Автомобили
Mercedes-Benz 190 слави 40 години
Денес, и по четири децении, дизајнот на компактната лимузина изгледа модерно, а претставената технологија ја формира основата. Mercedes-Benz ја прошири својата палета на модели на 8 декември 1982 година за да вклучи нова, покомпактна серија модели, но малку поприфатлива… Mercedes-Benz 190 и 190 E сериите W 201 поставуваат нови стандарди во сегментот на пазарот.
Почетниот модел на брендот, љубезно наречен „Baby-Benz“, сè уште е дел од уличната сцена како популарна, удобна и доверлива класика. По стартувањето со два типа бензински мотори, опсегот на мотори континуирано се прошируваше. Веќе во 1983 година се појави дизел варијанта, 190 D. Спортскиот „шеснаесет вентил“ 190 E 2.3-16 и неговите наследници беа успешни во продажбата и мотоспортот од 1984 година наваму. Особено во германскиот шампионат за туринг автомобили (DTM) тие победуваат на трки и титули.
Моделите 190 и 190 E имаат четирицилиндричен мотор M 102 од 1997 кубика. Моторот се користи во изменета форма во Mercedes-Benz 200 од серијата модели 123 од 1980 година. Со цел јасно да се позиционира компактната класа, брендот го избира помалиот број 190 за новите модели. Кога Mercedes-Benz го претстави наследникот на серијата модели 202 во мај 1993 година, му беше дадено име што одговараше на новата, сега добро позната номенклатура – C-Class.
Успехот на Mercedes-Benz во исполнувањето на овие барања стана јасен кога беше претставен на дилерите и неговите договорни партнери на 8 декември 1982 година: компактниот седан кој лесно се ракува е задоволство за возење, седечката положба за возачот и совозачот е исто толку добри како кај поголемите возила на Mercedes-Benz, а држењето на патот, удобноста при возењето, квалитетот, доверливоста и издржливоста не се намалуваат. Реализацијата на проектот беше решена на 19 октомври 1978 година. Во тоа време, одборот на директори на компанијата одлучи дека 190 ќе биде помал, полесен и поекономичен од популарната серија 123 од средната класа. За разлика од тој модел, наведени се следните димензии: вкупна должина 4420 милиметри, ширина 1678 милиметри, висина 1383 милиметри.
W 201 влезе во сериско производство во Синделфинген пред да започне производството и во фабриката на Мерцедес-Бенц во Бремен, која беше одвоена од фабриката во Боргвард во 1978 година. На таа локација, Nordwerk Im Holter Feld беше изграден специјално за серијата модели 201 , која во тоа време ја сметаше за најмодерна фабрика за производство на возила во светот. За прв пат во индустријата, на пример, оските се поставуваат автоматски. Поранешниот Daimler-Benz AG инвестира околу 1,4 милијарди DM во новата фабрика – најголемата поединечна инвестиција во историјата на компанијата до тој датум. Производството започнува во септември 1982 година во сала 7 со делови од телото во бела боја, кои претходно се испорачуваат во фабриката за монтажа во Синделфинген.
Големиот успех на компактната класа обезбедува континуирано проширување на капацитетот и работните места во фабриката во Бремен. Вкупно, околу 1 милион 190-ти беа изградени во градот на реката Везер до август 1993 година. До денес, Бремен е водечка фабрика во светот за C-Class.
Извор: Autoportal.hr
Автомобили
Електрични возила и губење на вредноста
Размислувате за купување на електрично возило, но не сте сигурни за неговата препродажна вредност? Новото истражување открива дека додека постарите модели на електрични возила се амортизираат побрзо од автомобилите со конвенционално гориво, поновите модели на електрични возила со поголем досег ја одржуваат својата вредност подобро и се приближуваат до стапките на задржување на многу автомобили со традиционални гориво.
Студијата испитала повеќе од девет милиони огласи за автомобили во повеќе од 60.000 застапништва помеѓу 2016 и 2022 година. Утврдено е дека постарите електрични возила со батерии и електричните возила со приклучок хибрид со пократок опсег на возење се намалуваат со побрзи стапки од конвенционалните автомобили и хибридните електрични автомобили; единствен исклучок е Tesla, чиј постар модел на електрично возило со батерии ја задржа својата вредност.
Сепак, студијата покажа и дека трендот се менува – како што се појавуваат на пазарот поновите модели на електрични возила со подолг опсег на возење, тие ја одржуваат својата вредност подобро од постарите модели со помал опсег. Истражувањето, исто така, покажа дека пандемијата COVID-19 има значително влијание врз достапноста на возилата, при што просечните цени за автомобилите со конвенционално гориво и електричните возила се зголемија за 37% и 39%, соодветно, во долари приспособени според инфлацијата од 2019 година од јануари 2020 до март 2022 година.
Џон Пол Хелвестон, асистент професор по инженерски менаџмент и системско инженерство на Универзитетот Џорџ Вашингтон и автор на студијата, вели дека ова е меч со две острици.
„Иако повисоката вредност за препродажба во иднина е подобра за купувачите на нови автомобили, тоа значи и крај на евтините користени електрични возила, кои беа важен извор на достапни електрични возила“, објаснува Хелвестон. Тој забележува дека новата субвенција од 4.000 долари за користени електрични возила обезбедена со Законот за намалување на инфлацијата (IRA) би можела да го олесни делот од товарот на користениот пазар.
Извор: autotech.news
Автомобили
Кои автомобили се најевтини за одржување во САД?
Првично, трошоците за одржување беа ниски и слични за повеќето брендови.
Consumer Reports подетално ги разгледа трошоците за одржување на автомобилите на американските возачи. Во годишната анкета тој едноставно ги праша сопствениците за трошоците што ги прават за одржување и поправки.
На почетокот, цената беше ниска за повеќето марки на автомобили. Во овој случај, гаранциите за нови автомобили често покриваат многу поправки, а потребни се и неколку години пред новите автомобили да имаат потреба од првиот голем сервис.
Анализата покажува дека трошоците вртоглаво растат дури по неколку години кога ќе завршат гарантните и бесплатните периоди за одржување. Но, постојат и големи разлики помеѓу различните марки.
Според истражувањето, убедливо најевтин за одржување пет и десет години по купувањето е Tesla, а најскап е Land Rover.
„Разликата во одржувањето на автомобилот е илјадници долари во период од 10 години. Понатаму, скапите луксузни автомобили често се прилично скапи за одржување“, рече Стивен Елек, директор за анализа на податоци во Consumer Reports.
Еве ги десетте марки чии автомобили се најевтини за одржување во САД:
- Tesla
- Buick
- Toyota
- Lincoln
- Ford
- Chevrolet
- Hyundai
- Nissan
- Mazda
- Honda
Автомобили
„Cupra“ ја најавува светската премиера на новиот „Cupra Formentor“ и новиот „Cupra Leon“
„CUPRA Formentor“ е најпродаваниот модел и најпродаваниот „A-CUV“ во Европа, на врвот на продажната листа со над 120.000 испораки низ целиот свет минатата година. Одлични резултати за првото возило уникатно дизајнирано и развиено од оваа марка. „CUPRA Leon“ доаѓа да ги зајакне амбициите на брендот. и во верзијата со 5 врати и во изданието „Sportstourer“
Двата модели ќе имаат нова дизајнерска ДНК, интеграција на технологијата „eHybrid“ од следната генерација, дигитализација и карактеристики на одржливост, а истовремено ќе го подобрат возењето.
„Опсесија со дизајн“ ќе биде незаборавен настан кој ќе ги собере љубителите на брендот CUPRA.
Во живо, 29 април во 09:00 часот:
-
Хороскоп22 часа
Хороскоп за сабота (27 април)
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за петок (26 април)
-
Кичево7 часа
(ФОТО) Прекрасен ден со најмилите деца од Кичево, кои денес гласно го прославија „Лазаревото Воскресение“, среќа и радост на едно место!
-
Култура14 часа
Денеска е Лазарева сабота, додека утре е „Цветници“
-
Социјални мрежи23 часа
Врховниот суд и даде рок на социјалната мрежа „Х“ (твитер) да се изјасни зошто не ги почитува пресудите
-
Спорт20 часа
Пламенот на Олимписките игри кои летово ќе се одржат во Париз, официјално предаден на организаторите на игрите