Магазин
Netflix сè повеќе инвестира во спортски настани
Во конкурентниот свет на спортски пренос во живо, Netflix прави уште еден чекор во арената.
Во јули, медиумскиот гигант ќе емитува боксерски меч меѓу легендарниот борец Мајк Тајсон и личноста на социјалните мрежи, кој стана боксер Џејк Пол, кој е 30 години помлад од Тајсон. Ова ќе биде прва професионална борба на Тајсон по 19 години – а раководството на Netflix го наплаќа настанот, како и другите програми во живо, како „културни моменти“ релевантни не само за гледачите, туку и за огласувачите.
Рекламирањето е еден од најновите текови на приходи на Netflix, а компанијата во писмо до акционерите во април рече дека се обидува да ги зголеми рекламите и да ги направи „позначаен придонесувач“ во бизнисот.
Netflix претходно ги заштити своите инвестиции во спортови во живо, разликувајќи ги своите потфати во областа – како што е договорот за лиценцирање од 5 милијарди долари со WWE – како „спортска забава“. Но, во последниот извештај за заработката во април, ко-извршниот директор Тед Сарандос рече дека Netflix „не е антиспортски, туку профитабилен раст“. Тој посочи дека под соодветни околности, компанијата би можела да го прошири своето спортско програмирање во живо.
„Нашата Северна ѕвезда е да го зголеми ангажманот, приходите и профитот, и ако најдеме можности да го поттикнеме сето тоа, ќе го направиме тоа преку постојано зголемен избор на квалитетна забава“, рече Сарандос, според CNBC.
„Значи, кога и ако се појават тие можности, да можеме да дојдеме и да го направиме тоа – што се чувствуваме како да сме го направиле во нашиот договор со WWE – ако можеме да ја повториме таа динамична и други работи, вклучително и спортот, сигурно ќе го разгледаме нив.”
Netflix неодамна беше домаќин на неколку други еднократни спортски настани во живо поврзани со документарни серии. Тој го пренесуваше во живо „Netflix Cup“ минатиот ноември, каде што се соочија тркачите на Формула 1 и професионалните голфери, како и „The Netflix Slam“ во март, на кој имаше тениски ѕвезди како Рафаел Надал. Компанијата, исто така, се потпира на живи комични емисии, емитувајќи мноштво настани, вклучително и неодамнешното печење на Том Брејди.
Но, Netflix наскоро би можел да го направи својот најхрабар спортски потег досега: стекнување на правата за ексклузивно емитување на два NFL натпревари на Божиќ следната сезона, според Puck.
Netflix тргнува на „намерен пат“ за да се обиде да го разбере исходот и потенцијалните придобивки од спортското програмирање во живо, според Марти Конвеј, доцент на Универзитетот Џорџтаун. Конвеј предава курсеви за спортско лидерство и менаџмент, а поголемиот дел од својата кариера го помина како извршен директор за маркетинг за два тима од бејзбол од главната лига.
„Тоа е она што веројатно го тестираат овде, бидејќи поминуваат низ различни спортови, тенис, бокс, голф… Каква публика добиваат и каков одговор има на пазарот за реклами кога излегуваат на пазар со овие типови можности?“, рече Конвеј.
Аналитичарот на Нидам, Лаура Мартин, рече дека мисли дека спортските потфати на Netflix ќе го зголемат профитот.
„Постои класа на огласувачи кои сакаат да се занимаваат со спорт, па тоа го проширува нивниот дофат на одредени рекламни долари“, рече Мартин. И има огласувачи кои Netflix може да ги привлече со ваква содржина „што не може да ги добие на друг начин“, додаде таа.
Netflix може дури и да ги надмине своите врсници во спортски стриминг, според Брендон Кац, стратег за индустријата за забава во Parrot Analytics. Огромната продавница на содржини на компанијата може да помогне да се задржат гледачите кои можеби се претплатиле само на спортови во живо, рече тој, а знаењето на Netflix за својата ниша публика навистина може да ги зголеми насочените реклами.
Иако растот на нивото на рекламирање е бавен, Кац рече дека огласувачите генерално остануваат возбудени за долгорочниот потенцијал на Netflix. Од јануари 2024 година, нивото на Netflix поддржано од реклами имаше повеќе од 23 милиони месечни активни корисници.
„Мислам дека сè уште постои силен, силен афинитет за платформата на долг рок – верувам дека огласувачите го гледаат наопаку“, рече тој.
Конвеј рече дека мисли дека Netflix неизбежно ќе се нурне подлабоко во спортовите во живо, како што беше случај со многу услуги за стриминг, вклучувајќи ги и оние во сопственост на Apple, Amazon, Disney и Warner Bros. Discovery.
/PcPress
Магазин
Понекогаш е наједноставното најдобро: Печени компири со ореви и кромид
Овој рустикален рецепт комбинира три совршени текстури: крцкава печена кора, нежна внатрешност и ароматични крцкави ореви. Кромидот или празот додаваат солена, карактеристична арома, а оревите внесуваат јаткаст контраст. Резултатот е едноставно јадење што може да биде и прилог и лесен главен оброк.
Состојки (за 3–4 лица):
-
1,2–1,5 кг компири (средни или поголеми)
-
1 кромид или 2–3 стебленца праз
-
80–100 г сецкани ореви (грубо)
-
Маслиново масло
-
Сол и бибер
-
По желба: свеж магдонос, рузмарин или мајчина душица
Начин на подготовка:
-
Загрејте ја рерната на 200°C. Измијте ги компирите и пресечете ги на половина по должина. Ако се поголеми, исечете ги на четвртини.
-
Во голем сад измешајте: компири, маслиново масло, сецкан кромид или праз, ореви, сол, бибер и билки ако ги користите. Измешајте добро за сè да се премачка рамномерно.
-
Распоредете ги компирите на плех обложен со хартија за печење или лесно намастен. Печете 35–40 минути додека не добијат златно-кафеава боја, а оревите станат крцкави. На половина време промешајте за рамномерно печење.
-
По желба, додадете свеж магдонос или мајчина душица. Послужете ги топли — одлични се со печено месо, свежа салата или како самостоен топол прилог.
Извор: 021
Магазин
ChatGPT конечно престанува да ги користи непотребните цртички
ChatGPT долго време ги игнорираше дел од упатствата што му ги задаваат корисниците. Иако многумина бараа да не користи долги цртички и невообичаени јазични конструкции, моделот често продолжуваше да го прави тоа по автоматизам, што создаваше незадоволство кај корисниците.
Што се менува?
-
OpenAI објави дека ChatGPT сега многу попрецизно ќе ги следи упатствата.
-
Моделот повеќе нема да користи долги цртички и прегломазни јазични шеми кога корисникот јасно ќе побара тоа.
-
Интерпункцијата ќе биде поумерена и поприродна, наместо механички повторувана.
Зошто ChatGPT користеше толку цртички?
-
За време на обуката, моделот често се среќавал со текстови богати со цртички.
-
Тие структури станале дел од неговиот автоматски стил, па дури и кога корисниците бараа да ги избегне ― тој продолжуваше да ги користи.
-
OpenAI наведува дека ChatGPT е префрлен на „нова граматичка класа“, што треба да донесе кадрово почист и поприроден стил.
Што значи ова за корисниците?
-
Подобра усогласеност со специфични барања.
-
Пореалистичен и поразбирлив стил на пишување.
-
Помалку фрустрации со непотребни цртички или чудни конструкции.
Извор: Engadget
Магазин
Социјалните мрежи влегуваат во ера на поделби, а Facebook и понатаму опстојува
И покрај годините шпекулации дека корисниците масовно го напуштаат, Facebook останува една од најстабилните платформи. Според ново истражување на истражувачкиот центар Пју, 71% од возрасните Американци сè уште го користат, а повеќе од половина го проверуваат секој ден.
Единствена поголема платформа со поширока публика е YouTube, кој го користат 84% од возрасните, со речиси непроменети бројки во последните години. Овие две социјални мрежи се единствените што успеваат да допрат до сите генерации – од тинејџери до лица во пензија.
Кај другите мрежи, ситуацијата е многу поразделена. Instagram, третата најкористена платформа, има огромен генерациски јаз:
– 80% од корисниците на возраст 18–29 години го користат,
– но само 19% од лицата над 65 години.
Слични трендови се забележуваат на TikTok, Reddit и Snapchat, кои се доминантно „млади“ екосистеми. Единствен исклучок е платформата на Доналд Трамп, Truth Social, која привлекува поголем дел од корисници постари од 50 години.
Истражувањето на Пју открива и силни политички поделби.
Truth Social и Bluesky, иако мали по вкупен број корисници (3% и 4% од возрасните), имаат изразени партиски разлики:
– Truth Social има шест пати повеќе републиканци отколку демократи,
– Bluesky е доминиран од корисници со демократски убедувања.
Промени се видливи и на платформата X. Пред две години таму доминираа демократските гласачи, но денес односот е речиси обратен:
– 24% од републиканците ја користат платформата,
– наспроти 19% од демократите.
Ова укажува на сè подлабока политичка и генерациска поделба во рамките на дигиталниот простор.
Извор: PcPress
-
Кичево1 ден(ФОТО) Вчера во Кичево во преполна сала и одличен амбиент се одржа првиот хуманитарен концерт на „Македонски Завет“ и „Патриотско Друштво“
-
Кичево6 часаПредмалку се случила тешка сообраќајна несреќа на магистралниот пат кај с. Трапчин Дол кичевско
-
Хороскоп2 денаХороскоп за недела (30 ноември)
-
Хороскоп17 часаМесечен Хороскоп (декември 2025)
-
Спорт2 дена(ФОТО) „ФК Напредок“ и официјално со победа го заврши есенскиот дел од натпреварите против екипата на „ФК Ренова“ на гостински терен
-
Здравје и убавина2 дена„Солта“ го подобрува вкусот на храната, но истовремено има силно влијание врз организмот ако ја користиме прекумерно
-
Спорт2 денаМакедонската женска фудбалска репрезентација до 19 години со втора победа на турнирот за ЕП
-
Здравје и убавина20 часаШто значи топла или превриена вода за човечкиот организам, еве неколку здравствени проблеми кои топлата вода може да ги реши
