Автомобили
Не се случило 25 години: Tesla пред BMW и Mercedes

BMW не успеа да го повтори успехот четврта година по ред.
Во Америка, по правило, германските премиум марки, најчесто BMW и Mercedes, се менуваат на листата на најпродавани луксузни автомобили, а ним им се придружува и Lexus. Сите останати се далеку зад себе.
Така беше додека не дојде Tesla, кој во суштина го промени балансот на силите.
Не само што Tesla е најпродаваниот луксузен бренд во САД, туку има и далеку подобра продажба од второпласираниот BMW. И тоа во годината во која се појавија дополнителни проблеми во синџирот на снабдување, пад на акциите на Tesla за 60 отсто и општа стагнација на пазарот на нови автомобили.
Во таква атмосфера, Tesla продаде 491.000 автомобили во Америка, додека BMW го освои второто место со 332.388 продадени примероци. Третото место го зазеде Mercedes со 286.764 продадени возила, а потоа Lexus со 285.704. Следат Audi, Cadillac, Acura и Volvo со значително помала продажба.
Ова е прв пат по 25 години најпродаваниот луксузен бренд на пазарот на нови автомобили во Америка да биде домашен производител.
Да споменеме и како Tesla ја заврши 2022 година со испорачани повеќе од милион автомобили
/Auto News.
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хроника2 дена
Утрово кичевчанец со секира уби татко, неговата мајка е во неконтактибилна состојба
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за понеделник (12 мај)
-
Скопје2 дена
Кривична пријава против турски државјанин за обид за убиство во Скопје, одреден му е притвор
-
Хороскоп4 часа
Хороскоп за вторник (13 мај)
-
Македонија1 ден
МВР ќе поднесе кривична пријава за мачење животни, по видеото истакнато во јавноста
-
Храна10 часа
Истражување покажа со која храна здравите луѓе го започнуваат денот
-
Скопје10 часа
СВР Скопје со акциска за мотоцикли и велосипеди
-
Кичево14 минути
„ЕВН Кичево“ денес на терен, следните кичевски села ќе бидат без електродистрибуција во домаќинствата