на 1000 регистрирани возила во 2019 година, а 9,1 од нив во 2012 година.
Opel Insignia од 2019 година има 12,3 дефекти, а од 2012 година 26,4 од нив. BMW Серија 5 од 2019 година има 1,4 дефекти, а моделот од 2012 година има 16,5. Мерцедес Е Класа од 2019 година има 2,4, додека моделот од 2012 година има 23,7.
Извор: V-Online
Автомобили
Дали знаете како е создадена мерката – коњска сила?

Во автомобилската индустрија, коњската моќност стана стандард за изразување на моќта на агрегатот, односно неговата максимална моќност. Овој термин настанал во време кога споредувањето на перформансите на моторот со оние на коњот им олесни на купувачите да ја разберат неговата вистинска моќ.
Во текот на доцните 1700-ти, шкотскиот иноватор Џејмс Ват ја произведе парната машина. Во потрага по начин да објасни, Ват сметал дека споредувањето на работата на неговиот мотор со работата на коњот ќе им овозможи на сите да ја разберат вредноста на новиот изум.
Џејмс Ват работел со коњи во рудник за јаглен, а неговата проценка била дека просечното животно може да премести 100 килограми јаглен на растојание од 30 метри за една минута. Ват тогаш процени дека неговата парна машина може да ја врши истата работа како десет коњи и затоа тврдеше дека има сила од десет коњи. Тоа значи дека неговиот мотор може да се движи 1.000 килограми на растојание од 30 метри секоја минута, или 100 килограми на 300 метри, доколку е потребно.
Како што пишува Revija HAK, овој потег беше добро прифатен од клиентите, а тврдењата за перформансите на Ват ја формираа основата за споредба со ривалските инженери. Не долго после тоа, сите почнаа да мерат во коњски сили. Токму поради Џејмс Ват денес ја имаме меѓународната мерна единица во форма на коњски сили, која изнесува точно 746 вати.
Автомобили
Дали е ова иднината? Податоците од инструмент таблата ќе бидат проектирани на патот ВИДЕО

Ford би го отстранил главниот дисплеј, па возачот нема да мора да го приспособува својот вид на различни растојанија бидејќи информациите би биле поприродно позиционирани на патот пред него.
Европското одделение на Ford тестира нова технологија за фарови што може да го замени head-up дисплејот со проектирање корисни информации на патот пред возачот. Ова му помага на возачот да го задржи погледот на патот, зголемувајќи ја безбедноста, вели Ford.
За многу возачи, head-up дисплејот и проекцијата на информациите за возење на шофершајбната е непријатност. Ford верува дека проектирањето на истите информации на патот пред возачот е многу побезбедно.
Возачот не би морал да го прилагодува својот вид на различни растојанија бидејќи информациите би биле поприродно позиционирани на патот пред него. Видеото на Ford покажува технологија која проектира информации како ограничувања на брзината, навигација или сообраќајни знаци пред возачот.
Нема ограничување на можностите на оваа технологија. Ford споменува и апликации за забава, но не е сосема јасно како тоа се вклопува во концептот за побезбедно возење.
Пред оваа технологија да влезе во производство, треба да се решат уште многу контроверзни ситуации. На пример, како ќе функционира проектирањето слики на патот во сообраќаен метеж.
Автомобили
Електричните автомобили стануваат поскапи од оние со класичен мотор

Додека инфлацијата во Германија е невообичаено висока, новите електрични автомобили поскапуваат побрзо од оние со мотори со внатрешно согорување, покажа едно истражување.
Каталошката цена на 15-те најпопуларни е-автомобили во август била за 14,5 отсто повисока од претходната година, што значело просечно зголемување на цената од 5.385 евра, соопшти Центарот за истражување на автомобили. Цените на најпродаваните возила од фосилни горива се зголемија, истовремено, за 12,5 отсто.
Државата користеше субвенции за да ја намали разликата во цената меѓу поеколошките е-автомобили и оние со класичен мотор.
Субвенциите за plug-in хибридите завршуваат на крајот на годината, а моделите кои се уште се на залиха се распродадени со релативно високи попусти.
Автомобилскиот експерт Фердинанд Дуденхефер очекува дополнително зголемување на цените поради повисоките трошоци за набавка на полупроводници и специфични суровини, на пример во производството на батерии.
Владините стимулации, рече тој, не се доволни за да се запрат цените. До есента следната година, рече Дуденхефер, ќе бидат потрошени 2,5 милијарди евра од федералниот буџет, што значи дека пазарот, особено на малите и компактни електрични автомобили, ќе пропадне.
Никој, рече тој, нема да потроши 35.000 евра за мал автомобил на батерии поради инфекцијата. Владата и министерот за економија Роберт Хабек, така да се каже, ги исклучуваат е-автомобилите, вели Дуденхефер.
Кога станува збор за луксузни автомобили, нивните клиенти се помалку чувствителни на промените на цените и плаќаат од свој џеб.
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за петок (19 август)
-
Временска прогноза6 часа
Попоски најавува големо невреме, ова се најновите информации
-
Хороскоп1 час
Викенд Хороскоп (сабота 20 август)
-
Магазин13 часа
„Apple“ откри безбедносна дупка во системот, им препорача на корисниците ажурирање
-
Македонија14 часа
Старица од Охрид била измамена дека нејзината ќерка направила сообраќајка и дека било потребно пари
-
Македонија1 ден
Од ноќеска ново поскапување на дизелот, бензините остануваат непроменети
-
Автомобили12 часа
Дали знаете како е создадена мерката – коњска сила?
-
Македонија9 часа
Албански државјани фатени во шверц на 50 кг охридска пастрмка