Магазин
Маск откри кога би можеле повторно да го видиме Starship во акција
Тој откри дека SpaceX досега инвестирал повеќе од две милијарди долари во програмата Starship, а таа сума може да се искачи на три милијарди до крајот на годината.
Кога SpaceX ја лансираше својата ракета Super Heavy со Starship во средината на април, резултатите беа мешани. Од една страна успешно ја лансираа ракетата и таа постигна одредени цели. Но, на враќање експлодира, што може да се протолкува како неуспешна мисија.
Во SpaceX, сепак, тие не гледаат така. За нив тоа прво конкретно лансирање беше мисија да собираат податоци и да учат од сопствените грешки. А дека имало јасно, покажа и одлуката на Федералната управа за воздухопловство на САД, која по тоа лансирање им забрани да лансираат други ракети додека не се спроведе истрага и не се отстранат недостатоците.
Изгледа дека би можеле да видиме ново лансирање на Starship уште ова лето. Барем така тврди Илон Маск, кој во разговор на Twitter Spaces откри дека на SpaceX ќе му требаат уште околу шест недели за да ја заврши имплементацијата на стотиците промени на својата ракета и самата лансирна рампа. После тоа, тие ќе бидат подготвени за вториот обид. Се разбира, под услов ФАА да даде зелено светло.
Маск рече дека SpaceX спроведува „над илјада промени“.
Мислам дека веројатноста следниот лет да успее и да достигне орбита е многу поголема од претходниот. Можеби околу 60 проценти. Зависи од тоа колку се успешни фазите на разделба, изјави тој за Ешли Венс.
За потсетување, ракетата Супер Хеви е опремена со 33 мотори Раптор во првата фаза и шест мотори Раптор во втората фаза. Моторите првично беа наменети да се исклучат откако Starship ќе излезе од долната атмосфера. Меѓутоа, при првото лансирање дел од моторот се исклучи или воопшто не стартуваше, па разделувањето на првата етапа никогаш не се случи.
Маск појасни дека системот за одвојување е модифициран, што го нарече „значајна промена“. На тој начин, вели Маск, моторите на Starship ќе се запалат пред да се исклучат сите мотори на ракетата Super Heavy. Ова треба да донесе подобрување за 10 проценти во носивоста, но тоа влијае на дизајнот на самата ракета.
Додаваме продолжение на моторот кој се состои од отвори. Така, дозволува горниот проток на моторот да помине низ продолжетокот за вентилација на моторот, а не само да издува. Значи, ова е најризичното нешто за следниот лет, откри Маск.
Тој додаде дека при првото лансирање биле забележани проблеми со прегревање на дистрибутерот на топол гас во моторите, што може да доведе до дупки и истекување на самиот гас. Така, тие го редизајнираа колекторот и ќе користат посигурно затегнување на завртките за да ја намалат можноста за истекување на гас.
Самата лансирна рампа претрпе уште една промена. Иако рампата го преживеа лансирањето, топлината од ракетниот мотор сериозно ги оштети нејзините темели. Затоа за следното лансирање ќе треба да ги зајакнат темелите и да додадат околу 1.000 кубни метри челично армиран бетон.
Имаме еден вид челичен сендвич, кој во основа се состои од две дебели челични плочи кои се заваруваат заедно со канали кои минуваат низ перфорации одозгора. Помислете на тоа како џиновска глава за туширање наопаку. Во основа ќе ја разнесе водата нагоре додека ракетата е над „перницата“ за да се намали огромната количина на топлина што доаѓа од моторот, објасни Маск.
Иако сите овие промени звучат добро, додека FAA не провери се што направиле и не даде зелено светло за ново лансирање, Маск може само да чека.
Тој откри дека SpaceX досега инвестирал повеќе од две милијарди долари во програмата Starship, а таа сума може да се искачи на три милијарди до крајот на годината.
Импресивна сума за ракета која допрва треба да се докаже.
/Zimo
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза9 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп20 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили10 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт8 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година
-
Магазин7 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација