Автомобили
Колку време е потребно акумулаторот да се испразни – и да се наполни додека возите?
Проблемите со акумулаторот се меѓу најчестите интервенции за помош на пат.
Циклуси на полнење и празнење, старост на акумулаторот… на крајот, сето тоа резултира со дефекти. Како да се провери состојбата на акумулаторот?
Можете да го направите ова со едноставен тест. Паркирајте го автомобилот во темница пред ѕид, а потоа исклучете го моторот и вклучете ги средното светло. Ако светлото почне да се затемнува по кратко време, тоа е показател дека акумулаторот е слаб.
Kолку време е потребно за празнење на акумулаторот?
Aкумулаторите со помал капацитет кај, на пример, бензинските мотори, доколку преноќат со вклучено осветлување на патничкиот простор, може да се испразнат до степен што следниот ден веќе нема да може да се запали моторот, што всушност е најчестиот проблем.
Најчесто тоа се случува кај акумулатори постари од две години – поради поголемиот број циклуси на полнење и празнење, нивниот капацитет е намален.
Постарите возила обично се опремени со само една сијалица за патничкиот простор од 5W, но поновите понекогаш имаат и до три делови на осветлување во различни делови на патничкиот простор, што значително го зголемува бројот на светилки, односно потрошувачи, па наместо една, има често пет, што може да претставува сериозен проблем постар акумулатор.
Клучното прашање е колку далеку треба да возите за да го наполните акумулаторот доволно за следното возење?
Германскиот автомобилски клуб (ADAC) препорачува малку нејасно подолго време на возење или подолго растојание со едно движење. Всушност, тешко е да се даде точен број на километри и минути, бидејќи вредноста зависи од многу фактори како староста на акумулаторот, перформансите на алтернаторот и надворешната температура.
Сепак, постои правило – половина час возење, а максимум еден час во лоши услови треба да биде доволно за полнење на акумулаторот. Не исклучувајте го моторот во овој период. Возете со нормална брзина и не треба да ги зголемувате вртежите.
/IAuto
Автомобили
Електричните возила и plug-in хибридите покажуваат повеќе дефекти од бензинските автомобили
Новата студија на Consumer Reports, спроведена врз повеќе од 300.000 автомобили, открива дека електричните возила и plug-in хибридите имаат значително повеќе технички проблеми во споредба со традиционалните автомобили со мотори со внатрешно согорување.
- Електричните автомобили имаат во просек 42% повеќе дефекти.
- Plug-in хибридите забележуваат дури 70% повеќе проблеми во однос на бензинските возила.
Причини за дефектите
Главната причина за овие проблеми е тоа што технологијата на електричните возила е релативно нова. Аналитичарот Стивен Елек од Consumer Reports истакнува дека:
- Електричните автомобили имаат дефекти што варираат од мали, како што се шкрипење на сопирачките и дефекти на внатрешните компоненти, до посериозни проблеми со батериите, моторите и погонските системи.
- Plug-in хибридите се особено проблематични поради нивната комплексност, која произлегува од користењето на два различни погонски системи: електричен мотор и мотор со внатрешно согорување.
Од друга страна, традиционалните хибриди, кои со текот на времето беа значително подобрени, покажуваат доверливост слична на бензинските автомобили.
Ризици од пожар кај електричните возила
Студијата посочува и на потенцијалните опасности од пожари кај електричните автомобили, предизвикани од батериите што содржат литиум и други хемикалии.
- Овие батерии можат да испуштаат токсични гасови при согорување, што може да предизвика оштетување на респираторниот систем.
- Гаснењето на пожарите кај електричните возила бара специјализирана опрема, што ја комплицира ситуацијата.
Доверливост на автомобилските марки
Во поглед на доверливоста:
- Toyota се истакнува како најсигурен производител.
- Rivian, американски бренд за електрични возила, има најнизок рејтинг поради предизвиците со новите технологии.
Извор: B92
Автомобили
Италија воведе драстични казни за сообраќајни прекршоци: Еве што треба да знаете
Италија значително ги зголеми казните за низа сообраќајни прекршоци, во обид да го намали високиот број на сообраќајни несреќи со фатален исход, кој надминува 3.000 смртни случаи годишно. Новите правила, кои стапија на сила во саботата, се дел од иницијативата на владата на премиерката Џорџија Мелони.
Казни за возење под дејство на алкохол
- Возењето со алкохол во крвта над дозволената граница може да ве чини до 2.200 евра, заедно со шестмесечна забрана за возење.
- Доколку концентрацијата на алкохол надмине 1,5 промили, постои ризик од шест месеци затвор.
Казни за користење мобилен телефон
- Разговарање или пишување пораки додека возите ќе ве чини најмалку 250 евра.
- Доколку прекршокот се повтори, казната може да достигне до 1.400 евра.
Правила за странски возачи и туристи
- Новите измени важат и за странците кои возат низ Италија, која е една од најпопуларните туристички дестинации во Европа.
- Посебен акцент е ставен на корисниците на електронски скутери, кои се многу популарни кај младите туристи. На пример:
- Возење без кацига – 50 евра.
- Недостиг на трепкачи, стоп светла или регистарска табличка – уште повисоки казни.
Безбедност за велосипедисти
- Ново правило бара возачите да држат растојание од 1,5 метри при претекнување велосипедисти.
- Статистиката покажува дека во Италија има натпросечен број на загинати велосипедисти.
Останати прекршоци
- Построги казни се воведуваат и за паркирање на места резервирани за инвалиди.
Италија ги заострува овие мерки со цел да ја зголеми безбедноста на сите учесници во сообраќајот, а туристите и возачите треба да бидат внимателни за да избегнат високи казни.
Извор: 24h
Автомобили
Пад на продажбата на електрични автомобили: Tesla со значителен удар
Пазарот на електрични возила во Германија, најголемиот автомобилски пазар во Европа, се соочува со значителни предизвици. Без државни субвенции, продажните резултати се далеку од очекуваните.
Намалена продажба на електрични автомобили
Во ноември 2024 година, во Германија се продадени 244.544 патнички возила, што е благ пад од 0,5% во однос на претходната година. Особено загрижувачки е падот на продажбата на електрични автомобили, кој изнесува 22% во споредба со истиот месец во 2023 година.
Според податоците на Федералната управа за моторни возила (KBA), регистрирани се само 35.167 нови електрични возила, што претставува 14,4% од сите нови регистрации.
Хибридите во пораст
Во исто време, продажбата на хибридни возила бележи раст. Во ноември се продадени 94.554 хибриди, што е пораст од 20,3% во споредба со истиот период лани.
- Од оваа бројка, 20.604 се plug-in хибриди, со раст од 13,7%.
Хибридите сега сочинуваат 38,7% од сите нови регистрации, покажувајќи стабилен тренд на зголемување.
Производителите на електрични возила со големи загуби
Падот на интересот за електрични автомобили најмногу ги погоди производителите како Tesla и Polestar:
- Tesla забележа пад на продажбата од 55,1% во ноември, со само 2.103 испорачани возила.
- Од почетокот на годината, продажбата на Tesla во Германија е намалена за 43,6%, со вкупно 33.669 продадени возила.
- Polestar бележи пад од 52,6%, исто така споредено со истиот период минатата година.
Заклучок
Овие бројки укажуваат на проблематичен тренд за електричните возила во Европа, особено без финансиските стимулации кои претходно го поттикнуваа нивниот раст. Паралелно, хибридите продолжуваат да ја зголемуваат својата популарност, што покажува дека потрошувачите се повеќе избираат компромис помеѓу традиционалните и целосно електричните технологии.
Извор: B92
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за недела (15 декември)
-
Хороскоп16 часа
Хороскоп за понеделник (16 декември)
-
Македонија1 ден
Од предмалку воведена забрана за тешки товарни возила за превој Стража
-
Свет2 дена
Во Италија стапи на сила новиот ригорозен закон за возачи кои управуваат возило под дејство на алкохол
-
Македонија1 ден
ДПИ со соопштение за мониторинг на цени на производи од „Новогодишна кошница“
-
Македонија1 ден
Поголемиот дел од Македонија под дожд, превоите и скијачките терени под снег
-
Магазин1 ден
Можеби ќе ви треба нов кабел: доаѓа HDMI 2.2
-
Македонија1 ден
Нормализиран сообраќајот према Стража, се укинува забраната за ТТВ