Гејминг
Microsoft наскоро би можел да го надмине Sony по приходи на пазарот на игри

Microsoft моментално е на четвртото место по приходи од видео игри.
Sony е убедливиот победник во војната со конзоли за игри, PlayStation е значително попопуларен од Xbox на Microsoft, а бројките за продажба се убедливо на страната на јапонската компанија. Може да се очекува дека ваквата доминација и бројки за продажба ќе продолжат и во иднина, но затоа следната година би можела да донесе голема промена во корист на Microsoft. Станува збор за приходи на пазарот на видео игри.
Кога станува збор за такви приходи, на пазарот доминира кинескиот Tencent, благодарение на неговата голема инвестиција во Epic Games и Fortnite, стекнувањето на Riot Games и нивната легендарна League of Legends. Второто место му припаѓа на Sony благодарение, секако, на PlayStation, а интересно е што на трето место е компанија која не можеме да ја поврземе со гејминг – Apple. Благодарение на популарноста на мобилните игри и провизијата што Apple ја зема од апликациите, т.е. на игри преку App Store, како и неговата, иако не толку популарна услуга за игри Arcade, заработуваат повеќе од производителот на Xbox на овој пазар.
Тоа сепак наскоро би можело да се промени, а Microsoft, кој сега е на четвртото место, би можел да го престигне не само Apple туку и Sony и да го заземе второто место според приходите на пазарот на видео игри.
Причината за ова е аквизицијата на Activision-Blizzard. Иако процесот траеше долго, после година и пол Microsoft доби зелено светло од регулаторот да го заврши преземањето на гејмерскиот гигант, што значи дека во следните финансиски извештаи на компанијата треба да се вклучат и приходите на Activision. Аналитичарите во Newzoo пресметале колкав треба да биде приходот на компанијата кога ќе се додаде заработката на компанијата. Според тие бројки, Microsoft треба да стане втора компанија на пазарот на игри во однос на приходите. И самиот Microsoft неодамна ги информираше инвеститорите дека може да очекуваат раст на приходите на пазарот за игри од околу 50 проценти благодарение на завршувањето на споменатата аквизиција.
Според овие податоци, приходите на Microsoft во првата половина од оваа година, кога ќе го вклучиме и Activision-Blizzard, би изнесувале 10,4 милијарди долари, наспроти 6 милијарди колку што изнесуваше заработката на самиот Microsoft. Сони во тој период оствари приход од 8 милијарди долари.
Друга работа може да придонесе за зголемување на приходите на Microsoft од игри. Имено, бидејќи Apple, поради прописите на Европската унија, треба да го отвори својот оперативен систем за продавници за апликации од трети страни, тоа би значело дека онлајн продавницата за мобилни игри Xbox може да стане достапна и за корисниците на iPhone и iPad, што исто така може да им донесе значителни приход..
Извор: Windows Central
Гејминг
Indiana Jones and The Great Circle пристигнува на PS5 на 17 април
По првичниот дебют на Xbox и PC на почетокот на годината, акционата авантура Indiana Jones and the Great Circle конечно доаѓа и на PlayStation 5. Играта официјално ќе биде достапна од 17 април, додека оние што ќе ја купат Digital Premium Edition или физичкото колекционерско издание ќе добијат ран пристап на 15 април.
Мајкрософт ги укинува ексклузивите – и Halo и Fable би можеле да стигнат на PlayStation
Оваа одлука е дел од новата стратегија на Microsoft, која вклучува отворање на своите наслови кон други платформи. Веќе е најавено дека популарни Xbox игри ќе се појавуваат на PlayStation, а тој тренд сè повеќе се засилува.
Досега видовме игри како:
-
Sea of Thieves
-
Hi-Fi Rush
-
Pentiment
-
Grounded
…како го прават преминот кон PS5, а Forza Horizon 5 е следната, со излегување на 29 април.
Дополнително, Doom: The Dark Ages ќе биде објавен на 15 мај, истовремено на PS5, PC и Xbox.
Гласините од индустријата најавуваат и ремастер колекција на првите три Gears of War игри за PlayStation, а дури се шпекулира дека и Halo и Fable би можеле да пристигнат на конзолата на Sony.
Microsoft очигледно се оддалечува од ексклузивноста и се фокусира на продажба на игри преку различни платформи, уривајќи ги традиционалните граници помеѓу екосистемите.
Преднарачки за новиот Индијана Џонс
-
Дигиталните преднарачки за Indiana Jones and the Great Circle се веќе отворени.
-
Физичките преднарачки ќе започнат од 25 март.
Извор: Engadget
Гејминг
Assassin’s Creed Shadows постави нов рекорд со два милиони играчи

Ubisoft објави дека Assassin’s Creed Shadows веќе достигна повеќе од два милиони играчи, поставувајќи нов рекорд за франшизата.
На официјалните социјални мрежи, тимот на Assassin’s Creed потврди дека играта, која беше објавена минатиот четврток, ја достигна оваа бројка за краток временски период.
🔥 2 MILLION PLAYERS! 🔥
We’re thrilled to celebrate this incredible milestone!
Assassin’s Creed Shadows has now surpassed the launches of AC Origins and Odyssey. Thank you for joining the journey in Feudal Japan! #AssassinsCreedShadows pic.twitter.com/a6YezXNtYI
— Assassin’s Creed (@assassinscreed) March 22, 2025
Зошто играта беше одложена?
Иако првично беше планирано да се лансира минатата есен, Assassin’s Creed Shadows беше одложен двапати за дополнително полирање и оптимизација, со цел да понуди беспрекорно искуство уште од првиот ден.
Надминати претходните рекорди
Според Ubisoft, досегашниот успех на играта веќе ги надминал резултатите на AC Origins и Odyssey во истиот временски период.
Тимот на Ubisoft им се заблагодари на гејмерите за поддршката и потврди дека Assassin’s Creed Shadows е достапен на:
-
PS5
-
Xbox Series X/S
-
Ubisoft+
-
Amazon Luna
-
Mac
-
PC
Воедно, се очекува наскоро да пристигне и на iPad.
Извор: B92
Гејминг
Подгответе го паричникот – GTA VI може да чини 100 долари

Цените на AAA игрите повторно растат
Во последниве години, трошоците за развој на видео игри значително се зголемија, што доведе до пораст на цените на AAA насловите од 60 на 70 долари. Но, аналитичарите сега предвидуваат дека GTA VI, долгочекуваниот хит на Take-Two, би можел да биде лансиран по цена од 100 долари.
Зошто цената би била толку висока?
Според извештајот на Video Games Chronicle (VGC), Мајкл Пахтер, директор за истражување на капитал во Wedbush Securities, смета дека Take-Two може да постави невидено висока цена за GTA VI.
Тој сугерира дека компанијата може да ја комбинира основната игра со онлајн режим, нудејќи голема количина на виртуелна валута за GTA Online како дел од пакетот. Ова би можело да помогне во оправдувањето на цената од 100 долари.
Слична стратегија во индустријата
- Call of Duty веќе користеше премиум пакети, со што приходите беа зголемени за 40%.
- Некои студија се надеваат дека Take-Two ќе го покрене стандардот на 80-100 долари, што може да предизвика ланчан ефект и да ги зголеми цените и на други игри.
- NBA 2K21 од 2020 година беше првата игра што чинеше 70 долари, тренд што го прифатија и останатите издавачи.
Кога излегува GTA VI?
Моментално, GTA VI е планирана за есента, прво за PS5 и Xbox Series X/S, додека верзијата за PC ќе дојде малку подоцна.
Извор: Benchmark
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (15 април)
-
Хороскоп19 часа
Хороскоп за среда (16 април)
-
Магазин8 часа
Спасен, Мето и Престиж Бенд концертот во Сиднеј ќе го донираат за настраданите во Кочани
-
Македонија1 ден
Регионалниот центар за гранични работи „Запад“, приведоа 13 албански државјани кои немале дозвола за работа
-
Македонија1 ден
По 5 месеци денес промена на цената од авто-плинот на бензинските станици
-
Спорт2 дена
Младата женска репрезентација на Македонија во фудбал до 16 години ја победи Бугарија во пенал рулетот, избраничките на Милеска со тоа остварија прва победа!
-
Скопје1 ден
Утре посебен режим на сообраќај во Скопје поради мечот на Националната арена „Тодор Проески“
-
Временска прогноза18 часа
Времето за најголемиот христијански празник „Велигден“ ќе биде стабилно и сончево