Автомобили
Tesla значително ги намалува цените на ЕВ во САД и Европа

Моделот Y Long Range е означен со неверојатни 20.500 долари вклучувајќи го федералниот даночен кредит.
Клиентите без сомнение ќе бидат задоволни од овие иновации
По постојано зголемување на цените во изминатите неколку години, Tesla сега драстично ги намалува цените на своите возила во САД и Европа. Ова е очигледен обид на компанијата да ја зголеми продажбата. Цената за најевтиниот EV Model 3 RWD падна од 46.990 долари на 43.990 долари. Тогаш, цената за моделот Y Long Range сега е за 20 проценти пониска. Цената сега падна од 65.990 долари на 52.990 долари. Моделот Y Long Range добива околу 7.500 долари федерални даночни кредити, така што конечниот пад на цената ќе биде 20.500 долари, или над 30 проценти.
Потоа, цените на останатите модели, вклучувајќи ги и Model S и Model X се значително пониски. Исто така, во Германија цените на Model 3 и Model Y се намалени за меѓу 1 и 17 отсто, а паднаа и во Австрија, Швајцарија и Франција.
За да го добијат попустот од 7.500 долари, купувачите ќе треба да ги нарачаат автомобилите пред средината на март, кога се очекува тој да биде преполовен. Даночните намалувања се однесуваат на теренци со цена под 80.000 долари и автомобили под 55.000 долари. Моделот Y спаѓа во двете категории, во зависност од бројот на седишта, што значи дека одредени модели со 5 седишта не се квалификуваа.
Маск ги објави промените минатиот месец
На крајот на минатата година, според извештаите, инвентарот на автомобили на Tesla се зголеми по години на одлична продажба. Прво беше прикажано со извештаи во Кина, а потоа и во САД. Tesla неодамна ги намали цените во Кина, а потоа одби да ги врати парите на клиентите кои се пожалија. Цената за Model 3 сега започнува од 229.900 јуани или 33.425 долари.
Потенцијалните купувачи несомнено ќе бидат задоволни од ваквата вест. Првично, моделот 3 требаше да чини 35.000 долари. Потоа, со постојани зголемувања, достигна цена од 46.990 долари објавена во март 2022 година.
Минатиот месец Маск рече дека „радикалните промени во каматните стапки“ влијаат на достапноста на возилата и дека Tesla потенцијално ќе ги намали цените на автомобилите.
Извор: Engadget
Автомобили
Golf повеќе не е број 1, но VW сè уште гори во Европа

И покрај фактот што по неколку децении неговиот модел повеќе не е европски бестселер, Volkswagen останува неприкосновен лидер на Стариот континент.
Според последните податоци кои ги објави Jato Dynamics, минатата година на европскиот пазар (30 земји) се регистрирани 11,3 милиони нови автомобили. Тоа е најниската бројка од 1985 година, а во споредба со 2019 година (пред пандемијата), падот е неверојатни 29 проценти.
И додека најбараниот модел беше Peugeot 208, што се однесува до марките, Volkswagen се уште е на врвот, а по него се Toyota и двете германски премиум марки Mercedes и BMW.
Во 2022 година, Volkswagen продаде речиси 1,2 милиони возила во Европа (тоа значи само марката, а не целата групација VW), додека Toyota изби на одличното второ место со испорачани 766.000 автомобили.
Интересно е што на позициите 3 и 4 се две премиум марки, Mercedes и BMW, со по околу 650.000 продадени возила во 2022 година.
Листата на првите пет ја заокружува споменатиот Peugeot, кој минатата година на клиентите во Европа им испорача околу 624.000 автомобили.
Погледнете ја листата на топ 15 најбарани автомобилски марки во Европа:
Автомобили
Електричниот Audi RS6 ќе пристигне следната година

Гласините беа точни, бидејќи во Инголштад потврдија дека следната година ќе пристигне верзијата на Audi RS6 со електричен погон.
Шефот на одделот за дизајн на Audi, Марк Лихте, потврди дека првиот електричен Audi RS6 ќе биде базиран на моделот A6 e-tron, но, според легендарното име што ќе го носи, ќе има препознатлива форма на каросеријата на караванот, пошироко тркало. поголеми бандажи и значително поголема моќност.
Лихте рече и дека шефовите на Audi се ентузијасти за скиците на првиот RS6 кој ќе се движи само со електрични мотори, а се споменува дека одговорот на Audi на слично замисленото Porsche Taycan Sport Turismo ќе има повеќе од 700 коњски сили и ќе биде оптимална комбинација на перформанси и практичност.
Во Инголштад не се откажуваат од планот според кој Audi веќе нема да произведува автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2026 година, но Лихте потврди дека во одделот на Audi Sport на големо ги подготвуваат последните неколку „бензински“ RS модели кои ќе биде спектакуларно.
Извор: Klix.ba
Автомобили
Изгледа дека електричните автомобили не се толку исплатливи

Во Македонија сè уште не полетале електричните автомобили. Одвреме-навреме на нашите патишта можете да видите хибрид или автомобил Тесла, но не можеме да кажеме дека тоа е честа појава. Од друга страна, во нешто поразвиените, да не зборуваме за побогатите земји, електричните автомобили се сè попопуларни и сопствениците се повеќе избираат да ги заменат традиционалните автомобили со електрични модели.
Има многу причини за тоа, од загадување на животната средина, до перформанси, до профитабилност. Сепак, новите макроекономски услови се одразија на цената на традиционалните горива, но и на електричната енергија, што доведе до интересен пресврт, пренесува FoxBusiness.
Електричните автомобили се во неволја
За прв пат по години, на сопствениците на традиционални автомобили им чини помалку гориво (електрична енергија) отколку сопствениците на електрични автомобили. Како што цените на горивото полека се нормализираат, цените по километар се на страната на традиционалните автомобили, вели аналитичарот на консултантската компанија Anderson Economic Group AEG.
Трошоците за возење 100 милји во автомобил на бензин/дизел се намалија за повеќе од 2 долари во октомври, ноември и декември 2022 година. половина од денот.
Анализата на трошоците на AEG ги разгледа основните енергетски трошоци за бензин, дизел и електрична енергија, како и патните такси, дополнителни трошоци направени од пумпи или полначи за електрични возила и трошоците за возење до пумпата. Трошоците се пресметани за возила кои надминуваат 20.000 километри годишно.
Бензинот и дизелот попрофитабилни
Анализата покажа дека во четвртиот квартал од 2022 година, типичниот возач на автомобил од средна класа во САД плаќал околу 7 долари гориво за својот автомобил за 100 километри возење. Тоа беше околу 20 центи поевтино од она што го плаќаше возачот на електричен автомобил од средна класа за струја за полнење на своето возило дома, и околу 2 долари помалку од она што го плаќаат возачите на електрични автомобили кога ги полнат своите возила на брзи полначи на пумпите.
Тажната вистина е дека, освен ако не возите скапи луксузни електрични автомобили, губите пари секој пат кога ќе полните во споредба со автомобилите на бензин/дизел, велат експертите.
/Benchmark
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за недела (5 февруари)
-
Хороскоп14 часа
Хороскоп за понеделник (6 февруари)
-
Временска прогноза1 ден
Еве какво време не очекува во текот на седмицата, сончеви периоди со засилен северен ветер, додека наутро температурите….
-
Македонија2 дена
На ГП Деве Баир жители на Бугарија недолично се однесувале и се обиделе физички да ја нападнат полицијата
-
Занимливости17 часа
Неколку трикови успешно покажани за откажување на пушењето цигари
-
Свет2 дена
Илон Маск на суд ги победи акционерите на „Tesla“
-
Кичево21 минута
Во Кичево вчера најмногу казни за пречекорување на брзина..
-
Скопје23 часа
Утре посебен режим на сообраќај во Скопје