Гејминг
Microsoft наскоро би можел да го надмине Sony по приходи на пазарот на игри

Microsoft моментално е на четвртото место по приходи од видео игри.
Sony е убедливиот победник во војната со конзоли за игри, PlayStation е значително попопуларен од Xbox на Microsoft, а бројките за продажба се убедливо на страната на јапонската компанија. Може да се очекува дека ваквата доминација и бројки за продажба ќе продолжат и во иднина, но затоа следната година би можела да донесе голема промена во корист на Microsoft. Станува збор за приходи на пазарот на видео игри.
Кога станува збор за такви приходи, на пазарот доминира кинескиот Tencent, благодарение на неговата голема инвестиција во Epic Games и Fortnite, стекнувањето на Riot Games и нивната легендарна League of Legends. Второто место му припаѓа на Sony благодарение, секако, на PlayStation, а интересно е што на трето место е компанија која не можеме да ја поврземе со гејминг – Apple. Благодарение на популарноста на мобилните игри и провизијата што Apple ја зема од апликациите, т.е. на игри преку App Store, како и неговата, иако не толку популарна услуга за игри Arcade, заработуваат повеќе од производителот на Xbox на овој пазар.
Тоа сепак наскоро би можело да се промени, а Microsoft, кој сега е на четвртото место, би можел да го престигне не само Apple туку и Sony и да го заземе второто место според приходите на пазарот на видео игри.
Причината за ова е аквизицијата на Activision-Blizzard. Иако процесот траеше долго, после година и пол Microsoft доби зелено светло од регулаторот да го заврши преземањето на гејмерскиот гигант, што значи дека во следните финансиски извештаи на компанијата треба да се вклучат и приходите на Activision. Аналитичарите во Newzoo пресметале колкав треба да биде приходот на компанијата кога ќе се додаде заработката на компанијата. Според тие бројки, Microsoft треба да стане втора компанија на пазарот на игри во однос на приходите. И самиот Microsoft неодамна ги информираше инвеститорите дека може да очекуваат раст на приходите на пазарот за игри од околу 50 проценти благодарение на завршувањето на споменатата аквизиција.
Според овие податоци, приходите на Microsoft во првата половина од оваа година, кога ќе го вклучиме и Activision-Blizzard, би изнесувале 10,4 милијарди долари, наспроти 6 милијарди колку што изнесуваше заработката на самиот Microsoft. Сони во тој период оствари приход од 8 милијарди долари.
Друга работа може да придонесе за зголемување на приходите на Microsoft од игри. Имено, бидејќи Apple, поради прописите на Европската унија, треба да го отвори својот оперативен систем за продавници за апликации од трети страни, тоа би значело дека онлајн продавницата за мобилни игри Xbox може да стане достапна и за корисниците на iPhone и iPad, што исто така може да им донесе значителни приход..
Извор: Windows Central
Гејминг
Assassin’s Creed Shadows постави нов рекорд со два милиони играчи

Ubisoft објави дека Assassin’s Creed Shadows веќе достигна повеќе од два милиони играчи, поставувајќи нов рекорд за франшизата.
На официјалните социјални мрежи, тимот на Assassin’s Creed потврди дека играта, која беше објавена минатиот четврток, ја достигна оваа бројка за краток временски период.
🔥 2 MILLION PLAYERS! 🔥
We’re thrilled to celebrate this incredible milestone!
Assassin’s Creed Shadows has now surpassed the launches of AC Origins and Odyssey. Thank you for joining the journey in Feudal Japan! #AssassinsCreedShadows pic.twitter.com/a6YezXNtYI
— Assassin’s Creed (@assassinscreed) March 22, 2025
Зошто играта беше одложена?
Иако првично беше планирано да се лансира минатата есен, Assassin’s Creed Shadows беше одложен двапати за дополнително полирање и оптимизација, со цел да понуди беспрекорно искуство уште од првиот ден.
Надминати претходните рекорди
Според Ubisoft, досегашниот успех на играта веќе ги надминал резултатите на AC Origins и Odyssey во истиот временски период.
Тимот на Ubisoft им се заблагодари на гејмерите за поддршката и потврди дека Assassin’s Creed Shadows е достапен на:
-
PS5
-
Xbox Series X/S
-
Ubisoft+
-
Amazon Luna
-
Mac
-
PC
Воедно, се очекува наскоро да пристигне и на iPad.
Извор: B92
Гејминг
Подгответе го паричникот – GTA VI може да чини 100 долари

Цените на AAA игрите повторно растат
Во последниве години, трошоците за развој на видео игри значително се зголемија, што доведе до пораст на цените на AAA насловите од 60 на 70 долари. Но, аналитичарите сега предвидуваат дека GTA VI, долгочекуваниот хит на Take-Two, би можел да биде лансиран по цена од 100 долари.
Зошто цената би била толку висока?
Според извештајот на Video Games Chronicle (VGC), Мајкл Пахтер, директор за истражување на капитал во Wedbush Securities, смета дека Take-Two може да постави невидено висока цена за GTA VI.
Тој сугерира дека компанијата може да ја комбинира основната игра со онлајн режим, нудејќи голема количина на виртуелна валута за GTA Online како дел од пакетот. Ова би можело да помогне во оправдувањето на цената од 100 долари.
Слична стратегија во индустријата
- Call of Duty веќе користеше премиум пакети, со што приходите беа зголемени за 40%.
- Некои студија се надеваат дека Take-Two ќе го покрене стандардот на 80-100 долари, што може да предизвика ланчан ефект и да ги зголеми цените и на други игри.
- NBA 2K21 од 2020 година беше првата игра што чинеше 70 долари, тренд што го прифатија и останатите издавачи.
Кога излегува GTA VI?
Моментално, GTA VI е планирана за есента, прво за PS5 и Xbox Series X/S, додека верзијата за PC ќе дојде малку подоцна.
Извор: Benchmark
Гејминг
Steam поставува нов рекорд по бројот на онлајн гејмери

Најголемата платформа за компјутерски игри Steam не покажува знаци на забавување и постојано поставува нови рекорди.
На почетокот на 2025 година, Steam веќе го забележа своето прво големо достигнување – повеќе од 40 милиони корисници онлајн во ист момент претходниот викенд. Овој број постојано расте, бидејќи платформата додаваше околу милион нови корисници секој месец. Во декември 2024 година, бројот на истовремени корисници достигна 39 милиони.
Според податоците од Valve, Steam го постигна новиот рекорд на 2 февруари 2025 година, кога врвниот број на истовремени корисници изнесуваше 40.222.964.
Што ја предизвика оваа експлозија на играчи?
Една од главните причини за овој висок резултат е популарноста на Monster Hunter Wilds на Capcom, која беше објавена на 28 февруари. Оваа игра само во текот на викендот достигна 1,3 милиони истовремени играчи, соборувајќи ги претходните рекорди поставени од популарни наслови како:
- DOTA 2
- Cyberpunk 2077
- Elden Ring
- Hogwarts Legacy
- Baldur’s Gate 3
- Path of Exile 2
- Бесплатни хитови како Marvel Rivals и Apex Legends
Во моментов, само неколку игри имаат регистрирано повеќе истовремени играчи од Monster Hunter Wilds:
- PUBG – 3,7 милиони
- Black Myth: Wukong – 2,4 милиони
- Palworld – 2,1 милиони
- Counter-Strike 2 – 1,7 милиони
Што следува за Steam во 2025?
Со неколку големи гејмерски наслови кои пристигнуваат оваа година, како:
- Doom: The Dark Ages
- Elden Ring Nightreign
- Assassin’s Creed Shadows
- Borderlands 4
…се очекува Steam да продолжи да ги урива своите рекорди. Покрај тоа, сите со нетрпение го очекуваат GTA 6 за компјутер, за кој се верува дека ќе ги собори сите постоечки рекорди во моментот кога ќе биде објавен.
Извор: B92
-
Македонија1 ден
(ВИДЕО) Јован кој спаси 20 деца во траорната несреќа во Кочани, денес беше пречекан со аплаузи
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за вторник (25 март)
-
Автомобили2 дена
Дали знаете за што служат рачките во автомобилите? Не е тоа што мислите.
-
Скопје2 дена
МВР и АЦВ: Поставена забрана за вршење на било какви операции со воздухоплови без екипаж на следниве места на град Скопје
-
Македонија22 часа
Уште еден регистриран на радар со 104 км/ч, каде по пропис е 40 дозволено!
-
Хороскоп12 часа
Хороскоп за среда (26 март)
-
Спорт20 часа
Пред вечерашниот меч, на денешната седница на УО при ФФМ донесени низа одлуки, меѓунив изгласан е нов генерален секретар – Леонид Јандреоски
-
Скопје2 дена
Посебен режим на сообраќај денеска во Скопје поради протест