Автомобили
Неверојатен пад на продажбата на електрични автомобили во Европа

Има се повеќе проблеми со електричните автомобили, а остануваат се помалку поволности за сопствениците во многу европски земји, поради што се губи интересот за нив. Иако цените на електричните автомобили сè уште не се слични на оние кои користат конвенционални погонски единици, се повеќе држави ги намалуваат или дури ги елиминираат придобивките за сопствениците на електрични возила. Ова имаше сериозно влијание на пазарот на нови автомобили во многу земји, каде што електричните возила заземаат голем дел од продажбата.
Норвешка, чиј економски развој во голема мера се потпира на нафта и гас, често се наведува како позитивен и екстремен пример за усвојување електрични возила. Благодарение на високите стимулации и стимулации, Норвежаните најмногу купуваа електрични автомобили.
Сепак, во јануари се случи ресетирање. Државата откажа бројни поволности за сопствениците на електрични автомобили, што доведе до пад на продажбата од 39.107 единици во декември на само 1.860 во јануари, што е за дури 95 отсто помалку. Сепак, треба да биде фер, и да се спореди со истиот месец лани и во тој случај падот на продажбата изнесува 76,6 отсто, додека учеството на возилата со нулта емисија на штетни гасови е намалено од 83,7 на 66,5 отсто. Во исто време, уделот на дизелите се зголеми од 2,7 на 7,6 отсто, покажуваат податоците на норвешкиот OFV.
Слично сценарио се случи и во Германија. Свеста за животната средина исчезна, а финансиската корист остана во фокусот. Продажбата на електрични автомобили е намалена за околу 80 отсто во однос на претходниот месец, на 18.136 возила.
Сепак, пореално е да се спореди продажбата со истиот период минатата година, во кој случај продажбата на електрични автомобили паднала за 13%, покажуваат податоците на германската агенција KBA. Продажбата на plug-in хибриди паднала за дури 53%, на 8.850 единици, поради укинувањето на привилегиите. Иако продажбата на бензински автомобили се зголеми (+3,5%), тоа не беше доволно да се надомести падот на продажбата на електрифицирани возила. Германскиот пазар забележа пад на продажбата од 2,6% во јануари, со вкупно продадени 179.247 автомобили.
VDA предвидува дека продажбата на електрични автомобили сепак ќе порасне оваа година, за околу 8% и дека ќе бидат испорачани околу 765.000 единици. Во исто време, се очекува пад на продажбата на plug-in хибриди за 30% до 255.000 единици, јавуваат германските медиуми.
По разочарувачките резултати во јануари, многумина се прашуваат што ќе се случи следно и дали Европа воопшто ќе биде подготвена да го прифати веќе легислативното укинување на продажбата на возила со фосилни горива.
Можни се многу сценарија, но најверојатно е едноставно снабдувањето со автомобили со класичен погон постепено да исчезне. Што се однесува до трошоците за сопственост, тие веројатно ќе пораснат, дури и за сопствениците на електрични возила.
Со намалување на уделот на класичните автомобили на европските патишта, ќе падне и продажбата на автомобилите на бензин и дизел, но и приходите што одат во државната каса. Како што пишува Index.hr, некој треба да плати за одржување на патиштата, а тоа отсекогаш бил народот. Без разлика дали се користи бензин или струја, државата секогаш ќе знае како да ги извлече потребните пари.
/Index
Автомобили
(ВИДЕО) „Lexus“ ќе го претстави целосно новиот „ES“ на саемот за автомобили во Шангај

Lexus ќе го претстави целосно новиот ES на претстојниот меѓународен саем за автомобили во Шангај. Деталите за целосно новиот ES, глобален модел кој ги усовршува напредните технологии за електрификација и продолжува да ја развива својата препознатлива тишина и удобност при возењето, ќе бидат објавени на прес-конференција на штандот на Lexus на 23 април.
Додека го чекаме дебито на оваа нова луксузна понуда, Lexus објави тизер видеа клипови кои прикажуваат некои од уникатните дизајнерски елементи, пренесуваат „global.toyota“
Автомобили
(ВИДЕО) Toyota најавува надградена верзија на GR „Corolla“, премиерата закажана на есен
Toyota најавува надградена верзија на GR Corolla чија премиера е закажана за наесен. Дотогаш Јапонците прикажуваат камуфлиран развоен прототип. Сепак, направени се некои значајни промени во споредба со обичниот модел. Сега има отвори на хаубата и предните браници, а има и поголемо задно крило.
Се издвојуваат 18-инчните мат црни ковани тркала BBS со гуми 245/40 ZR18 (Michelin Pilot Sport Cup 2 наместо Pilot Sport 4). Тојота забележува дека работела и на 1,6 литарскиот бензински турбо мотор за да извлече поголем вртежен момент, но не открива детали.
Трицилиндричниот мотор има и „уникатно подесување“, иако не се споменуваат дополнителни коњски сили над стандардните 300 КС.
Сè уште нема слика од внатрешноста.
Извор: AutoBlog.rs
Автомобили
„Шкода“ го претстави својот освежен и подобрен модел на „Ениак“

Škoda претстави подобрени и освежени варијанти на моделот Škoda Enyaq. Според чешкиот производител, тоа е значително подобрување на постоечкиот модел, со помодерен дизајн и напредни технологии.
Овој SUV комбинира карактеристични карактеристики со подобрени аеродинамички решенија, што резултира со подобри перформанси и поефикасно возење. Моделот е базиран на модуларната MEB платформа на Volkswagen Group, која овозможува оптимална распределба на тежината и подобрени карактеристики на возење.
Подобрени перформанси и опсег Надградениот модел доаѓа со повеќе варијанти на батерии, при што најмоќната верзија обезбедува опсег до 500 километри со едно полнење.
Погонската група вклучува различни опции за електрични мотори, давајќи им на клиентите избор помеѓу стандарден и погон на сите тркала. Верзијата Enyaq iV 80 сега нуди 204 КС, додека спортската RS верзија достигнува дури 299 КС, што го прави најмоќниот модел во гамата. Подобрената аеродинамика дополнително ја намалува потрошувачката на енергија и ја зголемува ефикасноста на возењето.
Покрај стандардниот SUV модел, надградената серија го вклучува и Enyaq Coupe, кој се одликува со поелегантна силуета и оптимизирана каросерија. Купе варијантата нуди подолг опсег благодарение на подобрата аеродинамика, додека спортскиот RS модел носи поагресивен дизајн и подобрени перформанси. Со спуштен покрив и динамични линии, Coupe верзијата обезбедува поатрактивна алтернатива на класичниот модел Enyaq.
Напредна дигитализација и внатрешност Кабината на возилото е дополнително подобрена следејќи ги најновите трендови на дигитализација.
Големиот централен екран од 13 инчи овозможува интуитивна контрола на сите функции на возилото, додека таблата со инструменти и инфозабавниот систем сега се уште понапредни.
Внатрешноста користи еколошки материјали, вклучувајќи рециклирани ткаенини и одржливо обработена кожа, со можност за персонализација преку различни дизајнерски пакети.
Škoda Enyaq доаѓа со напредни безбедносни системи, вклучувајќи адаптивна контрола на патувањето, помош за задржување лента и автоматско итно сопирање.
Новите сензори и камери ја подобруваат безбедноста на сите учесници во сообраќајот. Има и напредни системи како автоматско паркирање, head-up дисплеј со зголемена реалност и систем за препознавање сообраќајни знаци.
Системот на батерии поддржува брзо полнење на брзи полначи, при што 80% капацитет може да се наполни за околу 30 минути. Регенеративното сопирање дополнително ја зголемува енергетската ефикасност, додека обновливата енергија се користи во производството на возила, намалувајќи го еколошкиот отпечаток.
Извор: b92.net
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за понеделник (21 април)
-
Кичево2 дена
(ГАЛЕРИЈА) Кичевскиот храм Св.Петар и Павле за „Воскресение Христово – Велигден“ преполн со верници
-
Хороскоп12 часа
Хороскоп за вторник (22 април)
-
Кичево1 час
На „Пресека“ према Охрид вчера се случила нова сообраќајка, учесниците се здобиле со тешки телесни повреди
-
Македонија2 дена
Жител на Крива Паланка возел 142 км/ч на место обележано до 70 км/ч
-
Свет2 дена
Најстариот активен американски астронаут Дон Петит се врати на Земјата од Меѓународната вселенска станица (ISS) на својот 70-ти роденден.
-
Култура15 часа
(ФОТО+ВИДЕО) Во Бигорскиот Манастир и оваа година величествена прослава за Воскресение Христово – Света Пасха
-
Технологија18 часа
„Google“ со бесплатен „AI Premium“ план за студентите со времетраење од една година