Следете не

Автомобили

BMW инвестира 1,4 милијарди долари во производство на батерии во Кина

Објавено пред

на

Заедничкото вложување на BMW Group во Кина, BMW Brilliance Automotive Ltd. (BBA), ќе инвестира 10 милијарди јуани (околу 1,4 милијарди американски долари) во нов проект за производство на батерии во североисточната кинеска провинција Лиаонинг.

Церемонијата на потпишување на проектот се одржа во Шенјанг, главниот град на Лиаонинг. Со потпишаниот договор, BBA ќе го прошири капацитетот за производство на батерии во својата производствена база во Шенјанг.

„Потпишувањето на инвестицискиот договор не само што ја покажува нашата доверба во долгорочните перспективи на кинескиот пазар, туку исто така ја нагласува нашата цврста верба дека деловните врски ќе продолжат да градат мостови меѓу Кина и Германија“, рече претседателот и извршен директор на BMW Кина, Јохан. Голер.

Франц Декер, претседател и извршен директор на BBA, исто така, истакна дека инвестицијата е „клучен следен чекор“ во стратегијата за е-мобилност на BMW во Кина.

Новата инвестиција следи по фазата на обемни надградби во производствената база на БМВ во Шенјанг, вклучувајќи го и отворањето на фабрика од 15 милијарди јуани во јуни. Шенјанг е најголемата производствена база на BMW Group. Вкупниот број на вработени во BMW Group во Кина надмина 28.000.

Извор: Beta.rs / Capital.ba

Автомобили

Светот се менува: Секој втор возач ќе се откаже од возилото до 2030 година?

Објавено пред

на

Возачите ќе претпочитаат да користат услуги наместо да поседуваат автомобил.

Водечката консултантска компанија за менаџмент и технологија BearingPoint сугерира дека одлуките за мобилност во Европа и светот ќе бидат многу различни од денес веќе во 2030 година.

Studija Destination 2030, Who’s in the driver seat for the future of mobility? укажува на три трендови кои ќе ја поттикнат мобилноста во наредните години:

  • секое патување ќе стане персонализирано искуство
  • нема да се преговара за климатска неутралност – од лулка до гроб
  • возачите ќе претпочитаат да користат услуги наместо да поседуваат возила

Во студијата се наведува дека далечинското работење, енергетските кризи, климатските промени и прекините на синџирот на снабдување суштински ја менуваат побарувачката за мобилност, како и насоката и темпото на промени, пишува Ревијахак.

Дури 87% од учесниците во истражувањето веруваат дека поретко ќе патуваат поради работа, а 81% рекле дека ќе патуваат значително помалку службени патувања во споредба со 2019 година, а доколку овој тренд продолжи, тоа ќе влијае на инвестициите во инфраструктурата.

Зголемените трошоци поврзани со развојот на нова инфраструктура за мобилност не можат целосно да се пренесат на крајниот корисник. Можеби ќе треба да се промени и законодавството за да се постигне соодветна инфраструктура за поддршка на електричните возила.

Освен тоа, повеќе нема да се дискутира за климатската неутралност, се наведува во студијата, која укажува дека 80% од произведените мотори ќе бидат еколошки до 2030 година.

Ќе се зголемат инвестициите во инфраструктурата за активности како пешачење и возење велосипед.

Половина од учесниците (49%) велат дека се подготвени да ја жртвуваат сопственоста на возила за да го намалат нивното негативно влијание врз животната средина до 2030 година.

Бидејќи луѓето се повеќе ги користат услугите како што е споделување на автомобили, наместо да поседуваат возило, тие ќе се префрлат на „услуги на барање“. Услугите и софтверот ќе бидат поважни за потрошувачот отколку сопственоста на возилото, бидејќи софтверските платформи ќе го оркестрираат целото патување.

Прочитај повеќе...

Автомобили

Mercedes-Benz 190 слави 40 години

Објавено пред

на

Денес, и по четири децении, дизајнот на компактната лимузина изгледа модерно, а претставената технологија ја формира основата. Mercedes-Benz ја прошири својата палета на модели на 8 декември 1982 година за да вклучи нова, покомпактна серија модели, но малку поприфатлива… Mercedes-Benz 190 и 190 E сериите W 201 поставуваат нови стандарди во сегментот на пазарот.

Почетниот модел на брендот, љубезно наречен „Baby-Benz“, сè уште е дел од уличната сцена како популарна, удобна и доверлива класика. По стартувањето со два типа бензински мотори, опсегот на мотори континуирано се прошируваше. Веќе во 1983 година се појави дизел варијанта, 190 D. Спортскиот „шеснаесет вентил“ 190 E 2.3-16 и неговите наследници беа успешни во продажбата и мотоспортот од 1984 година наваму. Особено во германскиот шампионат за туринг автомобили (DTM) тие победуваат на трки и титули.

Моделите 190 и 190 E имаат четирицилиндричен мотор M 102 од 1997 кубика. Моторот се користи во изменета форма во Mercedes-Benz 200 од серијата модели 123 од 1980 година. Со цел јасно да се позиционира компактната класа, брендот го избира помалиот број 190 за новите модели. Кога Mercedes-Benz го претстави наследникот на серијата модели 202 во мај 1993 година, му беше дадено име што одговараше на новата, сега добро позната номенклатура – C-Class.

Успехот на Mercedes-Benz во исполнувањето на овие барања стана јасен кога беше претставен на дилерите и неговите договорни партнери на 8 декември 1982 година: компактниот седан кој лесно се ракува е задоволство за возење, седечката положба за возачот и совозачот е исто толку добри како кај поголемите возила на Mercedes-Benz, а држењето на патот, удобноста при возењето, квалитетот, доверливоста и издржливоста не се намалуваат. Реализацијата на проектот беше решена на 19 октомври 1978 година. Во тоа време, одборот на директори на компанијата одлучи дека 190 ќе биде помал, полесен и поекономичен од популарната серија 123 од средната класа. За разлика од тој модел, наведени се следните димензии: вкупна должина 4420 милиметри, ширина 1678 милиметри, висина 1383 милиметри.

W 201 влезе во сериско производство во Синделфинген пред да започне производството и во фабриката на Мерцедес-Бенц во Бремен, која беше одвоена од фабриката во Боргвард во 1978 година. На таа локација, Nordwerk Im Holter Feld беше изграден специјално за серијата модели 201 , која во тоа време ја сметаше за најмодерна фабрика за производство на возила во светот. За прв пат во индустријата, на пример, оските се поставуваат автоматски. Поранешниот Daimler-Benz AG инвестира околу 1,4 милијарди DM во новата фабрика – најголемата поединечна инвестиција во историјата на компанијата до тој датум. Производството започнува во септември 1982 година во сала 7 со делови од телото во бела боја, кои претходно се испорачуваат во фабриката за монтажа во Синделфинген.

Големиот успех на компактната класа обезбедува континуирано проширување на капацитетот и работните места во фабриката во Бремен. Вкупно, околу 1 милион 190-ти беа изградени во градот на реката Везер до август 1993 година. До денес, Бремен е водечка фабрика во светот за C-Class.

Извор: Autoportal.hr

Прочитај повеќе...

Автомобили

Возите на резерва? Немојте

Објавено пред

на

И покрај употребата на филтер за гориво, честичките од нечистотија што се таложат во горивото може да се вшмукаат кога ќе се исцрпи и последното снабдување од резервоарот.

Цените на горивата се високи, а буџетите на домаќинствата се намалуваат. Многумина од нас тактизираат со точење гориво, чекајќи го последниот момент и често одат подалеку од тоа, возат на резерва, со вклучено светло, речиси до последната капка гориво.

Колку ја оштетува колата?

На оваа тема се пишуваше многу, а еве што велат експертите.

„Апсолутно треба да избегнувате возење со речиси празен резервоар. Ова може да доведе до скапо оштетување на системот за вбризгување гориво“, предупредува Ханс-Улрих Сандер, експерт за моторни возила во германската организација TÜV.

Кај постарите возила, работењето на минимално гориво и исклучувањето на моторот поради исцрпување и последната капка гориво често резултираше со оштетување на системот за гориво.

Дефектот на пумпата за гориво не беше невообичаен, објаснува експертот за возила Торстен Хесе од TÜV. Исклучувањето на моторот поради недостаток на гориво може дури и да резултира со дефект на моторот.

Кај постарите дизели со механичко вбризгување, возењето на резерва е релативно безболно. Кај овие мотори, има рачно убризгување со помош на рачна пумпа во моторниот простор.

Современите мотори повеќе не се толку ранливи откако резервоарот ќе се испразни, тврдат производителите. Сепак, експертите советуваат да не се троши целосно резервата.

И покрај употребата на филтер за гориво, честичките од нечистотија што се таложат во горивото може да се вшмукаат кога ќе се исцрпи и последното снабдување од резервоарот.

/b92

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Хороскоп57 минути

Хороскоп за вторник (29 ноември)

ОВЕН Пред да одлучите да направите промени, размислете добро дали само досадата ве мотивира. Имено, тоа не е доволна причина...

Македонија6 часа

Предмалку регистриран земјотрес во околината на Кичево од 2 степени

Слаб земјотрес со интензитет од 2 степени денеска е регистриран во близина на Кичево, известува 4News.mk Епицентарот бил на 17...

Македонија11 часа

Од ноќеска повторно малопродажната цена на горивата се намалува, еве по која цена ќе возиме..

Регулаторната комисија за енергетика и водни услуги донесе Одлука со која се врши намалување на малопродажните цени на нафтените деривати...

Македонија11 часа

Опасноста демне, вчера 953 санкционирани возачи кои возеле побрзо, дури 500 возила пречекориле брзина во населено место

Во текот на вчерашниот ден (27.11.2022) Министерството за внатрешни работи спроведе засилена акциска контрола на територијата на Република Северна Македонија...

Гејминг11 часа

Microsoft открива кога GTA VI може да биде објавена

Се појави документ со поим за можниот временски период на издавање на играта GTA 6. GTA (Grand Theft Auto) е...

Магазин12 часа

Збогум на авионски режим: 5G поврзување со мобилен телефон наскоро во текот на летот

Европската унија ја отвора вратата за инсталирање антени 5G во авионите за да им овозможи на патниците да остваруваат повици,...

Свет12 часа

Кина утре ќе го лансира вселенското летало Shenzhou-15 кон својата вселенска станица

КИНА ќе го лансира вселенското летало Shenzhou-15 до својата вселенска станица на 29 ноември во 23 часот (1508 часот по...

Автомобили12 часа

Светот се менува: Секој втор возач ќе се откаже од возилото до 2030 година?

Возачите ќе претпочитаат да користат услуги наместо да поседуваат автомобил. Водечката консултантска компанија за менаџмент и технологија BearingPoint сугерира дека...

Магазин12 часа

Маск потврди дека Twitter ги шифрира директните пораки (DM)

Новиот сопственик на Twitter , Илон Маск, потврди дека компанијата планира да воведе end-to-end енкрипција (E2EE) за директни пораки на...

Магазин13 часа

Маск се заканува дека ќе создаде алтернативен телефон доколку Apple и Google ја забранат апликацијата Twitter

Илон Маск, кој е сопственик на Twitter, изјави дека ќе создаде алтернативен телефон доколку неговата социјална мрежа биде забранета во...

НАЈЧИТАНИ