Автомобили
Речиси никој не сака електричен Mercedes

Mercedes заврши уште еден месец со катастрофална продажба на електрични модели. Во Mercedes беа полни со оптимизам кога ја лансираа серијата на електрични модели EQ. На сцената пристигнаа EQB, EQE и EQS, а првичниот ентузијазам беше проследен со пад.
Глобален пад на продажбата на електричниот Mercedes
На глобално ниво, Mercedes продаде 503.600 возила во третиот квартал со раст во Америка и благ пад на продажбата во Европа. Од друга страна, Азија забележа значителен пад на продажбата. Најголем удар забележаа најскапите модели, особено класата S, според сега воспоставеното правило поради пад на кинескиот пазар од цели 13 отсто. Вкупниот квартален пад во тој врвен сегмент е 12 отсто.
Сепак, електричните возила забележаа најголем пад. Mercedes во третиот квартал од годинава продал 46.900 електрични возила, што е пад од цели 31 отсто во однос на годината пред тоа.
Електричните BMW во пораст
Во исто време, BMW забележа драстичен пораст на продажбата на електрични возила. На глобално предизвикувачки пазар, BMW Group ја зголеми продажбата на целосно електрични возила за 19,1 отсто во првите девет месеци, со вкупно 294.054 доставени електрични возила на клиентите.
Во тој период, продажбата на целосно електрични модели на марката BMW се зголеми за 22,6 отсто, на 266.151 возило. Марката MINI, исто така, ја зголеми продажбата на целосно електрични возила за 54,3 проценти во третиот квартал, испорачувајќи 16.536 единици на клиентите.
Праведно е да се каже дека глобалната продажба на BMW се уште е во пад, со 540.882 продадени примероци, што е пад од 13 отсто на квартална основа. Ова ги става BMW и Mercedes во слична позиција на кумулативно ниво со годишен пад на продажбата од околу 5 проценти.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
Автомобили
(ВИДЕО) „Lexus“ ќе го претстави целосно новиот „ES“ на саемот за автомобили во Шангај

Lexus ќе го претстави целосно новиот ES на претстојниот меѓународен саем за автомобили во Шангај. Деталите за целосно новиот ES, глобален модел кој ги усовршува напредните технологии за електрификација и продолжува да ја развива својата препознатлива тишина и удобност при возењето, ќе бидат објавени на прес-конференција на штандот на Lexus на 23 април.
Додека го чекаме дебито на оваа нова луксузна понуда, Lexus објави тизер видеа клипови кои прикажуваат некои од уникатните дизајнерски елементи, пренесуваат „global.toyota“
-
Кичево16 часа
(ФОТО) „Атва Маркети“ во Кичево отвори нова пекара со највкусниот асортиман на бели пецива
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за сабота (26 април)
-
Кичево14 часа
ОВР Кичево во текот на вчерашниот ден со полни раце работа!
-
Кичево1 ден
На регионалниот пат Кичево-Осломеј вчера се случила сообраќајна несреќа помеѓу две пмв
-
Временска прогноза17 часа
Попоски овјави метео прогноза за 1- мај
-
Македонија1 ден
Кривична пријава против тројца полициски службеници од Полициската станица Кочани за пожарот во дискотеката Пулс
-
Хороскоп4 часа
Хороскоп за недела (27 април)
-
Скопје1 ден
Лишен од слобода мотоциклист кој удри малолетничка во Скопје