Автомобили
Неверојатен пад на продажбата на електрични автомобили во Европа

Има се повеќе проблеми со електричните автомобили, а остануваат се помалку поволности за сопствениците во многу европски земји, поради што се губи интересот за нив. Иако цените на електричните автомобили сè уште не се слични на оние кои користат конвенционални погонски единици, се повеќе држави ги намалуваат или дури ги елиминираат придобивките за сопствениците на електрични возила. Ова имаше сериозно влијание на пазарот на нови автомобили во многу земји, каде што електричните возила заземаат голем дел од продажбата.
Норвешка, чиј економски развој во голема мера се потпира на нафта и гас, често се наведува како позитивен и екстремен пример за усвојување електрични возила. Благодарение на високите стимулации и стимулации, Норвежаните најмногу купуваа електрични автомобили.
Сепак, во јануари се случи ресетирање. Државата откажа бројни поволности за сопствениците на електрични автомобили, што доведе до пад на продажбата од 39.107 единици во декември на само 1.860 во јануари, што е за дури 95 отсто помалку. Сепак, треба да биде фер, и да се спореди со истиот месец лани и во тој случај падот на продажбата изнесува 76,6 отсто, додека учеството на возилата со нулта емисија на штетни гасови е намалено од 83,7 на 66,5 отсто. Во исто време, уделот на дизелите се зголеми од 2,7 на 7,6 отсто, покажуваат податоците на норвешкиот OFV.
Слично сценарио се случи и во Германија. Свеста за животната средина исчезна, а финансиската корист остана во фокусот. Продажбата на електрични автомобили е намалена за околу 80 отсто во однос на претходниот месец, на 18.136 возила.
Сепак, пореално е да се спореди продажбата со истиот период минатата година, во кој случај продажбата на електрични автомобили паднала за 13%, покажуваат податоците на германската агенција KBA. Продажбата на plug-in хибриди паднала за дури 53%, на 8.850 единици, поради укинувањето на привилегиите. Иако продажбата на бензински автомобили се зголеми (+3,5%), тоа не беше доволно да се надомести падот на продажбата на електрифицирани возила. Германскиот пазар забележа пад на продажбата од 2,6% во јануари, со вкупно продадени 179.247 автомобили.
VDA предвидува дека продажбата на електрични автомобили сепак ќе порасне оваа година, за околу 8% и дека ќе бидат испорачани околу 765.000 единици. Во исто време, се очекува пад на продажбата на plug-in хибриди за 30% до 255.000 единици, јавуваат германските медиуми.
По разочарувачките резултати во јануари, многумина се прашуваат што ќе се случи следно и дали Европа воопшто ќе биде подготвена да го прифати веќе легислативното укинување на продажбата на возила со фосилни горива.
Можни се многу сценарија, но најверојатно е едноставно снабдувањето со автомобили со класичен погон постепено да исчезне. Што се однесува до трошоците за сопственост, тие веројатно ќе пораснат, дури и за сопствениците на електрични возила.
Со намалување на уделот на класичните автомобили на европските патишта, ќе падне и продажбата на автомобилите на бензин и дизел, но и приходите што одат во државната каса. Како што пишува Index.hr, некој треба да плати за одржување на патиштата, а тоа отсекогаш бил народот. Без разлика дали се користи бензин или струја, државата секогаш ќе знае како да ги извлече потребните пари.
/Index
Автомобили
Во зимски услови, опсегот на електрични автомобили опаѓа и до една третина

Растојанието што електричните автомобили можат да го поминат во зима со полна батерија е за една третина помалку од рекламираното, објави британски магазин.
Британскиот магазин „What Car?“ тестирал десетина електрични автомобили на ладно време.
Funky Cat First Edition на кинескиот производител Ora имаше најголема разлика помеѓу декларираниот и вистинскиот опсег меѓу анализираните автомобили, пишува dpa.
Тој поминал само 209 километри пред да застане, што е за околу 33 отсто помалку од огласеното (311 километри). Втората најголема разлика ја имаше Megane E-Tech на Renault, 32 отсто.
Најпрецизен опсег имаше Ariya на Nissan, со 16 проценти разлика, а на второ место е Model Y на Tesla со 18 проценти.
Сите автомобили имаа полна батерија и беа оставени надвор преку ноќ, на температури меѓу 0 и 2 степени, пред да се возат на полигон што симулира реални услови на различни типови патишта.
Сè поголем број луѓе поседуваат или размислуваат да купат електрични автомобили, па затоа е важно да се разберат добрите и лошите страни на технологијата, особено колку далеку ќе можат да патуваат меѓу полнењата, изјави Вил Најтингел, шеф на тест-тимот на британскиот магазин. .
Иако е познато дека студеното време има негативно влијание врз перформансите и ефикасноста на батеријата – особено ако се користи системот за греење на автомобилот – вистинскиот опсег на тестирање од What Car? тој е дизајниран да им даде на купувачите на автомобили најјасно можно разбирање за тоа колку километри вообичаено ќе можат да поминат во британски зимски услови, рече тој.
И покрај тоа што не се совпаѓаат со официјалните бројки, јасно е дека многу од овие електрични автомобили сè уште ја имаат предноста што се поевтини за возење од нивните еквиваленти на бензин или дизел, под претпоставка дека можете да ги полните дома, заклучи Најтингел.
/zimo
Автомобили
Погледнете што направи еден јутјубер од Tesla (ВИДЕО)

WhistlinDiesel е канал на YouTube специјализиран за некој вид акробации со автомобили, каде што автомобилите редовно добиваат предност. Не се двоуми да скрши автомобил како Nissan Skyline GT-R, а во мочуриште ќе го однесе и новиот Mercedes-AMG G63. Сега е редот на Tesla.
Тоа е моделот 3, на кој Коди Детвилер му зададе многу проблеми. Тој извршил серија тестови, вклучително и возење на автомобилот со заклучување на тркалата, сечење на задното седиште со моторна пила и возење на автомобилот од далечина низ вратата од гаражата.
За големото финале автомобилот доби огромни тркала, поради што изгледаше како модерна интерпретација на кочија. Пред големото финале, тој ја преврте теслата наопаку, а на крајот го пушти автомобилот по падината. Секако, автомобилот е уништен, а авторот собрал преку два милиони прегледи во првите 24 часа. Очигледно вреди.
Автомобили
Одлична вест за фановите на „Ауди“, до 2025 година пристигнуваат 20 нови модели на автомобили

Audi ќе лансира почетен електричен автомобил под Q4 E-Tron, бидејќи производителот се подготвува да претстави вкупно 20 нови модели до 2025 година за да остане конкурентен со автомобилите од BMW и Mercedes-Benz.
Извршниот директор Маркус Дисман го најави новиот EV на годишната прес-конференција на Audi. Тој одби да даде детали за возилото или планираниот датум на лансирање и рече дека повеќе детали ќе бидат откриени во наредните месеци.
Групацијата Volkswagen развива ново семејство на мали електрични возила за марките VW, Škoda и Cupra, кои ќе бидат поддржани од скратена верзија на електричната платформа MEB на VW Group. EV на Audi може да ја користи понапредната електрична архитектура SSP (Scalable Systems Platform) на VW Group за поддршка на луксузни електрични возила фокусирани на софтвер.
Првиот модел во офанзивата на Audi ќе биде електричниот SUV Q6 e-tron со средна големина, кој ќе дебитира со архитектурата PPE (Premium Platform Electric), која Audi ја разви заедно со Porsche. Оваа платформа ќе ја користи и следната генерација на Porsche Macan.
Q6 e-tron ќе има електричен систем од 800V, како e-tron GT, што овозможува пократко време на полнење. Ќе биде достапен во Sportback и повеќе конвенционални SUV варијанти. Сега се тестираат прототипите, а летово ќе биде откриен модел без камуфлажа, изјави Дисман.
Критичната година ќе биде 2024 година, кога Audi ќе лансира повеќе од 10 нови модели и надградби, вклучувајќи автомобили на новата архитектура PPC (Premium Platform Combustion). Овие автомобили ја вклучуваат следната генерација на компактни модели А4 и А6 со средна големина и ќе бидат последната нова генерација со SUS мотори бидејќи Audi ќе стане бренд само за електрична енергија на почетокот на следната деценија.
-
Хороскоп19 часа
Хороскоп за вторник (21 март)
-
Кичево3 часа
Тешка сообраќајка предмалку била случена на излез од град Кичево према Македонски Брод
-
Кичево1 ден
Вчера во Кичево настанал пожар во зграда, каде за среќа нема повредени, интервенирала ТППЕ
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за понеделник (20 март)
-
Македонија1 ден
Од ноќеска нова намалена цена на горивата, кај авто-плинот сè уште нема промени..
-
Спорт1 ден
(ВИДЕО) Сејдини и Масев ги пречекаа Адеми и Ристовски, кои од вечерва се приклучуваат на А тимот за првиот предизвик в четврток
-
Временска прогноза22 часа
Продор на влажен воздушен бран од запад утре ќе донесе поинтензивни врнежи од дожд во Македонија!
-
На денешен ден12 часа
На денешен ден – 21 март | Денес и официјално започнува пролетта, а бележиме и ден на Екологијата..