Автомобили
„McLaren“ има нов сопственик
Мумталакет, суверен богат фонд на Бахреин, ја купи групата Мекларен претходно оваа година. Ова ѝ даде на блискоисточната компанија целосна сопственост на британскиот производител на суперавтомобили и нејзината подружница за трки.
Но, од вторник, 29 октомври, автомобилската рака на Мекларен веќе има друг сопственик.
CYVN Holdings со седиште во Абу Даби склучи необврзувачки договор за стекнување на 100 отсто сопственост на McLaren Automotive. Доколку договорот биде финализиран, тоа би било втор сопственик на британската марка за седум месеци.
Како дел од новиот договор, CYVN Holdings, исто така, ќе се здобие со удел во поголемата групација Мекларен, која исто така вклучува и тркачка поделба.
Двете компании ќе „истражат потенцијално партнерство“ со обновен фокус на електричните возила.
„Оваа инвестиција на CYVN Holdings ќе донесе пристап до дополнителен капитал, напредна инженерска експертиза и пионерска технологија, особено во областа на електричните возила“, се вели во соопштението на Мумталакат.
Поранешниот директор на Ferrari, Nichle Leiters, ја презеде функцијата извршен директор на McLaren Automotive во 2022 година, а компанијата оттогаш го лансираше хибридниот спортски автомобил Artura, суперавтомобилот 750S и хиперавтомобилот W1 – замена за P1.
Лејтерс беше отворен за проблемите на Мекларен, истакнувајќи дека компанијата имала „незрели производи“ пред неговото доаѓање.
Новиот извршен директор побара продажбата на Artura да се прекине во 2023 година, откако спортскиот автомобил имаше некои проблеми со квалитетот.
Компанијата ќе продолжи да ја проширува својата понуда под новата сопственост. Претходно Мекларен навести спортски автомобил со погон на предните тркала, па дури и електричен SUV.
Ќе треба да почекаме и да видиме дали нешто од тоа ќе се оствари.
Извор: b92.net
Автомобили
Дачија работи на новиот „Логан“
Романскиот производител на автомобили, во сопственост на францускиот гигант Рено, смета на Логан и во иднина. Иако прифатлива мала лимузина е најниско продаваниот модел, Dacia моментално работи на својата нова генерација.
Логан е првото „биолошко“ дете родено во бракот на Рено и Дачија во 2004 година. Оваа сега 20-годишна девојка е еден од важните столбови на брендот. Сепак, продажбата на Logan е под сите очекувања.
Заедно со електричната пролет, Логан е убедливо најслабата алка во синџирот на Dacia по девет месеци со едвај повеќе од 12.000 испорачани единици. Таа бројка, во споредба со 202.000 регистрирани Сандерс во истиот период, изгледа прилично неубедлива.
Сегашната генерација, трета во историјата на овој модел, дебитираше есента 2020 година и се произведува во Романија и Мароко. Додека првиот Logan привлече доста голем интерес на западноевропските пазари, продажбата на сегашната генерација останува незабележана. Во Европа просечно месечно се продаваат само околу 1.350 Logan.
Да бидам целосно искрен, во последниве години Dacia го фокусираше своето внимание на модели како што се бестселерот Sander, новиот Duster и секако новиот Bigster. За цело време тие потрошиле најмалку енергија на Логан. Сепак, првиот модел кој помогна да се реформира Dacia нема да биде заборавен, пишува Klix.ba.
Сепак, без оглед на слабиот интерес на пазарот, Dacia нема да го отпише овој модел. Романците веќе работат на следната генерација, иако нема конкретни чекори, бидејќи се уште е рано.
Она што може да се очекува е дека четвртата генерација на Logan ќе „пристигне“ на пазарот најрано во 2027 година. Со оглед на тоа дека Logan е основата за моделот Sandero, а за овој бестселер деновиве на големо се шпекулира дека ќе биде електрифициран, лесно може да се претпостави дека истиот пат го чека Logan од техничка страна.
Извор: Klix.ba
Автомобили
Големи промени за возачите: Екраните влегуваат во историјата?
Mobis и Zeiss објавија дека развиваат систем за вградување во нови возила веќе во 2027 година, а демонстрациите на прототиповите веќе се во тек. Дали ветробранското стакло може да стане нешто како екран на проектор кој ќе ги замени класичните екрани во автомобилите? Добавувачот на делови на Hyundai и технички експерт Hyundai Mobis смета дека тоа е возможно. Филијалата на корејскиот конгломерат објави оваа недела дека се здружува со германскиот оптички гигант Zeiss за развој на холографски дисплеј на шофершајбната.
Додека тековните head-up дисплеи често прикажуваат релативно едноставни информации, како инструкции за брзина и навигација, системот на кој работат двете компании ќе вклучува опции за забава, аудио контроли, видеа, па дури и игри.
На приложената фотографија, во внатрешноста не постои класичен „infotainment“ екран. Сè е пренесено на шофершајбната, пренесува HAK Review.
Автомобили
BMW: Забраната за возила на бензин и дизел во ЕУ не е реална
Планот на Европа да ја забрани продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година ќе доведе до масовно намалување на нејзината автомобилска индустрија.
Планот на Европа ефикасно да ја забрани продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година ќе доведе до „масовно намалување“ на нејзината автомобилска индустрија. BMW предупредува дека континентот не е подготвен да ги напушти бензинските и дизел моторите. Во исто време, компанијата посочи дека плановите на ЕУ веќе не се реални и дека субвенциите за електрични возила се неодржливи.
Моторот со внатрешно согорување долго време е камен-темелник на европскиот индустриски пејзаж, играјќи витална улога во неговата производствена способност. Технологијата не само што ги создаде BMW, Mercedes, туку и создаде голем синџир на снабдување на мали и средни претпријатија кои произведуваат критични компоненти, од клипови до издувни системи.
Таа индустрија е загрозена, особено кога производителите на автомобили се префрлаат на електрични модели кои бараат помалку и различни влезови. Промената се покажува како предизвик за европската автомобилска индустрија , која се бори да се справи со крајот на државните субвенции и интензивирањето на конкуренцијата од кинеските производители на електрични возила како што е BYD.
Забраната може да го погоди срцето на европската автомобилска индустрија. Мерките ќе доведат до масовно намалување на индустријата како целина.
Извор: techcentral.co.za
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за недела (3 ноември)
-
Временска прогноза2 дена
Од утре па натаму во Македонија значително по студено време, ова се деталите
-
Хороскоп21 час
Денешен Хороскоп (4 ноември)
-
Спорт1 ден
(ФОТО+ВИДЕО) Нова победа на „ФК Кичево“ денес против екипата на „La Masia“, Матески постигна евро-гол од слободен удар
-
Скопје1 ден
Усмртиле пешак, па лажеле да избегнат вина, СВР Скопје го расчисти случајот
-
Технологија22 часа
„Google Maps“ ги претстави новитети кои треба да ја олеснат навигацијата
-
Спорт9 часа
ФФМ ги информира фудбалските клубови за субвенции во областа на спортот за 2024, рокот за пријавување е уште десет дена
-
Македонија11 часа
Полицијата ги пронајде планинарите кои се изгубија во тетовско