Следете не

Автомобили

На 29 ноември доаѓа новиот X8 модел на BMW, заедно со „М“ верзијата на хибриден погон

Објавено пред

на

BMW ги потврди гласините дека подготвува ривал за Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid со својата најава дека новото хибридно возило со висока моќност ќе биде прикажано пред медиумите на Саемот за автомобили во Лос Анџелес на 16 ноември, пред неговата официјална јавност. проекција на 29 ноември.

Баварската компанија наскоро ќе ја круниса својата гама на водечки теренци во форма на моделот X8, кој ќе добие и верзија М со хибриден погон, со што ќе стане најмоќниот сериски автомобил што некогаш го има произведено компанијата од Минхен.

BMW X8 би требало да биде поспортска и поагресивна верзија на X7, а продажбата се очекува да започне следната година.

Иако претходно се мислеше дека X8 ќе добие силуета на купе како што е случајот со X4 и X6, првите шпионски фотографии откриваат дека ќе ја задржи својата квадратна форма, но со малку пониска линија на покривот од X7.

Ова нè води до фактот дека X8 ќе има и три реда седишта, иако BMW сè уште не се изјаснил за ова прашање.

ФОТО/Извор: Luis Quintero Nova.rs / BMW / Revista Motor Twitter

Автомобили

Renault Austral доаѓа, сестринскиот модел на Nissan Qashqai добива достојна замена

Објавено пред

на

Француската компанија го откри името на својот нов SUV модел кој ќе биде замена за Kadjar, а според нив ова име е изведено од латинскиот збор Australis и силно одекнува на многу европски јазици, вклучувајќи го и францускиот, што е особено важно за гордиот бренд.до своите корени.

По воведувањето на Mégane Conquest и новиот Mégane E-TECH Electric, Renault одлучно продолжува да го освојува сегментот C со австралискиот модел.

Австралија е дел од новата палета на компактни теренци на брендот кои комбинираат иновативна поврзана технологија за да пружат еко-возење задоволство. Долг е 4,51 m и удобно може да прими до 5 патници.

Според Силвија Дос Сантос, шеф на стратегијата за дизајнирање на името на моделот во одделот за глобален маркетинг на Renault, името Austral ја комбинира живоста и топлината на јужната хемисфера и бара истражување, што го прави совршено за SUV. „Совршената рамнотежа на гласовите го олеснува изговорот и му дава вистински меѓународен шмек“, додаде таа.

Австралија ќе го замени Каџар во понудата на Рено, а ќе биде претставена пред пошироката публика пролетта 2022 година.

Официјални фотографии и повеќе за новиот модел ќе прочитате на Ауто Експрес ТУКА

ФОТО:  Random Featured picture, by Pexels
Извор: vrelegume.rs

Прочитај повеќе...

Автомобили

Сите нови автомобили ќе мора да имаат систем за ограничување на брзината од јули 2022 година

Објавено пред

на

Уште еден систем ќе стане дел од задолжителната автомобилска опрема веќе во јули 2022 година.

Европската комисија усвои нацрт-регулатива со која се дефинира задолжителното инсталирање уреди за „Интелигентна помош за брзина“ (Intelligent Speed Assistance – ISA) на сите нови возила од 6 јули 2022 година, пишува HAK Magazine.

Моделските генерации на автомобили кои ќе бидат пуштени во продажба пред тој датум нема да мора да имаат темпомат до почетокот на 2024 година.

Прилагодувањето на брзината може да се дефинира со податоците на системот за навигација или системот за препознавање знаци, кој исто така станува се почест кај денешните автомобили. На производителите им останува да обезбедат доверливост на одредувањето на брзината, а на земјите од ЕУ е да се грижат за сообраќајните знаци за ограничување на брзината, посочуваат од Европската комисија.

Системот ISA ќе го извести возачот за максималната дозволена брзина со звучен и хаптички сигнал, а потоа самиот систем автоматски ќе реагира со спречување на пребрзо возење.

Сепак, тоа не значи дека возачот нема да може да вози побрзо бидејќи системот ќе може да го „заобиколи“ ненадејниот притисок на педалата за гас. Имено, се предвидува можност возачот да го деактивира системот, но тој автоматски да се активира секогаш кога ќе го запали моторот. Начинот на кој функционира е, едноставно кажано, како систем старт-стоп.

© /N1Info/
📷 /Unsplash/

Прочитај повеќе...

Автомобили

(ВИДЕО) Се за Застава 101 и нивната автомобилска еволуција на пазарот

Објавено пред

на

Кон крајот на 1960-тите, менаџментот на Застава сакаше да ја комплетира својата гама со возило кое ќе биде помеѓу Застава 750, која беше мал градски автомобил, и Застава 1300, која беше семејна лимузина.

Во тоа време, Fiat веќе беше долгогодишен партнер на производителот на автомобили од Крагуевац, а раководството на Zastava го согледа потенцијалот на новиот модел Fiat 128, кој беше прогласен за Европски автомобил на годината во 1970 година. Кога италијанската компанија направила истражување на пазарот за време на развојот на моделот 128, сфатиле дека европската публика не е подготвена за хечбек формата на каросеријата, па затоа не сакала да експериментира и ја одбила таквата верзија. Челниците на Застава не сакале да произведуваат лиценциран автомобил, но барале италијанската компанија да им го даде правото на проектот за да го сменат по сопствена дискреција.

По долги преговори, Fiat реши да и го даде правото на Zastava на проектот, кој го имаше работното име „Fiat 128 b1“, а тоа беше хечбек варијанта за која се сметаше дека нема успех на европскиот пазар.

На тој начин Zastava 101 стана еден од првите хечбек модели во Европа, а дури подоцна, со доаѓањето на Golf, оваа варијанта на каросеријата стана најпопуларна меѓу производителите на автомобили.

Првата генерација (1971-1979)

Десеттиот јубилеен Меѓународен саем на автомобили во Белград се одржа во април 1971 година и тоа беше прва средба на Застава 101 со југословенската публика.

Сериското производство започна на 16 ноември 1971 година во старите фабрички капацитети бидејќи новата хала се уште беше во изградба, што го успори производниот процес, па дневно се произведуваа само од 30 до 50 автомобили. Производството во новата фабричка хала започна на 25 април 1972 година, што овозможи побрза испорака на автомобили до клиентите.

Рекламата во која Застава 101 се движи без возач е вистинско уметничко дело. Погледнете го видеото.

Застава 101 на самиот почеток на продажбата доби статус на национален автомобил. Списоците на чекање беа многу долги, а фабриката во Крагуевац имаше проблеми и со кооперантите кои доцнеа со испораката на деловите, па во првите години во „Стојадина“ се поставуваа мотори увезени од Италија и Аргентина. Возилото се чекало и до половина година, но и покрај тоа интересот на клиентите бил огромен.

Оваа реклама укажува на тоа колку е пространа Застава 101, па целиот потег е направен во само една тура.

Првично беа достапни две верзии, Standard и De Luxe, а втората имаше црвени детали како седиштето и тепихот, потоа хромирани лајсни и имитација на дрво на контролната табла пред совозачот. Нешто подоцна, стандардниот модел добил решетка за ладилник во форма на саќе и како таков се произведувал до 1979 година.

Реклама во која некој од семејството тајно ја вози Застава.

Втора генерација (1979-1983)

Новата палета на модели 101 беше претставена во текот на 1977 и 1978 година, додека сериското производство започна во 1979 година. Промените беа базирани на Fiat 128 Special од 1974 година, но и на Fiat 128 со две врати. Новиот „Стојадин“ беше достапен во четири верзии: Confort, Mediteran, Special и Super (SC).

Во зависност од возраста, моделот Супер имаше ознака Zastava 101 S (Super) или SC (Super Confort), но во принцип тие беа целосно идентични. Заедно со овие модели започна и производството на верзијата со три врати, која го доби името Медитеран по повод Осмата Медитеранска Игри во Сплит во септември 1979 година.

Основниот модел Confort визуелно беше сосема поинаков од првата генерација, а најмногу се истакна новата решетка на ладилникот со квадратни фарови.

Основната верзија сè уште го задржа моторот од 1.116 кубика и 55 КС, додека моделот Супер разви 64 КС од истиот агрегат.

На врвот на гамата беше верзијата Special придвижувана од мотор од 1.290 кубика кој развиваше 73 КС. Застава започна со производство на 128 во 1980 година, која беше директен конкурент на Стојадин на југословенскиот пазар, но и покрај фактот што 128 беше помодерен и понапреден, побарувачката за 101 продолжи да расте.

Трета генерација (1983-1988)

Инфо ТУКА – Втората генерација на „Кецот“ се произведуваше до средината на 1983 година, кога на пазарот пристигна модернизирана верзија која имаше многу промени преземени од Застава 128. Името на моделот беше сменето, па основната верзија беше Застава 101 GT и подобрен модел Zastava 101 GTL. И двата модела имаа мотори од 1,1 и 1,3 литри, со 55 и 65 КС, соодветно, па во зависност од моќноста на моторот, ја носеа и ознаката GT / GTL 55/65.

Подоцна во 80-тите Застава започна да извезува автомобили на британскиот пазар и поради таа причина беше сменета номенклатурата на моделите. Моделите GT 55/65 станаа 1.1 GX / 1.3 GX, додека верзијата GTL 55/65 беше именувана како 1.1 GLX / 1.3 GLX. Покрај промената на името, имаше и неколку промени на возилото, како што се нови рачки, табла со инструменти, издувни разводи и уште неколку детали. Застава 101 забележа пристоен продажен резултат и на британскиот пазар, каде беше продаден во 27.316 примероци.

Скала (1988-2008)

Застава во 1988 година прослави 35 години од почетокот на производството на автомобили, а во рамките на јубилејните прослави, сите возила добија нови комерцијални имиња. Југо стана Корал, а 101 стана Скала. На тој начин основната верзија стана Skala 55, додека помоќниот модел беше наречен Skala 65.

Покрај промената на името, промени има и возилото, сменета е решетката на ладилникот која сега има сребрени ленти, а влезот на хаубата имал само еден ред отвори за воздух, додека подлабоките пластични браници со црни или хромирани рабови.

Во ова издание, Zastava 101 се произведуваше без значителни промени до 1994 година, кога во сите верзии беа претставени петстепен менувач и нова рачка за стабилизација.

На почетокот на 1990-тите, поради војната во поранешна Југославија, Застава загуби бројни подизведувачи од другите југословенски држави, а санкциите дополнително го осакатија производството и продажбата. На пример, во 1993 година беа произведени само 772 примероци од Zastava 101, но покрај тоа, овој модел беше значително подобрен една година подоцна. Закрепнувањето на производството и извозот по 1996 година делумно ја вратија фабриката во Крагуевац на вистинскиот пат, сè до бомбардирањето на НАТО во 1999 година, кога цел беше и фабриката за автомобили и во таа прилика беа уништени околу 160 илјади квадратни метри производни површини.

Крај на производството

Застава 101 за 37 години производство помина трнлив пат, но стана и легенда на домашната автомобилска индустрија. Последната копија излезе од производната лента на 21 ноември 2008 година и беа произведени вкупно 1.045.458 парчиња од моделот 101 / Skala, како и 228.274 примероци од моделот 128, што значи дека вкупно 1.273.732 примероци од автомобилот базиран на легендарниот Fiat 128. Третина од сите Zastava 101 беа извезени, а овој модел беше популарен не само на Балканот, туку и низ цела Европа, па дури и се склопуваше во Полска.

Застава 101 од еден од најмодерните модели со иновативен дизајн и облик на каросерија прерасна во технички застарен автомобил со најдолго производствено искуство и без санкции и војни веројатно ќе постигнеше уште поголем успех на европскиот пазар. Но, покрај Југото, легендарниот „Стојадин“ е еден од најважните производи не само на Застава, туку и на целата домашна индустрија. Неговиот квалитет можеби беше под знак прашалник, особено во последните години на производство, но за издржливоста на овој модел доволно говори и фактот дека „Кеца“ се уште можеме да ја видиме на улиците додека возиме.

И за крај, погледнете кратко видео кое потсетува на култната експедиција Крагуевац – Килиманџаро во Застава 101.

Извор и Благодарност: Nova.rs
Фото: zastava101klub / insta

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

На денешен денПред 31 минута

На денешен ден: 9 декември

1594.- Роден е шведскиот крал Густаф Адолф, голем војсководец, воен и државен реформатор. Тој успешно ги заврши војните со Данска,...

ХороскопПред 4 часа

Дневен Хороскоп (9 декември) – четврток

ОВЕН Водете сметка да не бидете сам себеси најголем непријател. Лесно може да се впуштите во кредити или позајмици. Партнерот...

МагазинПред 14 часа

Мал пад на цените на криптовалутите од утрово

Пазарот на криптовалути изгуби 0,2 отсто од вредноста во последните 24 часа, па според податоците на веб-страницата Коингеко, капитализацијата денес...

СветПред 14 часа

Кина има најмногу новинари во притвор во светот

Кина е земјата со најмногу новинари во притвор во светот, според новиот извештај на Репортери без граници. Најмалку 127 новинари...

СветПред 14 часа

Инвестициите во европските технолошки стартапи на рекордно ниво

Новиот извештај покажува дека стартапите во европскиот технолошки сектор се повеќе привлекуваат инвеститори со рекордно ниво на инвестиции оваа година,...

ЗанимливостиПред 14 часа

Јапонскиот милијардер стана првиот руски турист во вселената

Јапонскиот милијардер Јусаку Маезава денеска полета до Меѓународната вселенска станица (ISS) во својот прв вселенски лет. Руското вселенско летало Сојуз,...

СветПред 14 часа

ОМИКРОН ВО 57 ЗЕМЈИ Супермутантот се шири низ светот, предупредува СЗО: „Се очекува хоспитализацијата да се зголеми“

Сојот на корона вирусот омикрон е пријавен во 57 земји ширум светот, објави Светската здравствена организација (СЗО). Во неделен извештај...

Временска прогнозаПред 16 часа

Најнови метео вести, викендов дестабилизација на времето..

Денес времето во Македонија ќе биде сончево со мала локална облачност и со слаб до умерен ветер од западен и...

КултураПред 19 часа

Денеска го празнуваме Свети Климент Охридски, наш најголем просветител и учител.

Денеска го празнуваме Свети Климент Охридски, наш најголем просветител и учител. Свети Климент Охридски македонски светец и еден од учениците...

На денешен денПред 1 ден

На денешен ден: 8 декември

1542.- Родена е Мери Стјуарт, шкотската кралица, која подготвила заговор против англиската кралица Елизабета I. 1626.- Родена е шведската кралица...

НАЈЧИТАНИ