Автомобили
Mercedes-Benz 190 слави 40 години
Денес, и по четири децении, дизајнот на компактната лимузина изгледа модерно, а претставената технологија ја формира основата. Mercedes-Benz ја прошири својата палета на модели на 8 декември 1982 година за да вклучи нова, покомпактна серија модели, но малку поприфатлива… Mercedes-Benz 190 и 190 E сериите W 201 поставуваат нови стандарди во сегментот на пазарот.
Почетниот модел на брендот, љубезно наречен „Baby-Benz“, сè уште е дел од уличната сцена како популарна, удобна и доверлива класика. По стартувањето со два типа бензински мотори, опсегот на мотори континуирано се прошируваше. Веќе во 1983 година се појави дизел варијанта, 190 D. Спортскиот „шеснаесет вентил“ 190 E 2.3-16 и неговите наследници беа успешни во продажбата и мотоспортот од 1984 година наваму. Особено во германскиот шампионат за туринг автомобили (DTM) тие победуваат на трки и титули.
Моделите 190 и 190 E имаат четирицилиндричен мотор M 102 од 1997 кубика. Моторот се користи во изменета форма во Mercedes-Benz 200 од серијата модели 123 од 1980 година. Со цел јасно да се позиционира компактната класа, брендот го избира помалиот број 190 за новите модели. Кога Mercedes-Benz го претстави наследникот на серијата модели 202 во мај 1993 година, му беше дадено име што одговараше на новата, сега добро позната номенклатура – C-Class.
Успехот на Mercedes-Benz во исполнувањето на овие барања стана јасен кога беше претставен на дилерите и неговите договорни партнери на 8 декември 1982 година: компактниот седан кој лесно се ракува е задоволство за возење, седечката положба за возачот и совозачот е исто толку добри како кај поголемите возила на Mercedes-Benz, а држењето на патот, удобноста при возењето, квалитетот, доверливоста и издржливоста не се намалуваат. Реализацијата на проектот беше решена на 19 октомври 1978 година. Во тоа време, одборот на директори на компанијата одлучи дека 190 ќе биде помал, полесен и поекономичен од популарната серија 123 од средната класа. За разлика од тој модел, наведени се следните димензии: вкупна должина 4420 милиметри, ширина 1678 милиметри, висина 1383 милиметри.
W 201 влезе во сериско производство во Синделфинген пред да започне производството и во фабриката на Мерцедес-Бенц во Бремен, која беше одвоена од фабриката во Боргвард во 1978 година. На таа локација, Nordwerk Im Holter Feld беше изграден специјално за серијата модели 201 , која во тоа време ја сметаше за најмодерна фабрика за производство на возила во светот. За прв пат во индустријата, на пример, оските се поставуваат автоматски. Поранешниот Daimler-Benz AG инвестира околу 1,4 милијарди DM во новата фабрика – најголемата поединечна инвестиција во историјата на компанијата до тој датум. Производството започнува во септември 1982 година во сала 7 со делови од телото во бела боја, кои претходно се испорачуваат во фабриката за монтажа во Синделфинген.
Големиот успех на компактната класа обезбедува континуирано проширување на капацитетот и работните места во фабриката во Бремен. Вкупно, околу 1 милион 190-ти беа изградени во градот на реката Везер до август 1993 година. До денес, Бремен е водечка фабрика во светот за C-Class.
Извор: Autoportal.hr
Автомобили
Toyota ја менува стратегијата: Зголемено производство во Кина до крајот на деценијата
Toyota, јапонскиот автомобилски гигант, планира значително да го зголеми своето производство во Кина, со цел да ги врати изгубените позиции на најголемиот светски пазар за автомобили. Според три извори, компанијата планира да произведува најмалку 2,5 милиони возила годишно до крајот на деценијата, со можност оваа бројка да достигне и три милиони возила.
Промена во стратегијата
Оваа амбициозна цел сигнализира значајна промена во стратегијата на Toyota, која во последниве години беше потисната од домашни играчи како BYD, што брзо го зазедоа кинескиот пазар и почнаа агресивно да се прошируваат на странските пазари.
Зголемено производство
Планираното зголемување на производството во Кина би претставувало раст од 63% во однос на рекордните 1,84 милиони возила произведени во 2022 година. Во 2023 година, Toyota произведе 1,75 милиони возила во Кина. Компанијата веќе ги информирала своите добавувачи за оваа цел, испраќајќи јасна порака дека планира да ги зајакне своите односи со азискиот гигант за да обезбеди континуирано снабдување.
Подготовка за локализирано производство
„Со оглед на интензивната конкуренција на кинескиот пазар, ние постојано разгледуваме различни иницијативи“, соопштија од Toyota, истакнувајќи дека имаат намера да произведуваат „се подобри и подобри автомобили“ за кинеските купувачи.
За да ја зголеми ефикасноста, Toyota сака да постигне поблиска соработка меѓу своите производствени и продажни одделенија во Кина. Компанијата ќе работи со кинеските партнери за да го оптимизира производството и да ги задоволи преференциите на локалните потрошувачи.
Фокус на електрични возила
Toyota, исто така, има намера да го пренесе развојот на технологијата за електрични автомобили на своите работници во Кина. Според двајца извори, оваа стратегија ќе им овозможи на компанијата да ги искористи локалните знаења и искуства, што е од клучно значење за подобро разбирање на преференциите на кинеските потрошувачи.
Оваа нова стратегија на Toyota би можела да и помогне на компанијата да се врати во трката на кинескиот пазар, кој станува сè поконкурентен и доминиран од домашните производители на електрични возила.
Извор: The Wall Street Journal
Автомобили
Audi и новите трендови: Зошто повеќе нема забавни автомобили?
Audi не планира да враќа спортски автомобили како TT и R8, кои веќе се минато за брендот. Наместо тоа, фокусот е на профитабилните SUV модели, бидејќи пазарните трендови покажуваат дека теренците продолжуваат да доминираат. Ако ја посетите германската веб-страница на Audi, ќе најдете 12 различни SUV модели, од компактниот Q2 до луксузниот Q8, во бензински, дизел, хибридни и електрични верзии. Но, вистинските спортски автомобили се исчезнати од понудата.
Зошто Audi се откажува од спортските автомобили?
Падот на продажбата на спортски автомобили и порастот на популарноста на теренците се главните причини зошто Audi не планира да лансира нови спортски модели. Според Питер Страдвијк, продукт менаџер на Audi Australia, компанијата ги следи глобалните трендови и ја прилагодува својата понуда според побарувачката.
„Теренците продолжуваат да растат во последните години и тоа е насоката во која се движиме,“ вели Страдвијк. Некои модели, како дериватите Sportback на одредени SUV модели, имаат одредени спортски карактеристики, но тоа не е исто како да имате TT или R8.
Промени во моделите: Крај за купе и кабриолет варијантите
Новата генерација на A5, која е наследник на моделот A4, нема да има купе верзија со две врати. Тоа значи дека Audi веќе не нуди ниту купе ниту кабриолет, по затворањето на производството на A3 Cabriolet пред неколку години. Во меѓувреме, Audi планира да ја претстави следната генерација на Q5 Sportback на крајот на овој месец, кој ќе биде поскап и помалку практичен дериват на Q5.
SUV моделите на тест
Не сите SUV модели на Audi ќе опстанат. Компактниот Q2 се повлекува од пазарот по само една генерација. Компанијата планира да ја продаде својата фабрика во Брисел и да го прекине производството на Q8 E-Tron поради слабата продажба.
Во меѓувреме, Audi се здружи со кинеската компанија SAIC за лансирање на нов бренд во Кина, со три електрични модели кои ќе бидат достапни од 2025 година. Логиката налага дека барем еден од овие модели ќе биде SUV, иако првиот концепт изгледа како голем караван.
Економската ситуација го диктира правецот
Според Џеф Манеринг, директор на Audi Australia, компанијата е претпазлива во вложувањата во нови проекти поради економските предизвици во 2024 година. Тековните конфликти на Блискиот Исток и Украина дополнително влијаат на бизнисот. Audi моментално бележи пад на продажбата од 10,9% до септември, што го отежнува инвестирањето во спортски автомобили од мала серија.
Мерките за штедење кои ги спроведува Volkswagen Group — матичната компанија на Audi — значат дека спортските автомобили нема да бидат приоритет. Audi сега се фокусира на модели кои носат поголем профит, што значи дека иднината на брендот ќе биде исполнета со SUV и електрични возила.
Извор: Carsales
Автомобили
Возачите на Volvo EV почнуваат да ги користат суперполначите на Tesla
Возачите на електричните возила на Volvo наскоро ќе можат да ги користат Tesla Superchargers на повеќе од 17.800 станици низ САД и Канада. Ова значително ќе го олесни наоѓањето станици за полнење, иако Volvo веќе нуди пристап до десетици илјади брзи полначи.
Полнење преку апликацијата Volvo Cars и Google Maps
Почнувајќи од 18 ноември, сопствениците на Volvo EV ќе можат да ги лоцираат и користат Tesla Superchargers преку апликацијата Volvo Cars или вградената Google Maps. Полнењето и плаќањето ќе бидат овозможени директно преку апликацијата, што ќе обезбеди дополнителна погодност за корисниците.
Потребен е адаптер NACS
Сепак, постои мал предизвик за сопствениците на постарите модели на Volvo EV. За да се користат Tesla Superchargers и другите полначи според North American Charging Standard (NACS), ќе биде потребен адаптер. Овој адаптер чини 230 долари и ќе може да се нарача од овластените дилери на Volvo. Испораките започнуваат на 18 ноември, но адаптерите за моделот EX30 ќе бидат достапни подоцна.
Бесплатен адаптер за новите модели
Volvo планира да го вклучува адаптерот како стандардна опрема при купување на новите модели како што се EX90 водечки SUV, EX40 и EC40, почнувајќи од верзиите кои ќе излезат во 2025 година.
Поддршка за Tesla Supercharger и NACS
Volvo објави во јуни 2023 година дека ќе ги поддржи Tesla Supercharger и NACS, што го прави еден од многуте производители кои се залагаат за унифициран стандард за полнење на електрични возила во Северна Америка.
Ова е значаен чекор кон поедноставување на инфраструктурата за полнење и подобрување на искуството на сопствениците на електрични возила.
Извор: Engadget
-
Кичево1 ден
(ВИДЕО) Ново име на музичката сцена, кичевчанецот Христијан Трајаноски ја преработи „Само за тебе“ од доајенот на македонската народна песна Круме Спасовски
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за петок (15 ноември)
-
Временска прогноза2 дена
Започнаа врнежи од дожд, на повисоките места истото ќе премине во снег, ова се денешните детали
-
Хороскоп4 часа
Хороскоп за сабота (16 ноември)
-
Спорт2 дена
Младата репрезентација на Македонија до 18 години на тренинг камп во Кичево, каде ќе одиграат и контролен меч против тимот на Арсими
-
Временска прогноза16 часа
Викенд временска прогноза, ќе имаме и сонце но ќе биде ладно
-
Македонија13 часа
СВР Охрид денес реализираше превентивна кампања за безбедно патување во зима
-
Магазин15 часа
Google Maps брише сè: Имате уште малку време, еве како да ги зачувате вашите податоци