Автомобили
Кои земји имаат статистички најмногу автомобили со лажна измината километража?

Статистиката покажува дека вообичаено поминуваме 3 до 5 години возејќи ист автомобил. Тоа значи дека има 2 или дури 3 можности продавачите да не измамат за една деценија! Значи, колку е ризично денес да се купи користен автомобил?
Се испостави дека одговорот зависи од земјата во која живеете, пишува Карвертикал.
За почетокот на годината решивме да дознаеме како фреквенцијата на враќање на километражата варира од земја до земја. Така, спроведовме истражување, гледајќи приближно 900.000 извештаи за историјата на автомобили собрани во текот на 2021 година.
Прочитајте за наодите од нашето истражување, како и совети како да ги избегнете автомобилите со вратена километража.
Конкретно, балтичките земји како единица имаат најлоши бројки врз основа на нашите наоди. На прво место е Латвија, со над 24% од прегледаните возила кои покажуваат знаци на неовластено отворање на километражата. Не заостануваат Естонија и Литванија кои ги заземаа 3-то и 4-то место.
Сепак, балтичките земји се мал пазар. Кога станува збор за голем број возила со ваков тип на измами, треба да се погледне уште на исток и југ, во земји како Романија (второ место), која има стапка на враќање од речиси 20%, како и Русија и Украина.
Се издвојуваат и Полска (12%) и Унгарија (14%), како и Чешка, Словачка, Словенија, Хрватска и Србија, каде што околу 10% од сите автомобили имаат вратена километража.
Овој проблем е поретко во побогатите западноевропски земји, каде што луѓето имаат тенденција да купуваат понови автомобили. Но, сепак, проблемот таму е почест отколку што мислат повеќето луѓе! Колку е скапа измама со лажна километража?
Проблемот со измамите со километражата е што тоа е „тивок“, но скап проблем. Според Европската комисија, измамата со километражата предизвикува штета од околу 9,6 милијарди евра годишно.
Многу користени автомобили во Источна Европа доаѓаат од пазарите во Германија, Франција, Белгија, Холандија и Италија. Дури 30% -50% од овие автомобили продадени преку границите имаат лажна километража. и додека економската штета може да биде тешко да се пресмета, механизмот е прилично едноставен:
● Кога купувате автомобил со лажна километража, преплаќате (приближно 25%)
● Ќе плаќате уште повеќе за поправки
● Ќе ви биде навистина тешко да го продадете автомобилот во иднина
Како да избегнете автомобили со вратена километража
За жал, немаме причина да веруваме дека измамата со километражата ќе стане помал проблем во 2022 година и понатаму. Ова кривично дело тешко се казнува, и затоа што тешко се пронаоѓаат сторителите и затоа што казните не се многу чести.
Овде, повторно, ја гледаме разликата помеѓу Западна Европа, каде што поместувањето на километражата наназад е сериозно кривично дело и властите се поспособни да го спроведат, и Источна Европа, каде што едноставно не е толку страшно.
Затоа, најдобро е купувачот да ја провери историјата на автомобилот. Ако го погледнете бројот на шасијата на кој било автомобил, можете да видите како неговата километража се променила со текот на времето. Ова ќе ви помогне да избегнете измамници и да изберете само автомобили со вистински отчитувања на километражата.
Со оглед на недостатокот на чипови што ги мачат производителите на автомобили, пазарот на половни автомобили најверојатно ќе биде попопуларен од кога било, па затоа е добро да бидете подготвени за сите трикови што дилерите можат да ги смислат!
Извор: b92.net
Автомобили
Ford открива повеќе за новите буџетски возила

Најавата доаѓа со големи очекувања
• Ford ќе открие повеќе информации за своите претстојни евтини електрични возила на настан што ќе се одржи на 11 август во Кентаки.
• Извршниот директор Џим Фарли најави дека ова ќе биде „момент на Модел Т“ за компанијата, посочувајќи дека се работи за голема пресвртница во нивната историја.
• Изјавата доаѓа во време кога одделот за електрични возила на Ford пријавува загуба од 1,3 милијарди долари во вториот квартал од 2025 година.
Проблеми со постоечките модели
• Продажбата на нивните врвни електрични возила, F-150 Lightning и Mustang Mach-E, опаѓа.
• Пазарната клима станува сè потешка, особено под втората администрација на Трамп, која покажува помала поддршка за EV индустријата.
Тајниот EV тим на Ford
• Фарли уште во февруари 2024 година потврди дека Ford има посебен тим кој работи на развој на поевтино електрично возило.
• Тимот го води Алан Кларк, поранешен извршен директор во Tesla, а во него се вклучени и експерти од компании како Tesla, Rivian, Apple и Lucid Motors.
Планови за иднината
• Првото возило на новата нискобуџетна EV платформа ќе биде пикап од средна големина.
• Лансирањето на ова возило е планирано за 2027 година.
• Ford изјави дека платформата ќе поддржува повеќе стилови на возила, наменети и за малопродажни и за комерцијални клиенти.
• Возилата ќе понудат и „персонализирани дигитални искуства“, што укажува на фокус кон софтвер и UX.
Конкуренцијата не мирува
• Во моментов, речиси и да нема електрични возила на американскиот пазар по цена под 30.000 долари.
• Но тоа наскоро ќе се промени:
-
Tesla планира да започне со продажба на поедноставен, можеби и помал Model Y уште оваа година.
-
General Motors ќе го врати Chevrolet Bolt во продажба следната година.
-
Стартапот Slate Auto, поддржан од Џеф Безос, ќе пушти во продажба евтин електричен пикап веќе кон крајот на 2026 година.
Извор: TechCrunch
Автомобили
Mercedes G-класата собори рекорд: произведен 600.000 примерок

Легендата продолжува
Веќе 46 години, Mercedes-Benz G-класата е симбол на луксуз, моќ и трајност. Позната по својот карактеристичен „кубен“ дизајн и извонредни теренски способности, G-класата штотуку достигна нова важна пресвртница.
Произведен е 600.000-тиот примерок на G-класата
Mercedes-Benz објави дека неодамна е произведен 600.000-тиот примерок – целосно електричниот модел G580 со EQ технологија, во боја Obsidian Black metallic. Возилото беше склопено во фабриката во Грац, Австрија, каде што се произведуваат сите G модели. Овој примерок нема да биде задржан, туку ќе биде продаден на клиент.
Популарноста на G-класата расте
Иако моделите од S и E-класата се произведуваат подолго време, G-класата стана вистинска икона. Побарувачката е висока, цената екстремна, а листите на чекање се протегаат со години. Според Mercedes, ова е и најиндивидуализираниот модел во понудата – над 90% од купувачите избираат барем една опција од „Manufaktur“, а во просек се избираат по три. Побарувачката за ексклузивни бои исто така расте, со над 20.000 нијанси достапни од минатата година.
Успехот на G-класата лежи во конзистентноста
Од нејзиното деби во 1979 година, G-класата значително еволуираше, но остана верна на своите корени. Силуетата речиси и не се сменила за скоро 50 години – реткост во денешната автомобилска индустрија. И покрај тоа што денес е побрза и полуксузна, G-класата сè уште нуди вистински теренски перформанси благодарение на класичната шасија и трите диференцијални блокади.
Рекордот зборува за растот на брендот
Оваа бројка од 600.000 возила е уште позначајна ако се земе предвид дека пред само две години, компанијата го одбележа производството на 500.000 примероци со специјално ретро издание. За споредба, на Mercedes му беа потребни три години за да премине од 400.000 на 500.000 примероци, што значи дека побарувачката сериозно расте.
Заклучок
Со својата препознатлива форма, теренски карактер и сè поголема електрификација, G-класата останува еден од најпосакуваните SUV модели на светскиот пазар. Следната пресвртница – 700.000 – не изгледа толку далечна.
Извор: B92
Автомобили
Полека, но сигурно: Германците преминуваат на електрична енергија

Бројот на новорегистрирани електрични автомобили во Германија значително се зголеми во јули. Според податоците на Федералната администрација за моторни возила, повеќе од 48.600 возила биле регистрирани како електрични, што претставува раст од 58% во споредба со истиот месец лани.
Клучни податоци:
-
Уделот на електричните возила на батерии (BEV) достигна 18,4% – што значи дека речиси секој петти нов автомобил е на електричен погон.
-
Високата побарувачка започна од почетокот на 2025 година, откако падна интересот во текот на 2024 година.
-
Во периодот јануари – јули 2025, регистрирани се над 297.000 нови BEV возила, што е зголемување од 38,4% споредено со истиот период во 2024 година.
Според Здружението на меѓународни производители на моторни возила (VDIK), растот се должи на зголемената понуда во поевтиниот сегмент.
„Зголемувањето го припишуваме на значително поголемата понуда на возила во сегментот на почетно ниво,“
изјави претседателката на VDIK, Имелда Лабе (Labbé).
„Во изминатите месеци, многу брендови воведоа нови модели кои се технички зрели и, што е уште поважно, достапни за широк спектар на клиенти.“
Тесла во опаѓање на германскиот пазар
Спротивно на позитивниот тренд, американскиот производител Tesla продолжува да се соочува со пад во продажбата. Во јули 2025, Tesla продала само околу 1.100 нови возила во Германија – што е пад од над 55% во споредба со истиот месец минатата година.
Општ пазар на автомобили во Германија
Во сите сегменти и типови на погони, во Германија во јули се регистрирани вкупно 264.802 нови патнички автомобили, што е пораст од околу 11% во споредба со претходната година.
Извор: B92
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за петок (8 август)
-
Кичево20 часа
(ВИДЕО) Во кичевското село Мидинци денеска беше осветен новиот Крст, симбол на надеж и љубовта Божја кон луѓето
-
Хороскоп17 часа
Хороскоп за сабота (9 август)
-
Македонија3 часа
(ФОТО) Полиција од РЦ Запад, Франгово и Лабуништа запленија огревно дрво, безправно исечени, сторителите во бегство
-
Култура1 ден
Денеска се слави Преподобната маченичка Параскева, позната меѓународот како Св.Петка
-
Македонија2 дена
РЦ Запад во координација со СВР Охрид санкционираа албански државјанки без регулиран престој
-
Временска прогноза16 часа
Топлиот бран во Македонија ќе се задржи до следниот викенд