Автомобили
Неверојатен пад на продажбата на електрични автомобили во Европа
Има се повеќе проблеми со електричните автомобили, а остануваат се помалку поволности за сопствениците во многу европски земји, поради што се губи интересот за нив. Иако цените на електричните автомобили сè уште не се слични на оние кои користат конвенционални погонски единици, се повеќе држави ги намалуваат или дури ги елиминираат придобивките за сопствениците на електрични возила. Ова имаше сериозно влијание на пазарот на нови автомобили во многу земји, каде што електричните возила заземаат голем дел од продажбата.
Норвешка, чиј економски развој во голема мера се потпира на нафта и гас, често се наведува како позитивен и екстремен пример за усвојување електрични возила. Благодарение на високите стимулации и стимулации, Норвежаните најмногу купуваа електрични автомобили.
Сепак, во јануари се случи ресетирање. Државата откажа бројни поволности за сопствениците на електрични автомобили, што доведе до пад на продажбата од 39.107 единици во декември на само 1.860 во јануари, што е за дури 95 отсто помалку. Сепак, треба да биде фер, и да се спореди со истиот месец лани и во тој случај падот на продажбата изнесува 76,6 отсто, додека учеството на возилата со нулта емисија на штетни гасови е намалено од 83,7 на 66,5 отсто. Во исто време, уделот на дизелите се зголеми од 2,7 на 7,6 отсто, покажуваат податоците на норвешкиот OFV.
Слично сценарио се случи и во Германија. Свеста за животната средина исчезна, а финансиската корист остана во фокусот. Продажбата на електрични автомобили е намалена за околу 80 отсто во однос на претходниот месец, на 18.136 возила.
Сепак, пореално е да се спореди продажбата со истиот период минатата година, во кој случај продажбата на електрични автомобили паднала за 13%, покажуваат податоците на германската агенција KBA. Продажбата на plug-in хибриди паднала за дури 53%, на 8.850 единици, поради укинувањето на привилегиите. Иако продажбата на бензински автомобили се зголеми (+3,5%), тоа не беше доволно да се надомести падот на продажбата на електрифицирани возила. Германскиот пазар забележа пад на продажбата од 2,6% во јануари, со вкупно продадени 179.247 автомобили.
VDA предвидува дека продажбата на електрични автомобили сепак ќе порасне оваа година, за околу 8% и дека ќе бидат испорачани околу 765.000 единици. Во исто време, се очекува пад на продажбата на plug-in хибриди за 30% до 255.000 единици, јавуваат германските медиуми.
По разочарувачките резултати во јануари, многумина се прашуваат што ќе се случи следно и дали Европа воопшто ќе биде подготвена да го прифати веќе легислативното укинување на продажбата на возила со фосилни горива.
Можни се многу сценарија, но најверојатно е едноставно снабдувањето со автомобили со класичен погон постепено да исчезне. Што се однесува до трошоците за сопственост, тие веројатно ќе пораснат, дури и за сопствениците на електрични возила.
Со намалување на уделот на класичните автомобили на европските патишта, ќе падне и продажбата на автомобилите на бензин и дизел, но и приходите што одат во државната каса. Како што пишува Index.hr, некој треба да плати за одржување на патиштата, а тоа отсекогаш бил народот. Без разлика дали се користи бензин или струја, државата секогаш ќе знае како да ги извлече потребните пари.
/Index
Автомобили
Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)
Правилното одржување на автомобилот во зимските месеци е клучно за заштита на каросеријата од сол, нечистотија и ниските температури. Германскиот автомобилски клуб ADAC објави неколку важни совети за негата на автомобилите во зима, посебно кога станува збор за миењето.
Термички шок и оштетување на лакот
Кога водата во автопералната, загреана на 10–30 °C, доаѓа во контакт со металните делови на автомобилот изложени на екстремно ниски температури, може да дојде до термички шок. Овој шок може да предизвика оштетување на површината, особено на места каде што лакот е веќе оштетен или надополнет. Иако овие оштетувања може да не бидат веднаш видливи, тие имаат долгорочни последици врз каросеријата.
Ризик од замрзнување
При екстремно ниски температури, зголемен е ризикот од замрзнување на:
- Водата во бравите
- Гумените заптивки, што може да доведе до нивно пукање и загуба на функционалност.
Затоа, ADAC препорачува миење на автомобилите само при поблаги температури или во загреани перални.
Совети за одржување на автомобилот во зима
- Миење на поблаги температури – Избегнувајте миење на автомобилот кога температурите се екстремно ниски.
- Загреани перални – Користете перални кои обезбедуваат затоплена околина за да се спречи термичкиот шок.
- Сушење на критичните делови – По миењето, избришете и исушете ги деловите како што се бравите и гумените заптивки.
- Користење специјални производи за нега – Нанесете гумени производи за одржување за да спречите пукање или замрзнување на заптивките.
Правилната зимска нега може значително да го продолжи векот на автомобилот, зачувувајќи ја неговата функционалност и изглед.
Извор: Phoenix
Автомобили
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години
Еден од најпознатите мотори во историјата на автомобилската индустрија, VR6, официјално заминува во историјата. На 12 декември, Volkswagen го заврши производството на овој мотор, со што се стави крај на 34 години постоење и употреба во бројни модели на компанијата.
Историја и употреба на VR6
Моторот VR6 првпат беше претставен во 1991 година на саемот за автомобили во Женева. Од тогаш, тој беше вградуван во широк спектар на модели на Volkswagen, меѓу кои:
- Passat, Corrado, Touareg, Phaeton, Transporter, Sharan, CC и Beetle.
- Беше користен и од други брендови во групацијата Volkswagen, како што се Porsche Cayenne, Audi Q7, Seat Leon и Skoda Superb.
- Дури и Mercedes-Benz го користеше VR6 во моделот Vito, прилагодувајќи го за нивните потреби.
За време на своето производство, VR6 моторот беше произведен во импресивни 1,87 милиони единици, станувајќи симбол на иновацијата и технолошката напредност на Volkswagen.
Еколошки стандарди и крајот на VR6
Поради зголемените еколошки барања, производството на VR6 беше прекинато во Европа уште во средината на 2010-тите. Сепак, производството продолжи за северноамериканскиот и кинескиот пазар. Зголемениот притисок за намалување на емисиите на гасови и потребата за поекономични решенија го принудија Volkswagen да се насочи кон мотори со четири цилиндри.
Модерните четирицилиндрични мотори не само што ги исполнуваат строгите еколошки стандарди, туку и се компатибилни со модуларните платформи на компанијата, овозможувајќи нивна широка употреба во различни модели.
Крај на една ера
Завршувањето на производството на VR6 претставува значајна пресвртница за Volkswagen. Компанијата сега се фокусира на развој на поекономични, пофлексибилни технологии и електрични возила. Сепак, за љубителите на класичните автомобили, VR6 останува симбол на иновацијата и моќта на моторите од претходните децении.
Извор: Telegraf
Автомобили
Lamborghini го одложи првиот електричен модел до 2029 година
Иако Lamborghini со ентузијазам го промовира својот хибриден суперспортски автомобил Revuelta, нивниот прв целосно електричен модел, Lanzador, нема да биде подготвен за производство пред 2029 година.
Причини за одложувањето
Се претпоставува дека падот на побарувачката за електрични автомобили е клучната причина за одложувањето. Lamborghini се приклучува на листата на компании кои решија да ги одложат своите електрични модели, поради нестабилноста на пазарот и долгорочните предизвици.
Изјава на извршниот директор
Првиот човек на компанијата, Стефан Винкелман, потврди дека концептот на електричниот GT четирисед Lanzador, претставен минатата година, нема да започне со сериско производство пред 2029 година, што е 12 месеци одложување според првичните планови.
Во изјавата, Винкелман додаде дека компанијата сè повеќе размислува за употреба на синтетички горива, бидејќи верува дека суперспортските автомобили на електричен погон немаат долг рок на одржливост.
Поглед кон иднината
Дополнителна јасност околу иднината на индустријата и стратегијата на Lamborghini се очекува по конечната одлука на Европската унија за забрана на производство и продажба на возила со мотори со внатрешно согорување (ICE).
Извор: Index
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза12 часа
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Временска прогноза1 ден
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили1 ден
Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)
-
Хороскоп2 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Автомобили1 ден
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години
-
Lifestyle1 ден
Варениот џин – празничен пијалок што ги загрева душата и сетилата
-
Социјални мрежи8 часа
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година