Автомобили
Листа на пет половни автомобили до одредена цена најсигурни во однос на издржливост и дефекти, ова се истакнатите модели според „Auto Bild“
Половните автомобили, доколку се од добра серија, можат да бидат вашиот најдобар избор доколку сакате да го промените вашето возило. Сепак, треба да знаете малку повеќе за автомобилите ако сакате да купите навистина старо возило.
Новинарите на Auto Bild составија листа на половни автомобили до 5.000 евра кои се најсигурни во однос на дефектите и издржливоста, пишуваат од Index.hr. Ова се 5-те модели кои беа истакнати:
1. Alfa Romeo GT, 2003-2006 година, моќност од 140 до 240 КС – 2500 евра
Можете да најдете модели како овој со километража под 200.000 и се доста достапни. Моделот Alfa GT со две врати, создаден на платформата на моделот 156, е веројатно најелегантниот автомобил од својата класа во овој ценовен опсег, пишува Auto Klub.
Колку подоцна беше годината на производство, толку подобро, бидејќи првично неквалитетната изработка подоцна беше поправена. Може да имате проблеми со цревото помеѓу турбополначот и интеркулерот на моделот JTD бидејќи треба често да се заменува. Исто така, треба да се избегнува озлогласениот менувач Selespeed.
2. Kia Picanto, 2004-2011 година, моќност од 65 до 75 КС – од 1300 евра
ESP беше претставен во автомобилот само со фејслифтот во 2008 година. Сепак, безбедносната електроника не беше стандардна, затоа проверете дали ESP е навистина вклучен при купувањето. Ќе задоволи и со својата потрошувачка која не надминува шест литри. Внимавајте на корозија и може да има дополнителни трошоци при менување на комплетот за куплунгот.
3. Ауди А2, 1999 – 2005 година, моќност од 61 до 110 КС – 2500 евра
Овој мал автомобил со целосно алуминиумска конструкција е повеќе баран по фејслифтот во 2003 година со моќен дизел (90 КС). Тој нуди пристоен комфор, а моторите се многу економични. Обрнете најмногу внимание на сопирачките и суспензијата. Покрај тоа, квалитетот на изградбата е солиден. За просечна цена од 3.000 евра се добива А2 со 200.000 км, кој сепак е стар околу 20 години. Цените на резервните делови може да бидат високи.
4. Хонда Џез, 2008-2015 година, моќност од 80 до 120 КС – 4000 евра
На многу тестови на половни возила со поминати 100.000 км доби највисоки оценки. Хондите традиционално се мудар избор при купување половни автомобили поради нивната долговечност, но треба да проверите дали корозијата влијаела на суспензијата на автомобилот, а задните сопирачки понекогаш може да предизвикаат проблеми.
5. Škoda Roomster, 2006-2015 година, моќност од 64 до 105 КС. – 2000-2500 евра
Има компактни димензии, економичен е и нуди многу простор во задниот дел. Најдобро е да изберете атмосферски 1,6 литри со заби ремен, што би било добро да се провери по 90 илјади километри. Сопствениците на користени модели повремено пријавуваат зголемена потрошувачка на масло.
Извор: AutoBlog.rs
Автомобили
Големи промени за возачите: Екраните влегуваат во историјата?
Mobis и Zeiss објавија дека развиваат систем за вградување во нови возила веќе во 2027 година, а демонстрациите на прототиповите веќе се во тек. Дали ветробранското стакло може да стане нешто како екран на проектор кој ќе ги замени класичните екрани во автомобилите? Добавувачот на делови на Hyundai и технички експерт Hyundai Mobis смета дека тоа е возможно. Филијалата на корејскиот конгломерат објави оваа недела дека се здружува со германскиот оптички гигант Zeiss за развој на холографски дисплеј на шофершајбната.
Додека тековните head-up дисплеи често прикажуваат релативно едноставни информации, како инструкции за брзина и навигација, системот на кој работат двете компании ќе вклучува опции за забава, аудио контроли, видеа, па дури и игри.
На приложената фотографија, во внатрешноста не постои класичен „infotainment“ екран. Сè е пренесено на шофершајбната, пренесува HAK Review.
Автомобили
BMW: Забраната за возила на бензин и дизел во ЕУ не е реална
Планот на Европа да ја забрани продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година ќе доведе до масовно намалување на нејзината автомобилска индустрија.
Планот на Европа ефикасно да ја забрани продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година ќе доведе до „масовно намалување“ на нејзината автомобилска индустрија. BMW предупредува дека континентот не е подготвен да ги напушти бензинските и дизел моторите. Во исто време, компанијата посочи дека плановите на ЕУ веќе не се реални и дека субвенциите за електрични возила се неодржливи.
Моторот со внатрешно согорување долго време е камен-темелник на европскиот индустриски пејзаж, играјќи витална улога во неговата производствена способност. Технологијата не само што ги создаде BMW, Mercedes, туку и создаде голем синџир на снабдување на мали и средни претпријатија кои произведуваат критични компоненти, од клипови до издувни системи.
Таа индустрија е загрозена, особено кога производителите на автомобили се префрлаат на електрични модели кои бараат помалку и различни влезови. Промената се покажува како предизвик за европската автомобилска индустрија , која се бори да се справи со крајот на државните субвенции и интензивирањето на конкуренцијата од кинеските производители на електрични возила како што е BYD.
Забраната може да го погоди срцето на европската автомобилска индустрија. Мерките ќе доведат до масовно намалување на индустријата како целина.
Извор: techcentral.co.za
Автомобили
BYD повлекува речиси 100.000 електрични возила
BYD повлекува речиси 100.000 електрични возила (ЕВ) во еден од своите ретки потези за повлекување. Производителот на нови енергетски возила (НЕВ) ќе повлече 96.714 возила „Dolphin“ и „Iuan Plus“ во Кина почнувајќи од 30 септември 2024 година, поради опасност од пожар , се вели во денешното соопштение на кинеската државна управа за регулирање на пазарот (SAMR).
Повлекувањето се состои од две групи, извршени од два оперативни субјекти на BYD. BYD Auto Industri Co Ltd ќе повлече вкупно 87.762 ЕВ „Dolphin“ и „Iuan Plus“ произведени помеѓу 4 февруари 2023 година и 26 декември 2023 година.
BYD Auto Co Ltd ќе повлече вкупно 8.952 единици Yuan Plus EV произведени помеѓу 2 ноември 2022 година и 19 јуни 2023 година.
Поради процесот на производство на контролерот за електричен серво волан CEPS, кондензаторот на контролната табла кај некои возила опфатени со ова повлекување може да развие микропукнатини, се вели во соопштението.
За време на користењето на возилото, микропукнатините на кондензаторот може да се прошират и да предизвикаат краток спој, што може да доведе до прегревање и горење на кондензаторот или дури и пожар , се вели во соопштението.
BYD ќе им дозволи на овластените дилери бесплатно да ги доградат повлечените возила со пломби за изолација на контролорот за да се елиминира потенцијалната безбедносна опасност .
BYD е најголемиот производител на NEV во Кина , кој продаде рекордни 373.083 NEVs во август, што претставува раст од 35,97 проценти и 8,97 проценти повеќе отколку во јули. Во периодот јануари-август BYD продаде 2.328.449 возила NEV, што е зголемување за 29,92 отсто во однос на истиот период од претходната година.
За разлика од честите повлекувања на Tesla (NASDAQ: TSLA) , вклучително и софтверски проблеми, потезите за повлекување се невообичаени за локалните кинески производители на електрични возила . Последното отповикување на BYD беше на 30 април, кога компанијата повлече 16.666 ЕВ Seagull во Кина поради софтверски проблем што може да предизвика камерата за рикверц да не се прикажува.
Извор: autotech.news
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (23 октомври)
-
Кичево2 дена
Во ЈЗУ Општа Болница Кичево недостигал ехо апарат, случајот бил пријавен во МВР
-
Lifestyle2 дена
Кој е нормалниот крвен притисок според возраста?
-
Хороскоп6 часа
Хороскоп за четврток (24 октомври)
-
Временска прогноза21 час
До крајот на месецот стабилно време, но со ниски утрински температури и магла по котлините
-
Македонија7 часа
Викендов започнува зимското сметање на време, сонцето ќе заоѓа порано и деновите стануваат значително пократки
-
Македонија22 часа
Денес е 23-ти октомври, ден на Македонската Револуционерна Организација
-
Автомобили18 часа
BMW: Забраната за возила на бензин и дизел во ЕУ не е реална