Автомобили
„Пазарот на електрични автомобили ќе пропадне“
„Целта на сојузната влада за 15 милиони електрични автомобили на германските патишта до 2030 година нема да се постигне. Ниту блиску“.
Германија пред една година објави дека до 2030 година на патиштата ќе има 15 милиони електрични возила. Сепак, од денешна перспектива се чини дека ништо нема да излезе од оптимистичката најава.
– Само со многу среќа целта само делумно ќе се постигне – предупреди Фердинанд Дуденхофер, од Центарот за автомобилски истражувања во Дуизбург, кој предвидува само 7,2 милиони нови регистрации до крајот на деценијата.
– Целта на федералната влада за 15 милиони електрични автомобили на германските патишта до 2030 година нема да биде постигната, ниту блиску. Со новите насоки за финансирање електрични автомобили, високите цени на струјата и поскапувањето на батериите, пазарот во Германија ќе пропадне во следните неколку години – изјави Дуденхофер за Политико.
Одлуката на ЕУ да ја забрани продажбата на нови автомобили со SUS мотори од 2035 година врши дополнителен притисок врз преминот кон електрични возила.
Зголемената цена на електричната енергија, исто така, го поткопува аргументот дека е поевтино да се вози електрично возило отколку автомобил со фосилни горива. Дополнително, германската влада од 1 јануари 2023 година ќе ги намали субвенциите за купувачите на електрични возила од 6.000 на 4.500 евра за модели поевтини од 40.000 евра.
Не се исполни ветувањето на поранешната канцеларка Ангела Меркел дадено пред повеќе од десет години дека ќе има милион „чисти“ автомобили на патиштата до 2020 година.
Денес, од околу 50 милиони регистрирани патнички автомобили во Германија, само 1,59 милиони користат електрична енергија, од кои 840.645 се целосно електрични модели, додека останатите се хибриди.
Поради сето горенаведено, планираната цел до 2030 година изгледа неостварлива.
Автомобили
(ФОТО) Произведен последниот легендарен „Bizzarrini 5300 GT“ revival едиција
Две години откако беше првично најавен, серијата Bizzarrini 5300 GT Revival Edition заврши. Последниот произведен примерок беше обоен во зелена Verde Bosco Ventiquatro, за да одговара на наградуваниот оригинал во сопственост на американски колекционер, користејќи го истиот процес што му го даде на Bizzarrini црвената Rosso Corsa користена за победникот на Ле Ман во 1965 година во својата класа.
Според Klix.ba, Bizzarrini 5300 GT е придвижуван од 5,3-литарски V8 мотор, кој развива повеќе од 400 КС, а односот сила-тежина е споредлив со современите суперавтомобили.
– „Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival има за цел повторно да го претстави брендот Bizzarrini во елитата на автомобилскиот свет. Откако го комплетиравме првиот автомобил пред 24 месеци, неуморно работевме за да испорачаме автентични и совршени модели на Revival до најстрасните колекционери на автомобили во светот. Стигнавме до крајот на ова поглавје и подготвени сме за следново, а ова изгледа како уште еден значаен чекор на нашиот пат. Побарувачката за овој автомобил и интересот за нашите идни планови е токму реакцијата што чувствуваме дека брендот Bizzarrini, поврзан со еден од најголемите автомобилски инженери и дизајнери на сите времиња, навистина ја заслужува. Нашето внимание сега е свртено кон развојот на моделот Џото, да испорачаме автомобил повеќе од достоен за ценетиот назив“, изјави Сајмон Базби, директор на Bizzarrini.
Извор: Topgear.com
Автомобили
Toyota напредува со solid-state батериите за електричните возила
Toyota напредува во развојот на батерии за електрични возила.
Во трката за продолжување на животниот век и безбедноста на EV батериите, Toyota доаѓа со најсовремено решение: solid-state батерии. Подготвени да ја надминат долговечноста на традиционалните литиум-јонски батерии, овие иновативни извори на енергија се очекува да ја редефинираат издржливоста и ефикасноста на електричните возила. Оваа ветувачка технологија сигнализира голем скок напред во потрагата по одржлив и сигурен електричен транспорт.
Развојот на батериите на Toyota означува напредок во EV технологијата и потенцијално го продолжува животниот век на батеријата над сегашните 8-10 години на стандардните литиум-јонски батерии. Нудејќи поголема густина на енергија, побрзо полнење и поголема безбедност, овие батерии би можеле драстично да ја зголемат привлечноста на електричните возила бидејќи ветуваат дека ќе траат повеќе од 15 години. Овој потег ја претставува посветеноста на Toyota за иновации во создавањето на потрајно и поефикасно складирање на енергија за иднината на електричната мобилност.
Батериите во цврста состојба се менувач на играта за складирање енергија, елиминирајќи го течниот електролит што се наоѓа во конвенционалните батерии и прифаќајќи алтернатива во цврста состојба. Овој револуционерен дизајн ги минимизира ризиците како што е истекување на електролит и нуди стабилност што може значително да го продолжи животниот век на батеријата. Додека Toyota останува цврсто отворена за точниот животен век на своите батерии во цврста состојба, индустриските аналитичари предвидуваат импресивна издржливост од над 15 години, на голема возбуда на ентузијастите на ЕВ.
Примената на овие батерии не е само технички триумф, туку и стратешки маневар во понатамошното прифаќање на електрични возила на глобално ниво. Како што истражувањето и развојот продолжуваат да цветаат, а индустриските гиганти како Toyota го водат патот, иднината во која доминираат еластични и робусни електрични возила брзо се наближува.
Извор: ytech.news
Автомобили
Volkswagen инвестира 2,5 милијарди евра во Кина
Volkswagen ќе инвестира 2,5 милијарди евра во проширување на производствениот и иновациски центар во кинескиот град Хефеи.
Центарот Хефеи ќе и помогне на компанијата да донесе технологии на кинескиот пазар за 30 отсто побрзо и да произведува целосно електрични возила, изјави членот на управниот одбор на Volkswagen Group Кина, Ралф Брандштатер.
VW се подготвува да произведе два модели на брендот Volkswagen во Кина, кои ги развива во соработка со кинескиот партнер XPENG, објавија вчера, додавајќи дека производството треба да започне во 2026 година.
На крајот на 2022 година, Volkswagen ја загуби „титулата“ на најпродавана марка на автомобили во Кина, која беше узурпирана од домашниот производител на електрични возила BYD. Германската компанија најави голем број нови модели во електрификацијата на кинеското портфолио за да го врати изгубениот удел на најголемиот светски автомобилски пазар.
/SeeBiz
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за четврток (18 април)
-
Кичево10 часа
ОУ Д-р „Владимир Полежиноски“ од Кичево оваа недела ќе биде домаќин на гости од Романија и Полска, додека утре ќе се одржи „Safe Spot Festival“
-
Хороскоп2 часа
Хороскоп за петок (19 април)
-
Кичево7 часа
(ФОТО) Министерот за внатрешни работи Тошковски денес го посети ОВР Кичево, ПО Осломеј и Зајас
-
Хроника12 часа
Вчера во кумановско се случила тешка сообраќајна несреќа, жител од Куманово се здобил со тешки телесни повреди костатирани во комплексот клиники „Мајка Тереза“ во Скопје.
-
Магазин2 дена
Социјалната мрежа X воведува претплата за нови корисници
-
Спорт1 ден
Кралскиот клуб по „пенал рулетот“ обезбеди полуфинале, Начо: „Магична ноќ, за ова се живее“
-
Магазин2 дена
Кинескиот одговор на ChatGPT достигна 200 милиони корисници