Следете не

Автомобили

Кои автомобили се најдобри, а кои се на дното?

Објавено пред

на

Германската експертска организација TÜV SÜD со децении го објавува својот извештај за технички преглед, во кој ги наведува најквалитетните возила со најмалку дефекти и оние со најмногу дефекти.

Пандемијата на коронавирус и инфлацијата го направија своето, а возниот парк во Германија старее. TÜV прегледа вкупно 9.583.319 возила во периодот од јули 2021 до јуни 2022 година.

Во сите возрасни групи (односно над единаесет години) 20,2 отсто од автомобилите имале значителни дефекти (систем на управување, кочење, мотор…), што е за 2,3 процентни поени повеќе од претходната година.

Освен возилата кои се во просек постари, експертите од TÜV SÜD исто така гледаат на ограничените буџети на домаќинствата како причина за пониски трошоци за одржување и, како резултат на тоа, повеќе дефекти.

Севкупниот победник во извештајот на TÜV за 2023 година е Mercedes B-Class, додека Dacia Logan е позади, според HAK Review.

За прв пат просечната возраст е повисока од десет години. Очигледно е дека постарите возила стануваат се поважни за безбедноста на патиштата, а тоа го покажува и зголемената стапка на дефекти. Експертите на TÜV SÜD затоа тестираат возила стари до единаесет години.

Во однос на квалитетот, овојпат Mercedes B-Class го зазема првото место со просечна стапка на значителна дефект од само 2,0 проценти. На второ место е GLC (2,3 отсто). На ова ниво е и VW Golf Sportsvan/Plus.

Audi Q3 беше четврти со 2,4 отсто дефекти. На крајот од табелата повторно е Dacia Logan. Од мали возила треба да ги пофалиме Honda Jazz и Mazda 2 и Suzuki Vitara.

По единаесет години, ниту еден од моделите на Mercedes-Benz, BMW и Audi не е на првите позиции, што веројатно се должи на нивната употреба како службени автомобили со голема километража.

Просечната Е-класа има просечни 176.000 километри. Доколку купувате користен автомобил во Германија, оваа информација може да ви биде и водич.

ВОЗИЛА СО НАЈМАЛКУ ГРЕШКИ:

До 3 години До 5 години
Модел Процент на грешки Модел Процент на грешки
1. Mercedes Benz B-Klasa 2,0 % 1. Porsche 911 2,7 %
2. Mercedes Benz GLC 2,3 % 2. Mercedes Benz SLC 4,1 %
2. VW Golf Sportsvan 2,3 % 3. Audi Q2 4,5 %
4. Audi Q3 2,4 % 4. Mazda CX-3 4,6 %
5. Audi Q2 2,6 % 4. VW Golf Sportsvan 4,6 %
5. Porsche Cayenne 2,6 % 6. Mercedes Benz B-Klasa 4,7 %
5. VW T-Roc 2,6 % 7. Mazda 2 5,3 %
8. Honda Jazz 2,7 % 8. Audi Q5 5,4 %
9. Mercedes Benz A-Klasa 2,8 % 9. Audi Q3 5,5 %
10. Hyundai ix20 3,0 % 9. Honda Jazz 5,5 %
10. Suzuki Vitara 3,0 % 11. Mercedes Benz A-Klasa 5,6 %
10. Volvo V40 3,0 % 11. Toyota C-HR 5,6 %
До 7 години До 9 години
Модел Процент на грешки Модел Процент на грешки
1. Porsche 911 3,5 % 1. Porsche 911 4,6 %
2. Suzuki Vitara 7,2 % 2. Audi TT 9,4 %
3. VW Golf Sportsvan 7,3 % 3. Mercedes Benz SLK 10,3 %
4. Mercedes Benz B-Klasa 7,8 % 4. Mercedes Benz B-Klasa 11,0 %
5. Porsche Cayenne 7,9 % 5. Porsche Cayenne 11,1 %
6. Audi TT 8,3 % 6. Mercedes Benz A-Klasa 11,7 %
7. Mazda 2 8,5 % 7. Mini Countryman 12,3 %
8. Suzuki SX4 8,8 % 7. Mitsubishi ASX 12,3 %
9. Mercedes Benz A-Klasse 9,0 % 9. VW Golf Plus 12,4 %
10. Hyundai i20 9,1 % 10. VW Touareg 12,7 %
10. Opel Karl 9,1 %
До 11 години
Модел Процент на грешки
1. Porsche 911 6,6 %
2. Audi TT 11,6 %
3. Mercedes Benz SLK 12,2 %
4. Mini Countryman 13,9 %
5. Mercedes Benz B-Klasse 14,2 %
6. Porsche Cayenne 14,8 %
7. Mitsubishi ASX 16,1 %
8. VW Touareg 16,5 %
9. BMW X1 16,7 %
10. Honda Jazz 17,2 %

Автомобили

Toyota ја менува стратегијата: Зголемено производство во Кина до крајот на деценијата

Објавено пред

на

Toyota, јапонскиот автомобилски гигант, планира значително да го зголеми своето производство во Кина, со цел да ги врати изгубените позиции на најголемиот светски пазар за автомобили. Според три извори, компанијата планира да произведува најмалку 2,5 милиони возила годишно до крајот на деценијата, со можност оваа бројка да достигне и три милиони возила.

Промена во стратегијата

Оваа амбициозна цел сигнализира значајна промена во стратегијата на Toyota, која во последниве години беше потисната од домашни играчи како BYD, што брзо го зазедоа кинескиот пазар и почнаа агресивно да се прошируваат на странските пазари.

Зголемено производство

Планираното зголемување на производството во Кина би претставувало раст од 63% во однос на рекордните 1,84 милиони возила произведени во 2022 година. Во 2023 година, Toyota произведе 1,75 милиони возила во Кина. Компанијата веќе ги информирала своите добавувачи за оваа цел, испраќајќи јасна порака дека планира да ги зајакне своите односи со азискиот гигант за да обезбеди континуирано снабдување.

Подготовка за локализирано производство

„Со оглед на интензивната конкуренција на кинескиот пазар, ние постојано разгледуваме различни иницијативи“, соопштија од Toyota, истакнувајќи дека имаат намера да произведуваат „се подобри и подобри автомобили“ за кинеските купувачи.

За да ја зголеми ефикасноста, Toyota сака да постигне поблиска соработка меѓу своите производствени и продажни одделенија во Кина. Компанијата ќе работи со кинеските партнери за да го оптимизира производството и да ги задоволи преференциите на локалните потрошувачи.

Фокус на електрични возила

Toyota, исто така, има намера да го пренесе развојот на технологијата за електрични автомобили на своите работници во Кина. Според двајца извори, оваа стратегија ќе им овозможи на компанијата да ги искористи локалните знаења и искуства, што е од клучно значење за подобро разбирање на преференциите на кинеските потрошувачи.

Оваа нова стратегија на Toyota би можела да и помогне на компанијата да се врати во трката на кинескиот пазар, кој станува сè поконкурентен и доминиран од домашните производители на електрични возила.

Извор: The Wall Street Journal

Прочитај повеќе...

Автомобили

Audi и новите трендови: Зошто повеќе нема забавни автомобили?

Објавено пред

на

Audi не планира да враќа спортски автомобили како TT и R8, кои веќе се минато за брендот. Наместо тоа, фокусот е на профитабилните SUV модели, бидејќи пазарните трендови покажуваат дека теренците продолжуваат да доминираат. Ако ја посетите германската веб-страница на Audi, ќе најдете 12 различни SUV модели, од компактниот Q2 до луксузниот Q8, во бензински, дизел, хибридни и електрични верзии. Но, вистинските спортски автомобили се исчезнати од понудата.

Зошто Audi се откажува од спортските автомобили?

Падот на продажбата на спортски автомобили и порастот на популарноста на теренците се главните причини зошто Audi не планира да лансира нови спортски модели. Според Питер Страдвијк, продукт менаџер на Audi Australia, компанијата ги следи глобалните трендови и ја прилагодува својата понуда според побарувачката.

„Теренците продолжуваат да растат во последните години и тоа е насоката во која се движиме,“ вели Страдвијк. Некои модели, како дериватите Sportback на одредени SUV модели, имаат одредени спортски карактеристики, но тоа не е исто како да имате TT или R8.

Промени во моделите: Крај за купе и кабриолет варијантите

Новата генерација на A5, која е наследник на моделот A4, нема да има купе верзија со две врати. Тоа значи дека Audi веќе не нуди ниту купе ниту кабриолет, по затворањето на производството на A3 Cabriolet пред неколку години. Во меѓувреме, Audi планира да ја претстави следната генерација на Q5 Sportback на крајот на овој месец, кој ќе биде поскап и помалку практичен дериват на Q5.

SUV моделите на тест

Не сите SUV модели на Audi ќе опстанат. Компактниот Q2 се повлекува од пазарот по само една генерација. Компанијата планира да ја продаде својата фабрика во Брисел и да го прекине производството на Q8 E-Tron поради слабата продажба.

Во меѓувреме, Audi се здружи со кинеската компанија SAIC за лансирање на нов бренд во Кина, со три електрични модели кои ќе бидат достапни од 2025 година. Логиката налага дека барем еден од овие модели ќе биде SUV, иако првиот концепт изгледа како голем караван.

Економската ситуација го диктира правецот

Според Џеф Манеринг, директор на Audi Australia, компанијата е претпазлива во вложувањата во нови проекти поради економските предизвици во 2024 година. Тековните конфликти на Блискиот Исток и Украина дополнително влијаат на бизнисот. Audi моментално бележи пад на продажбата од 10,9% до септември, што го отежнува инвестирањето во спортски автомобили од мала серија.

Мерките за штедење кои ги спроведува Volkswagen Group — матичната компанија на Audi — значат дека спортските автомобили нема да бидат приоритет. Audi сега се фокусира на модели кои носат поголем профит, што значи дека иднината на брендот ќе биде исполнета со SUV и електрични возила.

Извор: Carsales

Прочитај повеќе...

Автомобили

Возачите на Volvo EV почнуваат да ги користат суперполначите на Tesla

Објавено пред

на

Возачите на електричните возила на Volvo наскоро ќе можат да ги користат Tesla Superchargers на повеќе од 17.800 станици низ САД и Канада. Ова значително ќе го олесни наоѓањето станици за полнење, иако Volvo веќе нуди пристап до десетици илјади брзи полначи.

Полнење преку апликацијата Volvo Cars и Google Maps

Почнувајќи од 18 ноември, сопствениците на Volvo EV ќе можат да ги лоцираат и користат Tesla Superchargers преку апликацијата Volvo Cars или вградената Google Maps. Полнењето и плаќањето ќе бидат овозможени директно преку апликацијата, што ќе обезбеди дополнителна погодност за корисниците.

Потребен е адаптер NACS

Сепак, постои мал предизвик за сопствениците на постарите модели на Volvo EV. За да се користат Tesla Superchargers и другите полначи според North American Charging Standard (NACS), ќе биде потребен адаптер. Овој адаптер чини 230 долари и ќе може да се нарача од овластените дилери на Volvo. Испораките започнуваат на 18 ноември, но адаптерите за моделот EX30 ќе бидат достапни подоцна.

Бесплатен адаптер за новите модели

Volvo планира да го вклучува адаптерот како стандардна опрема при купување на новите модели како што се EX90 водечки SUV, EX40 и EC40, почнувајќи од верзиите кои ќе излезат во 2025 година.

Поддршка за Tesla Supercharger и NACS

Volvo објави во јуни 2023 година дека ќе ги поддржи Tesla Supercharger и NACS, што го прави еден од многуте производители кои се залагаат за унифициран стандард за полнење на електрични возила во Северна Америка.

Ова е значаен чекор кон поедноставување на инфраструктурата за полнење и подобрување на искуството на сопствениците на електрични возила.

Извор: Engadget

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Македонија45 минути

Намалена видливост поради магла на превоите Стража, Плетвар, Ѓавато..

Сообраќајот на државните патишта се одвива непречено, по претежно влажни коловози, на некои повисоки места со наместа остатоци од кашест снег на коловозот по интервенција...

Технологија3 часа

Зошто е важно секогаш на време да го ажурирате вашиот оперативен систем на компјутерот

Сите сме биле во таква ситуација – се појавува известување за Windows Update и кликнуваме „Потсети ме подоцна“. Но, може...

Спорт7 часа

Минимална но заслужена победа против Летонија, Серафимов со неговиот деби-гол го потврди првото место, во недела завршен меч против Ф.Острови на „Тодор Проески“

Македонската фудбалска репрезентација ја победи Летонија вчера со 1:0 во претпоследниот натпревар од групната фаза на Лигата на нации и...

Македонија7 часа

СВР Охрид денес реализираше превентивна кампања за безбедно патување во зима

СВР Охрид, преку Отсекот за превенција, денеска (15.11.2024) ја реализира превентивната сообраќајна кампања „Биди подготвен за безбедно патување во зима“....

Магазин9 часа

Google Maps брише сè: Имате уште малку време, еве како да ги зачувате вашите податоци

Google Maps се подготвува да направи промени во својата функција за следење локација, што значи дека претходната историја на локации...

Временска прогноза11 часа

Викенд временска прогноза, ќе имаме и сонце но ќе биде ладно

До крајот на денешниот петочен ден во Македонија ќе имаме претежно облачно и студено време со умерен, повремено засилен ветер...

Хороскоп22 часа

Хороскоп за петок (15 ноември)

ОВЕН Доколку се занимавате со приватен бизнис, пред вас е период кој носи мало олеснување. Може да се каже дека...

Спорт23 часа

Серафимов со „деби-гол“ и носи предност на Македонија на „Тодор Проески“ од 1:0 против Летонија

Никола Серафимов (25) и носи водство од 1:0 на македонската репрезентација против Летонија на гратски, топката дојде до него на...

Спорт24 часа

По првото полувреме Македонија – Летонија без голови, Алими ја имаше најсериозната шанса за гол во финишот на првото полувреме

По првите 45 минути Македонија 0:0 Летонија со само еден прецизен удар на македонската репрезентација од 8 обиди, најсериозен беше...

Мобилни уреди1 ден

Следната година ќе биде клучна помеѓу ривалите „Samsung“ и „iPhone“, еве што знаеме..

Следната година паметните телефони ќе се натпреваруваат во категоријата „ултра тенки“ уреди. Гласините велат дека и Samsung и Apple планираат...

НАЈЧИТАНИ