Автомобили
Volkswagen го интегрира ChatGPT во своите модели на автомобили
ChatGPT сега е достапен во многу модели на Volkswagen, вклучувајќи ги сите возила од семејството на електрични ID, новите Golf, Tiguan и Passat. Оваа интеграција моментално е достапна само во Европа, а наскоро ќе дојде и во Северна Америка.
Што значи ова за возачите?
ChatGPT е интегриран во сопствениот гласовен асистент IDA на Volkswagen за да ја подобри услугата и да додаде повеќе функции, слично на она што Apple го прави со својата соработка со платформата OpenAI. Ова значи дека корисниците можат подобро да комуницираат со возилото користејќи природен јазик, дозволувајќи му на асистентот да „одговара на прашања на различни теми“. IDA веќе може да се справи со гласовно контролираните климатски поставки и навигацијата, но додавањето на ChatGPT треба да ги направи сите функции уште помазни.
Volkswagen, исто така, вели дека ажурираниот гласовен асистент може да дава информации за туристичките атракции, да известува за фудбалски натпревари и да помогне во решавањето математички проблеми. Значи, сите оние работи за кои се користи обичниот ChatGPT, само во автомобилот. Од Volkswagen посочуваат дека возачите нема да мора да го тргаат погледот од патот додека ја користат оваа услуга.
Приватност и функционалност
Во однос на приватноста, компанијата наведува дека барањето се испраќа до облакот само ако IDA не може да го обработи, слично како функционира Apple Intelligence. Прашањето се испраќа анонимно за ChatGPT да не ги добие информациите за вашето возило. Исто така, може целосно да се деактивира преку поставките во апликацијата Volkswagen.
Ја испробавме оваа функција пред неколку месеци на CES и останавме малку збунети, но и заинтригирани. Системот не додаде многу на целокупното возачко искуство, но може да биде одлична алатка за патниците. Тој ни раскажа една симпатична приказна за диносаурус, но се бореше со ажурирани прашања како кошаркарски резултати. Накратко, треба да ги забавува децата за време на патувањето.
Интеграцијата на ChatGPT доаѓа во САД со модели од 2025 година, а наскоро потоа ќе следи глобално лансирање. Системот е достапен на други јазици освен англискиот, што е секогаш пријатно изненадување. Системот може да се справи со шпански, чешки и германски јазик.
Извор: Engadget
Автомобили
Големи промени за возачите: Екраните влегуваат во историјата?
Mobis и Zeiss објавија дека развиваат систем за вградување во нови возила веќе во 2027 година, а демонстрациите на прототиповите веќе се во тек. Дали ветробранското стакло може да стане нешто како екран на проектор кој ќе ги замени класичните екрани во автомобилите? Добавувачот на делови на Hyundai и технички експерт Hyundai Mobis смета дека тоа е возможно. Филијалата на корејскиот конгломерат објави оваа недела дека се здружува со германскиот оптички гигант Zeiss за развој на холографски дисплеј на шофершајбната.
Додека тековните head-up дисплеи често прикажуваат релативно едноставни информации, како инструкции за брзина и навигација, системот на кој работат двете компании ќе вклучува опции за забава, аудио контроли, видеа, па дури и игри.
На приложената фотографија, во внатрешноста не постои класичен „infotainment“ екран. Сè е пренесено на шофершајбната, пренесува HAK Review.
Автомобили
BMW: Забраната за возила на бензин и дизел во ЕУ не е реална
Планот на Европа да ја забрани продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година ќе доведе до масовно намалување на нејзината автомобилска индустрија.
Планот на Европа ефикасно да ја забрани продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година ќе доведе до „масовно намалување“ на нејзината автомобилска индустрија. BMW предупредува дека континентот не е подготвен да ги напушти бензинските и дизел моторите. Во исто време, компанијата посочи дека плановите на ЕУ веќе не се реални и дека субвенциите за електрични возила се неодржливи.
Моторот со внатрешно согорување долго време е камен-темелник на европскиот индустриски пејзаж, играјќи витална улога во неговата производствена способност. Технологијата не само што ги создаде BMW, Mercedes, туку и создаде голем синџир на снабдување на мали и средни претпријатија кои произведуваат критични компоненти, од клипови до издувни системи.
Таа индустрија е загрозена, особено кога производителите на автомобили се префрлаат на електрични модели кои бараат помалку и различни влезови. Промената се покажува како предизвик за европската автомобилска индустрија , која се бори да се справи со крајот на државните субвенции и интензивирањето на конкуренцијата од кинеските производители на електрични возила како што е BYD.
Забраната може да го погоди срцето на европската автомобилска индустрија. Мерките ќе доведат до масовно намалување на индустријата како целина.
Извор: techcentral.co.za
Автомобили
BYD повлекува речиси 100.000 електрични возила
BYD повлекува речиси 100.000 електрични возила (ЕВ) во еден од своите ретки потези за повлекување. Производителот на нови енергетски возила (НЕВ) ќе повлече 96.714 возила „Dolphin“ и „Iuan Plus“ во Кина почнувајќи од 30 септември 2024 година, поради опасност од пожар , се вели во денешното соопштение на кинеската државна управа за регулирање на пазарот (SAMR).
Повлекувањето се состои од две групи, извршени од два оперативни субјекти на BYD. BYD Auto Industri Co Ltd ќе повлече вкупно 87.762 ЕВ „Dolphin“ и „Iuan Plus“ произведени помеѓу 4 февруари 2023 година и 26 декември 2023 година.
BYD Auto Co Ltd ќе повлече вкупно 8.952 единици Yuan Plus EV произведени помеѓу 2 ноември 2022 година и 19 јуни 2023 година.
Поради процесот на производство на контролерот за електричен серво волан CEPS, кондензаторот на контролната табла кај некои возила опфатени со ова повлекување може да развие микропукнатини, се вели во соопштението.
За време на користењето на возилото, микропукнатините на кондензаторот може да се прошират и да предизвикаат краток спој, што може да доведе до прегревање и горење на кондензаторот или дури и пожар , се вели во соопштението.
BYD ќе им дозволи на овластените дилери бесплатно да ги доградат повлечените возила со пломби за изолација на контролорот за да се елиминира потенцијалната безбедносна опасност .
BYD е најголемиот производител на NEV во Кина , кој продаде рекордни 373.083 NEVs во август, што претставува раст од 35,97 проценти и 8,97 проценти повеќе отколку во јули. Во периодот јануари-август BYD продаде 2.328.449 возила NEV, што е зголемување за 29,92 отсто во однос на истиот период од претходната година.
За разлика од честите повлекувања на Tesla (NASDAQ: TSLA) , вклучително и софтверски проблеми, потезите за повлекување се невообичаени за локалните кинески производители на електрични возила . Последното отповикување на BYD беше на 30 април, кога компанијата повлече 16.666 ЕВ Seagull во Кина поради софтверски проблем што може да предизвика камерата за рикверц да не се прикажува.
Извор: autotech.news
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (23 октомври)
-
Кичево2 дена
Во ЈЗУ Општа Болница Кичево недостигал ехо апарат, случајот бил пријавен во МВР
-
Lifestyle2 дена
Кој е нормалниот крвен притисок според возраста?
-
Хороскоп6 часа
Хороскоп за четврток (24 октомври)
-
Временска прогноза21 час
До крајот на месецот стабилно време, но со ниски утрински температури и магла по котлините
-
Македонија7 часа
Викендов започнува зимското сметање на време, сонцето ќе заоѓа порано и деновите стануваат значително пократки
-
Македонија22 часа
Денес е 23-ти октомври, ден на Македонската Револуционерна Организација
-
Автомобили18 часа
BMW: Забраната за возила на бензин и дизел во ЕУ не е реална