Магазин
Нова ера на комуникација: WhatsApp наскоро ќе овозможи меѓуплатформски разговори
WhatsApp планира да ја направи својата апликација компатибилна со други апликации за пораки, а компанијата би можела да ги објави своите планови веќе следниот месец
WhatsApp се подготвува да воведе поддршка за меѓуплатформски разговор како одговор на барањата на Законот за дигитални пазари (DMA) на Европската унија. Оваа нова функција, наречена „Third-party chats“, ќе им овозможи на корисниците на WhatsApp да комуницираат со корисниците на други апликации за пораки, со што ќе се промовира интероперабилноста помеѓу различни платформи.
Дик Брауер, директор за инженерство во WhatsApp, изјави за Wired дека компанијата пронашла начин да ја овозможи оваа интероперабилност додека ја зачувува приватноста, безбедноста и интегритетот што корисниците ги очекуваат од WhatsApp. Оваа функција ќе биде опционална, што значи дека корисниците ќе можат да изберат дали сакаат да учествуваат во пораки со трети страни за да избегнат спам и измами. Компаниите кои сакаат да бидат интероперабилни со системот на WhatsApp ќе мора да потпишат договор, чии детали сè уште не се објавени, а WhatsApp ќе бара шифрирање од крај до крај за да овозможи интероперабилност.
Поддршката за меѓуплатформски разговор доаѓа како одговор на DMA, која бара технолошките гиганти да ја олеснат конкуренцијата дозволувајќи им на корисниците да разменуваат пораки помеѓу различни апликации за пораки. Ова значително би ја променило моменталната ситуација, каде што корисниците треба да ја користат истата апликација за да комуницираат едни со други.
WhatsApp планира да ја направи својата апликација компатибилна со други апликации за пораки, а компанијата би можела да ги објави своите планови веќе следниот месец. Првичната поддршка ќе вклучува испраќање датотеки, текстуални пораки, видеа и гласовни пораки од еден на друг корисник. Сепак, сè уште не е јасно кои компании се согласиле со плановите на WhatsApp и постои загриженост за тоа како WhatsApp ќе ја одржува безбедноста на податоците додека ја прави својата апликација компатибилна со другите услуги за пораки.
Функцијата се очекува да биде актуелна со строги безбедносни мерки, вклучително и барање од другите фирми да го користат протоколот Сигнал за шифрирање на пораките, за да се осигураат дека методите што ги користат ги исполнуваат безбедносните стандарди поставени од WhatsApp.
/Telegraf
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза11 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп22 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили12 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт9 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Магазин9 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година