Следете не

Автомобили

Најпродаваните автомобили во најголемите европски земји

Објавено пред

на

Реално, има навистина малку глобални автомобили во светот. На пример, Toyota Corolla е најпродаваниот автомобил во историјата на автомобилската индустрија, но во никој случај не е глобален модел.

Неговите перформанси значително се разликуваат на многу пазари, а во Европа никогаш не бил меѓу најпродаваните и најомилените модели.

Golf, од друга страна, е европска икона и втор најпродаван автомобил во историјата, но никогаш не бил во првите редови во Азија и САД. Денес, истото е со повеќето автомобили на пазарот, Европејците купуваат еден автомобил, Американците имаат други омилени, а во Кина најпопуларни автомобили се некои автомобили за кои повеќето луѓе во Европа никогаш не ни слушнале.

Во моментов, единствениот вистински успешен глобален модел кој е ист и подеднакво успешен на сите пазари е Model Y на Tesla.

Но, разликите во вкусовите на возачите не се забележуваат само од континент до континент. Дури и во самата Европа, вкусовите и преференциите на пазарите значително се разликуваат. За да открие колку се големи тие разлики, Ј.Л. се фокусираше на шесте најнаселени европски земји и провери кој автомобил во која од нив е најпопуларен.

Во Германија Golf сè уште е крал

VW Golf се појави на пазарот пред точно 50 години. Долго време не е европски бестселер и забележително падна на европските продажни топ листи. Но, тој сè уште е крал во својата земја. Речиси од почетокот на продажбата, Golf беше на врвот на германската листа на најпродавани автомобили, а така останува и денес.

Единственото нешто што се промени се количините. Во своите најдобри години достигна бројка од 400.000 нови регистрации годишно. Минатата година во Германија беа регистрирани „само“ 81.117 Golf, но и таа бројка беше доволна за одржување на првата позиција пред T-Roc и Tiguan.

Golf не е многу евтин, но во Германија сепак е „институција“, што се потврдува со фактот дека успеа (засега) да спречи тотална инвазија на теренци како единствен класичен компактен на листата на десет најдобри- продажба на автомобили во Германија.

Британците го сакаат Ford, сега е Puma

Иако Ford целосно ја „осакати“ својата европска гама во последниве години со прекин на производството на Fiesta, Mondeo и Focus, тие сепак имаат еден модел кој е доволно добар за да биде најпродаваниот автомобил во Велика Британија. Зборуваме за Puma, која беше најпродавана кола на островот минатата година, а оваа продолжи по тој пат.

Ford е институција во ОК и историски доминира на листата на најпродавани модели во оваа земја во последните неколку децении, со само неколку исклучоци. Меѓутоа, во последните години Британците, збунети од недостигот на нови Ford возила, многу талкаа пред да изберат нов фаворит. Откако Fiesta беше број еден 11 години по ред, Vauxhall Corsa го зазеде првото место во 2021 година, а следната година следеше Nissan Qashqai. Сега има уште еден Ford на врвот.

Французите најмногу сакаат Clio (и 208).

Во Франција, тие всушност немаат јасен фаворит, но претпочитаат француски градски автомобили, а со децении Peugeot и Renault се менуваат на врвот. Така беше и во последните години. Peugeot е на врвот од 2019 година, а минатата година беше претекнат од Clio, кој последен пат беше на врвот во 2019 година и многу години пред тоа.

Но, зошто Renault Clio (и градскиот Peugeot) е толку успешен? Французите, се разбира, купуваат патриотски и економски. Clio е релативно достапен, доволно мал, но прилично голем и многу економичен.

Италијанците сè уште ја обожаваат (одличната) стара Panda

Тешко дека би погодиле да не го напишевме во насловот. Да, малата стара Panda која е на пазарот од 2011 година сè уште е најпродаваниот автомобил во Италија и е веќе 12 години, практично целата кариера, откако го замени Punto на врвот. И додека во другите европски земји Panda е само „минувач на пазарот“, во Италија е вистинска институција.

Но зошто е тоа така? Од слични причини како во Франција. И во Италија се врши локален патриотски и економски шопинг. А пандата, и покрај тоа што Fiat му припаѓа на Stellantis, сепак е типичен „old school“ Fiat, кој Италијанците го ценат. Додуша, тие го ценат шармот и оригиналноста на моделот 500, но Panda е забележливо попрактична, попространа и што е најважно поевтина. Сите овие се фактори за успех кои најдобро се илустрирани со бројките за продажба.

Panda минатата година продаде 102.584 примероци. Втора беше Dacia Sandero со 48.398 примероци. Затоа, не е чудно што со доаѓањето на новата Panda, старата засега нема да згасне. Ќе продолжи да се произведува најмалку до 2026 година под името Pandina.

Во Шпанија, Sandero е на врвот, но…

Тешко е да се открие кој е омилениот автомобил на Шпанците, бидејќи се чини дека тие, за разлика од претходно споменатите земји, немаат јасен фаворит или преференција.

Во ред, можеби Seat е најпопуларниот бренд на пазарот, но дури и тоа е многу сомнително. Во последните шест години, четири различни лидери се сменија на врвот. Seat Leon (2019 и 2020), Seat Arona (2021), Hyundai Tucson (2022) и Dacia Sandero (2023). Leon моментално води оваа година, па ситуацијата би можела повторно да се промени.

Турците сакаат Fiat за кој многу луѓе не знаат што е

Најпродаваниот автомобил во Турција е Fiat Egea. Да, јасно ни е дека многу Европејци никогаш не ни слушнале за тој модел, но тој всушност не е ништо егзотично или специфично за Турција. Egea е всушност турското име за сегашниот Fiat Tipo.

Лесно е да се објасни зошто е толку успешен. Турскиот пазар е многу специфичен по љубовта кон лимузината форма, без разлика дали се работи за мали градски автомобили или големи, „вистински“ лимузини. Друга причина за неговата популарност е фактот што овој автомобил се произведува во Турција, што повлекува одредена доза на локален патриотизам и ниски цени.

 

Автомобили

Renault Mégane се враќа на бензин: повраток кон класиката по ерата на електричните возила

Објавено пред

на

Фото: Václav Pecharc @ unsplash
Фото: Václav Pecharc @ unsplash

По три години целосна електрификација, Renault повторно го разгледува враќањето на бензинските мотори во своите семејни модели Mégane и Scénic. Според најавите, следната генерација на овие автомобили — која се очекува пред крајот на деценијата — ќе понуди комбинација од електрични и хибридни погонски системи.

Новиот извршен директор на групацијата Renault, Франсоа Провост, изјави дека компанијата работи на стратегија за „повраток на поголемите модели“. Тој додаде дека електричните верзии на Renault 4 и 5 се покажале како успешни, но Mégane и Scénic сè уште се борат со продажбата во сегментот на семејни автомобили.

„Поголемите автомобили се еден од нашите приоритети,“ изјави Провост за Auto Express. „Во следниот среднорочен план, развиваме нова платформа што ќе ја поттикне понудата во Ц-сегментот – во срцето на Европа.“

Новата платформа ќе ги обедини идните генерации на Mégane, Scénic, Austral, Espace и Rafale, кои моментално се достапни само како хибридни модели.

Баланс помеѓу електричен и бензински погон

Renault нема намера да се повлече од електричните возила, но сака да понуди поголема флексибилност за купувачите кои сè уште не се подготвени за целосна електрификација.

„Доколку усвојувањето на електричните автомобили се одвива побавно од очекуваното, ќе го надополниме тоа со решенија како плаг-ин хибриди или системи за продолжен домет,“ изјави Фабрис Камболив, извршен директор на брендот Renault.

Камболив додаде дека е поверојатно Renault да се одлучи за систем сличен на Nissan e-Force, каде што моторот со внатрешно согорување не ги придвижува директно тркалата, туку ја полни батеријата.

Освежување пред новата генерација

До излегувањето на новите модели со мотори со внатрешно согорување, Renault ќе се обиде да ја зголеми продажбата на актуелниот Mégane преку неколку надградби.

Првата е редизајнирана верзија на моделот, која веќе е забележана во тестирање под камуфлажа. Дополнително, можно е зголемување на капацитетот на батеријата — над сегашните 60 kWh со опсег од 468 км.

За споредба, Scénic користи батерија од 87 kWh со автономија до 622 километри, а новиот Nissan Leaf, кој дели технологија со Mégane, нуди батерија од 75 kWh и опсег од околу 600 километри.

Извор: Index

Прочитај повеќе...

Автомобили

(ВИДЕО) „Tuning Car Show“ во Прилеп доби нова димензија со видеата на тимот од „Autodonia“

Објавено пред

на

©porta.mk

Традиционалниот „Tuning Car Show“ во Прилеп дефинитивно е еден од најпрестижните манифестации за сите љубители на автомобилизмот. На 11-ти октомври традиционално се одржа и овогоднинешното издание под покровителство на Општина Прилеп и останатите спонзори.

Вообичаено забележителни се многу видеографи, доста компании кои овој настан знаат и умеат да го пренесат, но токму нас, впечатлив пренос на овој настан ни остави „Autodonia“. Неуморните дечки на чело со Nenad Kaevik. Дечкото е специјализиран за изработка на визуелно импресивни и високо функционални дигитални решенија. Вистински љубеник на автомобилизмот кој успева на секој битен настан да биде прв.

Во оваа прилика од нашиот медиум упатуваме честитка за успешна работа, а вие не чекате уште веднаш посетете го неговиот бизнис инстаграм профил ТУКА – верувајте има што да видите, за повеќе информации за неговата работа и портфолио погледнете ТУКА

Промо видео од „Tuning Car Show“ – Прилеп:

Прочитај повеќе...

Автомобили

Volvo го прекинува производството на моделот V90 — последниот примерок оди во музеј

Објавено пред

на

Фото: Remy Lovesy @ unsplash
Фото: Remy Lovesy @ unsplash

По девет години и речиси 250.000 произведени примероци, Volvo официјално го прекина производството на моделите V90 и V90 Cross Country. Со тоа, уште еден од најелегантните каравани на пазарот заминува во историјата.

Класата на каравани веќе подолго време полека исчезнува, заменета со SUV модели кои доминираат во продажбата. Според порталот Carscoops, шведскиот производител Volvo Cars го стави крајот на производството на V90 и неговата надградена верзија V90 Cross Country по речиси една деценија на пазарот. Иако оваа одлука беше најавувана веќе неколку години, за многу љубители на класичните каравани ова е тажен момент.

Volvo го лансираше V90 во 2016 година, а дизајнот доби суптилно освежување во 2020 година. И денес, моделот изгледа модерно и префинето, со типичен скандинавски стил. Во текот на својот животен циклус, V90 понуди богата палета на мотори — од 2.0-литарски турбодизел со 148 коњски сили, до турбополнет и компресорски бензинец со 316 КС, па сè до plug-in хибрид со импресивни 455 КС.

Вкупно беа произведени околу 250.000 примероци, а последниот V90 нема да биде ставен во продажба. Наместо тоа, Volvo го додаде во својата колекција Heritage, каде ќе биде изложен во музејот „Светот на Volvo“ (World of Volvo) во Гетеборг. Таму ќе стои рамо до рамо со легендарни модели како Volvo 145, Volvo 960 и Amazon P220.

Судбината на V90 беше неизвесна веќе подолго време. Кон средината на 2023 година, Volvo објави дека ќе ја прекине продажбата на моделите V90, S90, S60 и V60 на британскиот пазар, во рамките на транзицијата кон SUV возила. Сепак, помалку од една година подоцна, поради зголемената побарувачка, компанијата повторно ги врати V60 и V90 во продажба во Велика Британија.

Со престанокот на производството на V90, моделот V60 останува единствениот караван во понудата на Volvo. Но, бидејќи сегашната генерација е на пазарот од 2018 година, не е сигурно колку долго ќе опстои. Се шпекулира дека Volvo би можел целосно да се збогува со караваните по моделската 2026 година, завршувајќи една славна ера што го направи брендот светски препознатлив.

Извор: BUG

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Македонија4 часа

Пријави за навивачи на мечот помеѓу Силекс и Шкупи за пораки и скандирања со навредлива содржина

На 10.11.2025 на стадионот во Кратово, за време на одигрување на фудбалскиот натпревар помеѓу ФК „Силекс“ од Кратово  и ФК...

Фото: Václav Pecharc @ unsplash Фото: Václav Pecharc @ unsplash
Автомобили5 часа

Renault Mégane се враќа на бензин: повраток кон класиката по ерата на електричните возила

По три години целосна електрификација, Renault повторно го разгледува враќањето на бензинските мотори во своите семејни модели Mégane и Scénic....

Фото: Mariia Shalabaieva @ unsplash Фото: Mariia Shalabaieva @ unsplash
Магазин5 часа

SoftBank го продаде целиот свој удел во Nvidia за 5,8 милијарди долари

Јапонскиот технолошки конгломерат SoftBank објави дека целосно го продал својот удел во Nvidia за 5,83 милијарди долари, со што ја...

Фото: Jonas Leupe @ unsplash Фото: Jonas Leupe @ unsplash
Магазин5 часа

Како да го забрзате вашиот стар Android телефон без да купувате нов

Наместо веднаш да трошите пари за нов телефон, пробајте неколку едноставни чекори што можат повторно да го направат вашиот Android...

Фото: ubeyonroad @ unsplash Фото: ubeyonroad @ unsplash
Магазин5 часа

Apple развива 100MP сензор со LOFIC технологија: iPhone ќе се доближи до професионалните камери

Apple работи на развој на свој CMOS сензор со LOFIC технологија и резолуција од 100 мегапиксели, кој ветува динамички опсег...

Временска прогноза8 часа

Од утре целосна стабилизација на времето ширум Македонија, ова се деталите

Под влијание на висок воздушен притисок (Антициклон) и на стабилна и сува воздушна маса од утре (среда 12 ноември) па...

Хороскоп17 часа

Хороскоп за вторник (11 ноември)

ОВЕН Работа – Пред вас е малку потежок месец, полно со искушение што се однесува до работата и работната атмосфера. Бидете...

Кичево19 часа

На градскиот плоштад во Кичево и оваа година ќе блесне хуманитарниот „Божиќен Базар“ покрај најубавиот украс „Витлеемската Пештера“

Почитувани кичевчани, драги сограѓани. Со голема радост преку нашиот медиум како главен медиумски покровител, вашиот кичевски крик кој од 2017-та...

Здравје и убавина22 часа

Домашен напиток од свежи билки против болки во Бубрезите од бубрежните камења

Бубрезите се еден од најважните органи во човечкото тело, а нивната здравствена состојба е клучна за целокупното функционирање на организмот....

Спорт22 часа

Аталанта го разреши од должноста досегашниот тренер Иван Јуриќ

Аталанта го отпушти 50-годишниот хрватски стратег Иван Јуриќ по само 11 одиграни натпревари во Серија А, еден ден по поразот...

НАЈЧИТАНИ