Следете не

Автомобили

Речиси никој не сака електричен Mercedes

Објавено пред

на

Извор: Unsplash

Mercedes заврши уште еден месец со катастрофална продажба на електрични модели. Во Mercedes беа полни со оптимизам кога ја лансираа серијата на електрични модели EQ. На сцената пристигнаа EQB, EQE и EQS, а првичниот ентузијазам беше проследен со пад.

Глобален пад на продажбата на електричниот Mercedes

На глобално ниво, Mercedes продаде 503.600 возила во третиот квартал со раст во Америка и благ пад на продажбата во Европа. Од друга страна, Азија забележа значителен пад на продажбата. Најголем удар забележаа најскапите модели, особено класата S, според сега воспоставеното правило поради пад на кинескиот пазар од цели 13 отсто. Вкупниот квартален пад во тој врвен сегмент е 12 отсто. 

Сепак, електричните возила забележаа најголем пад. Mercedes во третиот квартал од годинава продал 46.900 електрични возила, што е пад од цели 31 отсто во однос на годината пред тоа. 

Електричните BMW во пораст

Во исто време, BMW забележа драстичен пораст на продажбата на електрични возила. На глобално предизвикувачки пазар, BMW Group ја зголеми продажбата на целосно електрични возила за 19,1 отсто во првите девет месеци, со вкупно 294.054 доставени електрични возила на клиентите. 

Во тој период, продажбата на целосно електрични модели на марката BMW се зголеми за 22,6 отсто, на 266.151 возило. Марката MINI, исто така, ја зголеми продажбата на целосно електрични возила за 54,3 проценти во третиот квартал, испорачувајќи 16.536 единици на клиентите.

Праведно е да се каже дека глобалната продажба на BMW се уште е во пад, со 540.882 продадени примероци, што е пад од 13 отсто на квартална основа. Ова ги става BMW и Mercedes во слична позиција на кумулативно ниво со годишен пад на продажбата од околу 5 проценти. 

Автомобили

Toyota ја менува стратегијата: Зголемено производство во Кина до крајот на деценијата

Објавено пред

на

Toyota, јапонскиот автомобилски гигант, планира значително да го зголеми своето производство во Кина, со цел да ги врати изгубените позиции на најголемиот светски пазар за автомобили. Според три извори, компанијата планира да произведува најмалку 2,5 милиони возила годишно до крајот на деценијата, со можност оваа бројка да достигне и три милиони возила.

Промена во стратегијата

Оваа амбициозна цел сигнализира значајна промена во стратегијата на Toyota, која во последниве години беше потисната од домашни играчи како BYD, што брзо го зазедоа кинескиот пазар и почнаа агресивно да се прошируваат на странските пазари.

Зголемено производство

Планираното зголемување на производството во Кина би претставувало раст од 63% во однос на рекордните 1,84 милиони возила произведени во 2022 година. Во 2023 година, Toyota произведе 1,75 милиони возила во Кина. Компанијата веќе ги информирала своите добавувачи за оваа цел, испраќајќи јасна порака дека планира да ги зајакне своите односи со азискиот гигант за да обезбеди континуирано снабдување.

Подготовка за локализирано производство

„Со оглед на интензивната конкуренција на кинескиот пазар, ние постојано разгледуваме различни иницијативи“, соопштија од Toyota, истакнувајќи дека имаат намера да произведуваат „се подобри и подобри автомобили“ за кинеските купувачи.

За да ја зголеми ефикасноста, Toyota сака да постигне поблиска соработка меѓу своите производствени и продажни одделенија во Кина. Компанијата ќе работи со кинеските партнери за да го оптимизира производството и да ги задоволи преференциите на локалните потрошувачи.

Фокус на електрични возила

Toyota, исто така, има намера да го пренесе развојот на технологијата за електрични автомобили на своите работници во Кина. Според двајца извори, оваа стратегија ќе им овозможи на компанијата да ги искористи локалните знаења и искуства, што е од клучно значење за подобро разбирање на преференциите на кинеските потрошувачи.

Оваа нова стратегија на Toyota би можела да и помогне на компанијата да се врати во трката на кинескиот пазар, кој станува сè поконкурентен и доминиран од домашните производители на електрични возила.

Извор: The Wall Street Journal

Прочитај повеќе...

Автомобили

Audi и новите трендови: Зошто повеќе нема забавни автомобили?

Објавено пред

на

Audi не планира да враќа спортски автомобили како TT и R8, кои веќе се минато за брендот. Наместо тоа, фокусот е на профитабилните SUV модели, бидејќи пазарните трендови покажуваат дека теренците продолжуваат да доминираат. Ако ја посетите германската веб-страница на Audi, ќе најдете 12 различни SUV модели, од компактниот Q2 до луксузниот Q8, во бензински, дизел, хибридни и електрични верзии. Но, вистинските спортски автомобили се исчезнати од понудата.

Зошто Audi се откажува од спортските автомобили?

Падот на продажбата на спортски автомобили и порастот на популарноста на теренците се главните причини зошто Audi не планира да лансира нови спортски модели. Според Питер Страдвијк, продукт менаџер на Audi Australia, компанијата ги следи глобалните трендови и ја прилагодува својата понуда според побарувачката.

„Теренците продолжуваат да растат во последните години и тоа е насоката во која се движиме,“ вели Страдвијк. Некои модели, како дериватите Sportback на одредени SUV модели, имаат одредени спортски карактеристики, но тоа не е исто како да имате TT или R8.

Промени во моделите: Крај за купе и кабриолет варијантите

Новата генерација на A5, која е наследник на моделот A4, нема да има купе верзија со две врати. Тоа значи дека Audi веќе не нуди ниту купе ниту кабриолет, по затворањето на производството на A3 Cabriolet пред неколку години. Во меѓувреме, Audi планира да ја претстави следната генерација на Q5 Sportback на крајот на овој месец, кој ќе биде поскап и помалку практичен дериват на Q5.

SUV моделите на тест

Не сите SUV модели на Audi ќе опстанат. Компактниот Q2 се повлекува од пазарот по само една генерација. Компанијата планира да ја продаде својата фабрика во Брисел и да го прекине производството на Q8 E-Tron поради слабата продажба.

Во меѓувреме, Audi се здружи со кинеската компанија SAIC за лансирање на нов бренд во Кина, со три електрични модели кои ќе бидат достапни од 2025 година. Логиката налага дека барем еден од овие модели ќе биде SUV, иако првиот концепт изгледа како голем караван.

Економската ситуација го диктира правецот

Според Џеф Манеринг, директор на Audi Australia, компанијата е претпазлива во вложувањата во нови проекти поради економските предизвици во 2024 година. Тековните конфликти на Блискиот Исток и Украина дополнително влијаат на бизнисот. Audi моментално бележи пад на продажбата од 10,9% до септември, што го отежнува инвестирањето во спортски автомобили од мала серија.

Мерките за штедење кои ги спроведува Volkswagen Group — матичната компанија на Audi — значат дека спортските автомобили нема да бидат приоритет. Audi сега се фокусира на модели кои носат поголем профит, што значи дека иднината на брендот ќе биде исполнета со SUV и електрични возила.

Извор: Carsales

Прочитај повеќе...

Автомобили

Возачите на Volvo EV почнуваат да ги користат суперполначите на Tesla

Објавено пред

на

Возачите на електричните возила на Volvo наскоро ќе можат да ги користат Tesla Superchargers на повеќе од 17.800 станици низ САД и Канада. Ова значително ќе го олесни наоѓањето станици за полнење, иако Volvo веќе нуди пристап до десетици илјади брзи полначи.

Полнење преку апликацијата Volvo Cars и Google Maps

Почнувајќи од 18 ноември, сопствениците на Volvo EV ќе можат да ги лоцираат и користат Tesla Superchargers преку апликацијата Volvo Cars или вградената Google Maps. Полнењето и плаќањето ќе бидат овозможени директно преку апликацијата, што ќе обезбеди дополнителна погодност за корисниците.

Потребен е адаптер NACS

Сепак, постои мал предизвик за сопствениците на постарите модели на Volvo EV. За да се користат Tesla Superchargers и другите полначи според North American Charging Standard (NACS), ќе биде потребен адаптер. Овој адаптер чини 230 долари и ќе може да се нарача од овластените дилери на Volvo. Испораките започнуваат на 18 ноември, но адаптерите за моделот EX30 ќе бидат достапни подоцна.

Бесплатен адаптер за новите модели

Volvo планира да го вклучува адаптерот како стандардна опрема при купување на новите модели како што се EX90 водечки SUV, EX40 и EC40, почнувајќи од верзиите кои ќе излезат во 2025 година.

Поддршка за Tesla Supercharger и NACS

Volvo објави во јуни 2023 година дека ќе ги поддржи Tesla Supercharger и NACS, што го прави еден од многуте производители кои се залагаат за унифициран стандард за полнење на електрични возила во Северна Америка.

Ова е значаен чекор кон поедноставување на инфраструктурата за полнење и подобрување на искуството на сопствениците на електрични возила.

Извор: Engadget

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Македонија1 час

Од утре започнува законската одредба за поседување зимска опрема

Од петок – 15 ноември до 15 март задолжително треба да поседувате пропишана зимска опрема, согласно одредбите утврдени во Правилникот...

Временска прогноза6 часа

Започнаа врнежи од дожд, на повисоките места истото ќе премине во снег, ова се денешните детали

Под влијание на влажна и студена воздушна маса од север, која е во склоп со висинскиот циклонски систем кој се...

Хороскоп13 часа

Хороскоп за четврток (14 ноември)

ОВЕН Not seeing a widget? ( More info ) Решението на ситуацијата која ве мачи може да биде многу добро...

Спорт15 часа

Милевски и Димитриевски со позитивна енергија го дочекуваат утрешниот меч против Летонија

Во пресрет на утрешниот натпревар против Летонија од 5. коло во групата од Лига на нации, прес-конференција одржаа селекторот на...

Македонија18 часа

СВР Охрид вчера одржа состанок со надлежни субјекти по повод зимската сезона

Во врска со престојната зимска сезона 2024/2025 година, СВР Охрид вчера (12.11.2024 година), одржа работен состанок со надлежните субјекти од...

Спорт22 часа

Македонската женска репрезентација ги доби противниците од групата 6 и Ц лигата во рамките на Лигата на нации

Македонската женска А репрезентација на извлекување во УЕФА за новото издание на Лигата на нации за противници ги доби селекциите...

Магазин1 ден

Notepad нема да биде ист повторно: Програмата што постои од 1983 година добива голема промена

Microsoft продолжува да ја проширува употребата на вештачка интелигенција во своите алатки, овој пат вклучувајќи го и Notepad. Овој текст-уредувач,...

Свет1 ден

Википедија под зголемена контрола во Индија

Судските постапки против Википедија во Индија продолжуваат, бидејќи земјата се стреми кон поголема контрола врз содржините на платформата. Министерството за...

Магазин1 ден

5 работи што треба да ги проверите пред да купите паметен часовник

Паметните часовници повеќе не се само додаток за љубителите на технологијата – тие станаа клучна алатка за продуктивност, лично здравје...

Хроника1 ден

Трагедија во Охрид: Во сообраќајка ноќеска загина тинејџер, додека неговиот сопатник е тешко повреден

На 13.11.2024 во 01.15 часот, на регионалниот пат  Охрид – Св. Наум, во близина на охридската населба „Елешец“, патнички автомобил...

НАЈЧИТАНИ