Социјални мрежи
Корисниците од „Apple“ на „Twitter“ од непознати причини ќе плаќаат повеќе пари за „син беџ / верификација“
Компанијата „Твитер“ на својот официјален профил објави дека од понеделник повторно ја пуштаат во употреба обновената верзија на услугата за претплата за синиот знак, која од непознати причини ќе биде повисока за корисниците на Apple.
Компанијата објави дека корисниците кои ќе ја потврдат својата сметка и ќе се претплатат на обновената услуга Blue Badge ќе можат да ги уредуваат своите објави, да поставуваат видеа во резолуција од 1080p за осум долари, но доколку користат iOS на Apple, тоа ќе ги чини 11 долари.
Директорите на Twitter не објаснија зошто корисниците на Apple ќе плаќаат повисока цена од другите, но медиумите шпекулираат дека ова е начин на кој сакаат да ги надоместат трошоците што се воведени за нивната апликација во Apple Store.
Твитер првично лансираше претплата со сина значка на почетокот на ноември, пред да ја суспендира бидејќи лажните сметки почнаа да никнуваат како печурки по дождот. Планирано беше да започне претплатата на 29 ноември, но и тој рок беше одложен.
Илон Маск, кој ја презеде сопственоста на Твитер во ноември, го критикуваше Apple во низа онлајн објави минатиот месец, особено напаѓајќи ја одлуката на производителот на iPhone да наплати такса од 30 проценти за купување преку апликација.
Тој потоа го обвини Apple дека се заканува дека ќе го блокира Твитер од неговата продавница за апликации и исто така обвини дека престанале да се рекламираат на неговата платформа.
Сепак, по последователниот состанок со извршниот директор на Apple, Тим Кук, Маск објави дека несогласувањето околу отстранувањето на Twitter од продавницата за апликации на Apple е решено.
И Твитер и Епл не одговорија на барањето на Ројтерс за коментар на најавите.
/rts
Социјални мрежи
Промени кај платформата „Х“ на Илон Маск, на корисниците нема да им биде овозможена оваа опција
Платформата X повеќе не им дозволува на корисниците да ги кријат своите сини беџеви од верификацијата, односно потврда, без разлика дали платиле за премиум услугата или не. Промената на X платформата доаѓа откако услугата почна да ги потврдува влијателните корисници кои не се пријавиле за премиум функции.
Апликацијата почна да ги известува корисниците дека опцијата за сокривање на нивниот тикер за X Premium наскоро ќе биде отстранета.
Оваа промена доаѓа набргу откако X неочекувано почна да додава сина потврда на сметките и инфлуенсерите кои имаат најмалку 2.500 следбеници кои плаќаат за премиум претплата.
BREAKING: #X seems to be removing the ability to hide the verification checkmark! pic.twitter.com/1Kn2OU4puj
— Nima Owji (@nima_owji) April 11, 2024
Иако Илон Маск сугерираше дека оваа промена треба да биде погодна, некои корисници не се задоволни поради појавата на синиот крлеж на нивните сметки.
Извор: kurir.rs
Социјални мрежи
Маск најави нови промени на X платформата
Илон Маск најави нови промени на платформата X (поранешен Twitter) кои ќе овозможат одредени сметки да отклучуваат бесплатни премиум функции. „Во иднина, сите X сметки со над 2.500 проверени следбеници ќе добиваат Premium функции бесплатно, а сметките со над 5.000 ќе добиваат Premium+ бесплатно“, рече Маск, според Time.
Претходно, X Premium функциите ги чинеа корисниците осум долари месечно и вклучуваа можност за споделување подолги објави и прикачување видеа, добиваа поголем приоритет и корисниците ќе добиваат помалку реклами.
Корисниците на X Premium+ ги добиваат сите функции, но без реклами, како и пристап до генеративниот chatbot Grok напојуван со вештачка интелигенција.
Маск го купи поранешниот Твитер за 44 милијарди долари во април 2022 година, пренесува n1info.rs
Социјални мрежи
Обновено: „Мета“ ја истакна детално причината за падот на нивниот систем, конечно се работи за инженерска грешка во системот
Фејсбук објави интегрален текст за случајот денес, кој моментално ви го пренесуваме во целост:
Денес Фејсбук беше во прекин или недостапен за многумина од вас околу 2,5 часа. Ова е најлошиот прекин што го имавме во повеќе од четири години и сакавме прво да се извиниме за тоа. Исто така, сакавме да обезбедиме многу повеќе технички детали за тоа што се случи и да споделиме една голема научена лекција.
Клучниот недостаток што предизвика овој прекин да биде толку тежок беше несреќното справување со состојба на грешка. Автоматизираниот систем за проверка на вредностите на конфигурацијата на крајот предизвика многу поголема штета отколку што поправи.
Целта на автоматизираниот систем е да провери дали има вредности за конфигурација кои се невалидни во кешот и да ги замени со ажурирани вредности од постојаната продавница. Ова работи добро за минлив проблем со кешот, но не работи кога постојаната продавница е неважечка.
Денес направивме промена на постојаната копија на конфигурациската вредност која се толкува како неважечка. Ова значеше дека секој клиент ја видел неважечката вредност и се обидел да ја поправи. Бидејќи поправката вклучува барање до кластер на бази на податоци, тој кластер брзо беше обземен од стотици илјади прашања во секунда.
Работите да бидат уште полоши, секој пат кога клиентот добивал грешка при обидот да побара една од базите на податоци, ја толкувал како неважечка вредност и го бришел соодветниот кеш клуч. Ова значеше дека дури и откако ќе се реши првичниот проблем, протокот на прашања продолжи. Сè додека базите на податоци не успеаја да опслужат некои од барањата, тие самите си предизвикуваа уште повеќе барања. Влеговме во циклус за повратни информации што не дозволуваше да се обноват базите на податоци.
Начинот на запирање на циклусот на повратни информации беше доста болен – моравме да го запреме целиот сообраќај кон овој кластер на бази на податоци, што значеше исклучување на страницата. Откако базите на податоци беа обновени и основната причина беше поправена, полека дозволивме повеќе луѓе да се вратат на страницата.
Ова ја врати страницата и работи денес, а засега го исклучивме системот што се обидува да ги поправи вредностите на конфигурацијата. Истражуваме нови дизајни за овој конфигурациски систем следејќи ги шемите на дизајн на другите системи на Facebook кои поелегантно се занимаваат со јамките за повратни информации и минливите скокови.
Повторно се извинуваме за прекинот на страницата и сакаме да знаете дека ги сфаќаме перформансите и доверливоста на Facebook многу сериозно.
Додека во моментов првиот човек за односи со јавноста Енди Стоун се извини преку својот Твитер профил:
Earlier today, a technical issue caused people to have difficulty accessing some of our services. We resolved the issue as quickly as possible for everyone who was impacted, and we apologize for any inconvenience. https://t.co/ybyyAZNAMn
— Andy Stone (@andymstone) March 5, 2024
Извор: Meta/Facebook
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (24 април)
-
Хороскоп10 часа
Хороскоп за четврток (25 април)
-
Кичево21 час
Жена жител на Куманово доживеала сообраќајна несреќа на патот Охрид-Кичево, се здобила со тешки телесни повреди откако возилото удрило во бетонска преграда
-
Временска прогноза16 часа
Времето утре ќе биде променливо облачно со повремени локални врнежи од дожд
-
Магазин2 дена
iPhone 16 може да остане без физички копчиња
-
Магазин2 дена
Meta се затвора во Турција
-
Спорт2 дена
КМФ „Форца 2015“ е освојувач на Купот на Македонија во футсал
-
Спорт1 ден
Ѓоковиќ: Српскиот „ас“ силно го посакува 25-иот „Грен слем“ и мисли само на победа, ништо друго.