Гејминг
Награда од 20.000 долари за секој што ќе го победи Halo 2 на најтешкото ниво
Неодамна на интернет кружи нов предизвик, а во споредба со многумина досега, овој изгледа многу едноставен. Сè што треба да направите е да инсталирате Halo 2, да ја поставите тежината на, се разбира, највисокото ниво и да ја победите оваа видео игра без да изгубите ниту еден живот. Сепак, како што пренесува Котаку, не е сè толку едноставно како што изгледа.
Интригантна понуда
Познатиот YouTuber и стример Чарли Вајт, попознат како Cr1TiKaL (неговиот канал penguinz0 има над 10 милиони претплатници) им постави интересен предизвик на сите оние кои се осмелуваат да поминат малку (повеќе) време во видео играта Halo 2, се со целта да освоите 20.000 долари. Познат по неговите критики „moistmeter“, Чарли ви нуди голема сума на пари ако успеете да го победите Halo 2 без да умрете на највисоко ниво на тежина, со неколку дополнителни проверки.
Вистинското име на ова ниво на тежина во Halo 2 е LASO (Legendary All Skulls On). Тоа е, всушност, мод за видео игра што ја зголемува тешкотијата до навистина незамисливи размери, а овие 20.000 долари во никој случај не би биле лесни пари.
Кои се правилата?
Секој од черепите носи некоја отежнувачка околност и значително го комплицира поминувањето на оваа видео игра. На пример, черепите ја зголемуваат агресивноста на непријателите, ставаат постојана невидливост над нив, ја намалуваат способноста за регенерирање на вашиот штит, даваат помалку муниција, додаваат здравје на непријателите и многу повеќе.
И треба да го поминеш сето тоа одеднаш, без да умреш. Дозволено е користење на различни кратенки и „exploits“ присутни во оваа видео игра (се разбира, не измами). Дополнително, самата транзиција треба да се пренесува во живо, било на Twitch или YouTube, и тоа е отприлика. Првично, овој стример ветил награда од 5.000 долари, но гледајќи колку е тежок предизвикот, го зголемил наградниот фонд за цели 15.000 долари.
Интересни податоци
Треба да се нагласи дека ниту еден човек не успеал да ја победи оваа видео игра на ова ниво на тежина и под условите наведени во овој „облог“. Вклучувајќи го и самиот стример Cr1TiKaLa, 99% од играчите не успеаја успешно да го завршат првото ниво. Затоа овој предизвик ја носи титулата најтежок во видео игрите во моментов. Дали вие би успеале?
Гејминг
Верувале или не: GTA Vice City се игра на рутер TP-Link ВИДЕО
Наклонетоста на гејмерските ентузијасти никогаш не престанува да не воодушевува.
Овој пат, модерите со прекарите Manawyrm и tSYS е пуштија GTA: Vice City на TP-Link TL-WDR4900 v1 WiFi рутер.
Станува збор за рутер кој има 32-битен процесор базиран на архитектурата PowerPC, кој може да се користи за извршување на такви видео игри како Vice City.
Самиот рутер, се разбира, не е способен да ракува со 3D графика, но со него може да се поврзе надворешна графичка картичка ако користите PCIe (во овој случај, тоа е AMD Radeon HD 7470).
Самиот Windows не е дизајниран да работи во оваа средина, па модерите одлучија да користат Linux. Можеби не е совршено, но затоа е многу интересно!
Гејминг
Новите извештаи велат кога ќе излезе следната GTA VI?
Дискусиите за тоа кога GTA VI ќе го види светлото на денот сè уште се во тек, а трејлерот кажа многу друго освен, барем привремено, датумот на објавување.
Потврдено е дека GTA VI ќе излезе некаде во 2025 година, но ништо поконкретно не е кажано. Можеме малку да погодиме врз основа на тоа кога излегоа претходните делови, а благодарение на неодамнешните извештаи можеме дополнително да ја намалиме оваа временска рамка.
Да се вратиме во времето и да видиме во кои месеци се објавени претходните делови. Таму ги имаме GTA: Vice City и GTA: San Andreas во октомври 2002 и 2004 соодветно, потоа GTA IV во април 2008 година и GTA V во септември 2013 година.
Како што можеме да видиме, главно деловите беа објавени во септември или октомври, со единствен исклучок беше GTA IV. Некои навивачи се надеваа дека тука може да се направи исклучок, но тоа тешко дека ќе се случи.
Најновите извештаи покажуваат дека TakeTwo Interactive, компанијата зад Rockstar Studios, ги намалила проекциите за профит за 2025 година од осум на седум милијарди долари.
Најверојатно, оваа загуба од една милијарда е поврзана со доцнењето на објавувањето на видео играта GTA VI. Иако ова не е потврдено, има добри шанси дека GTA VI требаше да излезе порано, па затоа е одложено на есен.
/B92
Гејминг
Популарната „Call of Duty“ Warzone & Modern Warfare III ја враќаат мапата „Verdansk“ на мобилните верзии од 21-ви март
Call of Duty: Warzone Mobile започнува низ целиот свет на 21 март, по ограниченото издание минатата година. Играта за бесплатна игра ќе биде достапна и на iOS и на Android, со мапите на Verdansk и Rebirth Island и заедничка прогресија со Call of Duty: Modern Warfare III и Call of Duty: Warzone на компјутер и конзола.
Копрогресијата значи дека можете да заработите XP на мобилен, што ќе придонесе за нивото на вашиот плеер и борбената пропусница на мобилен, компјутер и конзола. Има и заедничка прогресија на ниво на оружје, така што можете да работите на оружјето XP додека сте мобилни и далеку од вашиот телевизор или монитор.
Картата на Верданск со 120 играчи ќе биде достапна на Call of Duty: Warzone Mobile, вклучувајќи го и Verdansk Gulag, каде што мора да елиминирате противнички играч за повторно распоредување на натпревар доколку ве избришат. Овде е достапен и остров за респаун од 48 играчи, со правила на Resurgence, така што можете слободно да се респеунирате додека еден од вашите соиграчи е сè уште жив. Несомнено оваа мапа е помеѓу најбараните на денешницата според светските анкети, а истата се очекува да се врати и за корисниците, односно гејмерите кои играат преку компјутер или play station.
Можете исто така да пристапите до други карти за повеќе играчи на Call of Duty, вклучувајќи Delivery, Scrapiard и Shoot House – со достапни режими како Team Deathmatch, Kill Confirmed, Domination и повеќе.
Activision додаде и многу приспособувања за мобилното искуство, со поддршка на контролорот доколку сакате да ги избегнете контролите на екранот. Можете исто така да ги прилагодите HUD и виртуелните џојстици, а има дури и режими за изведба или графика исто како игра со конзола.
Раните слики од екранот од верзијата за преглед на Call of Duty: Warzone Mobile покажуваат дека ова не е ваша обична мобилна игра. Нивото на детали и перформанси се споредливи со конзолните верзии на Call of Duty.
Activision ја помина изминатата година поправајќи грешки и собирајќи повратни информации за Call of Duty: Warzone Mobile за време на фазата на ограничено издавање во земји како Австралија, Чиле, Норвешка, Шведска, Германија и Малезија.
„Ова време поминато со нашите играчи со ограничено издание се покажа непроценливо со десетици големи ажурирања, илјадници поправени грешки и додадени нови содржини и функции“, велат од Activision.
Имајќи предвид дека Call of Duty: Mobile беше едно од најголемите мобилни лансирања досега со 100 милиони преземања, Warzone Mobile може да биде уште еден голем хит за Activision. 50 милиони играчи веќе се претходно регистрирани за преземање на Warzone Mobile.
Може да се регистрирате однапред за Call of Duty: Warzone Mobile на главната веб-локација на Call of Duty и ако се регистрирате пред да се појави во светот, ќе отклучите скин, нацрт на оружје, винил и амблем што ќе ги користите во играта.
Извор: TheVerge
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за четврток (28 март)
-
Македонија2 дена
Викендов започнува летното сметање на време, ноќта во недела стрелките на часовникот ги поместуваме еден час по напред
-
Хороскоп4 часа
Хороскоп за петок (29 март)
-
Кичево2 дена
ССНМ во Кичево организира работен состанок со новинари од локални медиуми
-
Кичево8 часа
Во петок сите патишта водат на хуманитарниот концерт за Владо Симјановски, бидете дел и уште еднаш да ја покажеме нашата хуманост на дело!
-
Спорт2 дена
Нова победа на македонската репрезентација до 18 години на силниот меѓународен турнир „Анталија Куп 2024″
-
Lifestyle2 дена
Дали знаете што значи WC?
-
Кичево14 часа
МВР: Вкупно 15 кичевски возила-јавни превозници вчера биле пратени на вонреден технички преглед