Автомобили
Колку гориво троши клима уредот во автомобилот и како да се намали потрошувачката на минимум
![](https://porta.mk/wp-content/uploads/2023/06/klima.jpg)
Кога првпат ќе го стартувате автомобилот, клима уредот мора да работи напорно за да ја сведе внатрешната температура на удобно ниво.
Поради нашите вообичаено топли и сончеви лета, повеќето од нас често ја користат климата во автомобилот. Особено за време на топлотни бранови, како оној што моментално ја погодува Македонија, климата може да биде многу важна за да ви помогне да се разладите и да се чувствувате удобно, пишува KwikFit.
Можеби сте слушнале дека спуштените прозорци може да ја намалат ефикасноста на ладењето, но дали некогаш сте се запрашале колку гориво троши клима уредот на вашиот автомобил?
Како функционира системот за климатизација во автомобилот?
Начинот на кој функционира системот за климатизација на вашиот автомобил значи дека е потребна одредена количина на енергија за да се пренесе ладен гас во кабината на вашиот автомобил. Во овој систем, компресорот содржи средство за ладење, исто како и вашиот фрижидер. Како што влегува свеж воздух во системот, ладилното средство предизвикува значителен пад на температурата на воздухот. Во овој момент, течноста за ладење се претвора во течност и се отстрануваат сите нечистотии.
Течноста стигнува до вентилот за термичка експанзија каде што може да се ограничи протокот на течноста. Ви дава контрола над внатрешната температура на автомобилот. Конечно, течноста се претвора во пареа која може да патува низ намотките за испарување за да се разнесе низ отворите како убаво изладен воздух. Ладилното средство се враќа во гасот и целиот процес може да се повтори за да се обезбеди постојан ладен воздух.
На компресорот му е потребна енергија за да работи со системот за климатизација на вашето возило и затоа ќе користи одредена количина гориво секогаш кога системот работи. Тоа би можело да ја зголеми потрошувачката на гориво за дури 10 проценти, а ефектите се особено забележливи на кратки патувања.
Кога првпат ќе го стартувате автомобилот, клима уредот мора да работи напорно за да ја спушти внатрешната температура на соодветното ниво. Меѓутоа, откако автомобилот ќе се олади доволно, можете да одлучите да го намалите протокот, да ја зголемите температурата или целосно да ја исклучите климатизацијата. На долго патување, малку е веројатно дека клима уредот ќе треба да работи цел пат. Затоа, зголемената потрошувачка на гориво предизвикана од користењето на клима уредот може да биде позабележителна на кратко патување.
Постојат неколку начини на кои можете да заштедите гориво додека возите, вклучително и бавно и непречено забрзување и сопирање, почитување на ограничувањето на брзината и уверување дека притисокот во гумите е точен за вашите гуми. Ова се неколку од најчестите значајни начини кои веројатно нема да влијаат многу на вашите патувања. Сепак, постојат неколку помалку очигледни чекори што можете да ги преземете, вклучително и исклучување на радиото и ограничување на тежината во вашето возило.
Ако сте загрижени дека вашиот клима уред користи премногу од вашето скапоцено гориво, постојат неколку начини на кои можете да ја намалите неговата потрошувачка:
Паркирајте под сенка: Ако е можно, подобро е да го паркирате возилото под сенка наместо на отворено каде што сонцето може да го загрее. Не само што вашето возило ќе остане ладно, туку нема да ви треба толку многу да го користите клима уредот.
Отворете ги прозорците кога првпат одите: Кога за прв пат тргнувате на пат, подобро е да ги отворите прозорците неколку минути. На овој начин ќе го отстраните најголемиот дел од топлиот воздух во кабината и затоа вашиот клима уред нема да мора да работи толку напорно.
Одржувајте ги прозорците отворени при кратки возења: И покрај тоа што многу луѓе мислат, возењето со отворени прозорци не е толку лошо за гориво кога возите со мала брзина. Затоа, доколку возите низ помали градови и градови, со отворањето на прозорците ќе заштедите повеќе гориво отколку да користите клима уред. Ако возите по експресни патишта, покорисно е да користите клима уред бидејќи дополнителното влечење предизвикано од отворените прозорци може да потроши дополнително гориво.
Намалете ја климата откако вашиот автомобил ќе се излади: Откако автомобилот ќе се олади доволно, протокот на воздух може да се намали така што помалку воздух ќе влезе во кабината или можете малку да ја зголемите температурата. И двете од овие работи ќе значат дека компресорот не мора да работи толку напорно. Се разбира, во однос на потрошувачката на гориво, најкорисно е да се вози без клима уред и со отворени прозорци, но во топол ден тоа веројатно не е можно или пожелно.
Исто така, важно е редовно да го сервисирате клима уредот на вашето возило. Ова треба да се прави на секои две години за да се осигура дека системот работи ефикасно и дека потрошеното средство за ладење е заменето. Кога нивото на ладилното средство ќе падне, системот мора да работи понапорно за да ја произведе потребната количина ладен воздух. Ова ќе потроши повеќе гориво, па затоа е добра идеја да го сервисирате вашиот клима уред редовно за да заштедите уште повеќе гориво.
/n1info
Автомобили
ChatGPT пристигна во Volkswagen автомобили ВИДЕО
![](https://porta.mk/wp-content/uploads/2023/02/vw.jpg)
Volkswagen конечно го интегрира ChatGPT во своите автомобили.
Оваа технологија ја има кај сите возила од семејството ID, како и кај новите модели Golf, Tiguan и Passat.
ChatGPT ќе им биде достапен на возачите преку гласовниот асистент и може да ја контролира климатизацијата, навигацијата и многу повеќе.
VW соопшти дека ChatGPT ќе може да бара информации за туристички атракции или за резултат од спортски натпревар.
Исто така, се додава дека вештачката интелигенција ќе може дури и да прави математички задачи за деца.
Тие ги уверуваат корисниците дека нема потреба да се грижат кога станува збор за безбедноста, бидејќи информациите за возилото се испраќаат анонимно до гласовниот асистент само доколку системот VW може да одговори на барањето, а подоцна автоматски се отстрануваат.
Автомобили
Нови информации: Електричното Ferrari ќе чини повеќе од половина милион евра
![](https://porta.mk/wp-content/uploads/2024/06/ferrari-3.jpg)
Најдобро чуваната тајна во Маранело овие денови е електричното Ferrari.
Првиот „коњ“ без мотор со внатрешно согорување останува речиси целосна мистерија – се што знаеме досега е дека ќе биде изграден во нова фабрика во родниот град на компанијата, а светлината на денот треба да ја види кон крајот на 2025 година.
Како што пренесува агенцијата Ројтерс, повикувајќи се на извори запознаени со ситуацијата, овој модел ќе чини најмалку 500.000 евра.
Цените, сепак, варираат многу низ светот поради даноците, така што не знаеме точно колку ќе чини насекаде.
Како и да е, оваа цена ќе биде околу основната верзија, но ретко кој купува Ferrariбез дополнителни опции.
Изворот на Ројтерс, исто така, изјави дека втор EV на Ferrari е веќе во работа, што значи дека е навлезен во рана фаза на развој.
По теренецот Purosangue и првиот електричен модел, додавањето на уште еден модел во гамата може да му наштети на ексклузивноста, а за да се избегне разводнување на брендот, се верува дека компанијата има за цел да го ограничи производството на 20.000 возила годишно.
/B92
Автомобили
BMW подготвува електричен М3: Ќе има невидени перформанси
![](https://porta.mk/wp-content/uploads/2023/10/bmw.jpg)
Веќе извесно време BMW се подготвува за сериозен влез во светот на електричните автомобили со платформата Neue Klasse.
Дел од тоа ќе бидат спортските автомобили, а сега се знае што ќе ги покренува. BMW долго време работи на систем со четири мотори и се очекува да го објави својот прв спортски седан во 2026 или 2027 година.
Ќе се продава заедно со М3, кој секако има бензински мотор. Овој модел можеме да го наречеме и електричниот M3, иако ќе биде на друга платформа. Шефот на М дивизијата Френк ван Мил рече дека електричниот погонски систем ќе достигне 1.341 КС (1.000 kW).
Тој истакна дека новиот електричен спортски автомобил ќе „победи сè што некогаш сте виделе“, бидејќи BMW развива свои електрични мотори.
Се предвидува дека новиот електричен спортски седан ќе биде автомобил со најбрзо забрзување во историјата на марката, на кој му се потребни помалку од 3 секунди за да достигне 100 km/h. Електричните мотори би можеле да се ладат со вода и масло, а архитектурата од 800 V ќе овозможи ултра брзо DC полнење.
Ван Мел откри и дека батериите на спортскиот модел ќе имаат поинаква хемија од другите модели на Neue Klasse, како и подобрен систем за ладење.
Производителот на автомобили смислил систем кој може да ја контролира шасијата на автомобилот и прецизно да го регулира вртежниот момент на секое тркало, подобрувајќи ја динамиката на автомобилот и „прави да се чувствувате како Алиса во земјата на чудата“.
/B92
-
Македонија2 дена
(ФОТО) Предмалку се случила тешка сообраќајка кај с.Мешеишта на патниот правец Кичево-Охрид
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за вторник (2 јули)
-
Хороскоп10 часа
Хороскоп за среда (3 јули)
-
Кичево19 часа
Во Кичево затекнат битолчанец баран по потерница за идржување казна затвор од седум години за сторени повеќе кривични дела
-
Временска прогноза1 ден
Во следните часови како и вечерва дожд во форма на невреме ќе ја освежи атмосферата во Македонија
-
Lifestyle21 час
Дали знаете која е идеалната температура за клима во лето?
-
Македонија19 часа
Од месецов до крајот на август летен режим на сообраќај, се забранува движење на тешки товарни возила за време на викенди и екстремно високи температури
-
Магазин21 час
Доколку ги имате овие уреди на Apple, сметајте се за сопственик на официјално „винтиџ“ уред