Автомобили
Кои автомобили се најдобри, а кои се на дното?

Германската експертска организација TÜV SÜD со децении го објавува својот извештај за технички преглед, во кој ги наведува најквалитетните возила со најмалку дефекти и оние со најмногу дефекти.
Пандемијата на коронавирус и инфлацијата го направија своето, а возниот парк во Германија старее. TÜV прегледа вкупно 9.583.319 возила во периодот од јули 2021 до јуни 2022 година.
Во сите возрасни групи (односно над единаесет години) 20,2 отсто од автомобилите имале значителни дефекти (систем на управување, кочење, мотор…), што е за 2,3 процентни поени повеќе од претходната година.
Освен возилата кои се во просек постари, експертите од TÜV SÜD исто така гледаат на ограничените буџети на домаќинствата како причина за пониски трошоци за одржување и, како резултат на тоа, повеќе дефекти.
Севкупниот победник во извештајот на TÜV за 2023 година е Mercedes B-Class, додека Dacia Logan е позади, според HAK Review.
За прв пат просечната возраст е повисока од десет години. Очигледно е дека постарите возила стануваат се поважни за безбедноста на патиштата, а тоа го покажува и зголемената стапка на дефекти. Експертите на TÜV SÜD затоа тестираат возила стари до единаесет години.
Во однос на квалитетот, овојпат Mercedes B-Class го зазема првото место со просечна стапка на значителна дефект од само 2,0 проценти. На второ место е GLC (2,3 отсто). На ова ниво е и VW Golf Sportsvan/Plus.
Audi Q3 беше четврти со 2,4 отсто дефекти. На крајот од табелата повторно е Dacia Logan. Од мали возила треба да ги пофалиме Honda Jazz и Mazda 2 и Suzuki Vitara.
По единаесет години, ниту еден од моделите на Mercedes-Benz, BMW и Audi не е на првите позиции, што веројатно се должи на нивната употреба како службени автомобили со голема километража.
Просечната Е-класа има просечни 176.000 километри. Доколку купувате користен автомобил во Германија, оваа информација може да ви биде и водич.
ВОЗИЛА СО НАЈМАЛКУ ГРЕШКИ:
До 3 години | До 5 години | ||
Модел | Процент на грешки | Модел | Процент на грешки |
1. Mercedes Benz B-Klasa | 2,0 % | 1. Porsche 911 | 2,7 % |
2. Mercedes Benz GLC | 2,3 % | 2. Mercedes Benz SLC | 4,1 % |
2. VW Golf Sportsvan | 2,3 % | 3. Audi Q2 | 4,5 % |
4. Audi Q3 | 2,4 % | 4. Mazda CX-3 | 4,6 % |
5. Audi Q2 | 2,6 % | 4. VW Golf Sportsvan | 4,6 % |
5. Porsche Cayenne | 2,6 % | 6. Mercedes Benz B-Klasa | 4,7 % |
5. VW T-Roc | 2,6 % | 7. Mazda 2 | 5,3 % |
8. Honda Jazz | 2,7 % | 8. Audi Q5 | 5,4 % |
9. Mercedes Benz A-Klasa | 2,8 % | 9. Audi Q3 | 5,5 % |
10. Hyundai ix20 | 3,0 % | 9. Honda Jazz | 5,5 % |
10. Suzuki Vitara | 3,0 % | 11. Mercedes Benz A-Klasa | 5,6 % |
10. Volvo V40 | 3,0 % | 11. Toyota C-HR | 5,6 % |
До 7 години | До 9 години | ||
Модел | Процент на грешки | Модел | Процент на грешки |
1. Porsche 911 | 3,5 % | 1. Porsche 911 | 4,6 % |
2. Suzuki Vitara | 7,2 % | 2. Audi TT | 9,4 % |
3. VW Golf Sportsvan | 7,3 % | 3. Mercedes Benz SLK | 10,3 % |
4. Mercedes Benz B-Klasa | 7,8 % | 4. Mercedes Benz B-Klasa | 11,0 % |
5. Porsche Cayenne | 7,9 % | 5. Porsche Cayenne | 11,1 % |
6. Audi TT | 8,3 % | 6. Mercedes Benz A-Klasa | 11,7 % |
7. Mazda 2 | 8,5 % | 7. Mini Countryman | 12,3 % |
8. Suzuki SX4 | 8,8 % | 7. Mitsubishi ASX | 12,3 % |
9. Mercedes Benz A-Klasse | 9,0 % | 9. VW Golf Plus | 12,4 % |
10. Hyundai i20 | 9,1 % | 10. VW Touareg | 12,7 % |
10. Opel Karl | 9,1 % |
До 11 години | |
Модел | Процент на грешки |
1. Porsche 911 | 6,6 % |
2. Audi TT | 11,6 % |
3. Mercedes Benz SLK | 12,2 % |
4. Mini Countryman | 13,9 % |
5. Mercedes Benz B-Klasse | 14,2 % |
6. Porsche Cayenne | 14,8 % |
7. Mitsubishi ASX | 16,1 % |
8. VW Touareg | 16,5 % |
9. BMW X1 | 16,7 % |
10. Honda Jazz | 17,2 % |
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хроника15 часа
Утрово кичевчанец со секира уби татко, неговата мајка е во неконтактибилна состојба
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за недела (11 мај)
-
Македонија1 ден
Малолетник од Кочани објавувал експлицитни содржини од малолетничка, мајката го пријавила
-
Временска прогноза2 дена
Од викендов драстично поладно, особено на утро, ова се информациите
-
Македонија2 дена
ОВР Струга: Стружанец возел мотор пијан и излетал од патот
-
Хороскоп2 часа
Хороскоп за понеделник (12 мај)
-
Здравје и убавина1 ден
Клучни 5 работи поврзани со забите, кои предупредуваат за опасни промени во вашето општо здравје
-
Скопје15 часа
Кривична пријава против турски државјанин за обид за убиство во Скопје, одреден му е притвор