Автомобили
На овие автомобили најмногу им се враќа километража: Нова студија носи шокантни извештаи за половни автомобили

Кога купувате користен автомобил, една од најважните работи е километражата прикажана на километражата да одговара на реалноста и да не е изменета.
За жал, незаконската практика на „враќање километри“ е почеста отколку што можете да замислите и воопшто не е тешко да се најдат половни возила на продажба чиј километарски часовник е „прилагоден“, особено на нашите простори.
Студијата на службата за истражување на Европскиот парламент покажува дека загубите поврзани со измама со километражата изнесуваат 8,8 милиони евра годишно.
Од CarVertical ни нудат студија во која анализирале дури 1,11 милиони извештаи во последните 12 месеци на 24 пазари, од САД до повеќето европски земји. Во овој извештај се издвоени 10-те автомобили со најголема лажна километража.
10. Ford Mondeo
На десеттото место е Ford Mondeo, а на северноамериканскиот пазар Ford Fusion е еден од автомобилите со најмногу отстранета километража. Извештајот покажува дека 22 отсто од примерите на часовникот имаат помалку километри отколку во реалноста.
9. Audi A6
Веднаш потоа следи седанот од Е-сегментот со знакот со четири прстени, Audi A6, кој ја намалил километражата во 22,2 отсто од случаите.
8. BMW X5
Истото се случува и со BMW X5, кој достигнува 23,4 проценти. Тој е еден од најпопуларните SUV модели на германскиот производител и многу популарно возило на повеќето европски пазари.
7. BMW X6
Се разбира, BMW X6 не заостанува. Всушност, на 23,6 проценти од користените примероци за продажба им е отстранета километражата. Впрочем, тоа е верзија на X5 во купе стил, што значи дека ако едниот е на списокот, другиот ќе биде.
6. Volkswagen Transporter
Едно од најпопуларните и најбараните комбиња во светот. Volkswagen Transporter се користи како службено возило во стотици илјади компании ширум светот, што го прави возило со висока вредност дури и кога се користи. Извештајот сугерира дека 24 отсто од испитаните Transporter биле предмет на неовластено манипулирање на километражата.
5. BMW Серија 7
Доаѓаме до третиот модел на BMW на листата. Во овој случај, тоа е предводникот на оваа марка – серијата 7, премиум седан кој ги комбинира луксузот и удобноста со најновите технолошки достигнувања на пазарот. Сепак, овие случувања не ги спречуваат измамниците да ја поминат километражата во 24,1 отсто од случаите.
4. Ауди А7
Audi A7 е исто така многу посакуван автомобил не само кај оние кои можат да го купат ново, туку и кај оние кои сакаат да го користат. Затоа е вообичаено да се најдат примери чија километража не одговара на реалноста. Студијата за која станува збор утврдува дека во 24,5 отсто од анализираните случаи во 2022 година биле откриени аномалии во нивната километража.
3. Volkswagen Touareg
Третото место, а со тоа и бронзениот медал му припаѓа на Volkswagen Touareg. 1 од 4 Туарези (25,4 проценти) има намалена километража.
2. Ford Mustang
Сребрениот медал оди во рацете на автомобил кој иако е познат низ светот, особено е вообичаен во Соединетите Американски Држави. Станува збор за Ford Mustang, еден од најпознатите автомобили во историјата. Низ шест генерации, моделот беше цел на неоправдани модификации, вклучително и намалена километража. Извештајот покажува дека 25,7 отсто од анализираните примероци биле на цел.
1. Audi А8
Конечно, автомобил со најголема километража, барем оваа година, е Audi A8. Најлуксузниот седан на Audi, кој покажува што може да направи компанијата кога се во прашање достигнувањата во автомобилската индустрија, е миленик и на измамниците кои отстрануваат километри од користените автомобили, со удел од 30,6 отсто.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
Автомобили
(ВИДЕО) „Lexus“ ќе го претстави целосно новиот „ES“ на саемот за автомобили во Шангај

Lexus ќе го претстави целосно новиот ES на претстојниот меѓународен саем за автомобили во Шангај. Деталите за целосно новиот ES, глобален модел кој ги усовршува напредните технологии за електрификација и продолжува да ја развива својата препознатлива тишина и удобност при возењето, ќе бидат објавени на прес-конференција на штандот на Lexus на 23 април.
Додека го чекаме дебито на оваа нова луксузна понуда, Lexus објави тизер видеа клипови кои прикажуваат некои од уникатните дизајнерски елементи, пренесуваат „global.toyota“
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за понеделник (28 април)
-
Хороскоп22 часа
Хороскоп за вторник (29 април)
-
Спорт5 часа
(ФОТО) Денес кичевските ривали „ФК Кичево“ и „ФК Напредок“ одиграа одличен меч од регионалната лига
-
Македонија1 ден
Од ноќеска поскапуваат нафтените деривати, ова е новата цена!
-
Магазин1 ден
„Сите за Кочани – Трчаме заедно!“ – „Денот на Европа“ со хуманитарна трка во седум македонски градови, наменета за погодените од трагедијата во Кочани
-
Занимливости1 ден
Светскиот гигант „Google“ ќе ги враќа вработените во своите канцеларии, работењето од дома ќе стане минато
-
Мобилни уреди1 ден
За новите уреди на „iPhone“, реномираниот бренд би можел да има нов редизајн
-
Македонија10 часа
На пат Гостивар-Тетово возел со 151 км/ч, Полицијата го сопре на радар!