Автомобили
На 29 ноември доаѓа новиот X8 модел на BMW, заедно со „М“ верзијата на хибриден погон

BMW ги потврди гласините дека подготвува ривал за Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid со својата најава дека новото хибридно возило со висока моќност ќе биде прикажано пред медиумите на Саемот за автомобили во Лос Анџелес на 16 ноември, пред неговата официјална јавност. проекција на 29 ноември.
Баварската компанија наскоро ќе ја круниса својата гама на водечки теренци во форма на моделот X8, кој ќе добие и верзија М со хибриден погон, со што ќе стане најмоќниот сериски автомобил што некогаш го има произведено компанијата од Минхен.
BMW X8 би требало да биде поспортска и поагресивна верзија на X7, а продажбата се очекува да започне следната година.
Иако претходно се мислеше дека X8 ќе добие силуета на купе како што е случајот со X4 и X6, првите шпионски фотографии откриваат дека ќе ја задржи својата квадратна форма, но со малку пониска линија на покривот од X7.
Ова нè води до фактот дека X8 ќе има и три реда седишта, иако BMW сè уште не се изјаснил за ова прашање.
BMW presentará la X8 a mediados de mes durante el Salón de Los Ángeles y la acompañaría de una versión M con hasta 750 caballos de potencia. (Render: Autocar)https://t.co/uG7q9naVhr pic.twitter.com/bl5NCQj3b8
— Revista Motor (@RevistaMotor) November 6, 2021
ФОТО/Извор: Luis Quintero Nova.rs / BMW / Revista Motor Twitter
Автомобили
Како батериите на местата за полнење можат побрзо да го наполнат секое EV

Немаме доволно енергија на доволно места за да им овозможиме на сите брзо полнење, но ADS-TEC смета дека баферот на батеријата може да го реши тоа.
Инфраструктурата за полнење можеби е поважна за купувањето електрични автомобили отколку за иновациите во самите автомобили: Имањето повеќе места за побрзо полнење може значително да влијае на искуството и перцепцијата на возачите за електричните возила. Но, создавањето на масивна мрежа на изобилство брзо полнење не е тривијален потфат, како што сакаат да истакнат оние што мразат ЕВ: тоа е голем градежен проект речиси со големина на систем на меѓудржавни автопатишта што може да ја надмине достапната моќност во многу области, без разлика колку кабли имате работи или полначи што ги работиш.
„Прашањето всушност не е за комуналната инфраструктура“, рече Џон Тучило, шеф на глобалните корпоративни и владини работи за ADS-TEC Energy. „Навистина се работи за достапната моќност“ што може да се испорача преку сите тие линии и трафостаници. Ако не е доволно да се поддржат голем број приклучоци за брзо полнење, трговските центри, бензинските пумпи и другите партнери ќе бидат заглавени обидувајќи се да ја усогласат нивната побавна технологија за полнење Ниво 2 со растечките очекувања на потрошувачите за брза храна, онлајн нарачки или само Slurpee. Сметањето на возачите да трошат подолго на работата отколку што е потребно за да се прилагодат на побавните времиња на полнење е залог кој губи.
ADS-TEC промовира технологија наречена баферирање на батерии за која вели дека може да ја зголеми моќноста на мрежата на местото на полнење со користење на специјални батерии инсталирани во опремата за полнење што ја поврзувате со вашиот автомобил. Технологијата може брзо да го наполни автомобилот користејќи мрежна струја, што инаку би го поддржало само побавното полнење на ниво 2, што не запали никому косата освен ако не е инсталиран во неговиот дом, сосема поинакво сценарио кога не се применува баферот на батеријата.
„110 киловатите што влегуваат во тампон полначот прават две работи“, рече Тучило: „Тоа создава складирање или енергија во полначот, така што ќе ја зголеми моќта што оди од полначот до [автомобилот]“. технологијата управува со двете задачи на начин што го елиминира времето на застој за да му дозволи на баферот на батеријата да „достигне“. Во видео-интервјуто на Брајан Кули со Џон Тучило, слушнете ја целосната визија за тоа како баферирањето на батериите би ја претворило напрегнатата мрежа во мрежа што е подготвена за какви било електрични возила што можеме да ги фрлиме.
Извор: cnet
Автомобили
BMW се префрла на Android Automotive од следната година

Повеќето возачи со телефони со Android се потпираат на Android Auto во нивните автомобили, се разбира ако е Android Auto поддржан. Постои голема разлика помеѓу проектирање на вашиот паметен телефон на екранот на вашиот автомобил и возило со Android или Android Automotive.
За оние кои не знаат, Android Automotive е комплетен оперативен систем кој се наоѓа на автомобил, додека Android Auto е способноста на вашиот автомобил да проектира функционалност и апликации од вашиот телефон на екранот. Слично како кога имате можност да споделите видео на YouTube на TV или кога TV има оперативен систем Android кој се справува со целиот паметен дел.
Android Automotive станува се попопуларен кај производителите на автомобили, па од 2023 година и BMW ќе се најде на листата на компании кои го поддржуваат. Секако, BMW ќе има своја верзија на корисничкиот интерфејс, која како основа ќе го користи Android Automotive. Ова е голема промена во споредба со претходните Linux верзии на оперативните системи кои сега се инсталирани во автомобилите на BMW од новата генерација.
BMW официјално потврди дека ќе се префрли на Android Automotive, но засега е само познато дека тоа нема да се случи пред март 2023 година, а производителот ќе објави листа на поддржани автомобили.
Главната предност на оперативниот систем Android Automotive е неговата флексибилност и опции за прилагодување. Надвор од вградените апликации на Google како Play Store, Maps и Assistant, не очекувајте BMW веднаш да го прифати изгледот и чувството на Android. Овој производител речиси сигурно ќе направи преодно решение кое нема премногу да отстапува од сегашниот Linux OS.
Исто така, ќе нагласиме дека BMW е една од компаниите која малку поконзервативно пристапи кон соработката со компании како Google. Од летото 2020 година, BMW го претстави Android Auto како опција по долгогодишна поддршка за CarPlay.
Автомобили
Не е крај: од 2035 година се дозволени синтетички горива

Европскиот парламент неодамна ја изгласа одлуката дека од 2035 година на патиштата во ЕУ нема да има нови бензински и дизел мотори и синтетички горива.
Но, во средата навечер се одржа уште еден важен состанок. Министрите за животна средина на ЕУ се сретнаа.
Очигледно, Германија и Италија, како големи членки на ЕУ, успеаја во своето лобирање, па во новиот нацрт беше вклучена и опција со синтетички горива со нула емисија на CO2. Тоа би било спас за дизелите и бензините кои би се продавале по 2035 година, пишува магазинот ХАК.
Исто така, земјите кои се големи производители на автомобили би можеле да заштедат работни места во автомобилската индустрија. Со доминантните електрични автомобили ќе се затвори дел од бизнисот во автомобилската индустрија. Така се отвора простор за развој на синтетички горива и нивна употреба, односно понатамошно производство на бензин и дизел гориво.
Сега мора да се постигне конечен компромис меѓу Европската комисија и Европскиот парламент. Наводно, по состанокот на министрите, Европската комисија одлучила да испрати предлог кој вклучува синтетички горива.
-
Кичево2 дена
Ноќеска на магистралниот пат во Кичево се случила страшна сообраќајна несреќа со жртва
-
Хороскоп2 дена
Дневен Хороскоп (4 јули) – понеделник
-
Хороскоп13 часа
Хороскоп за вторник (5 јули)
-
Кичево2 дена
Вчера во Кичево била пријавена физичка пресметка помеѓу малолетници, додека едно лице настрадало од куче скитник
-
Занимливости1 ден
Во 2022 година исчезнаа 80.000 Bitcoin милионери
-
На денешен ден1 ден
4 јули – На денешен ден
-
Временска прогноза2 дена
Многу топло цела седмица, додека во попладневните часови ќе има активна дестабилизација
-
Временска прогноза1 ден
Останува исто време, многу топло со освежување во попладневните часови – ова се деталите