Автомобили
Mercedes (се уште) не се откажува од бензинските и дизел моторите

Mercedes ги коригираше сопствените планови во врска со електричните автомобили. Што значи ова за иднината, а што за планираната зелена транзиција во секторот патен транспорт?
Целта беше амбициозна: Mercedes планираше да произведува само електрични автомобили од 2030 година.
Следната година германскиот производител планираше да продаде ист број чисто електрични автомобили и хибриди како возила со класичен мотор со внатрешно согорување.
Mercedes е многу далеку од постигнување на таа цел. Стратегијата за целосна транзиција кон електричните автомобили ја „погреба“ лично шефот на Mercedes Ола Келениус во февруари годинава, а компанијата од Штутгарт го суспендира и поставувањето на нова платформа за електрични возила.
„Во наредните години ќе ги има и двете: електрични автомобили и ултрамодерни електрифицирани модели со внатрешно согорување.
И ако побарувачката е доволно висока, ќе ги има длабоко во триесеттите години на овој век“, рече Келениус пред две недели на Генералното собрание на компанијата – и со тоа уште еднаш јавно ја призна можеби најголемата погрешна пресметка во поновата историја на Mercedes.
Продажбата на електрични автомобили стагнира
Уделот на целосно електричните автомобили во вкупниот број регистрирани нови возила во првиот квартал од годинава во Mercedes изнесува околу десет проценти – исто како и лани. Со хибридите, е-автомобилите на Mercedes сочинуваат околу 10 отсто од глобалниот биланс, што е многу далеку од прокламираното (50 отсто) до 2025 година.
И тоа има последици: компанијата го запре развојот на нова платформа за електрични возила. Во автомобилската индустрија, платформите се нешто како градежни комплети, во кои се создаваат нови автомобили.
Досега, платформите за електрични возила и класичните модели со внатрешно согорување беа исти – без разлика дали се работи за бензин, дизел, електрични модели или хибриди, сè се работеше на иста подвижна лента.
Основната конструкција беше иста за сите модели, а во зависност од типот на возилото, во нив беше вграден соодветен погон.
Платформата „MB.EA-Large“ требаше да го промени тоа и да овозможи за прв пат дури и голем луксузен модел да се состави од темел во верзија со е-мотор и тоа со зголемување во ефикасност, на пример во доменот на подобри, посилни батерии.
Тоа беше амбициозна инвестиција во иднината на компанијата – но и скап проект. Премногу скапо за сегашните податоци за (слабата) продажба на електрични модели.
Неизвесната иднина на електромобилноста
За германскиот јавен сервис од Mercedes беше потврдено дека компанијата во секој случај сака да инвестира во електрична мобилност во иднина.
Во моментов, како што беше официјално објавено, во прашање е само споменатата платформа, но не и електричните автомобили како такви. Mercedes, како што е потврдено, ќе продолжи со понатамошен развој на батерии, мотори или софтвер.
Mercedes всушност само го следи трендот во автомобилската индустрија. Дури и BMW, по сопствено признание, не се откажува од моторите со внатрешно согорување, слична е ситуацијата и со Volkswagen (VW). И ова и покрај фактот што продажбата на Volkswagen е значително подобра од Mercedes.
Несигурност на клиентите
Производителите на автомобили реагираат само на желбите на клиентите, вели автомобилскиот експерт Фердинанд Дуденхефер во интервју за ARD. А клиентите во моментов се прилично неизвесни – поради постапките на политичарите, вели тој.
„Има многу негативни пораки кои доаѓаат од политичката сфера, поради тие пораки клиентите станаа повнимателни“, вели Дуденхефер.
Како пример, тој го наведува ненадејното суспендирање на субвенциите за електрични автомобили од страна на федералната влада. Тоа беше пред Божиќ минатата година.
Вреди да се спомене и медиумската помпа со која изјавата на шефицата на Европската комисија, Урсула фон дер Лајен, беше придружена со фактот дека веќе донесената забрана за продажба на бензински и дизел мотори од 2035 година во ЕУ треба да биде се преиспита.
Сето тоа негативно се одразува на продажбата на е-возила, додава германскиот експерт.
Кој се плаши од кинески електрични автомобили?
Дополнително, во автомобилската индустрија има неизвесност поради претстојниот трговски конфликт со Кина.
Вашингтон веќе воведе казнени тарифи од 100 проценти за е-возилата од Кина, поради можното нарушување на пазарната конкуренција. Во ЕУ има се погласни барања да се следи примерот на Американците.
Експертите, сепак, предупредуваат на можноста за таканаречена „спирала на казнени тарифи“: доколку Кина воведе и специјални царини, што би можело да има значителни последици за германските производители на автомобили.
Имено, Кина е можеби најважниот единствен пазар во моментов – особено во секторот за електромобилност.
Автомобили
Ништо од заедничката интеграција на автомобилските брендови „Honda, Nissan и Мitsubishi“

Јапонските производители на автомобили Honda, Nissan и Mitsubishi велат дека ги финализираат разговорите за деловна интеграција. Упатени извори велат дека зделката пропаднала затоа што од Nissan мислеле дека може да ги диктираат условите од договорот како да се еднакви на Хонда. Немаше шанси Хонда да дозволи какво било спојување каде што пропаднатата марка ќе има гласови 50/50 за новата споена компанија. Хонда отсекогаш се залагала за донесување одлуки со мнозинство, без разлика дали тоа е 60/40 или 70/30.
Договорот исто така пропадна бидејќи Nissan сè уште не покажа визија или цел за излез од кризата во која се наоѓа.
Трите компании постигнаа основен договор пред три месеци за продолжување на дискусиите врз основа на рамката утврдена во Меморандумот за разбирање што Нисан и Хонда го потпишаа на 1-ви август во врска со почетокот на стратешкото партнерство фокусирано на разузнавањето и електрификацијата.
Во текот на целиот процес, Nissan и Honda се вклучија во дискусии за разгледување на различни можности и опции. Во исто време, деловното опкружување и за компаниите и за пошироката автомобилска индустрија брзо се промени, а темпото на технолошките иновации продолжи да се забрзува.
Меморандумот за разбирање помеѓу Nissan и Honda имаше за цел да послужи како опција за одржување на глобалната конкурентност и двете компании да продолжат да испорачуваат поатрактивни производи и услуги за клиентите ширум светот.
Но, пред десетина дена протекоа информации дека е тешко да се очекува да се постигне договор, а тоа денеска се потврди, пренесува SEEbiz.еu
Автомобили
Од овие грешки кои ги правиме, можни се големи проблеми на рачниот менувач на вашиот автомобил

Рачниот менувач може да се расипе поради повеќе причини, од кои неколку се поврзани со грешки направени од самите возачи. Ако не ја притиснеме доволно силно спојката при менување брзини, може да се појави звук кој личи на стругање, објаснува техничкиот советник на Хрватскиот автомобилски клуб Марин Морава за списанието ХАК.
– „Ако ова ви се случува првпат, веројатно нема да има штетно влијание врз правилното функционирање на преносот. Честото повторување на овој настан може да го оштети синхрониот прстен на преносот, каде што често се случува ова дејство“, посочува тој.
Со ова оштетување станува невозможно да се изедначи бројот на вртежи меѓу двете вратила за полесно и без пречки да се менуваат брзините, додава Морава.
– „Возачот ќе го почувствува овој проблем при менувањето брзини како зголемување на отпорот при поместување на рачката на менувачот при вклучување на брзината, заедно со присуството на механичко крцкање во менувачот. Се препорачува да се обратите до сервисен центар што е можно поскоро со ваков вид на дефект“, вели тој.
– „Може да има метални струготини во маслото за менувачот, кои се предизвикани од неправилно абење при менување брзини. Преостанатите метални струготини ги оштетуваат лежиштата и запчаниците на менувачот, а во најлош случај можно е целосно оштетување на менувачот и губење на погонот на возилото“, вели Морава.
Што може да се случи ако префрлиме од, да речеме, шеста во втора брзина со голема брзина, прашуваат колегите од б92.нет
– „Отворена е можноста за надминување на максималната брзина на моторот, што секако може да биде штетно за механиката на моторот до степен да предизвика големи механички оштетувања“, заклучува Морава.
Извор: b92.net
Автомобили
Продажбата на автомобили Tesla значително падна во пет клучни европски земји во јануари

Продажбата на автомобили Tesla во јануари годинава значително се намали во пет европски земји, при што најголем пад е забележан во Франција, каде продажбата се намали за дури 63 отсто, објавија француските медиуми.
Освен во Франција, пад на продажбата на електрични возила Tesla е забележан и во:
- Шведска – 44 отсто
- Норвешка – 38 отсто
- Холандија – 42 отсто
- Обединетото Кралство – 12 отсто
Според RFI, еден од главните фактори за овој пад е тоа што Tesla нема лансирано нов модел од 2021 година, кога беше претставен Model Y. Во меѓувреме, конкуренцијата од Европа и Кина излезе со серија нови електрични возила, кои се подостапни и подобро прилагодени на барањата на локалните пазари.
Извор: Tajung
-
Кичево2 дена
„Супра Психолошкиот Центар“ во соработка со кичевската ПЗУ „Супра Медика“ организира бесплатно пријавување на луѓе за поддршка на болни од малигни заболувања
-
Хороскоп7 часа
Хороскоп за петок (14 февруари)
-
Кичево2 дена
Полициски службеници од ОВР Кичево одржаа едукативни работилници во ООУ „Санде Штерјоски“, на тема „Булинг и сајбер булинг“
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за четврток (13 февруари)
-
Здравје и убавина15 часа
Киселини во желудник: Седум намирници за спас кои ја гасат „огнената“ болка
-
Временска прогноза2 дена
Доаѓа снежен бран на високите места, најпрво ќе резултира со дожд со умерен интензитет
-
Lifestyle2 дена
Како да се спречи губењето на колаген? 6 едноставни навики за поздрав изглед
-
Lifestyle2 дена
Прополис и топол пијалок – природен начин за чистење на белите дробови и синусите