Следете не

Автомобили

Mercedes (се уште) не се откажува од бензинските и дизел моторите

Објавено пред

на

Mercedes ги коригираше сопствените планови во врска со електричните автомобили. Што значи ова за иднината, а што за планираната зелена транзиција во секторот патен транспорт?

Целта беше амбициозна: Mercedes планираше да произведува само електрични автомобили од 2030 година.

Следната година германскиот производител планираше да продаде ист број чисто електрични автомобили и хибриди како возила со класичен мотор со внатрешно согорување.

Mercedes е многу далеку од постигнување на таа цел. Стратегијата за целосна транзиција кон електричните автомобили ја „погреба“ лично шефот на Mercedes Ола Келениус во февруари годинава, а компанијата од Штутгарт го суспендира и поставувањето на нова платформа за електрични возила.

„Во наредните години ќе ги има и двете: електрични автомобили и ултрамодерни електрифицирани модели со внатрешно согорување.

И ако побарувачката е доволно висока, ќе ги има длабоко во триесеттите години на овој век“, рече Келениус пред две недели на Генералното собрание на компанијата – и со тоа уште еднаш јавно ја призна можеби најголемата погрешна пресметка во поновата историја на Mercedes.

Продажбата на електрични автомобили стагнира

Уделот на целосно електричните автомобили во вкупниот број регистрирани нови возила во првиот квартал од годинава во Mercedes изнесува околу десет проценти – исто како и лани. Со хибридите, е-автомобилите на Mercedes сочинуваат околу 10 отсто од глобалниот биланс, што е многу далеку од прокламираното (50 отсто) до 2025 година.

И тоа има последици: компанијата го запре развојот на нова платформа за електрични возила. Во автомобилската индустрија, платформите се нешто како градежни комплети, во кои се создаваат нови автомобили.

Досега, платформите за електрични возила и класичните модели со внатрешно согорување беа исти – без разлика дали се работи за бензин, дизел, електрични модели или хибриди, сè се работеше на иста подвижна лента.

Основната конструкција беше иста за сите модели, а во зависност од типот на возилото, во нив беше вграден соодветен погон.

Платформата „MB.EA-Large“ требаше да го промени тоа и да овозможи за прв пат дури и голем луксузен модел да се состави од темел во верзија со е-мотор и тоа со зголемување во ефикасност, на пример во доменот на подобри, посилни батерии.

Тоа беше амбициозна инвестиција во иднината на компанијата – но и скап проект. Премногу скапо за сегашните податоци за (слабата) продажба на електрични модели.

Неизвесната иднина на електромобилноста

За германскиот јавен сервис од Mercedes беше потврдено дека компанијата во секој случај сака да инвестира во електрична мобилност во иднина.

Во моментов, како што беше официјално објавено, во прашање е само споменатата платформа, но не и електричните автомобили како такви. Mercedes, како што е потврдено, ќе продолжи со понатамошен развој на батерии, мотори или софтвер.

Mercedes всушност само го следи трендот во автомобилската индустрија. Дури и BMW, по сопствено признание, не се откажува од моторите со внатрешно согорување, слична е ситуацијата и со Volkswagen (VW). И ова и покрај фактот што продажбата на Volkswagen е значително подобра од Mercedes.

Несигурност на клиентите

Производителите на автомобили реагираат само на желбите на клиентите, вели автомобилскиот експерт Фердинанд Дуденхефер во интервју за ARD. А клиентите во моментов се прилично неизвесни – поради постапките на политичарите, вели тој.

„Има многу негативни пораки кои доаѓаат од политичката сфера, поради тие пораки клиентите станаа повнимателни“, вели Дуденхефер.

Како пример, тој го наведува ненадејното суспендирање на субвенциите за електрични автомобили од страна на федералната влада. Тоа беше пред Божиќ минатата година.

Вреди да се спомене и медиумската помпа со која изјавата на шефицата на Европската комисија, Урсула фон дер Лајен, беше придружена со фактот дека веќе донесената забрана за продажба на бензински и дизел мотори од 2035 година во ЕУ треба да биде се преиспита.

Сето тоа негативно се одразува на продажбата на е-возила, додава германскиот експерт.

Кој се плаши од кинески електрични автомобили?

Дополнително, во автомобилската индустрија има неизвесност поради претстојниот трговски конфликт со Кина.

Вашингтон веќе воведе казнени тарифи од 100 проценти за е-возилата од Кина, поради можното нарушување на пазарната конкуренција. Во ЕУ има се погласни барања да се следи примерот на Американците.

Експертите, сепак, предупредуваат на можноста за таканаречена „спирала на казнени тарифи“: доколку Кина воведе и специјални царини, што би можело да има значителни последици за германските производители на автомобили.

Имено, Кина е можеби најважниот единствен пазар во моментов – особено во секторот за електромобилност.

Автомобили

Tesla го повлекува Cybertruck по петти пат

Објавено пред

на

Tesla ќе го реши проблемот преку далечинско ажурирање на софтверот.

Tesla повторно повлече над 27.000 сајбер камиони . Ова е петти пат електричниот пикап да биде повлечен во последната година.

Националната управа за безбедност на сообраќајот на автопатите (NHTSA) издаде повлекување поради доцнење во снимките од камерата наназад. Доцнењето на камерата не му дозволи на возачот да види што има зад него во законски предвидените две секунди, „зголемувајќи го ризикот од сообраќајна несреќа“. Ова е официјално известување за повлекување.

Според извештаите, проблемот со дисплејот на камерата е предизвикан од софтверска грешка во системот на Cybertruck. Некои возила не успеаја да го завршат процесот на исклучување пред да се рестартираат. Ова предизвика забележливо доцнење на сликата од камерата за рикверц, до осум секунди . Досега не се пријавени несреќи или повреди како резултат на овој софтверски проблем. Tesla објавува софтверско ажурирање за да го реши проблемот со доцнењето на екранот на камерата.

Ова отповикување е само последно во серијата известувања и прашања за овој проект. Tesla во април објави дека мора да ја одложи испораката на Cybertruck поради проблеми со педалата за гас. Ова доведе до едно од нејзините најозлогласени отповикувања подоцна истиот месец поради лепливите педали за гас.

Доцнењето на испораката доведе до уште едно повлекување на Cybertruck во јуни поради проблеми со моторот и облогата на бришачите на шофершајбната. Неколку сопственици на Cybertruck, вклучително и оние кои штотуку го земаа возилото, изјавија дека бришачите не функционираат.

Дури и виртуелните верзии на Cybertruck мораа да се закрпат набргу откако беа објавени . Cybertruck се појави во Fortnite како дел од промоцијата „Summer Road Trip“, но неколку играчи пријавија чудна грешка при обидот да го трансформираат возилото во пикап со потпис на Tesla. Epic Games подоцна објави нова верзија за грешката.

Извор: Engadget

 

Прочитај повеќе...

Автомобили

Европски земји со најстроги казни за брзо возење

Објавено пред

на

Терминот „тешка нога“ се однесува на возачи кои имаат навика да возат многу побрзо од дозволената брзина и тие се широко распространет проблем во многу земји. Сепак, некои од нив се поуспешни во борбата со ваквите возачи.

Според Форбс, во 2020 година, несреќите поврзани со пребрзо возење сочинувале 11.258 од 38.824 сообраќајни несреќи, што претставува 29 отсто од сите сообраќајни несреќи во таа година.

За почеток, да забележиме дека САД, на пример, имаат некои од најблагите закони за патишта во светот, втори по Јужна Африка. Земјите кои имаат една од најстрогите казни ни доаѓаат од Европа .

CarBuzz состави листа врз основа на сериозноста и обемот на пристапите за брзо возење . Земјите кои едноставно нудат казни и ништо друго не се вклучени во оваа листа и покрај тоа што имаат строги закони за безбедност на патиштата.

Данска

Данска има релативно високи казни за брзо возење, особено во урбани или населени области. Ограничувањето на брзината за населени места е нешто помало од 30 км/ч, а ако се надмине таа граница со 20 км/ч ќе следува казна од 615 евра, а над 40 км/ч со глоба од 885 евра.

Данскиот закон исто така вели дека ако ја надминете границата, било во населено место или на автопат, возачката дозвола ќе ви биде одземена безусловно, за период од шест месеци до 10 години.

Франција и Монако

Франција и Монако имаат исти сообраќајни закони, кои се релативно благи во споредба со остатокот од светот. Нема варијации во казните за различни прекршоци за брзо возење. Без разлика дали се работи за брзо возење во населено место или на автопат, казната ќе биде приближно 140 евра.

Франција и Монако имаат мали казни, но она што ги разликува законите за брзо возење во Франција и Монако е фактот што тие испраќаат луѓе во затвор за повеќекратни прекршоци за брзо возење.

Друг интересен аспект од пристапот на двете земји кон брзото возење е нивната реакција кон странците. Доколку странецот биде фатен како возеше со брзина поголема од дозволената, полицијата може да го одземе возилото и да го натера лицето да плати казна на лице место или да му се одземе возачката дозвола и да му биде забрането да вози во Франција.

Иако казната може да се подмири, враќањето на одземениот автомобил може да биде тешко бидејќи судовите мора да утврдат колку е сериозен прекршокот.

Така, на пример, тие можат да го удвојат ограничувањето на брзината во населено место. Како резултат на тоа, автомобилот може да не биде вратен на сопственикот, па дури и да се продаде на аукција.

Фактор што ја зголемува веројатноста да бидете фатени како возите со голема брзина е широката мрежа на камери за брзина од околу 5.000 со речиси илјадници лажни камери низ целата земја.

Швајцарија

Швајцарија е чекор над Франција и Монако бидејќи е една од ретките земји во Европа што ќе испрати возач во затвор поради пребрзо возење.

Земјата е позната по своите строги закони и нивното спроведување. Ограничувањето на брзината за населени места е 50 km/h, додека максималната брзина е поставена на 120 km/h за автопат.

Максималната казна што може да се добие е 570 евра, што се смета за предупредување и се издава доколку се надмине дозволената брзина за 18 км/ч.

Сè што е над тоа ќе резултира со едномесечно суспендирање на лиценцата, со забрзување до 40 км/ч веројатно ќе резултира со суспензија на лиценцата од минимум три месеци.

Во најтешките случаи, брзината поголема од 40 km/h ќе резултира со затворска казна од најмалку една година. Еден од интересните делови на законите за брзо возење е тоа што казните се засноваат на оданочливиот приход и богатство, па оние со подлабок џеб може да добијат казна која ја надминува вредноста на возилото.

Норвешка

Норвешка е позната по пристапот кон брзо возење. Норвешкиот закон е исклучително строг кога се работи за брзо возење. Оваа земја има најниски ограничувања на брзината во Европа.

Не треба да изненадува што казните во Норвешка се високи, со минимална казна од 720 евра за прекршоци што се случуваат на автопатите. Во градовите и населените места се зголемува цената на изречените казни. Доколку ве фатат како возите со 20 km/h над дозволената брзина во населено место, ќе бидете казнети со 960 евра. Максималната казна што може да ја добие човек е 1.200 евра.

Брзината со која некој ќе ја надмине границата зависи од тоа дали ќе му биде одземена лиценцата или ќе биде испратен во затвор. Брзините кои одредуваат дали вашата возачка дозвола ќе биде суспендирана варираат во зависност од областа.

Во населените места ограничувањето на брзината е 30 km/h. Ако некој биде фатен како вози 55 km/h, тогаш возачката дозвола може да му биде одземена најмалку од три месеци до три години.

Она што ќе ве одведе во затвор е возењето 75 км/ч во станбена зона и тоа ќе привлече безусловна затворска казна од најмалку 18 дена. Покрај тоа, прекршувањата може да резултираат и со минимум 30 часа општествено корисна работа

Извор: N1Info
Прочитај повеќе...

Автомобили

Кога е најдобро време да го продадете вашиот автомобил?

Објавено пред

на

Неколку фактори влијаат на тоа дали добивате пари за вашиот автомобил колку што очекувате. Еве што велат експертите.

При продажба на половно возило, еден од најважните податоци за потенцијалниот купувач е километражата.

Генерално, се верува дека автомобилите почнуваат да се расипуваат на околу 200.000 километри, што би значело дека се стари приближно 10 години, пренесува N1 Словенија.

Како што велат од Словенечкиот автомобилски сојуз, најдобро е да се продаде пловечки автомобил пред поголеми сервиси или некои предвидени големи трошоци за поправка.

Ако сакате да добиете добри пари за вашиот автомобил, најдобро е да почнете да размислувате да го продадете некаде околу 120.000 километри, вели Петер Кавчиќ од словенечкиот АМЗС.

Сепак, тој додава дека ако редовно го одржувате вашето возило, километражата не е толку важна – тоа, секако, значи дека го одржувате како што ви препишал производителот.

Покрај километражата, на тоа колку пари би можеле да добиете за вашиот автомобил може да влијае и годишното време – најдобро е да го продадете во март, април и мај. Од друга страна, не толку поволни месеци се јули, август и декември.

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Театар12 часа

Во четврток во Кичево и Гостивар доаѓаат неповторливите „Солзи и Смеа“ со премиерата „Ја Мишките“

Овој месец популарните тв ликови од “Солза и смеа” ја започнуваат својата голема турнеја, а покрај сите градови доаѓаат во...

Хороскоп22 часа

Хороскоп за сабота (12 октомври)

ОВЕН Заробени сте во вител на комплексни енергии кои се на патот на вашиот напредок во животот. Тие можат да...

Спорт1 ден

(ГАЛЕРИЈА) „Четири од четири“ за екипата на ФК „Кичево“ која денес оствари убедлива победа во Ресен против екипата на ФК „Преспа“

Празничниот ден го заокружуваме со многу фудбал, односно нашата екипа ФК „Кичево“ во рамките на четвртото коло од регионалната лига...

Магазин1 ден

Јапонија ги добива првите USB4 2.0 кабли во светот, со неверојатни брзини

Неодамна беше лансиран стандардот USB4, кој донесе брзина на пренос на податоци до 40 Gbps, но сега и ова е...

Магазин1 ден

Револуција за гејмерите на Android: игрите на Xbox директно во апликацијата од ноември

Почнувајќи од ноември, корисниците на Android ќе можат да купуваат и да играат игри на Xbox директно преку апликацијата Xbox . Веста доаѓа откако...

Магазин1 ден

TikTok најави отпуштања

Платформата за социјални медиуми TikTok во кинеска сопственост отпушта вработени како дел од ремонт на операциите за модерирање на содржината....

Магазин1 ден

OpenAI има кредитна линија од 4 милијарди долари и финансирање од 6,6 милијарди долари

Ова финансирање треба да го одржи ChatGPT. ChatGPT е исклучително скап за одржување OpenAI мора да има пристап до голема...

Магазин1 ден

Samsung објави нов премиум Chromebook со поголем екран

Помина околу една година откако Google за прв пат ја објави својата иницијатива Chromebook Plus, хардвер од повисоко ниво кој...

Автомобили1 ден

Tesla го повлекува Cybertruck по петти пат

Tesla ќе го реши проблемот преку далечинско ажурирање на софтверот. Tesla повторно повлече над 27.000 сајбер камиони . Ова е петти...

Автомобили1 ден

Европски земји со најстроги казни за брзо возење

Терминот „тешка нога“ се однесува на возачи кои имаат навика да возат многу побрзо од дозволената брзина и тие се...

НАЈЧИТАНИ