Мобилни уреди
Конечно „Galaxy Note“ серијата од Самсунг заминува во историјата
Samsung официјално го затвори брендот Galaxy Note. Оваа вест ја потврди директорот на одделот за паметни телефони во Samsung.
Оваа одлука не е изненадување. Samsung нема претставено нов Note уред од 2020 година. Сепак, се чини дека „Note“ продолжува да живее во поинаква форма. Годинешниот Galaxy S22 Ultra има се што треба да има Note. Голем екран, сличен дизајн и познатото S пенкало.
Првиот Note уред беше претставен во октомври 2011. Во тоа време овој телефон го имаше најголемиот екран на пазарот, кој беше само 5,3 инчи. Меѓутоа, како што одминуваше времето, големите екрани станаа стандарден дел од паметните телефони и стандардот во индустријата.
Galaxy Note беше клучен во популаризацијата на големите паметни телефони. Но, и оваа линија имаше големи проблеми, како моделот Galaxy Note 7, кој компанијата мораше двапати да го повлече од продажба, пренесува Verge.
Крајот на брендот „Note“ е секако крај на една ера, иако ураганот е многу ублажен со фактот што „Galaxy Note“ всушност продолжува да живее во форма на серијата Galaxy Ultra. Оваа серија имаше значајна влијание врз мобилните телефони и сите телефони Samsung практично изгледаат како Note, само без S пенкалото.
/nova.rs
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
Магазин
Еве колку ќе чинат Redmi Note 14 телефоните во Европа
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза8 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп20 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили10 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт7 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година