Автомобили
„McLaren“ има нов сопственик
Мумталакет, суверен богат фонд на Бахреин, ја купи групата Мекларен претходно оваа година. Ова ѝ даде на блискоисточната компанија целосна сопственост на британскиот производител на суперавтомобили и нејзината подружница за трки.
Но, од вторник, 29 октомври, автомобилската рака на Мекларен веќе има друг сопственик.
CYVN Holdings со седиште во Абу Даби склучи необврзувачки договор за стекнување на 100 отсто сопственост на McLaren Automotive. Доколку договорот биде финализиран, тоа би било втор сопственик на британската марка за седум месеци.
Како дел од новиот договор, CYVN Holdings, исто така, ќе се здобие со удел во поголемата групација Мекларен, која исто така вклучува и тркачка поделба.
Двете компании ќе „истражат потенцијално партнерство“ со обновен фокус на електричните возила.
„Оваа инвестиција на CYVN Holdings ќе донесе пристап до дополнителен капитал, напредна инженерска експертиза и пионерска технологија, особено во областа на електричните возила“, се вели во соопштението на Мумталакат.
Поранешниот директор на Ferrari, Nichle Leiters, ја презеде функцијата извршен директор на McLaren Automotive во 2022 година, а компанијата оттогаш го лансираше хибридниот спортски автомобил Artura, суперавтомобилот 750S и хиперавтомобилот W1 – замена за P1.
Лејтерс беше отворен за проблемите на Мекларен, истакнувајќи дека компанијата имала „незрели производи“ пред неговото доаѓање.
Новиот извршен директор побара продажбата на Artura да се прекине во 2023 година, откако спортскиот автомобил имаше некои проблеми со квалитетот.
Компанијата ќе продолжи да ја проширува својата понуда под новата сопственост. Претходно Мекларен навести спортски автомобил со погон на предните тркала, па дури и електричен SUV.
Ќе треба да почекаме и да видиме дали нешто од тоа ќе се оствари.
Извор: b92.net
Автомобили
Како да го продолжите животниот век на вашиот акумулатор?
Често се слушаат тврдења дека акумулаторите траат колку што е гаранцијата плус неколку месеци.
Сепак, факт е дека многу акумулатори траат уште неколку години по истекот на гаранцијата, која обично трае 36-40 месеци.
Во продолжение, ќе споделиме совети за продолжување на животниот век на вашиот акумулатор, без разлика дали станува збор за нов или веќе користен.
Поголем акумулатор – повеќе штета отколку корист
Не купувајте акумулатор со значително поголем капацитет од оној што го препорачува производителот на автомобилот. Тоа само го скратува неговиот животен век.
Ако ставите акумулатор со преголем капацитет (изразен во Ah), системот за полнење можеби нема да може доволно да го наполни, бидејќи не е дизајниран за таква големина.
Идеално, акумулаторот треба да се полни до 100%. Ако не е доволно наполнет, може да се спушти до 60%-65% од капацитетот, што предизвикува хемиски промени кои трајно го оштетуваат.
Совет: Купувајте само акумулатори што ги препорачува производителот на вашето возило.
Не заборавајте да обрнете внимание и на струјата за ладен старт, изразена во ампери (A). Поголема струја за ладен старт е пожелна, но не треба да се претерува.
Навремено проверувајте го акумулаторот
Можете да го проверите акумулаторот во специјализирани сервиси, без разлика дали гаранцијата сè уште важи или не. Овие сервиси располагаат со уреди за тестирање што можат да предупредат на потенцијални проблеми.
Доколку сакате, можете сами да измерите напон со униметар, но имајте предвид дека напонот сам по себе не е секогаш доволен показател за состојбата.
Чести причини за краток век на акумулаторот
- Проблеми со полнењето: На пример, неисправен алтернатор.
- Паразитски струи: Уреди што трошат струја додека автомобилот е исклучен.
- Ретки или кратки возења: Особено во зима, кога акумулаторот тешко се полни.
- Корозија на терминалите: Лошите контакти го зголемуваат отпорот и предизвикуваат проблеми.
Совети за правилно одржување
- Периодично полнење: Дури и кога акумулаторот изгледа во ред, препорачливо е да го надополнувате неколку пати годишно.
- Паметни полначи: Инвестирајте во квалитетен полнач, кој ќе го одржува акумулаторот оптимално наполнет.
Ако автомобилот не се вози долго време:
Извадете го минусниот терминал за да го забавите празнењето. Но, имајте предвид дека акумулаторот и понатаму ќе се празни со текот на времето.
Во зима:
Извадете го акумулаторот од автомобилот и чувајте го на умерено ладно место. Проверувајте го напонот на секои два месеца и дополнете го доколку е потребно.
Избегнувајте грешки што го оштетуваат акумулаторот:
- Не користете електрични уреди (радио, фарови) додека моторот е исклучен.
- Избегнувајте чести кратки патувања.
- Редовно проверувајте дали акумулаторот е добро прицврстен.
Што ако акумулаторот се испразни?
Наполнете го што е можно поскоро. Ако остане празен подолго време, ќе претрпи трајни оштетувања. Полна батерија издржува многу пониски температури, додека празна може да замрзне и да се оштети.
Важно: Никогаш не стартувајте автомобил со замрзнат акумулатор – прво одмрзнете го и наполнете го.
Со правилно одржување и внимание, животниот век на акумулаторот може значително да се продолжи, дури и над гаранцијата.
Извор: B92
Автомобили
Истражување: Возачите најзадоволни од овие автомобилски брендови
Автомобили
Во оваа земја е забрането да се управува автомобил во зимска јакна, причината е едноставна..
Шпанија е земја во која е нелегално да се вози автомобил облечен во јакна. Значи, ако возите со зимска јакна и капут, може да добиете казна и до 200 евра. Идејата зад ова правило е дека зимската јакна ве ограничува при возење, односно го ограничува вашето движење зад воланот. Во Шпанија истото важи и ако носите шал или ракавици.
За потсетување, тестовите на германскиот автомобилски клуб (ADAC) покажаа дека може да имате друг тип на проблем со зимската јакна. Имено, ќе го оневозможи правилното затегнување на ременот, може да се лизне преку желудникот и да ги повреди цревата, црниот дроб или слезината, пишува ХАК Ревија.
Поради полнењето на зимската јакна, има простор помеѓу ременот и телото, па ременот длабоко се сече во стомакот во моментот на несреќата. Ова може да предизвика сериозни повреди на меките ткива, како што се цревата, црниот дроб или слезината, па дури и да доведе до внатрешно крварење. Поради ова, стресот на внатрешните органи е многу поголем отколку ако појасот е поблиску до телото. Затоа се препорачува пред да влезете да ја соблечете јакната или барем да ја ставите преку појас.
Децата, исто така, треба да се врзат на овој начин или, уште подобро, без дебела јакна.
Извор: n1info.rs
-
Кичево15 часа
Пополнета рубрика 2024: „Зошто вредиТ да си од Кичево“ – некои натписи сигурно за прв пат ќе ги прочитате
-
Временска прогноза2 дена
Според Европскиот центар за среднорочна прогноза во сабота го очекуваме првиот снег во Македонија и на Балканот, ова се последните информации..
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (19 ноември)
-
Хороскоп13 часа
Хороскоп за среда (20 ноември)
-
На денешен ден1 ден
На денешен ден – 19 ноември
-
Здравје и убавина1 ден
Овој е можеби единствениот напиток за отстранување на непријатната миризба од устата
-
Автомобили19 часа
Во оваа земја е забрането да се управува автомобил во зимска јакна, причината е едноставна..
-
Автомобили1 ден
Volkswagen останува без шефот за инвестиции