Следете не

Автомобили

Кои автомобили се најдобри, а кои се на дното?

Објавено пред

на

Германската експертска организација TÜV SÜD со децении го објавува својот извештај за технички преглед, во кој ги наведува најквалитетните возила со најмалку дефекти и оние со најмногу дефекти.

Пандемијата на коронавирус и инфлацијата го направија своето, а возниот парк во Германија старее. TÜV прегледа вкупно 9.583.319 возила во периодот од јули 2021 до јуни 2022 година.

Во сите возрасни групи (односно над единаесет години) 20,2 отсто од автомобилите имале значителни дефекти (систем на управување, кочење, мотор…), што е за 2,3 процентни поени повеќе од претходната година.

Освен возилата кои се во просек постари, експертите од TÜV SÜD исто така гледаат на ограничените буџети на домаќинствата како причина за пониски трошоци за одржување и, како резултат на тоа, повеќе дефекти.

Севкупниот победник во извештајот на TÜV за 2023 година е Mercedes B-Class, додека Dacia Logan е позади, според HAK Review.

За прв пат просечната возраст е повисока од десет години. Очигледно е дека постарите возила стануваат се поважни за безбедноста на патиштата, а тоа го покажува и зголемената стапка на дефекти. Експертите на TÜV SÜD затоа тестираат возила стари до единаесет години.

Во однос на квалитетот, овојпат Mercedes B-Class го зазема првото место со просечна стапка на значителна дефект од само 2,0 проценти. На второ место е GLC (2,3 отсто). На ова ниво е и VW Golf Sportsvan/Plus.

Audi Q3 беше четврти со 2,4 отсто дефекти. На крајот од табелата повторно е Dacia Logan. Од мали возила треба да ги пофалиме Honda Jazz и Mazda 2 и Suzuki Vitara.

По единаесет години, ниту еден од моделите на Mercedes-Benz, BMW и Audi не е на првите позиции, што веројатно се должи на нивната употреба како службени автомобили со голема километража.

Просечната Е-класа има просечни 176.000 километри. Доколку купувате користен автомобил во Германија, оваа информација може да ви биде и водич.

ВОЗИЛА СО НАЈМАЛКУ ГРЕШКИ:

До 3 години До 5 години
Модел Процент на грешки Модел Процент на грешки
1. Mercedes Benz B-Klasa 2,0 % 1. Porsche 911 2,7 %
2. Mercedes Benz GLC 2,3 % 2. Mercedes Benz SLC 4,1 %
2. VW Golf Sportsvan 2,3 % 3. Audi Q2 4,5 %
4. Audi Q3 2,4 % 4. Mazda CX-3 4,6 %
5. Audi Q2 2,6 % 4. VW Golf Sportsvan 4,6 %
5. Porsche Cayenne 2,6 % 6. Mercedes Benz B-Klasa 4,7 %
5. VW T-Roc 2,6 % 7. Mazda 2 5,3 %
8. Honda Jazz 2,7 % 8. Audi Q5 5,4 %
9. Mercedes Benz A-Klasa 2,8 % 9. Audi Q3 5,5 %
10. Hyundai ix20 3,0 % 9. Honda Jazz 5,5 %
10. Suzuki Vitara 3,0 % 11. Mercedes Benz A-Klasa 5,6 %
10. Volvo V40 3,0 % 11. Toyota C-HR 5,6 %
До 7 години До 9 години
Модел Процент на грешки Модел Процент на грешки
1. Porsche 911 3,5 % 1. Porsche 911 4,6 %
2. Suzuki Vitara 7,2 % 2. Audi TT 9,4 %
3. VW Golf Sportsvan 7,3 % 3. Mercedes Benz SLK 10,3 %
4. Mercedes Benz B-Klasa 7,8 % 4. Mercedes Benz B-Klasa 11,0 %
5. Porsche Cayenne 7,9 % 5. Porsche Cayenne 11,1 %
6. Audi TT 8,3 % 6. Mercedes Benz A-Klasa 11,7 %
7. Mazda 2 8,5 % 7. Mini Countryman 12,3 %
8. Suzuki SX4 8,8 % 7. Mitsubishi ASX 12,3 %
9. Mercedes Benz A-Klasse 9,0 % 9. VW Golf Plus 12,4 %
10. Hyundai i20 9,1 % 10. VW Touareg 12,7 %
10. Opel Karl 9,1 %
До 11 години
Модел Процент на грешки
1. Porsche 911 6,6 %
2. Audi TT 11,6 %
3. Mercedes Benz SLK 12,2 %
4. Mini Countryman 13,9 %
5. Mercedes Benz B-Klasse 14,2 %
6. Porsche Cayenne 14,8 %
7. Mitsubishi ASX 16,1 %
8. VW Touareg 16,5 %
9. BMW X1 16,7 %
10. Honda Jazz 17,2 %

Автомобили

Десетте најпродавани автомобили во Европа во 2025 година

Објавено пред

на

Фото: Martin Katler @ unsplash
Фото: Martin Katler @ unsplash

Во првата половина од 2025 година, европскиот автомобилски пазар бележи значајни промени и трендови. Според податоците на JATO Dynamics, објавени од Best-Selling Cars, најпродаван производител останува Volkswagen Group, додека зад него се позиционираат Stellantis, Renault Group и Hyundai-Kia.

Volkswagen Group и понатаму водечки

Volkswagen Group го задржа својот статус на најголем производител во Европа со над 1,8 милиони продадени возила. Иако 72% од продажбата сè уште се базира на конвенционални мотори, уделот на електричните и хибридните модели расте и сега изнесува 28%.

Stellantis стабилно на второ место

На второ место е Stellantis, со продадени 1,04 милиони автомобили. Оваа групација сè уште најмногу се потпира на класични погонски склопови – дури 85% од продажбата доаѓа од бензински и дизел модели.

Renault и Hyundai-Kia со силен раст

На третото место е Renault Group, со 704.000 продадени возила, додека Hyundai-Kia се пласира на четвртото место со 541.000 возила. Двата производители се издвојуваат со висок удел на електрифицирани модели – околу 43% од вкупната продажба.

Премиум брендовите ја забрзуваат транзицијата

BMW Group продаде 485.000 возила, од кои 40% се електрични или хибридни. Mercedes-Benz постигна 355.000 продажби, со удел на електрифицирани модели од 34%.
Ford исто така продаде 257.000 автомобили, со идентичен удел на електрифицирани возила како и Mercedes – 34%.

Geely сè поактивен во Европа

Кинеската Geely Group оствари 202.000 продажби, од кои дури 67% се електрични или хибридни автомобили. Со тоа, Geely се искачи на деветтото место, пред Nissan (165.000 возила) и веднаш зад Ford.

Toyota лидер во електрификацијата

Иако по вкупна продажба е на шестото место со 479.000 возила, Toyota е апсолутен лидер во електрификацијата. Дури 86% од нејзината продажба во Европа се хибриди и електрични автомобили – највисок удел меѓу сите водечки брендови.

Силната хибридна понуда и растечката популарност на електричните модели ѝ овозможуваат на Toyota да се натпреварува рамноправно со европските производители, иако традиционално тие доминираат на пазарот.

Извор: 24Sata

Прочитај повеќе...

Автомобили

Американските анализи покажуваат дека автоматските менувачи доминираат на нивниот автомобилски пазар

Објавено пред

на

ФОТО: Unsplash.com @ Jean-Philippe Delberghe

Темата за иднината на рачните менувачи ја допревме и порано, но анализата на најновите податоци од европските пазари, а особено од САД, јасно укажува дека тие полека исчезнуваат од автомобилската сцена.

Трендовите покажуваат дека автоматските менувачи веќе се наметнуваат како доминантен избор, оставајќи го класичниот рачен менувач на маргините. Воведувањето на SUV сегментот, а потоа и ширењето на електричните возила, само го забрза овој процес. Она што започна во САД уште кон крајот на 90-тите, а глобално во првата деценија од 21 век, денес изгледа како неповратна трансформација.

Американскиот пазар, со своите автопатишта и традиција за возила со големи димензии, одамна е предводник во користењето на автоматски менувачи. Првиот масовно достапен автоматски менувач, развиен од „Џенерал Моторс“ уште во 1939 година, ја трасираше патеката. Дека промената е драматична, говорат бројките: во средината на 90-тите години речиси 28% од новите возила сè уште имале рачен менувач, додека денес тој удел се сведе на едвај 0,8%.

Европа долго време одолеваше. Во 2001 година, дури 91% од сите автомобили регистрирани на петте најголеми пазари (Германија, Франција, Велика Британија, Италија и Шпанија) користеа рачен менувач. Дури и кај премиум и луксузните марки, автоматиката тогаш беше ретка и скапа опција. Но, со текот на времето, развојот на технологијата ги намали трошоците, а урбанизацијата и сè погустите сообраќајни метежи го направија автоматскиот менувач попрактично решение.

Не е изненадување што автошколите во најголемите земји на ЕУ сè почесто обучуваат возачи директно на возила со автоматски менувач. Денес, само симболичен дел од часовите е резервиран за рачна контрола.

Податоците го потврдуваат тоа: во 2023 година само 29% од новите автомобили во овие пет европски пазари имале рачен менувач. Кај премиум возилата доминацијата на автоматиката е речиси апсолутна – од 31% во 2001 година, уделот пораснал на 97% во 2024. И кај масовните брендови се забележува радикален пресврт – од едвај 5% во 2001 година на 63% минатата година.

Извор: motor1.com

Прочитај повеќе...

Автомобили

Volkswagen ја гради иднината на производството со вештачка интелигенција и AWS

Објавено пред

на

Фото: Val Vesa @ unsplash
Фото: Val Vesa @ unsplash

Групацијата Volkswagen ја гледа иднината на автомобилската индустрија во вештачката интелигенција и облак технологиите. Компанијата веќе имплементираше AWS cloud решенија во 13 производствени погони на своите брендови Volkswagen, Audi и Volkswagen комерцијални возила, со што постигна значителни заштеди и зголемена ефикасност.

• Благодарение на високата достапност и скалабилност на AWS технологијата, Volkswagen успешно ги премести критичните системи во облакот, намалувајќи го ризикот од застој на производствените линии.
• Стандардизацијата на овие процеси веќе носи заштеди од двоцифрени милиони евра.

Вештачка интелигенција за подобро производство

Моментално, компанијата користи над 1.200 апликации за вештачка интелигенција. Меѓу нив е и системот KI4UPS, кој овозможува брза детекција на потенцијални електронски проблеми на производствените линии. Со помош на Amazon SageMaker, Volkswagen обучува AI модели кои ја подобруваат контролата на квалитетот.

Оптимизација на потрошувачката и одржливост

Значителен напредок е постигнат и во областа на енергетската ефикасност. Во фабриката во Познањ, Полска, вештачката интелигенција ја оптимизира потрошувачката на електрична енергија. Резултатот е намалување на трошоците за енергија за 12 проценти и значително намалување на емисиите на CO₂.

Volkswagen со оваа стратегија ја поставува основата за модерно, ефикасно и поодржливо производство, користејќи ги најновите иновации во облак технологии и вештачка интелигенција.

Извор: Index

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Хороскоп3 часа

Хороскоп за понеделник (8 септември)

ОВЕН Доаѓаат големи промени, а начинот на кој ќе се поставите ќе влијае на тоа како ќе се одвиваат. Постои...

Кичево6 часа

Кичево на нозе: Да помогнеме во потрагата утре во с.Белица кичевско за исчезнатата баба Велјанка

Преку одборот на МЗ Белица се приклучуваме кон апелот за потрага, така што Ве повикуваме сите хумани луѓе кои можат...

Кичево9 часа

Апел за изгубено лице од Кичево, доколку имате било какво инфо известете

Апел за изгубено лице, Велјанка Штерјоска. Последен пат била видена пред својата куќа до црквата во Белица, вчера наутро, околу...

Кичево15 часа

Започнува „Наше театарче“ на „Intellect Education“ место каде најмилите ќе го развијат својот талент, ќе ја откријат својата креативност и ќе блеснат на сцената!

Од најдобрите и најкреативни програми, овој пат ви го претставуваме новото, кичевско „Наше театарче“ – магично место каде што вашите...

Хороскоп1 ден

Хороскоп за недела (7 септември)

Овен Ќе се однесувате непромислено. Можно е да ги пропуштите предизвиците. Додека во прашањето поврзано со работата воглавно ќе бидете...

Хороскоп2 дена

Хороскоп за сабота (6 септември)

ОВЕН Мирен ден е пред вас и ова темпо одамна не сте го почувствувале. Претходно секогаш брзавте некаде и не...

Македонија2 дена

Од една до друга патарина на патен правец Гостивар-Тетово, ќе се изведуваат градежни работи со времетраење од две седмици

Bиадукт Трејд – Дооел од 01.09.2025 г. започна со нова фаза на градежни активности , односно воспоставена е времена измена на режимот...

Фото: Martin Katler @ unsplash Фото: Martin Katler @ unsplash
Автомобили3 дена

Десетте најпродавани автомобили во Европа во 2025 година

Во првата половина од 2025 година, европскиот автомобилски пазар бележи значајни промени и трендови. Според податоците на JATO Dynamics, објавени...

Фото: Homescreenify @ unsplash Фото: Homescreenify @ unsplash
Магазин3 дена

Тајната на вистинскиот италијански болоњезе сос

Болоњезе сос е едно од најпознатите јадења во светот, но вистинската тајна на неговиот вкус лежи во традицијата на градот...

Кичево3 дена

Поради одржување на атлетска трка во Кичево, во недела следните улици и делови на градот ќе бидат затворени за сообраќај

Во недела, 7 септември 2025, поради одржување на атлетската трка во град Кичево, од 08:00 до 11:00 часот ќе биде...

НАЈЧИТАНИ