Магазин
Netflix сè повеќе инвестира во спортски настани
Во конкурентниот свет на спортски пренос во живо, Netflix прави уште еден чекор во арената.
Во јули, медиумскиот гигант ќе емитува боксерски меч меѓу легендарниот борец Мајк Тајсон и личноста на социјалните мрежи, кој стана боксер Џејк Пол, кој е 30 години помлад од Тајсон. Ова ќе биде прва професионална борба на Тајсон по 19 години – а раководството на Netflix го наплаќа настанот, како и другите програми во живо, како „културни моменти“ релевантни не само за гледачите, туку и за огласувачите.
Рекламирањето е еден од најновите текови на приходи на Netflix, а компанијата во писмо до акционерите во април рече дека се обидува да ги зголеми рекламите и да ги направи „позначаен придонесувач“ во бизнисот.
Netflix претходно ги заштити своите инвестиции во спортови во живо, разликувајќи ги своите потфати во областа – како што е договорот за лиценцирање од 5 милијарди долари со WWE – како „спортска забава“. Но, во последниот извештај за заработката во април, ко-извршниот директор Тед Сарандос рече дека Netflix „не е антиспортски, туку профитабилен раст“. Тој посочи дека под соодветни околности, компанијата би можела да го прошири своето спортско програмирање во живо.
„Нашата Северна ѕвезда е да го зголеми ангажманот, приходите и профитот, и ако најдеме можности да го поттикнеме сето тоа, ќе го направиме тоа преку постојано зголемен избор на квалитетна забава“, рече Сарандос, според CNBC.
„Значи, кога и ако се појават тие можности, да можеме да дојдеме и да го направиме тоа – што се чувствуваме како да сме го направиле во нашиот договор со WWE – ако можеме да ја повториме таа динамична и други работи, вклучително и спортот, сигурно ќе го разгледаме нив.”
Netflix неодамна беше домаќин на неколку други еднократни спортски настани во живо поврзани со документарни серии. Тој го пренесуваше во живо „Netflix Cup“ минатиот ноември, каде што се соочија тркачите на Формула 1 и професионалните голфери, како и „The Netflix Slam“ во март, на кој имаше тениски ѕвезди како Рафаел Надал. Компанијата, исто така, се потпира на живи комични емисии, емитувајќи мноштво настани, вклучително и неодамнешното печење на Том Брејди.
Но, Netflix наскоро би можел да го направи својот најхрабар спортски потег досега: стекнување на правата за ексклузивно емитување на два NFL натпревари на Божиќ следната сезона, според Puck.
Netflix тргнува на „намерен пат“ за да се обиде да го разбере исходот и потенцијалните придобивки од спортското програмирање во живо, според Марти Конвеј, доцент на Универзитетот Џорџтаун. Конвеј предава курсеви за спортско лидерство и менаџмент, а поголемиот дел од својата кариера го помина како извршен директор за маркетинг за два тима од бејзбол од главната лига.
„Тоа е она што веројатно го тестираат овде, бидејќи поминуваат низ различни спортови, тенис, бокс, голф… Каква публика добиваат и каков одговор има на пазарот за реклами кога излегуваат на пазар со овие типови можности?“, рече Конвеј.
Аналитичарот на Нидам, Лаура Мартин, рече дека мисли дека спортските потфати на Netflix ќе го зголемат профитот.
„Постои класа на огласувачи кои сакаат да се занимаваат со спорт, па тоа го проширува нивниот дофат на одредени рекламни долари“, рече Мартин. И има огласувачи кои Netflix може да ги привлече со ваква содржина „што не може да ги добие на друг начин“, додаде таа.
Netflix може дури и да ги надмине своите врсници во спортски стриминг, според Брендон Кац, стратег за индустријата за забава во Parrot Analytics. Огромната продавница на содржини на компанијата може да помогне да се задржат гледачите кои можеби се претплатиле само на спортови во живо, рече тој, а знаењето на Netflix за својата ниша публика навистина може да ги зголеми насочените реклами.
Иако растот на нивото на рекламирање е бавен, Кац рече дека огласувачите генерално остануваат возбудени за долгорочниот потенцијал на Netflix. Од јануари 2024 година, нивото на Netflix поддржано од реклами имаше повеќе од 23 милиони месечни активни корисници.
„Мислам дека сè уште постои силен, силен афинитет за платформата на долг рок – верувам дека огласувачите го гледаат наопаку“, рече тој.
Конвеј рече дека мисли дека Netflix неизбежно ќе се нурне подлабоко во спортовите во живо, како што беше случај со многу услуги за стриминг, вклучувајќи ги и оние во сопственост на Apple, Amazon, Disney и Warner Bros. Discovery.
/PcPress
Магазин
Microsoft ја враќа една од најбараните функции
Microsoft конечно ја враќа една од најбараните функции на лентата со задачи во Windows 11. Иако Windows 11 веќе не е нов оперативен систем, компанијата и понатаму работи на подобрување на искуството, особено околу лентата со задачи и менито Start — делови што долго време беа предмет на критики.
Една од најголемите забелешки беше недостигот на корисен скокачки календар, каков што имаше во Windows 10.
Што беше проблемот?
Во Windows 10, календарот овозможуваше:
-
брз преглед на агендата
-
додавање нови настани
-
подобра организација без отворање апликација
Во Windows 11, корисниците добија само празен календар без никакви функции, што доведе до
-
користење алтернативи од трети страни, како Calendar Flyout
-
разочарување поради намалената продуктивност
Што носи новата надградба?
Microsoft најави дека флај-прозорецот на календарот во Windows 11 конечно добива значајна надградба.
Следниот месец ќе биде воведен:
-
нов дневен приказ во скокачкиот календар
-
брз преглед на претстојни настани
-
копчиња за директно приклучување на состаноци
-
опции за разговор со Microsoft 365 Copilot
Овие подобрувања конечно ја носат функционалноста што корисниците ја бараа уште од официјалното лансирање на Windows 11.
Извор: B92
Магазин
YouTube повторно воведува директни пораки: Моментално се тестира!
YouTube го тестира враќањето на директните пораки, дозволувајќи им на корисниците да споделуваат видеа и да разговараат во рамките на апликацијата. Моментално функцијата е достапна само за возрасни корисници во Ирска и Полска. Овој потег доаѓа по години без систем за пораки, откако YouTube ја отстрани функцијата во 2019 година.
Како функционира оваа функција
Според YouTube, експериментот им овозможува на корисниците:
-
да споделуваат видеа од сите типови (долги видеа, Shorts, преноси во живо)
-
да водат разговори директно во мобилната апликација
-
да комуницираат без да го напуштат YouTube
Корисниците што учествуваат во тестот мора да испратат покана пред да започнат разговор.
-
Примателите можат да го одбијат повикот
-
Можно е блокирање или пријавување на контакти
-
Сите пораки се во согласност со Упатствата за заедницата
Ограничено лансирање во Ирска и Полска
Функцијата моментално е достапна само:
-
за корисници над 18 години
-
во Ирска и Полска
YouTube не открива кога ќе биде достапна глобално. Ограниченото лансирање служи за собирање фидбек и тестирање пред потенцијално пошироко воведување.
Безбедност и правила во заедницата
YouTube посочува дека сите пораки ќе бидат модерирани за усогласеност со правилата.
-
Може да бидат отстранети содржини што кршат правила
-
Системите за модерација може да ги прегледуваат пораките
-
Споделените видеа и разговорите подлежат на истите правила како коментарите
Корисниците треба да знаат дека пораките не се целосно приватни.
Зошто ова е важно за корисниците
Враќањето на директните пораки може значително да го промени начинот на кој YouTube функционира како социјална платформа.
-
Овозможува подиректно поврзување меѓу корисниците
-
Ја зголемува интеракцијата околу содржините
-
Ги задржува корисниците во рамки на YouTube, без префрлање на други апликации
Успехот ќе зависи од тоа колку корисниците ќе ја прифатат функцијата и како ќе се одвива модерирањето.
Извор: Kurir
Магазин
За прв пат Android телефони поддржуваат AirDrop: овие четири модели можат директно да споделуваат фотографии со iPhone
Серијата Pixel 10 ја воведува првата вистинска директна размена на датотеки помеѓу Android Quick Share и Apple AirDrop, без потреба од дополнителни апликации. Ова значи дека конечно е овозможено лесно, брзо и нативно споделување фотографии и датотеки помеѓу Android и iPhone уреди.
Новитетот поддржува и iPad и Mac, што го прави прв вистински двонасочен систем за размена на датотеки меѓу двата екосистема.
Кои телефони први ја добиваат функцијата?
Функцијата прво е достапна исклучиво на:
-
Pixel 10
-
Pixel 10 Pro
-
Pixel 10 Pro XL
-
Pixel 10 Pro Fold
Google најавува дека опцијата ќе пристигне и на други Android уреди, но нема прецизен датум.
Како работи споделувањето помеѓу Android и Apple?
За да може Pixel уред да испрати датотека кон iPhone:
-
На Apple уредот поставете AirDrop → “Everyone for 10 minutes”.
За да може iPhone или Mac да испрати датотека кон Pixel 10:
-
На Pixel треба да биде овозможено Quick Share → “Allow everyone for 10 minutes” или режим на специјален прием.
Google нагласува дека функцијата е развиена целосно независно, без техничка соработка со Apple, и планира во иднина да овозможи режим ограничен само на контакти.
Како да се активира на Pixel 10 серијата?
-
Отворете Settings (Поставки)
-
Одете во Google Services (Услуги на Google)
-
Изберете All services (Сите услуги)
-
Влезете во System services (Системски услуги)
-
Ажурирајте ја Quick Share Extension на најновата верзија
Со тоа, функцијата станува автоматски достапна.
Извор: Benchmark
-
Кичево2 денаЦУК со известување за изминатото деноноќие, во Кичево побарана била општинска интервенција во делот на ул. „Прилепска“
-
Хороскоп2 денаХороскоп за четврток (20 ноември)
-
Хороскоп24 часаХороскоп за петок (21 ноември)
-
Без категорија23 часаЖолта предупредувачка фаза поради најавените обилни врнежи од дожд и силниот ветер, локално процесите ќе бидат во форма на невреме
-
Македонија1 денДржавниот пазарен инспекторат изврши инспекциски надзори во пет градови, затекнати биле низа неправилности кај 16 правни субјекти кои продавале тутунски производи
-
На денешен ден2 денаСветот на денешен ден (20 ноември)
-
Култура23 часаДенес се празнува Св.Архангел Михаил, домаќини нека Ви е на помош празникот на војводата на сите ангели!
-
Спорт1 денДанска првиот предизвик за „рисовите“ во март, за пласман на големиот мундијал во САД, Мексико и Канада
