Автомобили
Никогаш не ги оставајте овие предмети во автомобилот на сонце
Воздухот во кабината може да биде на 65 степени Целзиусови. Но, површините што се под директна сончева светлина може да бидат многу, многу пожешки.
Знаеме дека кабината на автомобилот оставена на сонце може да развие неверојатно висока температура.
Затоа одредени предмети во автомобилот не ги оставате на паркинг без никаква сенка, бидејќи тие буквално можат да експлодираат, предупредува веб-страницата Used Cars.
Која температура може да се развие во кабината на возилото на сонце?
Беа направени различни мерења и резултатите се застрашувачки. Да речеме, ако надвор е 35 степени Целзиусови, лесно може да биде 65 степени во автомобилот, а во некои случаи може да достигне и 70 степени!
Не е проблем само температурата на воздухот во кабината
Да, воздухот во кабината може да биде на 65 степени Целзиусови. Но, површините што се под директна сончева светлина може да бидат многу, многу пожешки.
На пример, воланот, седиштата (особено црната кожа) и површината на предната конзола под возачкото седиште лесно можат да достигнат 85 степени Целзиусови, што е температура доволна да предизвика изгореници!
Сега, замислете да оставите предмет на директна сончева светлина во таа кабина. Тоа може да биде многу опасно.
1) Запалка – лесно може да експлодира. Тоа се случувало многу пати, дури и кога не бил директно изложен на сончевите зраци, но автомобилот бил доволно долго на сонце. Ова не е урбана легенда, ова навистина се случи.
2) Мобилен телефон – одите во блиското кафуле од кое можете да ја видите колата за да не ве загрижува кражбата, а мобилниот го оставивте во кола да се полни, или сте го заборавиле или едноставно не сакате да бидете вознемирен…
Проблемот е што литиум-јонските батерии не сакаат екстремно високи температури – не велиме дека ќе експлодираат или ќе се запалат, но може да претрпат сериозни оштетувања, особено кога дополнително се загреваат од полнењето.
3) Таблет, лаптоп, „паметен“ часовник и сè слично – проблемот е ист како кај мобилните телефони.
4) Спреј од секаков вид – антиперспирант, антирепелент (комарци, крлежи), спреј за сончање, дезодоранс, освежувач на воздух – што било! Не треба да се остава во топла кабина на автомобилот, особено на директна сончева светлина.
Не мора да значи дека ќе експлодира, но постои ризик. Не зборуваме за експлозија на ниво на рачна граната – иако може да има сериозни оштетувања на внатрешноста на автомобилот. Спрејовите се „чудни“ работи – можноста за експлозија зависи од многу фактори. Секој што ги дупнал со разни алатки како дете го знае ова.
Зависи колку гас под притисок има, колку е дебел лимот, каков вентил имаат…
5) Козметички производи од различни видови – тие можат да се променат од цврста во течна состојба или од течна состојба во гасовита состојба и да бидат многу топли, што го зголемува притисокот – така што тие се истураат или избиваат од пакувањето. .
6) Газирани сокови – без разлика дали се во лименка или пластично шише, постои можност да експлодираат, можеби „сами“ или можеби кога ќе ги земете во рака и случајно ќе ги истресете додека ги ставате. торба или пренослив фрижидер, бидејќи тогаш може нагло да го зголеми притисокот во нив.
Други работи кои не треба да се оставаат во автомобилот
1) Лекови – некои лекови под влијание на висока температура можат да ги променат карактеристиките, практично да „убијат“ некој што треба да го контролира крвниот притисок и слично.
2) Храна – чоколадото ќе се стопи и ќе се претвори во сива, безлична и невкусна маса, многу други видови храна дури можат да станат отровни… Подобро да не ризикувате.
Не потценувајте колку брзо може да се загрее кабината на автомобилот!
Беа направени неколку тестови, на различни надворешни температури на воздухот, кога автомобилот беше оставен на сонце – генерално, температурата во кабината се зголемуваше изненадувачки брзо на секој тест, буквално минута во минута…
На крајот на краиштата, ако некогаш сте го оставиле автомобилот на сонце барем 10-15 минути, ова не треба да ве изненади.
Дали црните автомобили се загреваат побрзо од белите?
Да – тоа беше научно докажано пред многу децении. Сепак, тоа не значи дека белиот автомобил нема да се загрее до опасно висока температура по одредено време.
Колку брзо и колку ќе се загрее внатрешноста на автомобилот зависи од неколку фактори
– надворешна температура
– бојата на автомобилот
– аголот под кој сонцето удира во стаклото и колку чаши
– колку заштита од сонце имаат очилата (колку се затемнети)
– внатрешна боја
Има и други фактори, но ние ги наведовме само најважните.
/b92
Автомобили
BMW M5 E60 го слави својот 20-ти роденден
Можеби најдобриот BMW M5 на сите времиња оваа година го слави својот 20-ти роденден. Во тоа време, тој беше најбрзиот сериски седан во светот. До денес, тоа е едно од најпознатите достигнувања на спортската дивизија на BMW M, кое никогаш нема да се повтори.
Можете ли да замислите ако еден голем производител на автомобили денес одлучи да инсталира атмосферски 10-цилиндричен мотор кој не се „плаши“ од високи вртежи? И подоцна да се примени истата идеја за голем семеен вагон врз основа на тоа? Ако им се восхитувате на спортските Баварци, несомнено веќе знаете за што зборуваме.
Марката од Минхен официјално објавува дека оваа година се одбележуваат 20 години од лансирањето на четвртата генерација на BMW M5. Веројатно сите го знаеме по неговата внатрешна ознака E60 од првата деценија на новиот милениум, кога стана првиот седан во светот со мотор со десет цилиндри. Фабриката беше јасно инспирирана од тркачката програма на BMW Sauber F1 Team за време на нејзиниот развој.
BMW M5 E60 првпат се појави на пазарот во почетокот на 2005 година, а најголемата предност досега е неговиот мотор. По својот претходник, E39, со мотор со осум цилиндри, марката реши да го зголеми бројот на цилиндрите за уште два, давајќи му на светот бучен мотор што ви ја крева косата при максимални вртежи.
Срцето на четвртата „М-петка“ беше атмосферскиот 5.0 литарски V10 S85B50 бензински мотор со 373 kW (507 КС) при 7.750 вртежи во минута. Овој технички скапоцен камен беше претставен во официјалните материјали за печатот дури и во расклопена состојба, но подоцнежните искуства на сопственикот покажаа дека има проблеми. Најчестиот проблем беше лошото подмачкување. Знаеме дека сопствениците го „растегнаа“ на високи вртежи, но имаше многу што ретко го менуваа маслото.
За жал, во Европа немавме многу избор, бидејќи кај нас BMW M5 E60 се продаваше исклучиво со седумстепен роботски менувач SMG Drivelogic. Во Северна Америка, сепак, клиентите можеа да изберат и класичен шест-брзински мануелен менувач. Со традиционалниот погон на задните тркала, овој M5 сакаше да лебди.
Во моментот на неговото лансирање, BMW M5 E60 беше најбрзиот сериски седан во светот. Основната максимална брзина беше само 250 km/h, но ако доплатите за M Driver’s Package, ќе добиете суперавтомобил со четири седишта со максимална брзина од 305 km/h и забрзување од 0 до 100 km/h за 4,1 секунда.
Потоа го мина познатиот Нирбургринг за 8 минути и 13 секунди. А оние кои се сеќаваат на тоа ќе се сетат дека професионалната германска возачка Сабине Шмиц често ја возела таму како „ринг такси“ кога земала туристи.
BMW M5 E60 првично беше произведен како седан, но од пролетта 2007 година е достапен и како семеен вагон. Денес, M5 Touring е реткост, бидејќи фабриката произведе само 1.025 примероци, додека во исто време беа произведени 19.523 стандардни седани.
Извор: Klix.ba
Автомобили
Произведен последниот VW Arteon, додека VW од неодамна исто така го прекина и популарниот „VR-6“ мотор по речиси 34 години производство
Еден од најубавите модерни модели на Фолксваген официјално повеќе го нема. Откако прекина лифтбекот на Arteon во 2023 година, вагонот исто така се пензионира. Никогаш не се продаваше во Америка, попрактичниот Shooting Brake беше направен во фабриката во Оснабрик, додека обичниот модел излезе од производната лента во Емден. VW изгради речиси 190.000 единици во текот на осум години на производство за „седан“ и пет за моделот со долг покрив.
– Портпаролот на VW, Андреас Г. Шлајт, ја сподели тажната вест на својот профил на LinkedIn. Пропаѓањето на Arteon Shooting Brake е поместено за една година. Во 2024 година, Мартин Хубе, портпарол на Arteon, Passat, Touareg и претстојниот ID.2 ни кажа дека вагонот ќе биде укинат во 2026 година. Сепак, фабриката во Оснабрик веќе престана да го прави стилскиот семеен автомобил.
VW ќе продолжи да го гради својот единствен кабриолет во истата фабрика каде што е направена поубавата, полуксузна алтернатива Passat Variant. Конечниот T-Roc Cabriolet ќе биде склопен во средината на 2027 година. Што се случува со растението после тоа? Неговата судбина не е решена, но VW вели дека ги истражува опциите „за поинаква употреба на страницата“.
– VW имаше намера да изгради уште поубав и поскап автомобил кој ќе се наоѓа над Arteon. Во средината на 2022 година беше откриен активен прототип на втората генерација на Phaeton. Да беше во производство, водечкиот автомобил ќе беше долг околу 208,6 инчи (5,3 метри), приближно со иста големина како најновата BMW Серија 7. О, и германскиот производител на автомобили сакаше да набие мотор W-12 под хаубата. Дизелгејт се случи, а VW на крајот реши да го прекине проектот.
Освен што ги прекина автомобилите што ги спомнавме, VW неодамна се поздрави и со својот VR-6 мотор по речиси 34 години производство, пренесува motor1.com
Автомобили
„Мерцедес“ бележи пад во продажбата на автомобили
Германскиот производител на луксузни автомобили „Мерцедес-Бенц“ објави дека продажбата на возила во 2024 година е помала во споредба со претходната година, а главниот фактор за падот е пазарот во Кина, каде што продажбата е намалена.
Во 2024 година, „Мерцедес-Бенц“ продал 2,39 милиони автомобили, што претставува пад од четири отсто во однос на 2023 година. Падот на продажбата беше делумно ублажен од подобрите резултати во четвртиот квартал, благодарение на умереното закрепнување на кинескиот пазар.
Продажбата на автомобили во Кина забележа пад од седум отсто, иако во четвртиот квартал беше забележано зголемување од три отсто. Кина останува најважниот пазар за водечките германски производители на автомобили, но тие се соочуваат со силна конкуренција, особено во секторот на електрични возила.
Извор: Kurir
-
Хороскоп1 ден
Празничен Хороскоп за вторник (14 јануари)
-
Кичево22 часа
(ФОТО) Пациенти се жалат дека кругот на кичевската Болница е под снег и мраз, тешко се стигнува до медицинските врати, надлежните последно исчистиле пред два дена!
-
Кичево1 ден
(ГАЛЕРИЈА) Ова се традиционалните кичевски огнови кои ни ги испративте да ги додадеме во големиот „Василичарски“ албум, за многу години!
-
Кичево2 дена
„Порта.мк“ албум од традиционални „Василичарски огнови“ 2025 од Кичево и кичевско, испратете фотографија од вашиот василичарски огон, вечна традиција, за многу години!
-
Хороскоп10 часа
Хороскоп за среда (15 јануари)
-
Временска прогноза9 часа
Доаѓаат минусни температури и преку ден, ќе имаме силен мраз и замрзнати површини
-
Магазин15 часа
(ВИДЕО) Среќна ви Нова Година со чиста душа, спокојна, и со радост и со славје и догодина со здравје, каланда на дечињата од кичевскиот хор „Митрополит Козма Пречистански“
-
Македонија2 дена
Од ноќеска поскапува дизелот и бензинот