Автомобили
Кои земји имаат статистички најмногу автомобили со лажна измината километража?
Статистиката покажува дека вообичаено поминуваме 3 до 5 години возејќи ист автомобил. Тоа значи дека има 2 или дури 3 можности продавачите да не измамат за една деценија! Значи, колку е ризично денес да се купи користен автомобил?
Се испостави дека одговорот зависи од земјата во која живеете, пишува Карвертикал.
За почетокот на годината решивме да дознаеме како фреквенцијата на враќање на километражата варира од земја до земја. Така, спроведовме истражување, гледајќи приближно 900.000 извештаи за историјата на автомобили собрани во текот на 2021 година.
Прочитајте за наодите од нашето истражување, како и совети како да ги избегнете автомобилите со вратена километража.
Конкретно, балтичките земји како единица имаат најлоши бројки врз основа на нашите наоди. На прво место е Латвија, со над 24% од прегледаните возила кои покажуваат знаци на неовластено отворање на километражата. Не заостануваат Естонија и Литванија кои ги заземаа 3-то и 4-то место.
Сепак, балтичките земји се мал пазар. Кога станува збор за голем број возила со ваков тип на измами, треба да се погледне уште на исток и југ, во земји како Романија (второ место), која има стапка на враќање од речиси 20%, како и Русија и Украина.
Се издвојуваат и Полска (12%) и Унгарија (14%), како и Чешка, Словачка, Словенија, Хрватска и Србија, каде што околу 10% од сите автомобили имаат вратена километража.
Овој проблем е поретко во побогатите западноевропски земји, каде што луѓето имаат тенденција да купуваат понови автомобили. Но, сепак, проблемот таму е почест отколку што мислат повеќето луѓе! Колку е скапа измама со лажна километража?
Проблемот со измамите со километражата е што тоа е „тивок“, но скап проблем. Според Европската комисија, измамата со километражата предизвикува штета од околу 9,6 милијарди евра годишно.
Многу користени автомобили во Источна Европа доаѓаат од пазарите во Германија, Франција, Белгија, Холандија и Италија. Дури 30% -50% од овие автомобили продадени преку границите имаат лажна километража. и додека економската штета може да биде тешко да се пресмета, механизмот е прилично едноставен:
● Кога купувате автомобил со лажна километража, преплаќате (приближно 25%)
● Ќе плаќате уште повеќе за поправки
● Ќе ви биде навистина тешко да го продадете автомобилот во иднина
Како да избегнете автомобили со вратена километража
За жал, немаме причина да веруваме дека измамата со километражата ќе стане помал проблем во 2022 година и понатаму. Ова кривично дело тешко се казнува, и затоа што тешко се пронаоѓаат сторителите и затоа што казните не се многу чести.
Овде, повторно, ја гледаме разликата помеѓу Западна Европа, каде што поместувањето на километражата наназад е сериозно кривично дело и властите се поспособни да го спроведат, и Источна Европа, каде што едноставно не е толку страшно.
Затоа, најдобро е купувачот да ја провери историјата на автомобилот. Ако го погледнете бројот на шасијата на кој било автомобил, можете да видите како неговата километража се променила со текот на времето. Ова ќе ви помогне да избегнете измамници и да изберете само автомобили со вистински отчитувања на километражата.
Со оглед на недостатокот на чипови што ги мачат производителите на автомобили, пазарот на половни автомобили најверојатно ќе биде попопуларен од кога било, па затоа е добро да бидете подготвени за сите трикови што дилерите можат да ги смислат!
Извор: b92.net
Автомобили
Renault Mégane се враќа на бензин: повраток кон класиката по ерата на електричните возила
По три години целосна електрификација, Renault повторно го разгледува враќањето на бензинските мотори во своите семејни модели Mégane и Scénic. Според најавите, следната генерација на овие автомобили — која се очекува пред крајот на деценијата — ќе понуди комбинација од електрични и хибридни погонски системи.
Новиот извршен директор на групацијата Renault, Франсоа Провост, изјави дека компанијата работи на стратегија за „повраток на поголемите модели“. Тој додаде дека електричните верзии на Renault 4 и 5 се покажале како успешни, но Mégane и Scénic сè уште се борат со продажбата во сегментот на семејни автомобили.
„Поголемите автомобили се еден од нашите приоритети,“ изјави Провост за Auto Express. „Во следниот среднорочен план, развиваме нова платформа што ќе ја поттикне понудата во Ц-сегментот – во срцето на Европа.“
Новата платформа ќе ги обедини идните генерации на Mégane, Scénic, Austral, Espace и Rafale, кои моментално се достапни само како хибридни модели.
Баланс помеѓу електричен и бензински погон
Renault нема намера да се повлече од електричните возила, но сака да понуди поголема флексибилност за купувачите кои сè уште не се подготвени за целосна електрификација.
„Доколку усвојувањето на електричните автомобили се одвива побавно од очекуваното, ќе го надополниме тоа со решенија како плаг-ин хибриди или системи за продолжен домет,“ изјави Фабрис Камболив, извршен директор на брендот Renault.
Камболив додаде дека е поверојатно Renault да се одлучи за систем сличен на Nissan e-Force, каде што моторот со внатрешно согорување не ги придвижува директно тркалата, туку ја полни батеријата.
Освежување пред новата генерација
До излегувањето на новите модели со мотори со внатрешно согорување, Renault ќе се обиде да ја зголеми продажбата на актуелниот Mégane преку неколку надградби.
Првата е редизајнирана верзија на моделот, која веќе е забележана во тестирање под камуфлажа. Дополнително, можно е зголемување на капацитетот на батеријата — над сегашните 60 kWh со опсег од 468 км.
За споредба, Scénic користи батерија од 87 kWh со автономија до 622 километри, а новиот Nissan Leaf, кој дели технологија со Mégane, нуди батерија од 75 kWh и опсег од околу 600 километри.
Извор: Index
Автомобили
(ВИДЕО) „Tuning Car Show“ во Прилеп доби нова димензија со видеата на тимот од „Autodonia“
Традиционалниот „Tuning Car Show“ во Прилеп дефинитивно е еден од најпрестижните манифестации за сите љубители на автомобилизмот. На 11-ти октомври традиционално се одржа и овогоднинешното издание под покровителство на Општина Прилеп и останатите спонзори.
Вообичаено забележителни се многу видеографи, доста компании кои овој настан знаат и умеат да го пренесат, но токму нас, впечатлив пренос на овој настан ни остави „Autodonia“. Неуморните дечки на чело со Nenad Kaevik. Дечкото е специјализиран за изработка на визуелно импресивни и високо функционални дигитални решенија. Вистински љубеник на автомобилизмот кој успева на секој битен настан да биде прв.
Во оваа прилика од нашиот медиум упатуваме честитка за успешна работа, а вие не чекате уште веднаш посетете го неговиот бизнис инстаграм профил ТУКА – верувајте има што да видите, за повеќе информации за неговата работа и портфолио погледнете ТУКА
Промо видео од „Tuning Car Show“ – Прилеп:
Автомобили
Volvo го прекинува производството на моделот V90 — последниот примерок оди во музеј
По девет години и речиси 250.000 произведени примероци, Volvo официјално го прекина производството на моделите V90 и V90 Cross Country. Со тоа, уште еден од најелегантните каравани на пазарот заминува во историјата.
Класата на каравани веќе подолго време полека исчезнува, заменета со SUV модели кои доминираат во продажбата. Според порталот Carscoops, шведскиот производител Volvo Cars го стави крајот на производството на V90 и неговата надградена верзија V90 Cross Country по речиси една деценија на пазарот. Иако оваа одлука беше најавувана веќе неколку години, за многу љубители на класичните каравани ова е тажен момент.
Volvo го лансираше V90 во 2016 година, а дизајнот доби суптилно освежување во 2020 година. И денес, моделот изгледа модерно и префинето, со типичен скандинавски стил. Во текот на својот животен циклус, V90 понуди богата палета на мотори — од 2.0-литарски турбодизел со 148 коњски сили, до турбополнет и компресорски бензинец со 316 КС, па сè до plug-in хибрид со импресивни 455 КС.
Вкупно беа произведени околу 250.000 примероци, а последниот V90 нема да биде ставен во продажба. Наместо тоа, Volvo го додаде во својата колекција Heritage, каде ќе биде изложен во музејот „Светот на Volvo“ (World of Volvo) во Гетеборг. Таму ќе стои рамо до рамо со легендарни модели како Volvo 145, Volvo 960 и Amazon P220.
Судбината на V90 беше неизвесна веќе подолго време. Кон средината на 2023 година, Volvo објави дека ќе ја прекине продажбата на моделите V90, S90, S60 и V60 на британскиот пазар, во рамките на транзицијата кон SUV возила. Сепак, помалку од една година подоцна, поради зголемената побарувачка, компанијата повторно ги врати V60 и V90 во продажба во Велика Британија.
Со престанокот на производството на V90, моделот V60 останува единствениот караван во понудата на Volvo. Но, бидејќи сегашната генерација е на пазарот од 2018 година, не е сигурно колку долго ќе опстои. Се шпекулира дека Volvo би можел целосно да се збогува со караваните по моделската 2026 година, завршувајќи една славна ера што го направи брендот светски препознатлив.
Извор: BUG
-
Хороскоп1 денХороскоп за петок (14 ноември)
-
Временска прогноза2 денаПопоски: Следната седмица ќе имаме чести и обилни врнежи од дожд проследени со повремено силен јужен ветер
-
Lifestyle2 денаКолку кафе пиете дневно? Медицината вели дека ова се безбедни количини.
-
Балкан1 денАвион од типот „AT-802“ попладнево се срушил во близина на Сењ, Хрватска
-
Lifestyle2 денаКако да ја направите вашата правосмукалка да трае подолго и да работи како нова
-
Занимливости2 денаМрсната коса бара секојдневна грижа и одржување
-
Магазин2 денаPinterest претстави паметен асистент со вештачка интелигенција за пребарување и инспирација
-
Хороскоп2 часаХороскоп за сабота (15 ноември)
