Магазин
Netflix сè повеќе инвестира во спортски настани

Во конкурентниот свет на спортски пренос во живо, Netflix прави уште еден чекор во арената.
Во јули, медиумскиот гигант ќе емитува боксерски меч меѓу легендарниот борец Мајк Тајсон и личноста на социјалните мрежи, кој стана боксер Џејк Пол, кој е 30 години помлад од Тајсон. Ова ќе биде прва професионална борба на Тајсон по 19 години – а раководството на Netflix го наплаќа настанот, како и другите програми во живо, како „културни моменти“ релевантни не само за гледачите, туку и за огласувачите.
Рекламирањето е еден од најновите текови на приходи на Netflix, а компанијата во писмо до акционерите во април рече дека се обидува да ги зголеми рекламите и да ги направи „позначаен придонесувач“ во бизнисот.
Netflix претходно ги заштити своите инвестиции во спортови во живо, разликувајќи ги своите потфати во областа – како што е договорот за лиценцирање од 5 милијарди долари со WWE – како „спортска забава“. Но, во последниот извештај за заработката во април, ко-извршниот директор Тед Сарандос рече дека Netflix „не е антиспортски, туку профитабилен раст“. Тој посочи дека под соодветни околности, компанијата би можела да го прошири своето спортско програмирање во живо.
„Нашата Северна ѕвезда е да го зголеми ангажманот, приходите и профитот, и ако најдеме можности да го поттикнеме сето тоа, ќе го направиме тоа преку постојано зголемен избор на квалитетна забава“, рече Сарандос, според CNBC.
„Значи, кога и ако се појават тие можности, да можеме да дојдеме и да го направиме тоа – што се чувствуваме како да сме го направиле во нашиот договор со WWE – ако можеме да ја повториме таа динамична и други работи, вклучително и спортот, сигурно ќе го разгледаме нив.”
Netflix неодамна беше домаќин на неколку други еднократни спортски настани во живо поврзани со документарни серии. Тој го пренесуваше во живо „Netflix Cup“ минатиот ноември, каде што се соочија тркачите на Формула 1 и професионалните голфери, како и „The Netflix Slam“ во март, на кој имаше тениски ѕвезди како Рафаел Надал. Компанијата, исто така, се потпира на живи комични емисии, емитувајќи мноштво настани, вклучително и неодамнешното печење на Том Брејди.
Но, Netflix наскоро би можел да го направи својот најхрабар спортски потег досега: стекнување на правата за ексклузивно емитување на два NFL натпревари на Божиќ следната сезона, според Puck.
Netflix тргнува на „намерен пат“ за да се обиде да го разбере исходот и потенцијалните придобивки од спортското програмирање во живо, според Марти Конвеј, доцент на Универзитетот Џорџтаун. Конвеј предава курсеви за спортско лидерство и менаџмент, а поголемиот дел од својата кариера го помина како извршен директор за маркетинг за два тима од бејзбол од главната лига.
„Тоа е она што веројатно го тестираат овде, бидејќи поминуваат низ различни спортови, тенис, бокс, голф… Каква публика добиваат и каков одговор има на пазарот за реклами кога излегуваат на пазар со овие типови можности?“, рече Конвеј.
Аналитичарот на Нидам, Лаура Мартин, рече дека мисли дека спортските потфати на Netflix ќе го зголемат профитот.
„Постои класа на огласувачи кои сакаат да се занимаваат со спорт, па тоа го проширува нивниот дофат на одредени рекламни долари“, рече Мартин. И има огласувачи кои Netflix може да ги привлече со ваква содржина „што не може да ги добие на друг начин“, додаде таа.
Netflix може дури и да ги надмине своите врсници во спортски стриминг, според Брендон Кац, стратег за индустријата за забава во Parrot Analytics. Огромната продавница на содржини на компанијата може да помогне да се задржат гледачите кои можеби се претплатиле само на спортови во живо, рече тој, а знаењето на Netflix за својата ниша публика навистина може да ги зголеми насочените реклами.
Иако растот на нивото на рекламирање е бавен, Кац рече дека огласувачите генерално остануваат возбудени за долгорочниот потенцијал на Netflix. Од јануари 2024 година, нивото на Netflix поддржано од реклами имаше повеќе од 23 милиони месечни активни корисници.
„Мислам дека сè уште постои силен, силен афинитет за платформата на долг рок – верувам дека огласувачите го гледаат наопаку“, рече тој.
Конвеј рече дека мисли дека Netflix неизбежно ќе се нурне подлабоко во спортовите во живо, како што беше случај со многу услуги за стриминг, вклучувајќи ги и оние во сопственост на Apple, Amazon, Disney и Warner Bros. Discovery.
/PcPress
Lifestyle
Еве колку често треба да ја миете косата во лето: Ќе бидете шокирани

Експертите препорачуваат дека миењето коса секој ден во лето може да биде корисно, особено во топлите месеци.
• Зошто секојдневно миење?
Заменик-главниот медицински службеник во AXA Health Insurance објаснува дека ако страдате од алергии на полен, кои се чести и во лето, секојдневното туширање со топла (но не врела) вода ќе ви помогне да ја заштитите кожата. Препорачливо е користење хипоалергенски сапуни и шампони.
• Совет од трихолог
Менди Бухнер, сертифициран трихолог, нагласува дека ако многу пливате или се потите, миењето коса секој ден е добра пракса. Важно е скалпот да биде чист и здрав за да се поттикне растот на косата. Ако не е секој ден, тогаш барем секој втор ден.
• Заштита од сушење
Главната грижа при често миење е сушење на косата. Бухнер советува употреба на хидратантни производи со есенцијални липиди кои ја враќаат изгубената влага. За дополнителна заштита, носете шапка и користете SPF производи за скалпот за време на престој на сонце.
• Што ако имате проретчена коса?
Експертите велат дека околу 80% од мажите и речиси половина од жените се соочуваат со овој проблем. Постојат ефикасни третмани, но најдобро е да се консултирате со дерматолог за индивидуален пристап.
Извор: Informer
Lifestyle
Путерски кифли: подобри од пекарски — меки, воздушести и неодоливи

Ако сакате домашно печиво што ќе го надмине вкусот на она од пекарница, овие путерски кифли се вистинскиот избор. Меки како душа и совршени за појадок, се подготвуваат лесно, а резултатот е повеќе од вреден.
Потребни состојки:
• 600 г обично брашно
• 250 мл млеко
• 100 г путер
• 100 г шеќер
• 1 кесичка сув квасец
• 1 јајце
• 50 мл млака вода
• 1 лажичка сол
За премачкување:
• 2 лажици ладно млеко
• 1 жолчка од јајце
Подготовка:
• Загрејте ја рерната на 220°C.
• Растопете го путерот во топлото млеко.
• Растворете го квасецот во млаката вода.
• Во длабок сад измешајте брашно, шеќер, сол, јајце, растворен квасец и смесата со путер.
• Месете со миксер или рачно додека не добиете мазно и еластично тесто.
• Покријте го тестото со чиста крпа и оставете го да нарасне околу 1 час, додека не се дуплира неговата големина.
• Подгответе плех со хартија за печење.
• Кога тестото ќе нарасне, внимателно измесете го и поделете го на 12 еднакви делови.
• Направете топчиња и обликувајте ги во кифли.
• Наредете ги во плехот и оставете ги да нараснат уште малку додека се загрева рерната.
• Премачкајте ги кифлите со мешавината од млеко и жолчка од јајце.
• Печете околу 15 минути, додека не добијат убава златна боја.
Уживајте во овие домашни путерски кифли додека се топли!
Магазин
YouTube повторно воведува ограничувања: што значат новите правила за помладите креатори

Од јули 2025 година, YouTube воведува нови правила што ќе влијаат врз сите млади корисници кои емитуваат во живо на платформата. Оваа промена доаѓа како дел од напорите за зголемување на безбедноста и контрола на содржините кои се објавуваат во живо.
Што се менува?
-
Од 22 јули минималната возраст за стриминг без присуство на возрасно лице се зголемува на 16 години.
-
Децата од 13 до 15 години ќе можат да стримуваат само ако покрај нив има возрасно лице кое е видливо присутно во преносот.
-
Претходно, ова правило важеше само за деца под 13 години.
Кои се последиците ако се прекршат правилата?
-
Корисниците под 16 години кои ќе емитуваат без надзор на возрасен може да добијат забрана за користење на разговор во живо.
-
Може привремено да им бидат суспендирани и други функции на каналот.
-
Обидите за заобиколување на правилата (на пример преку нов канал) може да доведат до трајно бришење на сметката.
Како може да се продолжи со пренос во живо?
-
Помладите креатори можат да му дадат пристап на возрасен до својот канал како уредник, менаџер или сопственик.
-
Возрасното лице мора да учествува во преносот и да биде јасно присутно во видеото.
Зошто YouTube го прави ова?
-
Целта е да се заштитат младите корисници од можни ризици поврзани со јавниот пренос.
-
YouTube сака да обезбеди побезбедна средина за сите креатори и нивната публика.
Сите засегнати корисници ќе добијат известување по е-пошта ако нивниот пренос биде отстранет или ако се забележат прекршувања.
Извор: B92
-
Македонија1 ден
МВР истакна важна информација која стартува од утре 1 јули
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за понеделник (30 јули)
-
Хороскоп23 часа
Хороскоп за вторник (1 јули)
-
Магазин1 ден
Вечерва започнува првиот фитнес подкаст во Македонија за сите љубители на здравиот живот заедно со „Adastra“ и Дејан Пауновски „Pakigram“
-
Македонија1 ден
Од ноќеска цената на нафтените деривати се намалува, ова е новата цена
-
Македонија3 часа
(ФОТО) СВР Охрид и „РЦ Запад“ подготвени за туристичката сезона и безбедноста на граѓаните и туристите
-
Македонија1 ден
СВР Охрид изнесе детали за запалениот глисер, бил приватна сопственост
-
Временска прогноза1 ден
Од денес во најава многу топло време со висок УВ индекс